2012. november 30., péntek

Selena Gomez?

-Jól van na, nem gondoltam, hogy őrködnöm kell felette, felnőtt nő. Meg amúgy is, miért nem mentél el vele akkor te??? - kérdezte Zayn
-Talán mert te azt mondtad, hogy elviszed, és mert én nem tudok vezetni????? - lépett egyet Niall Zayn felé
-Akkor meg fogd be, inkább...Bells - fordult Zayn Bella felé - mondd el, hogy mi történt
-Semmi
-Najó - kezdte Niall - felmegyek Nessyért - és már szaladt is

*Nessy szemszöge*
Kopogást hallottam, de annyira nem volt hangulatom senkihez, így nem szóltam ki. Elég bajom volt nekem, hogy Michael azt csinálta velem, amit...és egyszerűen csak egyedül akartam lenni. De a kopogás csak nem maradt abba. Halkan ugyan, de megint hallottam
-Igen?
-Nessy szivem, én vagyok, bejöhetnék? - hallottam Niall hangját
-Gyere Nialler - halkan behúzta maga után az ajtót, és leült az ágyamra
-Miért nem szóltál hamarabb ki?
-Mert nem akartam senkivel sem beszélni, de mostmár ittvagy, szóval mondjad - próbáltam mosolyogni
-Bocsánat, de muszáj, hogy legyere, Bellát hívta Michael, és elment hozzá, és az az idióta Zayn nem ment be vele, és most nem szól senkihez, gondoltam veled hátha beszél
-Megyek - pattantam fel, elvégre az ikremről volt szó - de felkapok valamit, addig mesélj már, hogy egyáltalán minek ment oda?
-Te nem tudod?
-Mit? - néztem kérdőn
-Fel akarták jelenteni azt az elmebeteget, de megzsarolta Harryéket, hogy van rólatok pár komprommittáló képe, és ha feljelentik őt, elküldi a képeket újságoknak, meg mindenhova
-Micsoda? De akkor is fel kéne jelenteni, na menjünk
Leszaladtunk, és Bells még mindig a fotelben ült, ahová Niall elmondása szerint Zayn letette
-Bells, szivem, mi történt?
-Semmi
-Na, gyere menjünk fel, én is csak neked meséltem el, hogy mi történt a multkor, meséld el, kérlek
-Menjünk
Beültünk Liam szobájába, és mesélni kezdett
"-Felhívott Michael, Zayn elvitt, de nem jött be velem, Michael meg azt mondta, hogy csókoljam meg mára ez lesz a feladatom. Nem akartam, de megint előjött a képekkel, így elképzeltem, hogy Niall van előttem, és megcsókoltam, de azt mondta, hogy nemsokára megint jelentkezni fog, és..."
-...várj sms - mondta - Michael, megint
-Mit írt?
-Azt akarja, hogy mostmár ketten menjünk, meg üzeni neked, hogy valami Ted vár téged
-Nem, ne haragudj, én nem megyek el, írd meg neki, hogy nem vagyok hajlandó megint látni őket - mondtam, és elkezdtem sírni, előjöttek az emlékek, és megint eszembe jutott a kép
-Rendben megírtam...de... - már jött is a válasz

"Ha nem jön el, Ted haragudni fog, meg énis, és a kép amit készítettem, sajnos kikerül egy netes oldalra, és még kap az oldal pár extra fotót rólatok, el is küldöm miket szeretnék elküldeni nekik, igazánjó képek lettek XD"

'Nessy, ez egy bulin volt, még otthon'

'Ez egy fogadás miatt, de ki hinné el, h csak egyszer csináltad'

'Jajaj, ki ez a gyerek? Nem Loui...az tuti, de még nem is Jake'

'Ez ugyanaz a buli Ness, talán ez a csávó a bátyád?'

'Hohó Bella, ez nem Zayn, de még csak nem is Niall...'

'Ezt én csináltam nálunk, de...hmm...érdekes, az tuti'























































































És a végére még egy sms:
'Naaaah?? milyenek?'
-Na Ness, most milegyen?
-Nemérdekel, én nem fogok elmenni...nem érted, hogy megerőszakoltak, megvertek...és csináltak egy képet???
-De milyen képet?
-Nem tudom megmutatni, de nem megyek el - mondtam, és kiszaladtam a szobából, fel egészen a padlásra
-Nessyyy, állj meg - kiabált utánam Zayn
-NEM!!! - kiabáltam, és becsaptam az ajtót
-Nessy
-Zayn, lécci, hagyj
-Felküldjek valakit? Louis-t, ...Liam??
-Liam?
-Hallottam...tudod
-Jah...talán Liamet
-Küldöm
Amíg vártam Liamet, bekucorodtam egy fotelba, felhúztam a lábaimat, és csak néztem ki a fejemből, de hirtelen megjelent egy fehér alaktalan...alak
~Vanessa~
-Nagyi?
~Igen~
-Nagyi, annyira szeretlek, miért mentél el? Annyira nagy szükségem lenne rád - sírtam
~Szamócám, nekem is hiányzol, de legfőképpen azért jöttem vissza, hogy figyelmeztesselek, bár ezt tilos lenne, de muszáj elmondanom. Nemsokára anya lehetsz, de csak ha jól csinálod tovább az életedet~
-Micsoda? Kitől?
~Többet nem mondhatok, de a szíved kihez húz?~
-Nem tudom nagyi, szerinted?
~Ahhoz a fiúhoz aki nemsokára bekopog az ajtón~
-Dehát, az Liam lesz, valószínűleg
~Akkor talán ez a Liam fiú lesz az igazi~ - mosolygott nagyim, majd mintha puszit adott volna a homlokomra, olyan érzésem lett, és el is tűnt
Pár másodperccel később kopogtak az ajtón
-Gyere be
-Szia, remélem nem baj, hogy én jöttem - mondta a hang
-Ne...te vagy?? nem rád számítottam - mondtam
-Bocsi, de hallottam Zayn-t, és én akartam feljönni
-Nagyi, ő lenne az? - suttogtam, és egy szellő megsimogatta az arcomat
-Leülhetek?
-Persze
-Na mesélj, mi a baj? Miért csuktad oda majdnem Zayn orrát?
-Nem is tudom
-Egyébként, miért Liam-et kéretted fel? - mutatta az idézőjelet
-Nem őt kérettem fel, csak vele akartam beszélni
-De amúgy van valami köztetek?
-Lo,,,
-Nem probléma ha van, de jó lenne ha erről is tudnánk majd beszélni
-Tudom, szerettem is volna erről dumálni veled, hogy...
-De előbb arról, hogy miért jöttél fel ide sírva
-Mert Michael megint írt Bellának, és mondta, hogy megint találkozni akar, de most már nemcsak vele, hanem velem is, meg volt az a Ted gyerek, aki... - nem tudtam folytatni, potyogtak a könnyeim. Louis pedig csak magához húzott, és simogatta a hátamat, amíg meg nem nyugodtam kicsit, akkor folytattam - ...szintén azt csinálta velem amit Michael. Azt írta, hogy Ted vár engem megint, mondtam, hogy nem megyek, de, akkor küldött képeket rólunk, és azt mondta, ezeket közzé teszi, ha nem megyünk el. Bells, meg azt mondta, hogy mindenképpen menjünk el, mert nem akarja, hogy kiszivárogjanak a képek, de én nem akarok elmenni, és megint feljöttek azok a rémséges percek...és - most már tényleg nem tudtam folytatni, csak zokogni, Louis pedig közelebb ült átölelt, beleültetett az ölébe, és csak hallgatott. Sokáig ülhettünk így, mert valaki halkan kopogott hogy vacsora
-Lemenjünk? - kérdezte halkan
-Nem hozzuk inkább fel?
-Azt is lehet
-Bár én nem nagyon vagyok éhes
-Enni kell!!! - adta ki az ukázt Loui
-Hát de ha kihányom, akkor minek?
-Ness, csontkollekció vagy...
-Nem igaz
-Dehogynem, várj lemegyek a kajáért
-Oké
Amíg lement, addig leültem a földre, és a fejemet a térdemre hajtottam, nem értettem miért velem történt meg ez az erőszak dolog. Szimpla bosszú volt, de én egy időre megundorodtam a férfiaktól. Örök hála Michael.
-Megjöttem - mondta - maradj így
-Mert?
-Csak maradj így - mondta - fényképezek - felkapcsolta a villanyt, és lefotózott, majd megmutatta a képet - Látod?

-Mit? Én csak magamat látom
-Igen, de pár héttel ezelőtt még kábé kétszer ilyen súlyú voltál
-És? Úgyis fogynom kellett
-Te szerencsétlen, kilátszanak a bordáid
-Jó...és??? Jaj, hagyjál békén, nem vagyok éhes, nem eszek, és ennyi
-Pedig direkt nektek csinálták a kaját Niall-ék...milánói, és meggyleves
-Bells? Merre van?
-Liam szobájában Liam van vele, két majom...
-Nem mondanám magunkat két majomnak, inkább két szerencsétlennek, akik a Styles családba születtek. Félre ne érts, imádlak titeket, meg a bátyámat is, de nekem már nincs ehhez erőm, csinált rólunk valamelyik nap egy rajongó egy képet, Jake-kel, és feltette twitterre, azt mondta, majd ha meglátod magyarázkodhatok.
-Milyen kép?
-Megöleltem Jake-et
-MAGYARÁZKODJ ASSZONY - mosolygott
-Hát az úúúgy vooolt...najó, eszek veled kicsit
-VÉGRE
Ettem pár falatot mindenből, nagyon fincsik voltak Niallék kitettek magukért
-Na? Még mindig nem megyünk le?
-Jó menjünk, úgyis el kell mennem valamit venni
-Mit?
-Csak egy ruhát, nemsokára lesz a lemezbemutatótok, kell valami értelmes ruha
-De miért most?
-Mert a kedvenc boltomban, most nincsen senki...és 9-ig nyitva vannak
-Elkísérlek
-Nem köszönöm, legyen meglepi, hogy mit veszek fel. Na, gyere... - nyújtottam a kezemet, hogy jöjjön, ő megfogta a kezemet, és együtt mentünk le
-Naaa, ügyes vagy Loui - ölelt meg Zayn - hogy sikerült lehoznod?
-Nem volt nehéz - szorította meg a kezemet
-Azért én is kellettem hozzá - mondtam - na megyek, sietek
-Telefon legyen nálad - kiabáltak utánam
-Rendben - ekkor kaptam egy mms-t
Az mms-ben az a kép volt amit Michael csinált rólam AKKOR, a kép alatt pedig a szöveg: 'Remélem jösz, mert nem túl előnyös ez a kép rólad'
Gyorsan visszaválaszoltam, próbáltam nem félni tőle: 'Pedig jól festek azon a képen is, tudod mit? kiteszem a twitteremre, hogy mindenki lássa' - erre már nem kaptam választ, és amint ígértem ki is tettem twitterre

Majd mint aki jól végezte dolgát, elmentem vásárolni. Lemezbemutató, és sajtótájékoztató révén, amin sajnos nekünk is meg kell jelennünk Bells-szel, még ha nem is szólalunk meg, venni akartam valami csinit, de nem kihívót, mégis szexit. Így a harmadik boltban ráakadtam az én örök szerelmemre
Mivel cípő is járt hozzá, megúsztam elég olcsón, bár Harry így is ki fog akadni az árán, de, hát jól kell kinéznem. Mikor ballagtam hazafelé, valaki megszólított.
-Szia, te vagy Nessy?
-Hát attól függ ki kérdezi
-Ted vagyok
-Hát akkor nem én vagyok az - és sétáltam tovább. Ő pedig követett
-Csak annyit akarok mondani, hogy sajnálom amit tettem, de...
-Igen? - kezdett érdekelni, így megfordultam
-...de meg kell tennem újra, nagyon kívánlak, nem tudom, talán több is mint testiség, de egy ilyen srácot mint én biztos nem tudnál szeretni
-Tudod Ted, amint közelítesz, rendőrt hívok, és tudtam volna a barátod lenni, igazán helyes vagy...de azok után amit tettél, ne is álmodj ilyenről
-Akkor erőszakkal szerzem meg amit akarok - mondta, és nekinyomott a falnak
-Neeeeeeeeeee - üvöltöttem, és hirtelen a semmiből megjelent egy alak
-Nessy? Engedd el, de rögtön - mondta az alak. De Ted nem engedett - Megmondtam, hogy ereszd el!! - ekkor az alak lökött egyet rajta, aki így elengedett, én pedig arrébb szaladtam és bebújtam egy kuka mögé. Ekkorra már rájöttem, hogy ki is az aki megmentett. Gyorsan rendőrt hívtam akik pillanatok alatt ide is értek egy kocsival, és elkapták mindkettőt, de Jake-et kimentettem, elvégre neki köszönhetem, hogy semmi bajom. A piros folton kívül a csuklómon.
-Jesszusom Jake, életemben nem örültem neked ennyire - szorítottam magamhoz, szerintem levegőt sem nagyon kaphatott, de nem szólt semmit. Mikor elengedtem, óvatosan megkérdezte, hogy mi volt ez
-Egyszer már megerőszakolt, és újra meg akarta tenni, mert szerelmes belém, és azt mondta, máshogy nem tudja megszerezni amit akar tőlem, csak így
-Ez egy állat
-Igen, az...hazajössz velem?
-Hát elkísérlek, biztos ami biztos
-Köszönöm - mondtam, eközben ő átkarolt, és úgy mentünk hazáig
Otthon nagy csetepaté volt...megint
-Te idióta, nem megmondtam, hogy szállj le a csajomról? - kiabált egy ismeretlen alak, bár azért annyira ismeretlen nem volt, az MTV díjátadón már találkoztunk vele
-Mi a fene van már megint? - szóltam bele
-Te ne szólj bele - mondták ketten is
-Na álljunk csak meg! - álltam közéjük - neked a hugod vagyok, és ez az én házam is, ahol neked nincs jogod kiabálni
-Elvette a barátnőmet, tessék, ez elég indok a kiabálásra? - mondta a hang
-Harry? - fordultam felé, és ekkor jobb oldalon megláttam Selena Gomezt - Szóval rólad megy a vita? Van egy egyszerű megoldás srácok, döntsön Sel. Úgyis őmiatta megy a hepaj
-De hiszen már választottam, ezért vagyok most itt - mondta
-Nos Justin, sajnálom, de hallhattad, és az, hogy ki kit kitől vett el, itt már lényegtelen, Sel döntött
-De ez nem ilyen egyszerű - próbált ellenkezni
-Gyere Jus - fogtam meg a kezét - gyere már nem eszlek meg
Kimentünk a kertbe, és próbáltam vele beszélni
-Figyi, tudom, hogy ez szar érzés, de veled még sosem volt ilyen?
-Milyen?
-Hogy beleszerettél valakibe mikor még volt barátnőd? Őszintén!!
-De volt
-Nahát, akkor tudod mit érez most Selena, nem tud mit csinálni, és bár Harry a bátyám, azért haragszom ám rá ezért...mert szétválasztott titeket, de nem tudunk mit tenni
-Hány éves is vagy?
-16, miért? - mosolyogtam
-Jó hogy ittvagy, bár dühös vagyok, veled a dühöm alábbhagy, mint egy őrangyal olyan vagy
-Pedig nekem is szükségem lenne őrangyalra
-Miért?
Elmeséltem neki a multkori, meg a mostani esetet, és tök ledöbbent
-Nincs kedved kiszakadni kicsit Londonból? Eljöhetnél hozzám pár napra, Amerika mindent elfeledtetne veled
-Hát, alszom rá egyet, mikor mész vissza?
-Holnap, ma már úgysem tudok
-Akkor holnap egy kávé mellett elmondom, hogy döntöttem
-Rendben, a Starbucks-ban 11-kor a Trafalgaron
-Oksa, Justin, jóéjt
Visszasétáltam a házba, de az ajtóban egy doboz várt 'Nessy és Bells' felirattal. Egyszerűen nem érdekelt, hogy mi van benne, így kidobtam a kukába
-Na? - jött elém Selena
-Felváltalak L.A.-ben, kimegyek pár napra, nyomós okokból
-És Justin hogy viseli?
-Hát, biztos rosszul, de felvidítottam kicsit
-Hálás vagyok neked - ölelt meg
-Okéoké, most pedig mesélj, hol taliztatok?
Elmesélte, hogy New York-ban találkoztak először Harryvel, aztán megnézték együtt a Kishableányt a Brodway-en, aztán vacsiztak, azóta pedig neten beszélgettek, és most Sel úgy döntött eljön ide, hogy megint találkozhassanak, és úgy tűnik, kedvelik egymást
-Deari vagy Sel
-Mondanám, hogy tudom, de az egós lenne, szóval...áhh tudom - nevettünk - nézd csináltak is rólunk már egy-két képet, a hülye lesifotósok, sosincs nyugtom tőlük
-Tudom, tudod? Én csak tesó vagyok, mégis állandóan zaklatnak, na mutasd a képet, kiíváncsi vagyok

Selena Gomez, újított? Justin után,
 egy újabb hírességgel Harry Styles-sal jár?
-Mit akarsz? - kérdeztem - tökjó kép
-Az, de hagyjanak már élni
-Jó, ez jogos - ekkor botorkált le Bells Liam-mel
-Öööö, szia - dadogta ikrem
-Szia, én Selena Gomez vagyok
-Aha, tudom, de hogy kerülsz ide?
-Ő jött Harry-hez, én megy megyek Justinnal
-Mi? - robogtak be a fiúk - Nem!
-De, és Jake is jön, Bells, jössz? Jake? Ugye jösz?
-Szivesen - mondta Jakey
-Hova? Nem értek semmit - ikrem
-L.A.-be, pár napra, Justin felajánlotta, hogy menjek ki, de én nélkületek nem megyek...mármint Jake, és Bells nélkül
-Hééééj, és mi? - nézett kutyusszemekkel Zayn
-Bocsesz-csocsesz, csak mi megyünk, na?
-Menjünk, hátha kiszabadulok a fejemből kicsit - mondta tesóm
-Ezt mondta Jus is, hogy "Amerika mindent elfeledtet", valahogy így mondta - mosolyogtam
-Oksa, de még mindig nem tiszta, hogy mit keres itt Sel?
Elmeséltük nekik a sztorit, majd mikor Bells, és Liam is bólogattak, elmentem kajálni
-Te Ness...
-Hm??
-Tényleg kimentek?
-Én igen, de Haroldka, csak egy-két nap...
-Igen, de mégiscsak Sel volt pasija
-Igen, aki rosszul érzi most magát, mert még szereti Selenat, de nem tud mit csinálni, én meg kiszabadulok legalább kicsit innen...jah, Ted, megint elkapott ma, és ha Jake nincs - az említett most lépett be a konyhába - akkor megint megteszi velem azt amit multkor
-De jól vagy? - kérdezte ijedten
-Harry, ha nem lenne jól, nem kajálna ennyit, meg nem kiabált volna - mosolygott rám Jakey
-Jogos, és Jake
-Hm..???
-Köszönöm, hogy kimentetted a hugomat
-Ugyan, bármit megtennék a hugodért
-Mmm...nem efel? - kérdeztem tele szájjal
-Nem, köszi, én már megyek haza...és tejóég, megismertem és beszélgettem Selena Gomezzel, és találkoztam Justin Bieberrel
-Ööö...Aha...talán szereted őket?
-Szeretem? Az nem kifejezés...Sel gyönyörű, és értelmes, Justin pedig szuperül énekel és táncol...
-Ohh, nem is tudtam, hogy szereted őket. Nos, örülök, hogy segíthettem - mosolyogtam
-Én mégjobban, na megyek, jóéjt Ness
-Neked is Jakey - kikísértem az ajtóig, aztán bevágtam magam a tv elé. Már így is majdnem éjfél volt, de nem tudtam aludni. Végül csak elnyomott az álom, és reggel gőzölgő kakaó illatára keltem
Kibotorkáltam a konyhába, Louis pedig szorgoskodott
-Boo Bear, mit ügyködsz?
-Egy kis kakaó, és palacsinta, nektek
-Köszönjük szépen, irtó jó illata van a kakaónak, te Loui, nem haragszol, hogy elmegyek pár napra?
-Dehogy, viszont egy hét múlva lesz a lemezbemutató, addigra ittleszel?
-Természetesen, már a ruhát is megvettem
-Mutiiii
-Majd ott, William
-Még egyszer...
-Williaaaaaam - mondtam közben beszaladtam Liam szobájába, aki még szunyált
Halkan becsuktam az ajtót, és kiszedtem pár ruhát a szekrényből, ami elvileg Liamé volt, de...hát most így néz ki

Jé, Bells megint turlált...pár napja készült...ez lett Liam szekrényéből :D
Mocorgást hallottam magam mögül, és látam, hogy Liam kukucskál
-Jó reggelt Liam
-Szijaa Cicám, hova ilyen korán?
-Sehova csak Loui kergetett, és beszaladtam ide, de...végülis nincs is korán fél 10 van, és én 11-re megyek Justinnal talizom
-Te komolyan elmész?
-Igen, de csak pár napra, a lemezbemutatón már itthon leszünk, ott csápolunk majd nektek elöl
-A backstage-ben
-Akkor ott, na megyek öltözöm

Harry-től van szülinapomra
-Naaa??? Milyen? - fordultam körbe Liam előtt
-Lélegzetelállító vagy
-Köszii, de te sem panaszkodhatsz - néztem rá
Höhö, csak Ness-nek, ilyen beállás/fekvés XD
-Ohh, ugyan - hebegett
-Csak semmi ugyan...na megyek, szijaa - adtam neki egy puszit, és lementem reggelizni, vagyis előtte megkerestem Bellát
-Jóreggelt - nyitottam be halkan Zayn-ékhez, még szunyókáltak - halooo, Bells, Zayn!
-Jajj, miaz? Sziaa ikrem, hát te?
-Louis csinált nekünk kakaót, meg palacsintát, jössz enni?
-Ki nem hagynám, pár perc és lenn vagyok
-Zayn - suttogtam a fülébe, reggeli
-Hmmm...jólvan anya megyek mindjárt, még öt perc - ránéztem Bells-re, majd megfulladtunk a nevetéstől
-Akkor hagyom, megyek tovább, siess
Átmentem Niallékhez
-Fiúúúk, ébresztó, palacsinta és kakaó rendelésre
-Mi, mi, mi??? - kapta fel Niall a fejét - Kaja? HARRYYY!!! - üvöltötte, és rázta Harryt
Amúgy a mostanában elég furin van megosztva, hogy ki hol alszik...Niall+Harry, aztán Zayn+Bells, majd Liam+Én+Louis, Liam kanapéján
-Niall, fogd már be, ma mindenkit szépen akartam kelteni
-Bocsi - nézett kutyus szemekkel
-Na megyek keltem Sel-t is
Mikor mindenkik lenn volt, kivéve Zayn-t, akit Bells sem tudott felkelteni, gyorsan megkajáltunk, és lőttem is ki magamat a Trafalgar-ra
-Elmentem
-Hova? - kérdezte Harry
-Justinnal találkozom, mondtam
-Nem mehetsz el
-Na majd pont te szabod meg
-Igen, majd pont én
-Nem egyedül megyek
-Akkoris
-Jójó, leléptem
-Ne... - nem hallottam a végét, mert becsaptam az ajtót

Mikor odaértem a Starbucks-ba, nem tudtam bemenni a csajok miatt. Aztá rájöttem, hogy miért vannak itt...végül megláttam Justint, előrefurakodtam, és bekopogtam az ablakon, mikor meglátott felállt, az ajtóhoz sétált, és mondta a biztonságiaknak, hogy engedjenek be
-Jézusom, ez mind miattad van? - viccelődtem
-Navajon!? Sziaa - adott két puszit
-Szia - viszonoztam - amúgy ők miért vannak idebenn?
-Mert idősek, vagy nem foglalkoznak velem, velük nincsen gáz, gyre üljünk le, kérsz valamit?
-Hát, bár otthon ettem, te mit eszel?
-Kóstold meg, tessék - nyújtotta át a villáját, én meg vágtam egy szeletet a valamiből
-Mmmm, ez nagyon finoom, énis kérek - adtam vissza a villát - mi a neve?
-Chicken ála Justin
-Komoly?? - nevettem
-Komolyan, te ezek a lányok mindjárt felnyársalnak téged
-Ne is törődj velük, Harrynél is ezt csinálják, meg Lou-nál, meg úgy mindenkinél akivel érintkezek és híres
-Hát elég idegesítő lehet
-Téged nem zavarnak néha? - kérdeztem
-De igen, de azok az én rajongóim, míg akik téged üldöznek, azok a fiúk rajongói
-Hát végülis :)
-Szóval? Akkor jössz velem?
-Igen, viszont, egy kérésem van
-Bármi - mosolygott
-Csinálsz majd képeket rólam? Jah, és ha nem gond jönne a tesóm, meg a legjobb barátom
-Jöjjenek nyugodtan, van elég szobám
-Köszi Jus, és akkor mikor indulunk?
-Én este gondoltam, olyan 10 körül, mert akkor 6-7-re otthon is lennénk
-Igenis - mosolyogtam - addigra készen leszünk, viszont akkor megyek pakolni mg szólok Jake-éknek
-Elkísérhetlek?
-Gyere, de Selena is otthonlesz Harry-vel
-Muszáj lesz megszoknom őket, mert elég sok díjátadón összefuthatunk majd anno mi hárman
-Akkor gyere - fogtam meg a kezét
Kiléptünk a kávézóból, de nekünk le sem esett, hogy, egymás kezét fogjuk. Ez már csak akkor tűnt fel, mikor sok lány elkezdett sutyorogni, meg beszólogatni nekem. Ígyhát elengedtem a kezét, és beszálltunk a kocsiba. Ott aztán Jus megkérdezte
-Zavart, hogy a kezemet fogtad?
-Nem, hiszen láthattad, de elég volt nekem hallgatni Lou-nál, hogy milyen ronda vagyok nem illek hozzá...meg hogy az előző barátnője sokkal szebb volt. Nem akartam, bár ígyis, beszólogattak. Majd jönnek a sztorik, hogy.....
































































1 megjegyzés: