2012. november 19., hétfő

Az élet furcsa

 Három komi és jön a következö rész,légyszi komizzatok mert addig nem rakjuk ki az ujjab részt, 
xxx Bella and Nessy
Me Twins :)))












-Már megint te??? - vágtam unott pofát - Komolyan Michael takarodj már, nem hiszem el
-Szivi, nyugi, tudom hogy alig várod, hogy láthass
-Majdha fagy...sziaa
-Na, na, naaa...nehogy letedd már, pár nap műlva megyek Londonba, remélem találkozunk
-Aha, majd álmaidban - aztán letettem a telót, és teljesen nyugisan visszasétáltam a többiekhez
-Ki volt az? - kérdezte Nessy
-Majd elmondom
-Ő?
-Igen
-Ne is foglalkozz vele
-Nem is teszem!! - mosolyogtam
-Kiről van szó? - kérdezték egyszerre a fiúk
-Áhh, senkirőőől - mondtuk stílusosan mi is egyszerre
-Jake? Elment már? - lepődtem meg
-Pár perce, azt üzente, hogy puszil - mondta Niall
-Én is őt, majd átadom neki személyesen
-Héhé, szivi, te az enyém vagy - ölelt meg hátulról, jó szorosan, éppen csak annyira szorosan Zayn, hogy érezzem hogy az övé vagyok
-Igen a tiéd, de kérhetek valamit Zayn?
-Persze
-Ne mondd többet, hogy szivi, nem szeretem...bármi mást még a csirke is jó, csak ne szivi
-Ahogy akarod sziv....csirkém - nevetett Zayn
Az ajtóban lefolytatott csevegés után kimentünk a kertbe, és a fiúk nekiálltak húst sütni. Mi Nessy-vel összekészítettünk mindent, kivittünk mindent a kertbe, és vártuk a csodát.Reméltük, hogy nem Loui, vagy Niall csinálja a húst, mert akkor egyet sem eszünk. Niall megeszi, Loui meg odaégeti. Mi közben Nessy-vel felmásztunk a nagy fára, a StylesTree-re
-Na mi volt Michael-lel?
-Semmi, felhívott és mondta, hogy jövőhéten jön, és hogy találkozzunk...fujj....áhh.... - a hideg is kirázott ahogy kimondtam az utolsó pár szót
-Nem kell vele találkozni, nehogy elmenj - mondta ikrem
-DEHOGY!!!
-És melyik napon jön? Csakhogy arra a napra, pl leszervezzünk egy mullingari Maura meg Greg látogatást. Niall is biztos szeretne hazamenni
-Annyit mondott, hogy jövőhét elején
-Akkor vasárnaptól péntekig we're in Ireland
-Megyünk hozzánk? - kiabált fel Niall
-Igen, vasárnap!! Na??? - ugrottam le mellé, de rosszul érkeztem, és kiment a bokám
-Remek, hogy megyünk, de gratulálok neked - emelt fel Niall - kapaszkodj irány a kórház, ugyanis, szerintem minimum kiment a bokád
-Nemár, kérlek, semmi kedvem hozzá
-Talán nem kellett volna leugrani a fáról - mászott le hozzám Bells
-Jójó...kapjátok be, nem megyek sehova, hús sütést terveztünk, és az is lesz
-Majd többség dönt, oké? - fejezte be a vitát Nialler
-Akkor már veszem is a cipőmet - mondta
-Ha tudnád, de a cipőbe már aligha megy bele a lábad - mutatott a lábamra Zayn
-Látod? - néztem Bellára - ez is miatta van
-Tudom, ha nem telefonál, nincs ez
-Ki??? - kérdezte Loui
-Ajjh szerelmem senki. Idejössz egy picit? Vagy elnézed, hogy Niall ölelget? - mosolyogtam rá
-Dehogyis, teszed le a barátnőmet?!?! - száguldott oda Loui
-Te mondtad - mondta Niall, és letett a fűbe
-Te szenyóóóó - nevettem
Végül a fiúk villámgyorsan elrámoltak, addig Loui kivitt a kocsihoz. Gyengéden betett a hátsó ülésre, és beült mellém. Megcsókolt hosszasan, egészen addig folytattuk, míg Liam be nem huppant a másik oldalamra.
-Fiatalok, erre most nincs gusztusunk - nyavalygott Harry
-Hát egyéni szociális probléma - mondtam nekik - ajjh jóóóó - néztem lemondóan - abbahagyjuk

Villámgyorsan bennvoltunk az ügyeleten, megröntgeneztek, és annyit mondtak, hogy kibicsaklott a bokám, pihentessem.

-Naaaa - mondtam otthon - folytatjuk a sütést?
-Így? - nézett rám Harry
-Így Bátyókám
-Legyen - végül a buli fergeteges lett, majd olyan 11 körül lenéztünk egy ismert szórakozóhelyre. Már a  lábam sem fájt, bár lehet hogy az alkohol tehet róla

Igyuuuunk hiszen buli vaaaaan
-Ha bátyuskám, mivan, nem iszol? - botorkáltam oda hozzá
-Nessy, sok lesz ez már
-Nem hiszem én azt, végre bulizunk, és nem hagyom, hogy elrontsd. Liaaaaam, menjünk táncolni
-Menjünk
**eközben belláék az asztalnál beszélgettek**
-oooh,jött egy értesitésem-vette elö teloját bell's,egy kép volt rola amint éppen buszozik,és hát tudni kell rolunk hogy a vállunknál van egy csont ami kiáll,nem nagyon feltünöen,de látszik,ezt a rajongo is észre vette és a kép alá ezt irta

"Nem értem Zayn hogyan választhatta őt,olyan mint egy anorexiás ,remélem szakitanak"
Bella mindig is olyan lány volt mint Harry, nagyon is törődött azzal hogy mit gondolnak róla ,igy mikor elolvasta,elejetette a telot és el kezdett sirni.Zayn és Harry röktön fölvették a telot és megnézték.
-jaaaj,hugi, ne is törödj vele,csak egy féltékeny rajongo
-és ha igaza van? ha nem illek a Zaynhez?
-na ezt most fejezd be,szerintem én jobban tudom hogy ki illik hozzám és ki nem,mint egy féltékeny rajongo-ölelte át Zayn,majd lágyan megcsokolta
-lehet,de azt hiszem most haza megyek-majd szipogva össze szedte a cuccait
-rendben,menjünk-karolta át Zayn Bellát
-nem,ma egyedül alszom,asszem-majd szipogva elment
-Bell's hova tünt?-kérdeztem báttyust

**Bella szemszöge**
lehet hogy a rajongoknak igazuk van? hiszen én nem vagyok senki csak egy egyszerü lány ,Zaynnek egy tökéletes lányra van szüksége nem egy gyerekre.Jobb lesz ha szépan haza utazom és elfelejtem ezt az egész hülyeséget a Zaynel,hiszen hogy is gondoltam hogy én meg ő,hiszen ő egy tökéletes,magabiztos és felnött srác.én meg csak egy gyerek vagyok,aki még azt sem tudja hogy mi lesz belöle,csak azt tudja hogy bulizni akar.Zayn-nek sokkal jobb lesz nélkülem...-gondolkodtam magamban,majd véletlenül neki sétáltam valakinek.
-oooh,bocs, nem figyeltem-szabadkoztam még mindig lehajtott fejjel
-semmi gond,amugy Chris vagyok,te meg szomoru-erre eröltettem egy mosolyt
-én Bella vagyok
-és mi a gond? és nehogy azt merd mondani hogy semmi mert látom hogy szomoru vagy
-hát kaptam egy itélkezö levelet arrol hogy a pasim meg én egyeltalán miért vagyunk együtt,és ahogy gondolkoztam rá jöttem hogy lehet hogy igaza van az illetönek mivel én csak egy lány vagyok a sok közül...
-ő meg csak egy srác a sok közül-mondta Chris
-hát nem igazán, ő Zayn Malik
-szerintem akkor is csak egy srác,ha jol tudom te vagy Harry Styles huga,ugye?
-igen
-hát akkor meg mi a baj? te ugyan akkora star vagy mint Zayn,és csak sajnálhatja ha otthagyod
-köszi-majd szorosan átöleltem
-cserébe kérek valamit
-persze,mitkérsz?
-egy képet Harry Styles hugával-erre én fölnevettem
-legyen-majd csináltunk egy képet,jo érzés volt ezt valakivel megbeszélni,lehet hogy megtaláltam a legjobb barátom
-ha ezt a csajom meglátja szivrohamot kap
-remélem nem a féltékenységtöl-nevettünk
-dehogy,imád téged
-engem?
-aha, te vagy a példaképe,ooh van mégegy kérésem
-kitalálom,találkozzak a csajoddal?
-honnan tudtad?
-olvasok az emberek fejében,amugy rendben,beszélek Harryvel és akkor holnap találkozunk ugyan itt,mondjuk délután kettökor
-rendben,na én megyek elujságolom ezt a csajomnak, szia
-szia-majd ugrálva haza mentem,a házban sötét volt és halottam hogy a srácok horkolnak,nem volt eröm semmit sem csinálni csak bedöltem a nappaliban lévö fotelre. Reggel arra ébredtem hogy a nap a szemebe süt,gyorsan belopoztam Zayn szobájába,elhoztam néhány cuccot majd lezuhanyoztam és fölöltöztem.
Csináltam magamnak egy szenyot és beültem a tv elé.
"...A One Direction szivtiproja ujra össze jött Perrie Edwards-al? Ma kora reggel egy rajongo lefénképezte öket....
Kiköptem a számban lévö narancslevet és csak bámultam a tv-re.
-Reggelt hugi-ekkor fogtam a bör dzsekim ,fölhuztam a cipöm és elindultam kifele-hova mész???-kiabált utánam Harry, de nem nagyon érdekelt csak mentem,mire észbe kaptam már délután kettö volt,éppen a közelben voltam a találkozási hejnek.Amint mentem a hid fele,láttam hogy a Chris melett állo csaj nagyon figyel.Amikor oda értem kedvesen üdvözöltük egymást és kiderült hogy Barbie a neve.
-elöször azt hittem hogy át akar verni-mesélte Barbie-de te komolyan itt vagy,életnagyságban .
-bizony,nincs kedvetek lemenni a partra? kedvem támadt néhány partos képet csinálni
-menjünk,de nincs meg a luxusunk a saját autora szoval busszal kell mennünk.
-fuuuj,busszaaaal-nyávogtam,de a végén elröhögtem magam-képzeld Chris én is szoktam buszozni
-aztaaa-ezen egy jot röhögtünk,majd miután vettünk jegyet fölszálltunk a buszra,Fél ora buszozás után már a partnál voltunk.
-na ki fénképez?-kérdezte Barbie
-majd én,ugyis utálom ha engem fénképeznek-ajánlotta fel Chris
-rendben-mondtuk egyszerre Barbie-val


                                          szöszikém félt a viztöl,de végül azért be jött velem.
                                         a sok aerobiknak megjött a hatása,és mint aki redbull-t ivott ugy repültem :D
                                          kicsit kifeküdtem napozni
-superek a képek,de nekem haza kell mennem mert Harry tuti aggodik már
-rendben,de egy utolso képet légysziiiii-könyörgött Chris ,miközben a buszmegállo felé gyalogoltunk
ha Chris tudná milyen nehéz magassarkúban egy lábon állni.A busszal haza utaztunk és csak pár saroknyira száltam le a házunktol.igy pár percen belül otthon voltam.
-Hello mindenkinek-robbantam be a házba
-Jézusom Bell,soha ne csinálj ilyet,tudod hogy aggodtam érted?-bicegett oda hozzám Nessy
-ne aggodj,csak a haverokkal voltam
-haverokkal?-néztek furán a srácok
-igen
-ezekkel a haverokkal?-mutatta föl a telomat Zayn,ahol éppen Chris megpuszil.Persze hogy ilyenkor hagyom itthon a telom
-képzeld el hogy igen-rántottam ki a kezéböl a telot
-lemaradtam valamiröl? mert tudtommal az én csajom vagy.
-csak voltam szivi,tudod mikor reggel fölkeltem és bekapcsoltam a tv-t tudod mit láttam?
-na mit?
-hogy te az utva közepén smárolsz a Perrievel,ugyhogy rám nem foghatsz semmit mert te csaltál meg elöbb és amugy is ennek a srácnak van csaja ő csak egy barátom.-ezzel a lendülettel fölrohantam Harry szobájába,mivel nekem nincs szobám.Pár percen belül Niall jött be a szobába.
-minden rendben cica?-ült le mellém
-semmi sincs rendben-öleltem át,majd az ölébe feküdtem ö meg a hajam simogatta
-ne aggodj Bella, Zayn már csak ilyen,de rá fog jönni hogy mekkora hibát követett el,csak adj neki idöt.
-Nem akarok neki idöt adni,egyszer már okozott csalodást akkor adtam neki még egy esélyt de most már elegem van,nincs szükségem még egy ilyen  pillanatra.
-tudom-majd megemelte a fejem és bele néztem azokba a gyönyörü szemeibe,annyira iműdtam azokat a gyönyörü szemeit mindig meg tudott nyugatni.Pár perc mulva azon kaptam magam hogy Niall édes ajkait kostolgatom és hiába probálkoztam tiltakozni nem ment,tulságosan is megnyugtatott ,és éreztem hogy belülröl szét vet a melegség.Percekig csak egymással törödtünk,majd levegöhiány miatt szét váltunk
-ha ezt Zayn megtudja kinyir-hajtottam le a fejem
-ugyan már,nem kell neked folyton Zaynel törödni ,nagyfiu és ő szurta el szoval csak sajnálhatja-erre elmosolyodtam
-tudtad hogy folyton ráveszel mindenre?
-igen,tudtam-nevettünk-mi lenne ha lefürödnél és tartanánk egy mozis estét?
-super lenne,addig menj te is fürödj le ,fél ora mulva találkozunk a szobádban,csinálok popcorn-t is.-majd egy puszit nyomtam a szájára és rohantam lefürdeni.Fürdés után a folyoson bele szaladtam Zaynbe,aki a falnak nyomott és ugy kezdett el beszélni
-nézd Bella tudom hogy elszurtam,de nagyon sajnálom,be voltam rugva és...
-nincs és Zayn,jobb dolgom is van annál hogy te tönkre tedd az életem,szoval ha megbocsájtasz Niall-el mozis estét tartunk-majd kikeveredtem a szoritásából és mentem popcorn-t csinálni.Amint kész lett mentem is föl Niall szobájába,aki éppen a cd-k között keresgélt
-mit nézünk?-ijesztettem meg,aminek hatására ő beütötte a fejét
-igazán leszokhatnál az ijeszgetésemröl-mosolygott miközben a fejét simogatta,majd közelebb jött és megcsokolt-amugy a Szerelem mindhalálig cimü filmet nézzük-majd kivette a kezemböl a popcorn-t és befeküdtünk az ágyba, a film felénél elaludhattam,Reggel nagy kiabálásra ébredtem.....






2 megjegyzés:

  1. Hamar a kövit!!! So great. Luv your blog so much.

    VálaszTörlés
  2. Thank You Nani :))) ...hamar hozzuk a kövit,remélhetöleg pár nepon belül

    VálaszTörlés