2012. október 24., szerda

Azaz...legyél bunkó, éld az életet...bánts meg másokat...és szerezz barátokat...

Sziasztok! Nem tudom milyen lett, remélem tetszik, egy darabig nem írtam új részt, Bellára maradt, visszatértem...remélem még egyszer hogy tetszik...am a végén az egy klip akar lenni, csak sehogysem tudtam berakni rendesen...hallgassátok meg, szerintem nagyon jól sikerült klip...<3
És KOMIZZATOK légyszi, sokat jelentene nekünk...xoxo Nessy, és Bells





-Szia anya...
-Csókolom Anne néni - köszönt Chase is, és azonnal berohantunk a házba
-Mi ez a rohanás? És Bells, el kéne menni a boltba is
-Öhm...anya, nekünk most éppen dolgunk van, nem lehetne úgy pár óra múlva?
-Akkor ma nincsen süti... - mondta
-Kibírom...kibírjuk???? - kérdeztem Chase-t is
-Kibírjuk - mosolygott
-Kibírjuk - mondtam ki a végszót anyának
-És kiktől kértél bocsánatot?
-Ajh, most soroljam?
-Igen, mert van egy listám, és akiktől már kértél őket kihúzgálom
-MIVAN??? - néztem anyára - Komolyan mondod?
-Igen, ráadásul ha hamarabb kész leszel a bocsánatozással, akkor hamarrabb pasizhatsz
-Óhh, nos, Gerytől, Nikitől, Marvintől, Hendersonéktől, Mr. Flack-től...ja jólvan, a pici lánya, Caroline majd holnap jön...pff...so, a kórházban pár nővértől, Miss Grande-től, és Mrs. Jackets-től...elég lesz mára??
-Elég, akkor vacsi olyan 1 óra műlva...
-Rendben, addig felmegyünk Chase-sel

A szobában jól megölelgettem Chase-t, mert végülis megmentette az életemet...
-Chase, hálásan köszönöm
-Nincsmit, mázlid volt, hogy arra jártam
-Hát, bizony, mert nem nagyon tudtam volna szabadulni...
-Örülök, hogy arra jártam
-És tényleg, mit kerestél arra?
-Hát, csak úgy lógtam...
-Ahha...ha te mondod, de ahogy a hugomat se engem sem tudsz becsapni, kiismertelek Chase
-Akkor...nem csak úgy lógtam, de ez magánügy
-Rendben...maradsz vacsira?
-Szivesen
-Viszont én kamerázok picit Nessyékkel, ha nemgáz
-Ugyan dehogy, maradhatok?
-Maradj nyugodtan
-Állj, nem!
-Mert?
-Mert ha Zayn meglátja, hogy ittvagyok veled...
-Megmondom, hogy átugrottál Nessyhez, de ugye ő Londonban van...így maradtál hogy láthasd..Na??
-Ez jó 5let

Bekapcsoltuk, és tök jó volt minden az elején
-Hello, fiúk...szia szivemm...nagyon hiányzol - címeztem Zayn-nek
-AJjh, teis nagyon, siess azzal a bocsánatkéréssel...és gyere gyorsan
-Hugicám, jött egy látogatód...
-Igen??? Kikikiiii?????
-Parancsolj - rántottam meg a meglepit - tádááámmmm
-CHASE!! Jókor jössz teis...vagyis mész :)
-Igen, rájöttem, hogy nem vagy itthon, pedig már hiányoztál, azért jöttem
-Hát az ikrem otthon van
-De ő nem ugyanolyan, mint te :$
-Hééj, te gyerek...lecsaplak - kólintotta fejbe nővérkém

Itt kezdődtek a gondok...
-Nessy... - hallottuk Louis hangját - nem akarsz esetleg hazamenni, hogy otthon enyelegj???
-Jaaaj, szerelmem...csak hülyülünk
-Talán te csak hülyülsz, de azt hiszem mi a fiúkkal nem úgy látjuk, hogy Chase csak viccelne
-Sajnos igaza van most BooBear-nek - mondták egybehangzóan a fiúk
-Szóval, veszek neked jegyet, és elmehetsz Chase-hez...na???
-Louis, fogd be... - szólt bele a kamera túlsó felén Bella
-Én léptem - tűnt el Lou
-Én meg megyek meg próbálok vele beszélni - tűnt el Nessy is
-Na akkor annyi a közös twitcam-nek - mondta két harapás között Niall
-Nialleeeer...mikor látlak már titeket...úgy hiányzol teis
-Nah, hagyjuk a szerelmeseket kettesben - rángatta el Liam, Kajolóst, és Bátyusunkat a cam elől -sziasztoook - kiabáltak a srácok nekem és Chase-nek
-Na Bells, akkor én is megyek, Zayn, megtennél valamit? - nézett a kamerába Chase
-Attól függ
-Csak annyit kérnék, hogy ha Nessynek esetleg van pár szabad perce csörgess már meg, nem akarok vele újra összejönni, csak dumálni
-Legyen
-Köszönöm Zayn, na megyek énis...szia Bella - adott egy puszit, és ott sem volt

*Harry szemszöge*
Zayn és Bella vagy 3 órán keresztül dumáltak...találgassunk csak mit is csinálhattak...már majdnem benyitottam, hogy kikapcsoljam Zayn gépét...mindenféle furi hangok...OLYAN furi hangok jöttek ki a szobából...komolyan...camsex??? NEMÁÁÁR.
Viszont a másik  hugommal is foglalkoznom kellett, így gyorsan...nem tudtam mit csináljak...inkább twittereztem kicsit

*Nessy szemszöge*
-Louis, bejöhetek...???
-Nem... - becsuktam az ajtót belülről
-Mondom nem... - fordult a hátára Lou - a nem, az nem...
-Jó...figyi, most mi volt a baj?
-Áhh, semmi...figyelj... - és bele kezdett - ...Chase a pasid volt régen, aztán megcsalt, aztán leégetett a suli előtt, aztán egész nyáron vigasztaltunk téged, aztán szemét volt, aztán azt sem tudom mióta vagytok újra jóban...nem tudom, hogy mit érzel iránta, de azt tudom, hogy ő még mindig szeret...ez tisztán látszik, és ha te továbbra is barátkozol vele, talán eléri hogy újra beleszeress...és tudod kurva féltékeny vagyok...
-Ajjh, Louis, Chase számomra csak barát, és ha többet is érez...tudod mit?  Majd ha hazamegyünk, vagy legközelebb beszélünk telefonon, megbeszélem vele, rendben?
-Jó, de fogalmam sincsen,hogy mit szeretnék per pillanat...ez most nagyon...áhh mindegy, figyelj, tudom, hogy egész nyáron együtt leszünk, meg minden, de muszály egy kicsit egyedül lennem
-Mármint, most a szobában? Vagy egy pár napig nélkülem?
-Az utóbbi
-Legyen, lennt leszünk, kajálunk

Berohantam Zayn szobájába, és kilöktem a képből TükörFiút
-Bella, beszélnem kell veled
-Megyek, látom komoly - Zayn megölelt és ott sem volt
-Mi a baj? Louis??
-Szakított velem, illetve, nem...vagyis, igen...jaj nemtudom...azt mondta, hogy pár napig szeretne nélkülem lenni, mert nem tudja, hogy mit akar, meg mivan, meg...szólj anyának hogy engedjen el Londonbaaa - sírtam
-Nem mehetek, de mindent megteszek, hátha elenged hamarabb, te pedig nyugodj meg, szólnál Loui-n kívül mindegyik fiúnak?
-Persze - hüppögtem

Mindenkihez beszaladtam, hogy Bella, beszélni akar velük, mikor összegyűjtöttem a fiúkat, leültem énis közéjük, de ki kellett szaladnom, hányingerem támadt
-Na fiúk...Nessy-vel most szakított Louis, vagyis, pár nap szünetet kért...megkérlek titeket, hogy Loui-t nem bántani emiatt, de a hugomra meg maximálisan vigyázni, mert kiherélek mindenkit, ha nem vigyáztok rá míg oda nem érek, rendben?
-Igenis, Hölgyem - szalutáltak
-Ajhjh, komolyan mondom
-Tudjuk, és vigyázunk rá tényleg - mondták
-Na megyek, sziasztok Nessy-t puszilgassa meg valaki helyettem, és Zayn mikor lesz már 2 hét múlvaaaaaa
-Nemsokára édesem, de megyek mert vitáznak tesódék
-NEEEE, ottlehetnék már
-Szeretlek, sziiaaa - Zayn kilépett, én meg itt maradtam idegbetegen

*Londonban*
-Nessyyyy, ittvan a jegy hazafelé - kiabált Louis, és közben lengetett egy papírdarabot
-Micsoda? - léptem ki az ajtón
-Igen szivem, megvettem neked - somolygott Louis
-Loui, te most szórakozol velem? - rogytam le a fal mentén a földre
-ÉN??? Soha...azt hiszem tisztán látok...úgy döntöttem, hogy végeztem veled - elengedte a jegyet a fejem fölött, és tovább sétált
-De... - nem tudtam semmit mondani csak sírtam. Zayn és Liam ért oda először
-Nessy, nyugi, megyek beszélek Loui-val, Liam itt maradsz addig? - nézett Liamre Zayn
-Persze, menj, és csinálj valamit
Én nem mondtam semmit, csak sírni tudtam, mert tudtam, hogy nincs köztünk Chase-sel semmi, és mégis ezt kell tenni velem is, meg...meg magával is, hát itt a turné, az interjúk, minden...Liam magához húzott, és csak hallgatott. Olyan nyugtató volt Liam szivdobogása, de sík ideg voltam.

*Louis*
-Louis, mi a franc ütött beléd? - száguldott be ezerrel hozzám Zayn
-Mert? - fel se néztem, csak twittereztem tovább - de aranyos ez a lány, azt hiszem elhívom randira, jáj, pont Londonban lakik...na, írok is neki
-LOUIS
-Áhh, te állat - sikoltottam egy hatalmasat, mert rácsapta ez az idióta Harry a kezemre a laptopomat - Gyűlés van, srácok? Nálam? Mi a téma?
-NESSY a téma - mondta nyugodtnak tűnő hangon Niall
-Értem, nos, majd ha akarok vele beszélni, beszélek vele négyszemközt...nektek azt hiszem semmi közötök hozzá
-Talán nekik nem - mutatott Harry Niall-re, és Zayn-re, de nekem igenis van közöm hozzá, mert a hugom...te barom
-Figyeljetek, egy darabig, nem akarok Nessyvel semmit, mert nem tudom, hogy mit akar. Többet nem szeretnék mondani, neki elmondtam, hogy mi a helyzet, mit érzek, gondolok, majd mi elintézzük
-És ezt miért nem lehetett normálisan mondani Nessy-nek is? - kérdezte Niall
-Elborult az agyam, de békén hagynátok? - feküdtem le az ágyra
-Békén, de jó lenne ha visszavonnád amit a hugomnak mondtál, mert így feszült lesz a hangulat a bandában is...
-Majd idővel - mondtam, és becsuktam a szememet, egyedül akartam maradni, mert úgy éreztem sírnom kell. Végül hallottam hogy csukódik az ajtó, és végre magam maradtam. Nagyon szégyelltem magamat, de ha ezt a lépést nem teszem meg, biztos, hogy szakítottunk volna VÉGLEG. Így viszont, átgondolunk majd mindent, és pár nap műlva megdumáljuk...de most nekem kell ez a kis szünet

-Na? Hogy ment? - szipogtam
-Hát, annyit mondott, hogy neki most kell szünet, és szégyelli magát amiért ilyen bunkó volt a jegyekkel... - kezdte Niall
-...és, hogy már elmondta, hogy ő mit érez, gondol... - folytatta Harry
-...és, hogy majd idővel fog veled beszélni - fejezte be Zayn
-Remek, akkor én tényleg haza megyek, így egyikünknek sem lesz jó, ha köztünk Loui-val feszültség van
-NEM MÉSZ!! - kapott el Liam - Nem hagyom, sőt, szerintem nem hagyjuk...majd kibírjuk valahogyan, és hamar elmúlik Louis hülyesége
-Akkor viszont elmegyek aludni, jó éjt
Bementem a szobámba, de eszem ágában sem volt aludni, arra gondoltam elmegyek sétálni, egyedül akartam lenni, úgyhogy, mikor a fiúk bevonultak a szobájukba...kaptam magam és kiosontam a házból.

Csináltam képeket. Szeretek fotózni. Ha rossz a kedvem, a zene, és a fényképezés kapcsol ki, na meg a szerelem...:S





My Palace <3

Tower Bridge <3
Annyira szééép Trafalgar Square


 London Eye
Ahogy kattintgattam, összeütköztem egy fiúval.
-Szia, ne haragudj, csak fotózgatok össze-vissza, nem figyelek - szabadkoztam
-Te ne haragudj, én is fotózgatok össze-vissza - válaszolt
-Amúgy Nessy vagyok
-Én pedig Jake, ha már összetalálkoztam egy gyönyörű lánnyal...csinálhatnék rólad most pár képet így este, és majd holnap is??
-Persze, de nem vagyok ma jó passzban, éppen most 'szünetelünk' a barátommal...vagy mit csinálunk...tudod, ő az első komoly pasim, és nem tudom, hogy ez most így mi
-Értelek, a barátnőm is szünetet ajánlott, és közben összejött valaki mással. Nem vagy éhes???
-De igen, de nem sétálunk egy kicsit előtte???
-Menjünk - de ekkor Jake telója megcsörrent
*-Igen, igen...most nem jó...jó...de...megyek...szia*
-Ne haragudj mennem kell, de holnap megcsinálhatnánk a képeket, na?
-Rendben, legalább nem leszek Mr. Tökéletes Louis William Tomlinson-nal egy házban
-One Direction?
-Igen...
-Holnap mesélsz róluk nekem?
-Persze, de menj, mert nehogy baj legyen
-Megyek, sziaaa, te nem fázol?
-De, igen, de nemsokára otthonleszek
-Odaadom a pulcsimat
-De...
-Semmi de...tessék
-Köszi, sziaa
Hazamentem bevágódtam az ágyba, és el is aludtam. Jake pulcsijának irtó jó illata volt
Másnap korán felkeltem, és néztem ki a fejemből mikor leesett, hogy nem is kértem el Jake számát, vagy nem is adta meg...nah...ő is csak kamuzott...gondoltam. Még mindig rajtam volt Jake pulcsija, és tettem bele zsepiket, mert nem terveztem, hogy felöltözzek ma. És hirtelen kiesett egy papírfecni a zsebéből...rajta egy szám, gondoltam felhívom a számot
-Hallo, Jake Simpson
-Jake? Tegnap esti Jake?
-Ha Nessy vagy, akkor igen, reméltem hogy megtalálod a papírkát
-Szerencséd volt, majdnem nem találtam meg
-Akkor ma??
-Igen, Hánykor, és hol?
-Legyen 11 körül, és talizzunk a Kings Road-on
-Okés, akkor 11kor
Nem nagyon készülődtem, hisz nem randi volt, csak egy szimpla tali...felvettem egy csőnacit, egy pólóval, és usgyi...beleütköztem Louis-ba a lépcsőn
-Hát te, merre mész?
-Találkozom egy barátommal
-Máris lett barátod?
-Igen, tegnap éjjel taliztam vele, fotós, és csinál rólam pár képet
-Gondolom pasi
-Problem?
-Van
-Egyéni szociális, rám nem tartozik, azért mert 'szünetelni' akarsz, nekem nem kell depiznem...
-Ahogy érzed...
-Pontosan...egyéb?
-Van kaja?
-Van, de csak 4 fiúnak csináltam meg magamnak...srry
-Megoldom, gondolhattam volna..
-Mit is?
-Hogy bunkó vagy
-ÉN??? Kacag a májam Louis...na mentem pápá
Kilibbentem az ajtón...vagyis úgy tettem...amint elértem a sarokig elkezdtem sírni...hogy lehet ilyen? Na csakazértis jól fogom magamat érezni ma
-Szia Jake
-Sziaa, hiányoztál
-Köszönöm, egy kicsit teis
-Naaa kattintgatok ha nem gond...
-Dehogy, érezd magad otthon rajtam...vagyis...ne értsd félre...
-Késő, de értem :) Váltórucit hoztál?
-Mi? Nem, nem mondtad...de gyere ugorjunk be pár helyre, és kiválaszotd mik lennének jók a képekhez. Amúgy a képek csak hobbiból kellenek?
-Is...nagyon szép vagy, jó lesz nézegetni a képeket, de suliba is kell...egy lány ezer arca, erről kell képeket készítenünk
-Értem, akkor indulás vásárolni
Első magassarkúm, de Jakenek ez kellett
Hintás...mert szerinte erotikus...ahogy gondolod Jake

Játszóóótééér...újra gyerekként

Légy komoly...a hangulatom ilyen ott legbelül
Légy hülye...

Fej nélkül...ezen volt fej...csak meggyőztem Jaket, hogy szedjük le a házijában


-Nekem nagyon tetszenek a képek Jake
-Nekem is...
-De, te sem úszod meg, legalább egy képet had csináljak rólad...
-Kettőt is
-Akkor...tudsz gitározni? - Kérdeztem hirtelen
-Igen, miért?
-Kérjük már el a bácsi gitárját, úgy olyan...hogy is mondtad...erotikus...igen, erotikus lennél
-Mint te?
-Mint én
-Szép napot Uram, elkérhetnénk egyetlen percre a gitárját?
-Persze, fiam...milyen szépek vagytok együtt, kamasz szerelem
-Öhm...de...igen, köszönjük - hebegett Jake
-Fiatalok, tudjátok mit? Nektek adom a gitárom, nekem van otthon még 5, fogadjátok szeretettel
-De, komolyan? - kérdeztem
-Teljesen
-Köszönjük - öleltem meg az öregurat
Így már gitárral a kezemben, kerestünk egy jó helyet, hogy lefotózzam Jake-et
Sineken...első képnek nemrossz
Meki klotyó...egy kis bevásárlás után kajoltunk, és hirtelen ötlettől vezérelve benyitottam, ez sikeredett
-Úristen, nagyon elrepült az idő, nincs kedved elnézni hozzánk? - kérdeztem - megismered a fiúkat is, mert mesélhetek én róluk, ha nem ismered őket...
-Elmehetek
-Akkor? Induljunk!!
Mikor hazaértünk, bementünk, mindenki az ajtóban várt...
-MIVAN? - néztem rájuk - Ő Jake
-Szia, Nessy tesója
-Szia, Zayn
-Szia, Niall
-Szia, Liam vagyok
-A pasija vagy? - kérdezte Louis
-Sziasztok - köszönt Jake is - öööö nem, de nagyon tetszik nekem Nessy
-Messziről kerüld el - lépett egyet Louis
-Hohóó, Louis állj le...te szakítottál velem...hagyjál had csináljak amit akarok...Jake...gyere nézzük meg a képeket
-Nem mész - rántott vissza Louis
-Dehogynem
-Beszélnünk kell
-Nem, nem kell, tegnap akartam beszélni...kicsit kikészítettél, reggel sem voltál semmi, azt hiszem egy pár napig ennyi elég belőled
-De...
-Louis, hagyjál
-Nessy
-Szóljatok már neki, hogy hagyjon békén... - néztem a fiúkra
-Loui hagyd - mondta Harry
-Köszönöm - szedtem le Louis édes ujjait a karomról - menjünk
Olyan este 9 körül Jake elindult haza
-Figyi Nessy, holnap kattintunk még pár képet a parton?
-Szivesen, de én is rólad
-Nem is gondoltam másképpen, akkor holnap, szintén 11kor, szintén Kings Road
-Okés, sziaa Jake
Másnap mikor kinyitottam a szemem HATALMAS MEGLEPI ért...
-TE??? - visítottam
-ÉÉN??? - visította


http://www.youtube.com/watch?v=9q8r6kazVcw&feature=share&list=UUHwTHzKq2NUFEzZXB7MnMeQ

4 megjegyzés:

  1. Már várom a kövi részt, nagyon jó a blogotok! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük by Nessy :)Nemsokára hozom...

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó de gyorsan legyen kövi! és tökre szép hangja van a csajnak!! :)

    VálaszTörlés