2012. november 5., hétfő

Probléma van elég

-BELLAAAA - sikítottam és közben magamra rángattam egy nacit, meg egy topot... - Hogy hogy itt??? - öleltem jó szorosan magamhoz ikremet
-Le tudtam a bocsánatkéréseket, plusz anyának elmeséltem, hogy ki vagy bukva, és elengedett hamarabb
-Istenem, dejó, hogy ittvagy. Harryvel nem sokra megyek, folyton Loui-val beszélget. Bár, Liam-től tudom, hogy rólam van szó állandóan, de...sose jön ide hozzám, átölelni, vagy csak dumálni. De majd te...Jáááj dejó, hogy ittvagy - ölelgettem megint - be kellett érnem Zayn-nel, Niall-el, meg Liam-mel
-Megfolytasz...énis örülök, hogy ittvagyok végre
-Zayn-nel találkoztál már? - kérdeztem, miközben sétáltunk le a lépcsőn
-Még nem, Liam mondta, hogy melyik a te szobád és azonnal ide jöttem
-Dejóóó - közben leértünk a konyhába - Reggelt Liambaby
-Reggelt Cicus, jobban vagy? Jake?
-Jake, még tegnap elment, de ma találkozom vele megint
-Naah, sok sikert - mondta Liam
-Liam, nekünk is maradt valami kaja?
-Hát...nézz be a hűtőbe, de Niall éjjel garázdálkodott
-Ohh, remek, akkor Bells...irány a bolt, Liam mit csinálunk ma? Egyáltalán ki főz ma?
-Főzünk együtt Bells? Nessy úgyis Jake-kel találkozik
-Persze, akkor üljünk le, írjuk össze mit kell venni - huppant le Bella egy székre - Figyu, legyen mondjuk töltött csirke...
-...de gomba nélkül, tudjátok - mosolyogtam
-...igen, tudom Nessy, én sem szeretem a gombát - fordult felém Bella - szóval..jah, és brownie??
-Hát, még sosem csináltam brownie-t, de te tudsz? - kérdezte Liam
-Naná, sokszor csináltunk hárman
Végül összeírtuk mit kell venni, és fél 11-kor elindultunk reggeliért

-Na, mesélj - mondta ikrecském
-Hát, Louis azt mondta, hogy szüneteltessük a kapcsolatot, azóta meg bunkózik
-És Jake?
-Yay, tegnap előtt este sétáltam meg fotóztam, és beleütköztem, dumáltunk, aztán tegnap taliztunk, csinált rólam képeket a házijához, majd megmutatom őket otthon, és ma is csinál képeket, ma le megyünk a partra egy kicsit
-És mikor láthatom?
-Hát, ha ráér holnap, akkor elhozom haza, és megismerheted, jó?
-És Louis ehhez mit fog szólni?
-Az engem nem érdekel, tegnap is hazavittem, és puffogott egy kicsit aztán lekopott
-Akkor jó, hozd, kiváncsi vagoyk rá. Hogy néz ki?
-Van képem...le fogsz hidalni
Közben megérkeztünk a boltba, beledobáltuk a kosárba amit kellett, megállított pár rajongó, akartak képet. Sosem értettem miért akarnak velünk képet, mi csak a tesók vagyunk. De végül megcsinálták a képeket, és száguldottunk haza, mert nekem 2 óra múlva jelenésem volt a Kings Road-on

-Helloooo - kiáltott Bella amire mindenki felkapta a fejét, mert bár egyforma a hangunk, ők már ismernek minket teljes mértékben
-Bellaaa - szaladt oda hozzá Niall, aztán Harry is, végül Zayn ment oda, türelmesen várt a sorára, elvégre ő nem csak ölelést kap, hanem  csókot, meg ki tudja majd még mit este
-Jaj Édesem, nagyon hiányoztál, de hogy-hogy ilyen hamar eljöhettél?
-Hát Nessy miatt, bocsánat Zaynee, de tényleg miatta engedett el anya korábban
-Megértem, és Nessy, hogy vagy?
-Megvagyok, ma is talizom Jake-kel, azt hiszem - ránéztem az éppen belépő Louis-ra - azt hiszem, hogy komolyan tetszik nekem Jake
-Na ennek örülök nagyon - mondta Zayn, tényleg örült, ahogyan a többiek is - viszont akkor most mi lesz?
-Nem tudom, viszont jól érzem magam Jake-kel most nagyon, és megyek is öltözni
-Várjuk a végeredményt - puszilt meg Niall
-Miről?
-A ruhaválasztásról
-Jaaa, rendben - pusziltam meg én is őt

Felszaladtam letusoltam, közben kaptam egy sms-t, hogy áll e még a mai nap. Gyorsan válaszoltam hogy már a kádban ülök, szóval azt hiszem hogy igen, és folytattam a tusolási rituálémat...aztán egy óráig válogattam végül...
-BELLAAAA
-MONDJAAD
-GYERE MÁR FEL EGY KICSIT
-MEGYEK - fél perc alatt fennvolt - mondjad
-Mit vegyek fel? Nézd csak tegnap vettünk pár ruhát, de ezeket már nem veszem fel...a mai képekhez
-Nézd meg nálam mik vannak, hátha van valami
-Köszii

-És, felvehetem ezt az esti randimra?
Ezt Jake-kel vettük, végre valami zászlós
-Persze, Zayn-nek tuti tetszeni fog ... rajtam is megcsodálta. Nah megvan nekem is
Felkaptam magamra a ruhákat, Bells pakolt rám egy kis sminket, és szaladtam is. Louis-ba megint belebotlottam
-Csak nem randi?
-Nem
-Na? Látom rajtam kívül másnak sem kellesz
-Louis, takarodj innen...nem szoktam így beszélni, de most tényleg húzzál előlem - taszítottam rajta egy hatalmasat és továbbmentem
Kiléptem az ajtón, és hallottam hogy Zayn nekiesik Loui-nak
-Louis, hogy lehetsz ennyire bunkó? Ne haragudj, de Nessy nagyon csinos volt, és nem érdemli meg, hogy így viselkedj vele. Főként, nézz magadba te hogy viselkedtél vele? Gondolkozz már kérl... - itt becsuktam az ajtót. Jól esett, hogy mindenki nekem ad igazat.

A Kings Road-on Jake már várt
-Bocsánat, hogy késtem, csak konfliktusom volt - öleltem meg
-Semmi baj. Mi történt?
-Áhh, csak Louis
-De, nem értem őt...
-Nyugi - mosolyogtam - én sem, mehetünk?
-Menjünk, vonattal megyünk a partig
-És mennyibe kerül a jegy? Mert nem biztos, hogy van nálam elég pénz
-Nem is kell, már megvettem neked is
-Komolyan? Imádlak Jakee

Közben otthon Liam és Bells, nekiállt főzni
-Nah először a brownie-t - mondta Bella - utána meg a töltött csirkét













**Bella szemszöge**

-okés,mi kell a browniba?
-Liam kérlek mond hogy nem felejtettünk el a brownihoz bevásárolni
-én mindent össze szedtem ami a listán volt
-super,akkor most össze kell keverni a lisztet meg a tejet,aztán mehet hozzá az olvasztott csoki-adtam ki az utasitást Liamnek
-Kicsim,ide jönnél egy percre?-szolt a nappaliból Zayn
-megyek..Liam,csak csináld amit mondtam--igen?-sétáltam be a nappaliba
-Louis,ujra szekálta a Nessyt-nézett mérgesen a Louisra
-Louis ebböl elegem van,miért vagy vele ilyen?azt hittem hogy szereted,elmondanád hogy mi történt?
-persze,ott flörtölgetett azzal a Chase-el,és akkor még ő van kibukva?
-te...-káronkodtam egyet,inkább magamnak-Louis a Chase becsajozott
-igen, a Nessyvel
-NEM,még nekem mesélgette hogy milyen jofej a csaj,a Nessyre már csak barátként tekint,ugyhogy amint hazajön a Nessy,te szépen bocsánatot kérsz különben,atojásaidbol rántotát csinálok
-eröszakosabb vagy mint a Nessy
-mert én nem Nessy vagyok-ekkor sikonyálást halottunk a konyhából
-Niall add vissza a csokit-veszekedett Liam és Niall a csokin
-neeeem,ezt én találtaaaam-nyafogott Niall
-elég,Niall add oda a csokit,brownit készitünk majd abbol eszel
-és addig mit egyek?
-tessék itt van fagyasztott szenyo,melegitsd meg és egyél-alig érkeztem meg,de ugy éreztem hogy hulla vagyok,Zayn éppen kivonult a teraszra,gondoltam hogy cigizni megy,utána mentem.mikor kiértem éppen bele akart szivni a cigibe,én kikaptam a kezéböl
-ugye tudod hogy ez kárositja a tüdöd?-tettem csipöre az egyik kezem
-igen tudom,de jo stressz oldo-lopta vissza a cigijét,majd bele szivot és felém nyujtotta-egy slukkot?
-Hát végülis,egyszer élünk-majd elvettem töle és beleszivtam,mikor fujtam ki,észleltem hogy tényleg jol oldja a streszet
-naa?
-jo
-Bellaaa-halottam Liam hangját a konyhábol
-bocs,most megyek és fözök nektek vacsit
-oksa-majd gyors csok és már rohantam is a konyhába-mivan Liam?
-A browni már a sütöben,megcsináltam recept szerint,de nem találom a töltött csirke receptjét.
-ügyes vagy Liam,menj pihenj egyet én megcsinálom a töltött csirkét-éppen nagyban csinálom a csirkét amikor harry lépett be a konyhába
-mi ez a cigi szag?ZAYN MÁR MEGINT BENT CIGIZTÉL???-ordibálta Zaynnek
-NEM-jött a tömör válasz,fürtöske közelebb sétált hogy megnézze mit csinálok
-Bella te cigi szagu vagy?-kezdett el szaglászni
-képzelödsz Harold-probáltam távol lenni töle
-aha,kilométerekröl megérzem a cigit,komolyan már te is?anya kinyir ha megtudja
-ne aggodj,nem fog semmit sem megtudni,csak egyszer szivtam bele az nem azt jelenti hogy függö lettem
-de még kivánod nem?
-picit-mutattam cukin a kezemmel
-kinyirom a zaynt ha még valami hülyeségre rá vesz
-ezt mondja az aki összeköltözött a Louisal
-ez öbön aluli volt
-na fejezzük be a témát..
-mert?
-mert kész a vacsi
-oh.SRÁCOK KÉSZ A KAJA!!!-ordibálta bátyokám,ekkor nyilt az ajto és Nessy belépett Jake-el,legalábbis azt hiszem ö az.
-helloka-köszöntem nekik
-Szia-köszönt Jake
-szevasz teso, szoval ő itt Jake, Jake ő itt az ikrem Bella-Nessy nem hazudott tényleg helyes volt,ekkor Zayn hátulrol át ölelt.
-ooh,Jake-lepödött meg
-hello
-pont jokor jötetek,épp kész a kaja,gyertek vacsizni
-mérgezö?
-NEM,Bella tanult fözni ugyhogy nyugodtan megeheted-mondta Nessy,majd lerugták a cipöjüket és leültünk az asztalhoz,melettem Zayn és Louis ült.
-ő mit keres itt?-sugta Louis
-gondoltam meghivom vacsizni,baj?
-de...
-ne aggodj,te szépen vacsi után beszélsz a Nessyvel,és minden megoldva
-te ezt igy kiszámoltad?
-aha
-miröl megy a téma?-kérdezte hangosan Harold
-öömmm,....
-arrol hogy segitek a bellának kihordani a brownit-fejezte be mondatom Lou,majd föláltunk és elkezdtük kihordani a sütit,Niallnek,tripla adagot raktam.
-hmmm,ez isteni-dicsérte Jake
-Liam készitette,őt dicsérd
-tényleg?-lepödtek meg a srácok is
-apuci tud fözni,juppiiiiii-ölelte át Niall,Liamet
-ömmm,furcsák a haverjaid-mondta Jake Nessynek
-majd megszokod-mosolygott ikrem,vacsi után szoltam a srácoknak hogy foglalják le a Jake-et,én meg csöndben ,oda settenkedtem a konyha ajtajához és el kezdtem hallgatozni.
-mit szeretnél Lou?
-csak bocsánatot akartam kérni hogy olyan bunko voltam veled,nem érdemelted meg ,csak tudod féltékeny lettem és olyankor hülye vagyok-csillogtak BooBear szemei,ekkor éreztem hogy vagy öten rajtam támaszkodnak és velem együtt nézik a mozit.
-megbocsájtasz?-kérdezte könnyeitöl csillogo szemekkel Louis
-hát persze-kezdtek el potyogni Nessy könnyei is-de igérd meg hogy soha többé nem leszel féltékeny,hiszen tudod hogy én csakis téged szeretlek.
-én is Szeretlek -majd elcsatant egy csok.ekkor valamelyik srác az oldalamba nyomta a könyökét,mire én fájdalmasan fölnyögtem.
-sshhh,éppen kibékülnek-mondta bátyokám
-de ha nem veszed ki a bordáim közül a könyököd akkor te azzal békélhetsz meg hogy kinyirlak
-hééééj,vond vissza-telepedett jobban rám
-Soha
-ahogy akarod,én egész este el lennék itt
-visszavonom-sziszegtem,
-mond ki
-nem
-gyerünk-nyomta meg az oldalam
-jolvan...te vagy a legcukibb Harold Edward Styles-mormogtam
-tudom-majd nevetgélve el ugrándozott,én picit fájdalmasan de fölálltam,majd Louis nyakába ugrottam
- meghagyom a tojásaid épségben-suttogtam a fülébe
-ez a te müved volt Bell?
-enyém?..ch...dehogy
-Őrült egy családom van-ölelt át nessy -te cigizel?-kezdett el ő is szaglászni
-ennyire érzik?-kezdtem el én is szaglászni a polom
-én semmit sem érzek-karolt át Zayn
-naugye?
-kuss,cigigép-szolt rá ikrem
-héééj
-egy kérdés,te és zayn együtt vagytok?-kérdezte jake
-aha.ez az én kis hercegnöm-ölelt át Zayn majd hosszasan megcsokolt,utána én csak hosszasan öleltem.
-te lefénképeztél minket?-kérdeztem meglepödve
-aha,tudod a dogámhoz majd ez is jol jön
-dogához?jaaah,igen
-a növérem kicsit lassu felfogásu-röhögött Nessy
-attol függ hogy hol-pilantott rám zayn,nekem egyböl leesett hogy mire gondol
-a sexuális ügyeiteket ne itt beszéljétek meg-nyafogott harry
-pedig ez általában téged érdekel
-de ő a hugom
-ő a bátyátok?
-és még nekem lassu a felfogásom-késö estig röhögtünk össze vissza,aztán Jakenek mennie kelett.Fogalmunk sem volt hogy mit csináljunk majd megszolalt a telom.

-Szioka,csak nem elköltöztél?-kérdezte az ismerös hang



2 megjegyzés: