2012. november 20., kedd

Nessy-t kísérti Bells múltja...

Naaaah csajok /bocsi, ha fiúk is olvassák, bár kétlem/ :D már 4 mégegyszer mondom 4!! komi kellene :) Remélem meglesz :) xoxo Nessy, és Bells (Nessy voltam)

-Te rohadék szemétláda!!!-üvöltözött Zayn Niallal
-Mi a bajod Zayn?-értetlenkedett Niall
-Mi a bajom? Az hogy a csajommal kefélsz te barom - lökte meg Zayn a Niallt és már éppen meg akarta ütni amikor elé ugrottam
-Állj le Zayn,amikor a Michael ellen védtél meg akkor még kedves és hősies voltál de ez már beteges, a Niallal csak egy mozis estét tartottunk és bealudtunk a film közben, és különben sem lenne már semmi közöd ahhoz hogy én kivel ...
-ne folytasd, most jön az a rész amikor azt mondod hogy minden az én hibám és blablabla
-nem, nem csak a te hibád, az enyém is, mert vak voltam hogy észre vegyem hogy te ugyan az a csajozógép vagy mint aki egész életedben voltál.
-Bella kérlek,nem voltam észnél amikor megcsókoltam....
-Hallgass!!! Ez volt a második esélyed és elszúrtad, látni sem akarlak Zayn Malik, tűnj i nnen - majd kituszkoltam a szobábol, pár percig még probálkozott de végül föladta.
-Jol vagy édes? - huzott magához Niall. Erre belölem kitörtek a könnyek és mint ha csak ugy öntötték volna ugy potyogtak - Bell, kérlek figyelj rám, nem lesz semmi baj,én itt vagyok neked

-tudom,de Zayn annyira bunko-sirtam tovább
-tudod mit? sirj csak,az segit én hozok reggelit
-nem vagyok éhes
-mi? Bella jol halottam amit mondtál?
-igen Niall jol halottad,nem vagyok éhes,most szeretnék egy picit egyedül lenni ha nem baj.
-rendben,aludj jol-majd adott egy csokot nekem és betakargatott.

**Niall szemszöge**
Miután láttam hogy Bella elaludt,lementem a nappaliba ahol a srácok ültek és probáltak Zaynel beszélni,mivel nagyon kivoltam,hirtelen felindulásból Zayn elé álltam és behuztam neki egy akkorát hogy még én is meglepödtem. Amikor ujra egymásnak ugrottunk volna a srácok és Nessy lefogtak minket.
-elmondanátok hogy mi a bajotok?!?!?! -ordibált Nessy
-igen, Zayn annyira fölzaklatta a Bellát hogy nem eszik és nem iszik csak az ágyban fekszik.
-MI?? Zayn erre jo magyarázatot adjál.-fordult Zayn felé nessy
-Nem tehetek rola,nem fogom végig nézni ahogy a Bella meg a Niall a szemem elött jönnek össze,és ne tagadd mert tudom hogy együtt vagytok-mutogatott rám Zayn
- és akkor mivan? velem legalább boldog és nem támad folyton sirhatnékja,te meg csak gond vagy neki,ugyhogy kopj le rola.-vágtam vissza
-Na ebböl elég,nem fogtok veszekedni,az a bandának is rosszat tenne,ti most szépen kibékültök és minden oké lesz, a Bellás ügyet meg majd elintézzük-mondta Liam
-Tudjátok mit? - üvöltött Zayn - befejeztem, részeg voltam, nem voltam eszemnél, tudom, hogy baromság volt az a csók, de nem tudom visszaforgatni...nem érdekel...elmentem futni

**Nessy szemszöge**
-Remek, menekülj el, így mindjárt jobb lesz - kiabáltam szintén
Ekkor Zayn hirtelen visszafordult, és olyan közel jött hozzám, hogy éreztem a lehelletét az arcomon. Kábé 1 cm sem volt köztük. -Na figyelj - kezdte - nem lesz jobb, de mit csináljak, ha ez a két idióta...nem érti meg, hogy nincs Perrievel köztünk semmi??
-Először is édesem, a nővérem NEM IDIÓTA!! - mondtam, de egy centit sem léptem hátrébb, nem félek én Zayn Maliktól - másodszor pedig, akkor is elfutsz a problémák elől. Tegnap este hallottam, hogy próbáltál vele beszélni. Ha nem éreznél semmit Perrie iránt, vagy tényleg szégyellnéd magad, ott állnál az ajtaja előtt MOST IS. És ennyi - elindultam felfelé, de Zayn visszarántott
Csodás lett a kezem Zayn malik

-ÉN, még nem fejeztem be - mondta
-Haver - lépett oda Louis - vedd le a kezed Nessyről most
Zayn nem engedett a szorításon, fájt, de nehogymár gyenge legyek
-Zayn engedj már el, erős férfi létedre egy gyenge lányt szorongatsz? Hősies nagyon!! Gratulálok
-Értsd meg, hogy szeretem Bellát
-Bla-bla, na elengedsz? Lou hagyd, majd elenged ha akar, ha ez neki így jó majd csodálhatja a kék foltot a karomon amit ő csinált - mondtam BooBear-nek mert láttam, hogy nagyon feldúlt
-Nem bla-bla, neked meséltem régen, hogy mennyire szeretem...
-...igen mesélted, de érdekes, hogy az egész bagázs részeg volt tegnap este, és mégis csak neked nem volt eszed? Pont neked? Akinek barátnője van? Szánalmas vagy per pillanat Zayn. És - vágtam rá a karjára - eressz el végre. Köszi. Óh, csodás kék-lila foltom lesz. Remélem tetszeni fog - fogtam magam és felszaladtam Liam szobájába, mert a miénkben Bella volt, és nem akartam zavarni, mert Niall annyit mondott, hogy egyedül szeretne nővérkém lenni. Loui szobája meg éppen szennyesszobaként szolgál.
-Örülj magadnak - mondta Harry - egyik hugomat lelkileg másikat testileg sebesítetted meg - aztán Zayn nélkül bevonultak a konyhába. De kicsivel később hallottam, hogy Niall bemegy Bells-hez. Hála az égnek, legalább jó kezekben lesz a nővérem éjszakára

Nagyon mérges voltam Zayn-re, és csak puffogni tudtam. Éppen ott tartottam, hogy: "...annyira elviselhetetlen mikor egy pasi ennyir..." - és megcsörrent a telóm. Jake volt
-Szia Nyuszifül, holnap nincs kedved talizni? Még nincs meg a kellő képmennyiség, és nagyon hiányzol
-De van, úgyis mesélnem kell neked, és nyugi Jake te is hiányzol nekeeem. Akkor holnap a szokásos helyen? - mosolyogtam - jah és remélem beleillik a képbe egy lila-kék-zöld foltos kar. A megszerzését majd elmondom holnap
-Majd eltüntetjük a foltot, és kíváncsivá tettél
-Kielégítem a kíváncsiságodat, megígérem
-Akkor holnap 3-kor a szokott helyen, jóéjt
-Neked is Jakey
Lefürödtem átvedlettem pizsibe, és bemásztam az ágyba. Igen, Liam-ébe, Loui Niall-nél valószínűleg egyedül, Harry meg a kanapén lenn. Pár óra múlva megmozdult az ágy, és Liam bemászott mellém
-Jóéjt Liam - fordultam felé
-Neked is. Mondhatok egy dolgot?
-Hm? Persze - mondtam félálomban
-Kár, hogy nem engem szeretsz...
-Liam, te ittál? - kezdtem felébredni
-Teljesen józan vagyok - mondta és rám lehelt
-De...akkor most mi is ez? - mostmár teljesen éber voltam
-Ez az érzés, itt legbelül - mutatott valahová a szívére és lelkére egyaránt - nem hagy nyugodni. Jön az az érzet, hogy tudod...pillangók, meg gyomorgörcs, amikor csak a közelemben vagy. Hiszen neked természetes, hogy egy pohárból iszunk, vagy egy tányérból kajolunk, de olyankor én úgy érzem, hogy kicsit csak az enyém vagy
-Jaj Liam, valahol belül éreztem, hogy kicsit máshogy nézel rám, mint Bellára...te úgy nézel rám, mint Niall rá...de lényeg a lényeg, hogy te is tudod, hogy zűrös kicsit a magánéletem. Pengeélen táncolok Loui-nál, és én szeretem őt, nem szeretném elszúrni. Nehéz vele nagyon, ottvan Chase, Jake...és nem tudom, hogy mivan vagy mi lesz
-Annyit kérek, hogy add ide a kezedet kicsit
-Rendben - nyújtottam felé a kezemet. Ő megfogta, és a szívére tette - Ez miattam van? - kérdeztem, mert éreztem, hogy irreálisan gyorsan ver a szíve
-Csak miattad
-Liam, ne kínozz. Fájdalmat okozok neked, és nem akarok. De tenni sem tudok mást
-Kérlek maradj így egy kicsit - mondta, és pillanatokon belül az ajkait éreztem az enyémen. Meglepődtem, és esélyem sem volt. Fájdalmasan jól csókol. Először nem tudtam, végül már nem akartam mit csinálni. Itt volt egy ágy, és Liam...aki ellenállhatatlan...és rajtam csak egy póló volt, rajta meg egy boxer...és éreztem, hogy keményedik...aztán átvándoroltunk a testiség, és csókok világába...végül szinte egyszerre jutottunk el a csúcsra a mázli az volt, hogy a többiek szinte mind ittak, így ájultan aludtak az ágyaikban, így senki nem hallott semmit. Max Zayn, de nem érdekelt.

Másnap reggel, elég korán ébredtem, és annyira szégyelltem magamat, hogy a tükörbe se néztem bele. felöltöztem és eltéptem volna otthonról, de Zayn megállított. Szimplán elém állt
-Mondjad
-Csak annyi, hogy máskor hallkabban
-Rendben...egyéb?
-Van
-Éspedig?
-Most akkor kit szeretsz? Chase, Jake, Louis, vagy Liam?
-Na majd pont te vonsz felelősségre egy fikarcnyival sem vagy jobb nálam - vágtam oda - egyébként is sietek
-Nem vagyok jobb, ez tény, és én csak tanácsot adtam, hogy máskor csendeesbben
-Én pedig megfogadom a tanácsodat, na megyek
-Még egy pillanat
-Igen?
-Ezt én tettem? - emelte fel gyengéden a karomat
-Kimás? Nem Liam volt elhiheted, ő gyengéd, és nem egy állat, már bocsi
-Igazad van
-Te Zayn, eljössz velem kicsit sétálni?
-Persze, úgyis venni kell kaját
Felhúztuk a cipőinket, a kabátokat, és elindultunk a bolt felé. Közben dumáltunk, és rákérdeztem, hogy akkor most mivan velük
-Hát nem tudom, én tegnap komolyan mondtam, hogy nagyon sajnálom, és nem érzek semmit, de Bells hajthatatlan, és Niall meg tök boldog most. Nem tudom mit csináljak. Pillanat teló
-Na? - kérdeztem mikor letette
-Pe...egyik ismerősöm hívott...
-...akinek véletlenül Perrie a neve? Zayn minek hívott Perrie? Nehogy azt mondd, hogy találkoztok!!
-Ne...deigen
-Te normális vagy?
-Igen, normális, és férfi, szükségem van a testiségre, és itt vagy te, de...
-...na fogd be
-A lényeg, hogy férfiből vagyok, és kell a szex...
-...meg az érzelem, a szerelem, a gyengédség, romantikus esték...
-...és Perrie-vel is meglehet mindez
-te idióta, te Bellát szereted
-Igen...de, szük...
-Tudom, de menj be hozzá, ess térdre, nem tudom, komolyan segítek neked, csak ne talizz azzal a Kacsacsőrű Perrie-vel
-Nana
-Semmi nana...ez e véleményem, és mit vegyünk?
-Hát, tejet, meg valami műzlit
-Meg Niall-nek valami laktatót
-Majd te veszel neki
-ZAYN!!! - kiabáltam a kelleténél hangosabban, így pár csaj odajött
-Szia Zayn, csinálhatnánk képet? - kérdezte az egyik lány
-Persze
-Megcsinálnád nekünk? - kérdezték tőlem
-Szivesen
Elkattintottam egy-két képet, mikor visszaadtam nekik a gépet, megkérdezték
-Te Nessy vagy, vagy Bella?
-Én? Nessy vagyok
-De te - fordult a lány Zayn felé - nem Bellával jársz?
-Ne...
-Deigen, Zayn Bellával jár, és nagyon boldogok
-Te pedig Louis-val jársz?
-Hát...
-Igen Louis-val jár, és szintén boldogok - mondta Zayn
-DJ. Malik...otthon beszélnünk kell
-Szerintem is Vanessa Styles
-Hát lányok, mi megyünk akkor
-Köszönjük a képet, és legyetek boldogoooook - kiabáltak utánunk
Megvettünk minden kaját, közben jót szócsatáztunk, végül megegyeztünk abban, hogyha segítek, Zayn megpróbál megint beszélni Bellával
-Figyelj Zayn, nekem most talim lesz Jake-kel, de este megejtjük a beszélgetést, rendben?
-Louis tudja?
-Mit?
-Hogy talizol Jake-kel?
-Igen, képzeld, hogy tudja, hogy festek?
-Gyönyörű vagy
-Köszönöm, akkor mentem, sziaa

A Kings Road-on Jake már várt
-Végre Nyuszifül - ölelt meg
-Részemről is végre, te egy biztos, és nyugodt pont vagy az életemben, örülök, hogy beléd botlottam aznap este, na? Merre?
-Nem tudom, csak sétáljunk, és közben mesélsz
-Rendben - miközben sétálgattunk elmeséltem neki mindent
-Ez a Zayn nemnormális
-Hát nem...milyen tömör véleményed van - nevettem
-Hát erre nem nagyon lehet mit mondani bővebben, egyszerűen idióta...ÁLLJ!!
-Igenis
-Remek lett, mehetünk
-Oks, na de mesélj te is
-Hát...találkoztam egy lánnyal, randiztunk, és meglátjuk mi lesz...tetszik nagyon, de te még előrébb állsz
-Hol? - néztem hülyén
-A listámon
-A megdugható lányok listáján??
-HÜLYE...nem!!!
-Hát?!
-Akkor mondom úgy, hogy eljönnél velem valahová?
-De hiszen most is valahová megyünk! Fogalmazz érthetőbben, kérlek - mosolyogtam
A kép ami másnap visszabámult az újságok címlapján
-Randiznál velem?
-Nagyon szivesen - öleltem meg, mikor hirtelen kattanást hallottam - bocsi, de te fotóztál?
-Már hogyne fotóztam volna, elvileg Louis-val, vagy Zayn-nel jársz, és mást ölelgetsz? - köpte oda az idegen
-Azt sem tudod, melyik vagyok, de vádaskodsz
-Nem, de meg kell tudniuk
-Lehűtelek, mert a fiúk tudnak Jake-ről
-Nem hiszek neked...jó magyarázkodást, by
-ANYÁD...basszus...na nem baj, nem rontja el a kedvemet senki
-De, egyébként mivan most veletek?
-Őszintén? Fogalmam sincsen, a helyzet az, hogy tegnap este kicsit hülye voltam, de mindegy, és tényleg nem tudom, hogy a nagy vitánk után hogy állunk Louis-val. Járunk meg minden, de...beszélnünk kell majd kettesben rólunk
-És te? Elvileg tetszik egy lány!!
-Ez még nem megcsalás, csak ismerkedés :)
-Ott a pont, te Jakey, elmegyünk a St. James parkbaaaa????
-Menjünk, nem lehet neked nemet mondani
-Imádlak
Az út során Jake folyton megállított a legkülönfélébb helyeken
-Állj így...oda a kezedet... :)



Hajlítsd már be a lábadat...no

Hát itt figyelnem kellett volna,
de brekegett egy béka, és félek tőlük
Imádtam ezt a pólór










-Te Jake, nálad mindig ennyi női cucc van? Nem lett volna jó ugyanabban a ruhában több képet csinálni?
-Nem, a házihoz kell amit pár nap múlva le kell adnunk
-De ezek a ruhák honnan vannak?
-Hát mikor együtt vásároltunk láttam hogy hányas méret kell és...vettem párat
-Hát őszinte gratuláció, mert mindegyik tetszik
-Aztán megtarthatod őket, neked vettem
-Azt nem lehet Jake, nem fogadhatom el
-Muszáj, mert nem tudok velük mit csinálni
-Végülis nagyon jó cuccok, majd Bells-el osztozunk
-Jó hogy mondod, csinálhatnék pár képet kettőtökről is?
-Hát, ha ráveszed, nagyon kivan most, tudod
-Jaja...ja, megteszem amit tudok...pillanat telefon

-igen, de most nem érek rá...nehogymár most....jóoké...direkt szivatsz...sziaa -- mennem kell, öcsém hívott, hogy gáz van megint otthon, a képeket elküldöm majd, szeretlek
-én pedig imádlak, sziaa

Jake elment, én meg még ottmaradtam kicsit a parkban. Az az igazság, hogy sosem szerettem sötétben parkban vagy akár erdőben lenni egyedül, de nem akartam nyafogni, így összeszedtem a bátorságom, és elindultam. A gáz, hogy egy útszakaszon nem világítottak a lámpák, másfele meg nem mehettem. Teló a kézben, kapucni a fejemen, irány a sötétség, de milyen kár volt. Aludtam volna inkább a parkban a világos lámpáknál. Annál amit most kaptam bármi jobb lett volna.

Hirtelen valaki elkapott hátulról, és a fülembe suttogta:
-Régen láttalak, hiányoztam?
-Michael? Ne szórakozz már engedj el
-Eszemben sincs, ahhoz túl szexi vagy ebben a szerelésben
Ezt még Jake csinálta a pulcsi nélkül

-Te Mickey, tényleg dögös a csaj
-Én mondtam Ted, és az ikertesója pont ilyen szép
-Te Michael, szerintem rossz tesót kaptál el...megint
-Nem, nem...téged vártunk, most pedig...tudod Nessy, Bella óta csak magamon tudok segíteni, segíts rajtam
-MI? NEM! - kezdtem pánikolni, mert körbeálltak négyen, a telóm sehol, és féltem nagyon
-Dehogynem, nah sötét van senki sem lát - beráncigált egy koszos házba, és nekinyomott a falnak - rendben cica, kezdjük, először egy kis előjáték, nyugi, nem fogsz csalódni, jobb leszek, mint az a nyomorult Louis
-Ugyan kérlek, sosem leszel jobb nála...pfff
-Higyj nekem - mondta, közben szedte le rólam a nadrágomat. Próbáltam kapálózni, de lefogtak a többiek. Mikor levett rólam mindent vetkőzni kezdett.
Ezek után csókolgatni kezdett, majd belém hatolt. Ami nagyon fájt, de megmukkanni sem tudtam, sokkba estem. Mikor végzett, azt hittem végre vége, de kajánul megkérdezte:
-Még valaki?
-Én, vállalkozom, milyen volt?
-Bellával sem élveztem ekkorát
-Kérlek... - suttogtam elhalóan
-Mi???? Még??? Rendben - mondta a Tednek nevezett gyerek, majd ő is eljátszotta amit Michael
Végül mikor már senkisem akart engem, Michael lelökött a földre, én pedig magamra húztam Jake pulcsiját, amit nemrégen adott. Olyan volt mintha évekkel ez előtt találkoztunk volna Jakey-vel utoljára, pedig 1 órája sincs. És ez a szemét még egyet rúgott belém, lefotózott ahogy összetörve ülök a mocsokban

-Cica, ez megy twitterre, nagy keletje lesz...na jóéjt - és simán elsétáltak
Vagy 2 órát ülhettem ott, néha sírtam, néha csak bámultam magam elé...talán aludtam is kicsit, mert arra ébredtem, hogy valaki gyengéden megölel, amire összerezzentem, és magam elé kaptam a kezeimet reflexből
-Zayn vagyok, mi történt?
-Semmi
-Nem úgy tűnik - mondta, közben felemelt - te jó ég, te vérzel...mit csináltak veled?
-Semmit
-Menjünk be a kórházba
-NEEEM, nem lehet, menjünk haza, és had feküdjek le aludni
-Szó sincs róla, tudom mit csináltak veled, és tudom, hogy ismerted azt a valakit, úgyhogy el kell mondanod egy rendőrnek
-Eszemben sincsen Zayn, ha nem viszel haza megyek egyedül - viszont amint felálltam összeestem, és a kórházban tértem magamhoz...



































2 megjegyzés:

  1. Congrat Babs! ;) Admirable! I can't wait for the next part. Hope it will come soon. *-*

    VálaszTörlés
  2. Ez a rész Nessy-t dícséri, csak az eleje Belláé ;)

    VálaszTörlés