2013. május 22., szerda

A turné tolódik...

*Louis*
-Merre van Nessy? - kérdeztem már a reptéren
-Az ott nem ő?-mutatott Bella Nessyre,aki a másik irányba sétált egy sráccal
-Az meg ki?
-Shane - Bella rohanni kezdett

*Bella*
Ez mit keres itt? Minek jött ide? És Nessy megint miért megy vele? - ilyeneken gondolkoztam míg futottam
-SHANE, álljatok meg! - megtorpantam mert megálltak - kérem vissza a hugomat, nem fogod megint elvenni tőlünk. EGYETLEN NAPRA SEM! - kiabáltam neki
-Csak válassz Vanessa - mondta Shane nyugodtan
Nessy rám nézett, szemében könnyek csillogtak
-Én... - ránézett Shane-re - ...elmegyek Shane-nel
-Nos Isabella hallottad - Shane megfogta a hugom kezét, és elindultak. Ekkor érkeztek a hősök, név szerint Louis, és Harry, és hátulról elkapták Shane-t. Nessy kiszabadult, de meg sem mozdult. Csak állt ott. Liam odament hozzá, és átölelte. Nessy csak szorosan tartotta Liam-et, mintha kapaszkodna belé. Mintha azt mondaná az ölelése 'Daddy sose engedj el többet'. Közben Harry és Louis rendbe rakták Shane arcát...azonban megérkeztek a rendőrök, meg a rajongók. Nesze neked csendben elmenés...
-Szép napot - sétáltak oda a zsaruk - Mi történt?
-Nos - kezdtem bele - miért hívták ki önöket?
-Kisasszony...betelefonáltak, hogy pár fiatal verekszik a terminálban
-Ühüm...nos pont ez történt, csak annyi különbséggel, hogy nekem kellett volna bevernem ennek a nyomoréknak
-Hé-hé, álljon csak meg - kapott el egyikük - nem lesz itt több verekedés. Hová indulnak?
-Utazunk tovább Louisville-be - szólalt meg Zayn
-Megkérdezhetem miért?
-Talán mert turnézunk - a rendőr hülyén nézett Zayn-re - mi lenni One Direction
-Vegyen vissza fiatalember, és ő? Aki a földön fekszik?
-Ő csak egy szemétláda. Megint el akarta vinni a hugomat - mondta Harry
-Megint?
-Igen, Los Angelesbe egyszer már magával cipelte, de most hála istennek idejében elkaptuk
-És nem gondolták, hogy minket kellene kihívni?
-Mi meg addig malmozzunk vele? NEEEEM - köpte le, és rúgott bele Louis a földön fekvő Shane-be
-Rendben, maga velünk jön - Louis-ra rákattintottak egy bilincset - Ahogyan maguk is - mondta Nessy-nek és Liam-nek a rendőr - A turné tolódik. Induljunk
-Bazdmeg Shane, hogy mindíg elcseszel nekünk valamit - mondtam neki, és mikor a rendőrök nem látták azért csak belerúgtam még egyet

*Niall*
-Felhívom Paul-t
-Veled megyek szivem - Bella összekulcsolta a kezünket, rámosolyogtam, és arrébb mentünk. A többiek addig taxit hívtak

~Szia Paul, az van, hogy Nessy-t, Liam-et, és Louis-t bevitték a kapitányságra
~MIVAAAAN????? - arrébb rántottam a telefont, vagy fél méterrel a fülemtől - MIT CSINÁLTAK?? ÉS PONT LIAM?
~Közepesen hosszú sztori, olyan számomra két fogásos ebéd hosszúságú
~Jó, látom éhes vagy. Az egész band....vagyis a maradék banda jöjjön a KFC-be MOST! - majd lerakta
-Nem hiszem, hogy ideges - nézett rám Bella nagyon cukin
-Szerintem se - mondtam neki mosolyogva
-Na hívjuk össze a többieket - adtam neki egy puszit, és összekulcsoltam ismét a kezünket

*Paul*
-Ezt nem hiszem el, valaki sürgősen mondja el, hogy mi volt, mert felrobbanok...
-Azt látjuk - mondta Harry
-Szerintem nem kéne, hogy megszólalj, sem te sem senki, szóval?
Bella elmesélte, hogy mi volt, és megértettem Louis-t, de akkor is, hogy lehet ilyet csinálni? Egy sötét sikátorban oké, de egy zsúfolt reptéren...
-RAJONGÓK ELŐTT? Gondolkoztok ti?

~Igen?
~Liam vagyok, Louis-t benn tartják, és Nessy-t átviszik egy kórházba, megfigyelésre. Sokkot kapott
~Óvadék?
~Csak őrizet, holnap gyorsított tárgyalása lesz, és valószínűleg egy ejnye-bejnye lesz a vége
~Akkor főjön csak a saját levében, és Nessy? Meg te?
~Én visszamegyek a szállodába, kikérem a szobáinkat, mert gondolom nélkülük nem megyünk tovább
~Hát nem...mi is visszamegyünk, én meg beszélek a Louisville-i szervezőkkel

-Irány vissza a szálloda, Liam kikéri a szobákat
-Louis és Ness? - kérdezte Niall
-Louis őrizetben marad, holnap lesz egy tárgyalás, de biztos, hogy megússza egy figyelmeztetéssel, Nessy pedig kórházban marad pár napig. Sokkot kapott
-Remek, ez mind Shane miatt, menjünk - állt fel Harry

*Bella*
Visszamentünk, és beszáguldottam a szobámba Niall-lel a hátam mögött. Nem akartam szexelni, csak azt akartam, hogy vele legyek. Csak beszélgetni, nevetni, közös képeket csinálni, és új emlékeket gyártani, tökéletes arcáról, kezeiről, hajáról...mindenéről
-Na mizu? - húzott az ölébe
-Csak gondolkozom, fogalmam sincs, mi legyen
-Mivel?
-A név változtatással
-Harry-nek nagyon rosszul esne
-Tudom, és ráadásul már úgysem vagyok együtt Nathan-nel
-Még jó - csókolt meg Niall, és hátradöntött - olyan szép vagy, szóval SMIIIILEEEE - majd fotózott
-NIALL JAMES HORAN!!!!! DELETE!!!
-Nehogymár, istenem de aranyos kép
-Nem szeretlek ilyenkor Niall

*Louis*
Hát ez k*rvajó. Itt dekkolok az őrizetben, Nessy sehol, a fotósokat meg alig lehet visszatartani. De nemsokára vége, és mehetünk tovább
-Tomlinson?
-Igen?
-Készüljön, mennek át a bíróságra
-Már másnap lenne?
-Igen
Összekaptam magam, nemsokára rám kattintották a bilincset, elmentünk a bíróságra, ahol három óra szenvedés után szabadon távozhattam...ki gondolta volna...Azonnal bementem a kórházba, ahol Nessy éppen falt egy hamburgert Niall-lel egyetértésben
-Látom, már jobban vagy szivem
-Jah, csak éhes vagyok, még jó, hogy itt van nekem Szöszi, idebenn szörnyű a kaja - harapott egyet Ness - Amúgy - nyalta le az ujjáról a ketchup-ot - hiányoztál, gyere már ide, te lüke. Miattam fogdában lenni...olyan bolond vagy
-Meg kellett tennem, tartoztam ezzel neked, magamnak, Bellának...és hát...viszketett nagyon a tenyerem
...-Kérem ide nem jöhetnek be, Vanessa Styles szobáját, nem mondhatom meg...KÉREM... - hallottuk a hangokat
-Fotósok - mondtuk két falat között - elegem van belőlük - mondtam
-Styles? - jött be egy orvos
-Igen, ő az
-Kimennének? - nézett rám és Niall-re a doki
-Persze - megcsókoltam Nessy-t, és kimentünk

*Nessy*
-Nos az van, hogy még egy két napot itt kellene maradnia. Még elvégzünk pár vizsgálatot
-Baj van?
-Nincs, csak még szükség van ezekre a vizsgálatokra
-Rendben - megrántottam a vállamat, de tudtam, hogy valamit keresnek...mindegy, majd szólnak ha gáz van
-Na? Mehetünk haza? - jöttek be Loui-ék
-Még nem. Még csinálnak pár vizsgálatot. Nem tudom miért. Szóval nektek mennetek kell, de nekem maradnom
-Nélküled nem megyek - szorította meg a kezemet Louis
-De mész. A rajongók számítanak rád, Paul is, és a fiúk is, és mit érsz el azzal, hogy itt ülsz a szoknyámon
-Szoknyában vagy? - emelte fel a takarót szerelmem
-Jáj te...

~Igen?
~Szia Ness, na hogy vagy? - kérdezte Paul. Aggodalmat hallanék a hangjában?
~Jól, de még maradnom kell pár napot, de ti menjetek nyugodtan
~Oké, ha te megengeded, de Tommo-t hogy hozom el mellőled?
~Megoldom - nevettem

-mit oldasz meg? - kérdezték
-Hogy elmenj nélkülem. Pár nap műlva melletted leszek
-DE...
-SEMMI DE TOMLINSON! Mész és kész! Na...Niall ha befejezted a kajálást, menjetek mert indulnotok kell
-Ness...
-Tommo, légyszives. Csak most az egyszer csináljuk azt amit én mondok, oké? Gyere ide - megöleltem, és megcsókoltam, de Niall már krákogott - Niall cicus - néztem rá - beszállsz, vagy kimész? Adj még 2 percet, okés?
-Beszállok
-MI? - néztünk rá hülyén
-Azt kérdezted beszállok e vagy kimegyek? Nos én beszállnék
-Na kifelé Szöszi - mondtam neki nevetve
-Figyelj - ült le mellém Louis - tényleg szeretnéd, hogy elmenjek?
-Csak pár napot leszünk külön, ne légy elkenődve, és tényleg számít rád a világ
-Nekem meg csak te számítasz
-Na jólvan, menj, meg Niall is kopog már. Tényleg mennetek kell. Mondd meg a többieknek, hogy sok pusziiiiii
-NEM KELL PUSZIT KÜLDENED, CSAK NEM GONDOLTAD, HOGY KÖSZÖNÉS NÉLKÜL ELMEGYÜNK?
-Hát reméltem, hogy nem, de mennetek kellett már. Nem gondoltam, hogy bejöttök
-Nem mennénk el így
Ígyhát mindenki elköszönt tőlem, és Hazz itthagyta nekem a mini laptopját, hátha tönkretenném az iPhone 5-ömet...
-Ha ezt is tönkreteszed....esküszöm DNS vizsgálatot végeztetek, hogy nem e inkább Niall rokona vagy - nevetett Harry - na menjünk skacok, sziaaa
-SZIASZTOOOOOK


**Bella**
-Mikor megy a gép? - kérdeztem a fiúkat
-Mert?
-Mert otthagytam a szállodában pár dolgot
-Menj, de siess...2 óra múlva indul
-Okés, Niall elkísérsz?
Fogtunk egy taxit, és pillanatok alatt ott is voltunk, de elveszítettük a fejünket, és a ruháink a padlón landoltak
-Ugye azt tudod, hogy - mondtam két csók között - hogy, aww, hogy, Niall ez nagyon jó...szóval, hogy, nem vettük ki a szobát?
-Gyorsan végzünk, fel sem tűnik majd senkinek
-Basszus Niall, lekéssük a gépet - kaptam a fejemhez, gyorsan elkezdtünk öltözni. Fél óra múlva már a reptéren voltunk, bár eléggé szétszórva, de a vigyort nem lehetett letörölni az arcáról
-Csak hogy itt vagytok, hogy néztek ki? - kezdte Harry
-Szerintem cukik vagyunk - bele puszilt Niall a nyakamba
-Niall, ezt ne csináld, meghülyültél?!?- ordibált Liam
-Nem fogják megszabni, hogy kivel lehetek, Bellával szeretjük egymást és nem fogjuk titkolni
-Igazat adok Niallnek, miért titkolnák?? - nézett a szemembe Zayn, nem érdekel, nem is gondolok rá, nekem van egy szőke ír hercegem.....a repülőn ülünk már, Niall elugrott kajáért, minimum fél óra mire kifosztja a hidegbárt
-Szia... - pattant le mellém Zayn és a kezét a combomra vezette, elsepertem a kezeit
-Szia Zayn
-Szereted Niallt? - újra simogatni kezdte a combom, egyre feljebb és feljebb, kezdtem élvezni
-I..Igen... - figyeltem a kezét, azok a kezek, mennyi örömöt okoztak nekem
-Tényleg? Ki tud úgy elégíteni mint én? - búgta a fülembe, beleremegtem amikor megpuszilta a fülem mögötti érzékeny pontot
-Nem azt nézem, hogy milyen az ágyban...
-Szóval jobb vagyok Nála, hm...és mostanában még nem is tapasztaltad - végig csókolta a nyakam
-Nem is fogom.. - reflexből oldalra döntöttem a fejem, de amint észre vettem vissza döntöttem
-Ne legyél benne biztos.. - egyre csak közeledett felém, azok a szemek, az a badboyos külsö...nem, nem,  nem, koncentrál Bella
-Nem én választottam Perriet - hirtelen megtorpant
-Oooh tényleg? Ezzel jössz? - megfogta a kezem és berángatott a wc-be és a falnak nyomot - Most megbánod, hogy szórakozol velem - hirtelen a nyakam kezdte csókolgatni, szívogatni és harapdálni
-Aaah...Zayn - koncentrálnom kell, nem hagyhatom, hogy így átverjen, nem, gyerünk Bella...aaah, azok az ajkak, az a nyelv....nem! kiíbírom, gyerünk Bella
-Na baby? Dönthetsz még, durván akarod vagy lágyan - nyomta az ágyékát a csipőmnek, érezni lehet a dudorodó férfiasságát
-Nem akarom.. - préseltem ki, ha nem tartott volna szorosan a falnál már rég össze estem volna
-Szóval durván... - undorodva végig nézett Niall fölsöjén - Nem illik rád ez a fölső... - olyan gyorsan rántotta le rólam hogy ellenkezni sem volt időm - Így már jobb... - kezelésbe vette a melleimet...annyira jól csinálja
-Niall...Niall keresni fog - lihegtem mikor már csak egy szál bugyiban álltam előtte
-Kajál...minimum egy óra, simán végzünk - kezdte szétkapcsolni az övét miközben szenvedélyesen csókolt. Föladtam a küzdelmet, segitettem neki szétszedni az övét és lehúzni a nadrágját és az alsóját. A pólója is zavart így gyorsan lekaptam, a levegő forrt közöttünk.A vállamnál fogva óvatosan lefele tolt, vettem a célzást és letérdeltem elé, elöször csak kézzel kezdtem kielégiteni majd megnyaltam a makkját. Nem volt elég neki és tövig a számba tolta férfiasságát. Ütemesen kezdtem szopni, nem kelett sok idő és egy férfias nyögés kiséretében a számba élvezett, lenyeltem az egészet és fölálltam
-Imádlak... - megcsókolt és lehúzta a bugyim, egyet kettőt rántott a farkán majd bejáratomhoz pocízionálta magát - durván vagy gyengéden? - duruzsolta a fülembe, nem tudtam válaszolni mert az egyik kezével a csiklóm izgatta - mondd, hogy mit szeretnél, mond, hogy azt szeretnéd, hogy megbasszalak
-Aaah...Zayn,azt akarom, hogy úgy megbassz, hogy lábra se tudjak állni - nyögtem, figyelmeztetés nélkül tövig belém nyomta farkát, nem várta meg, hogy megszokjam a méretét egyből tolni kezdett....Amilyen érzéseket kiváltott belőlem, nem kellett egyikünknek sem sok idő és majdnem másodperc pontosan egyszerre elélveztünk. Kicsúszott belőlem és elkezdtünk fölöltözni.



































2 megjegyzés:

  1. Nagyon jo lett bár Bella hülye volt hogy engedett Zayn-nekde remelem egyutt maradnak Niall-el....Imadom a blogotok siessetek a kovivel ^.^ <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Hát mindenki tud hülye lenni...azok a fránya érzések, meg egyebek :D sietünk by Nessy

    VálaszTörlés