2013. május 28., kedd

Több régi ismerős...

-Elmondanátok, hogy mi a francot csináltatok a wc-ben EGYÜTT? - szűrte a fogai között Louis
-Mi csak...
-Úgy tudtam, hogy te Niall-lel, te meg Perrie-vel vagy együtt!!
-És te? Te sem Nessy-vel vagy! - vágtam vissza
-Most itt, nem rólam van szó, szerintem
-Egyébként neked mi közöd van az életemhez?
-AHHOZ SEMMI, DE A BANDÁHOZ VAN KÖZÖM!
-JÓ!
-Jó!! - vágta hozzám Louis, és elindult az utastérbe. Olyan ideges volt, attól féltem elmondja Niall-nek
-Louis! - elkaptam a karját, és visszarántottam. Szerencsésen hátraesett, és beverte a fejét, ami vérezni kezdett
-Remek, tegyél tönkre engem is. Mindenkinek csak a bajt csinálod. Az egész bandával szórakozol! Csoda, hogy Liam-mel még nem feküdtél le
-De Nessy megtette! - szólt bele Zayn is
-Tudjátok mit? - üvöltöttem - Amint leszáll a gép én visszamegyek Londonba
-Akkor veled megyek - fogta meg a kezemet Zayn
-NEM JÖSZ! - mondtam neki mérgesen
-NEM MÉSZ! Itt maradsz velünk. Hagyd már békén Bellát, nem látod, hogy nem érdekli senki, csak a saját kicsinyes önmaga?
-De én szeretem
-Ő MEG NEM! Azt sem tudja mit akar. Niall-t is csak egy hülye álom miatt választotta
-Honnan tudod? - torpantam meg
-Mert tudom
-Nessy mondta el?
-A lényeg, hogy nem szerelemből választottad. Kapcsolatfüggő, és testiségfüggő vagy. Nem szeretsz te senkit, magadon kívül
-FOGD MÁR BE!
-Szóóóóval - jött oda Niall a kiabálásra - nem szeretsz?
-De szeretlek
-Akkor én? - nézett kérdőn Zayn
-Téged is
-ELDÖNTENÉD MIT AKARSZ??? - mostmár az egész banda ott állt előttem
-Visszamegyek Londonba, amint leszállt a gép. ELEGEM VAN MINDENKIBŐL!

*Zayn*
Miután Bella elhúzott a gép hátuljába, és magára zárta a közös hálóajtót hallottam, hogy felhívja Nessy-t. Hagytam dumálják ki a dolgokat, és visszamentem a közösbe
-AKKOR MOST MIVAN? - esett nekem Niall
-Semmi, kérdezd őt
-Úgy volt, hogy ha választ akkor a másikunk kihátrál. Megfogadtuk!
-Tudom
-AKKORMEG?
Nem tudtam mit mondani, hiszen, mint a kicsik valódi vérszerződést kötöttünk még pár hónappal ezelőtt, hogy ha Bella azt mondja, hogy választott, akkor a másikunk félreáll, és én ezt nagyon nem tettem meg. Sőt! Remélem nem fogja megtudni mit műveltünk a klotyóban
-Oké, hibáztam. Megígérem, hogy rá sem nézek többet. Ha úgy szeretnéd nem is köszönök neki
-ÚGY SZERETNÉM! És hozzám se nagyon szólj, csak ha nagyon muszáj!

*Nessy*
Bella most hívott. Kérdezte, hogy nincs e kedvem visszamenni Londonba miután kiengedtek a kórházból. Nem tudtam mit mondani neki, elvégre nem akarok vitát egyik műcsajjal sem. Na majd meglátom

*Harry*
Jessica folyton rajtam lóg. Nekem bezzeg Barbi tetszene, de ő Liam-é...szerencsés Liam, és szerencsétlen mi!
-HarryNyuszi
-Mivan? - szóltam Jessica-nak
-Merre vagy Nyuszi?
-Nem vagyok sem nyuszi, sem cica, sem kismadár, sem elefánt. A nevem Harry Styles. De ha nem muszáj ne koptasd feleslegesen - mire befejeztem a mondandómat odaértem hozzá
-Okéka Nyu....Harry. Úgy látom nem kölcsönös a vonzalom
-Hát nem. Ti csak a kamucsajaink vagytok
-Bejön valami más csaj?
-Hát közöd ugyan nincs hozzá, de igen
-Ki az?
-Senki
-Jó neve van
-Jó lenne, ha békén hagynál
-Jelenésünk van. lesz egy sajtótájékoztató
-Veled kell menjek?
-Én vagyok a barátn....
-A kamu...barátnőm
-Tökmindegy, engem csókolsz majd meg és nem őt
-Kit?
-A csajt
-Szevasz

*Nessy*
-Hello - köszönt az orvos
-Hey, hogy vagyok?
-Elvileg jól
-Elvileg??? - felrántottam a szemöldökömet
-Igen, ha így maradsz, és láztalan leszel holnap is, akkor hazamehetsz
-Köszönöm - mosolyogtam rá, közben megcsörrent a telefonom - Bocsánat
-Én megyek is - majd becsukta maga után az ajtót Dr. Wagner

~Hey my lovely Tommo
~Szerelmeeeem, hogy vagy? Mikor jössz?
~Bella felhívott, hogy....
~Ne is említsd
~Mivan?
~Összevesztünk...szóval mikor jössz?
~Nem tudom, hogy megyek e...
~Most azt akarod mondani, hogy Bellával visszamész Londonba?
~Nem tudom még...én azt szeretném csinálni, ami nekem a legjobb. És neked ott van Jenny...
~...De ...
~Igen, tudom, csak kamu, de akkor is. Utáljuk egymást...ha vége van ennek az egész nyöszörgésnek a lányokkal, akkor minden jobb lesz már
~Csak egy kicsit gyere ki hozzám, ha kiengednek
~Jó egy-két napot max
~Köszönöm szivem, imádlak

Mikor leraktam gondolkozni kezdtem....aztán se kép, se hang.....mikor kinyitottam a szememet láttam, hogy csövek lógnak ki belőlem....én pedig nem a szobámban fekszem...Próbáltam megszólalni, de nem ment
-Ne beszélj - ért hozzá a kezemhez egy ápoló talán - egy cső van a torkodban
Próbáltam mutogatni neki, hogy adjon papírt, és ő meg is értette...igazi géniusz a csávó

Mivan velem?

-Leállt a légzésed és a keringésed 4 nappal ezelőtt, sikerült újraélesztenünk, és most az intenzív osztályon vagy - mondta nekem

És te ki vagy?

-Én az ápolód vagyok

Jött hozzám bárki is?

-Nem tudtuk, hogy kit értesíthetnénk, szóval nem szóltunk senkinek, de a telefonod folyton csörög. De mi nem nézhetjük meg, hogy ki keres

Akkor megteszed nekem, hogy felhívod Louis Tomlinson-t? Biztos nagyon aggódnak már értem

-Persze, melyik a száma?
Kikerestem neki Louis számát. 1320 nem fogadott hívásom volt, és 96 üzenetem...tejóéééég...odaadtam a gyereknek a telefont...kicsörgött. A szívem a torkomban a csövek mellett dobogott, hogy felvegye. Egyszer csak beleszólt egy CSAJ! Jenny
~Öhm, hello, én Louis Tomlinson-t kereném
~Te vagy Nessy új hapsija? - szólt bele Jenny. Azonnal körmölni kezdtem

Ő JENNY. LOUIS KAMUCSAJA! NYUGI! - megbökdöstem, hogy térjen magához már. Elolvasta, és megnyugodott kicsit

~Én csak Louis-t keresem. A kórházból telefonálok. Nessy ápolója vagyok
~Jah, mindjárt sírok

NEHOGY LETEDD!!!! - írtam neki

~Figyelj, én csak beszélni akarok Louis Tomlinson-nal. Ide adnád?
~Jaj szakadozik a vonal....LOUIS - hallottam ahogy az ápoló belekiabált egy hatalmasat a telefonba. Nevettem volna, de...a cső - Ah végre, te vagy Louis igaz? Oké, nos Nessy kért, hogy hívjalak fel...igen, igen, jól van...mostmár....megteszed, hogy nem kiabálsz? Nincs fülészet a kórházban!! Szóval jól van, és két hét múlva hazamehet...remélhetőleg...

Mondd meg neki, hogy ide ne jöjjön, mert kirugdosom innen, egészen vissza Louisville-be

-Öhm... - nevetett az ápoló - Nessy üzeni, hogy...azért nem tud beszélni, mert egy cső van a torkában....IGEN JÓL VAN MÁR!!!...na végre...üzeni, hogy ide merj jönni, mert...hogy írta? Kirugdos innen, egészen vissza Louisville-ig...oké...megmondom neki...jó írni fog...hello
-Kiakaszt ez a csávó, komolyan mondom - és csak mondta, és mondta. Próbáltam neki mutatni, hogy mit írtam, de meg sem állt - ja amúgy azt mondta, hogy írj ask-on neki

Fogok, köszi :)

-Na hozom a gyógyszereidet, te pedig utána pihensz, és nem idegesíted magadat semmin

Azért majd elmondod, hogy mi történt velem? - próbáltam olyan gyorsan írni ahogy csak lehet, de addigra lelépett, csak azt láttam, hogy becsukódik az ajtó...remek...gondoltam magamban...próbáltam elérni a laptopomat, de a csövek nem engedték. Mikor bejött valami takarító ilyen zöld cuccban, megkértem h adja már ide a laptopomat. Mutogattam mint egy hülye...

Három hét múlva hazamehettem, és úgy döntöttem, hogy elmegyek a fiúk után. Most éppen Miami-ban vannak...fel is szálltam a gépre, és bealudtam. Álmomban egy kisbabám volt, és Luke-nak hívták...olyan aranyos volt, egész nap csak játszottunk...de az apukáját sehol nem találtam...

*Bella*
Nagyon rosszul voltam. Nessy-t nem tudtam elérni, úgyhogy muszáj voltam felhívni a bátyámat, hogy mi van vele.
~Cső Hazz, mi van Nessy-vel?
~Nem tudjuk...de...várj...Louis most jön...
~NESSY meghalt kvázi, de visszahozták, és most már jól van...két-három hét múlva jön ki hozzánk
~ÉS ÉN?? - nyávogott bele Louis barbija
~Mit te? Csak a kameránkan játsszuk el a szerelmest, szóval egyébként is neked dolgod van
~Mi???
~Sminkelés...na szevasz
~Hazzaaa!!!
~Jah itt vagyok, nah hallottad, Ness már jól van
~Felhívnálak, hogy kórházban vagyok
~MERT????? - hallottam, hogy megdöbbent
~Mert ikertelepátia...rosszul lettem két hete
~Indulok hozzád
~Nem kell, csak gondoltam felhívlak, már jól vagyok. Gondolom azóta mióta Nessy is. Na majd beszélünk, Ja és NE MONDD SENKINEK!
~Oké
~Esküdj meg
~Jó, esküszöm
~Akkor szia Hazzus
~Szeretlek hugi

-Szia - köszönt valaki
-Chaseeeee, hello, hát te?
-Hallottam hogy itthon vagy, aztán hallottam, hogy kórházban, jöttem megkérdezni hogy vagy. Régen találkoztunk
-Öhm, ugye tudod, hogy Bella vagyok
-Hogyne tudnám. Tök mások vagytok
-Annak aki ismer minket
-és én ismerlek titeket...este nincs kedved bulizni? A régi idők emlékére, egy kis Funky???
-Mehet, ha kiengednek
-Na megyek, a számomat még tudod...
-Még ugyanaz?
-Ahha, na akkor este
Furi volt, hogy Chase bejön hozzám. Nem tudom akar e valamit, vagy szimplán csak kedves, de.....na mindegy. Egy kis Funky Buddha jót tesz majd





















2 megjegyzés:

  1. De joo mar ugy vartam a kovetkezo reszt ^.^ Imadom a blogotok siessetek a kovivel <3 <3 <3

    VálaszTörlés