2013. július 2., kedd

A vègàllomàs....

Kedves olvasoink,el kell hogy buszuzzunk ettol a blogtol,de ne csuggedjetek,engem nem lehet ilyen konnyen leràzni :D Egy UJ BLOGOT kezdtem,amit ezen a linken talàlhattok,remèlem az uj blogot is annyian fogjàtok olvasni mint ezt,Puss Bella



**Bella**
Ez a pàr honap ugy elszàllt hogy èszre sem vettem ès Harry kuldte az sms-t hogy ma este haza jonnek szoval kèszuljek fel.Nem èrtem mièrt kène felkèszulnom,Eloszor is o a bàtyàm ès nem az angol kiràlyno,bàr azokkal a furtokkel mèg a kiràlynot is helyetesithetnè.De o akkor sem a kiràlyno csak a dilis bàtyàm.Màsodszor,nem fogom csak azèrt kicsipni magam mert jon Niall ès Zayn,èn ma lazulos kedvemben vagyok ès fogadjàk el,vègeee.Harmadszor,Louis mi a fenènek engem hibàztat hogy Nessy eltunt?!! Jah hogy nem emlitettem? Egy honapja Nessy csak ugy eltunt,mintha a fold nyelte volna el,de azèrt nem èn vagyok a hibàs,szoba sem àllt velem,ugy hogy ha Louis be mer szolni nekem èn eskuszom behuzok neki.Mire befejztem a fejmben a kis beszèdet csongettek is.Eleanor màr kèt oràja elhuzott,szeritem tojt hogy talàlkozni fog Louissal,amit nem is csodàlok,èn sem szivesen talàlkozom vele.Lerohantam a lèpcson,ès majdnem hasra is estem,de tul èltem,viszont sikeresen lefejeltem az ajtot.De vègul sikerult kinyitnom az ajtot,amin 5 hulye sràc csortetett be.Mindenki megolelgetett ès puszilgatott Louison kivul,akivel egymàsra sem nèztunk.Majd a kis szoke hercegem kiszaladt az autohoz ès egy oriàsi csokor rozsàval jott vissza
-Tudom hogy szereted a rozsàt,ezèrt hoztam neked,remèlem tetszik-nyujtotta àt a rozsàt a szoszi,èn szorosan àtoleltem ès egy puszit nyomtam az arcàra
-Nagyon tetszik..-nèzegettem a hatalmas csokor rozsàt

-Khm..Khm..èn is hoztam neked valamit.-kràgogott Zayn
Talàn szulinapom van hogy mindenki ajàndèkot hoz?-nevettem ès letettem a csokor rozsàt egy vàzàba a nappali kozepère-azt hiszem majd folviszem a szobàmba...-kuncogtam,ès Zaynre pillantottam aki egy hatalmas macit szorogatott a kezèben
-Tudom hogy utàlsz egyedul aludni ugy hogy vettem neked egy macit amit olelhetsz ha nem vagyok itthon..-adta àt a macit-ooh,ès befujtam a kedvenc fèrfi parfumoddel-mosolygott buszkèn,ot is megolelgettem majd egy puszit adtam neki
-Nagyon aranyos vagy Zayn..-mosoyogtam ès leultem a fotelbe a macival,ès mèlyen beszivtam az illatàt

-mesèljetek mi volt a turnèn?...-helyezkedtem el kènyelmesen a macin
-Semmi extra,elèggè uncsi egy turnè volt...-mondta Harold ès bevonult a konyhàba Liam ès Louissal a sarkàban,Zayn ès Niall pedig ugy bàmultak ràm mintha rajtam mulna a vilàg sorsa
-Khm...szoval azt vàrjàtok hogy elmondjam a dontèsem ugye?-nèztem ràjuk akik hevesen kezdtek bologatni.Elèggè nehèz dotès volt,mivel Zaynt imàdom a rosszfius kulselye miatt,viszont belul annyira èrzèkeny ès torèkeny hogy azt hiszem nàla èrzèkenyebb sràccal mèg nem talàlkoztam,viszont ott van Niall is aki,cuki,kedves,szeretni valo,ès irto sexy o is,alig lehet eltolteni vele egy percet ugy hogy ne vessz el a gyonyoru szemeiben ès az a belsosèges szoveg amit mondani szokott folyton konnyeket csikar a szemembe...-Sràcok èn nagyon sokat gondolkodtam,de vègul ugy dontottem hogy...-làttam hogy màr kàbè ott jàrnak hogy szèt tèpnek ha nem mondom ki de nagyon gyorsan-hogy Niallt vàlasztom-mosolyogtam az èn ir hercegemre-sajnàlom Zayn,de tudod elgondolkodtam,ha mindketten szerelmesek tudtunk lenni egy màsik emberbe akkor mi nem szerethettuk egymàst teljes szivbol,ès jol tudom hogy te mèg talàlsz magadnak màst,èn viszont teljes mèrtèkben Niallnek adom a szivem-Niall erre oda rohant ès az olèbe kapott,majd a levegoben megporgetett ès megcsokolt,azonnal vissza csokoltam ès probàltam nem beleevetni a csokba
-Szeretlek Bells...
-én is szeretlek Niall...

**1 èv mulva**
-Isabella Styles,elfogadod e az itt jelenlèvo Niall Horant hites fèrjedul?
-Igen...-mosolyogtam
-Niall Horan,elfogadod e az itt jelenlèvo Isabella Stylest hites felesègedul?
-Igen..-mondta az èn egyetlen szerelmem
-Csokold meg a menyasszonyt..-Niall felèm fordult ès làgyan ajkaimra helyezte az ajkait,egy tokèletes csokban forrtunk ossze mindorokre....


4 megjegyzés: