2012. október 19., péntek

A Szerelem vak ...de egy kis lazulás belefér?

5 bolondunk <3

A suliba semmi extra nem volt, egész nap azt vártam, hogy vége legyen, és Louis itt legyen, és végre együtt legyünk. Tudom nyálasan hangzik, de akkor is.

-VÉGEEEE!!! - sóhajtottam a 7. óra után
-Neked igen, nekem irány a büntiszoba
-Mert
-jah, te nem voltál ebédnél...Michael fejére öntöttem a kajámat...aztán elvettem az övét, nehogy már miatta maradjak éhen - nevetett
-Gratulálok, de gondolom megérdemelte. Chase-szel találkoztál ma?
-Meg hát, hát teszek én ilyet alaptalanul??? Nem...de nem is akarok, amúgy nem is mondtam, hogy tegnap érzékeny pontom érintettem a lábammal.
-Chase-t???? nem baj!!!! TE??? Sohaaaa. Akkor otthon tali, sziaaa

Kiléptem, de Louis még nem ért ide, megnéztem az órámat, még csak negyed 3 volt. Leültem a padra, és azon gondolkoztam milyen mázlim lenne, ha Louis-val összejönne. Ekkor lehuppantak mellém ketten, két oldalról
-Michael, és Chase...mit akartok???
-Nessy vagy, ugye?
-Gratulálok fiúk Chase...Nessy-vel jártál, és meg sem ismered, hogy ő e az? Michael, te meg...bazzeg...másfél év?!?! Csodálkozom hogy soha nem kevertél össze minket.
-Akkor???
-Melyikünkkel szeretnétek beszélni?
-Nem tökmindegy??? - fogta meg a karomat Michael
-Nem...és... - néztem a kezemre - engedd el
-Jó, ne szórakozz - mondta Chase. A szemembe nézett, és rögtön tudta - Nessy vagy
-Bingóó - mondtam - na fiúk, vége a mai ki vagyok én-nek, mennék is
-Nem-nem. Téged kerestünk. Jó lenne, ha megmondanád Bellának, hogy az a lány nem jelentett semmit. - mondta, inkább parancsolta Michael
-Ja, és szeretném ha visszajönnél hozzám - így Chase
-Michael, nem mondom meg neki, és Chase, miért mennék vissza hozzád???
-Mert szeretsz!
-Te normális vagy? Utállak, ha nem tűnt volna még fel
-Hát az utálat és a szeretet között csak egy vékony vonal van...
-Igen, de én tudom melyik oldalon vagyok, na pá
Észrevettem, hogy Louis kocsija befordul a sarkon, elindultam gyors léptekkel. Még mielőtt megállt volna a kocsi, kinyitottam az ajtót, és beugrottam
-Sziaaa Lou, mehetünk?
-Szia, persze, de miért ilyen sietősen?
-Látod őket? - mutattam Chase-ékre
-Igen, bántottak? Milyen a kezed? - kapta el a karomat gyengéden - tiszta lila
-Jahh...hát asszem bevertem
-Komolyan mondod? - nézett, nem hitte el
-Igen, még...tesin - na menjünk már
Elindultunk. Elmentünk egy csendes kis kávézóba, nagyon hangulatos volt, egyszer voltam itt...de az már régen volt.
-Tetszik? - nyitotta ki előttem az ajtót Louis
-Nagyon - léptem be
-Kövess - mondta, és leültünk egycsendes helyre, de nem elszeparálva a többiektől. Megérkezett a pincér is.
-Egy Frapuccinot kérek, te?
-Én is - mondta csíkospólós, zöldnacis, helyes, asztalpartnerem
-Kettőt kérünk, és 2 csokis sütit is, köszönöm
Pár perc múlva kihozták, és mikor legközelebb ránéztem az órámra, már este volt.
-Jól eldumáltuk az időt - mondtam
-Igen, de ha nem nézed meg az órát, még dumálhattunk volna
-Hát, vegyük úgy, hogy nincs órám - és eltettem a táskámba
A következő esemény ami emlékeztetett az időre, az az volt, mikor a pincér odajött, hogy zárnak.
-Öhm...elnézést, már megyünk is, mennyi lesz? - vette elő Loui a tárcáját
Fizettünk, és kimentünk
-Séta? - kérdezte
-És mi lesz a kocsival?
-Majd hívok egy sofőrt, hazaviszi nekünk
-Rendben, de aztán segítesz a leckében
-Mi??? Ja, tényleg, te suliba jársz...
-Igen, rocksztááár, én szimpla civilember életét élem
-Haha, és persze, hogy segítek

Mikor beléptünk a házba, 5 mérges szempárral néztünk szembe.
-Hello - köszöntem - mizu itthon?
-MIZUUU??? - kiabált Harry - Louis, hogy vihetted el a hugomat randira? Tudod, hogy a tesók tabuk, én se mászok rá Lottie-ra
-Hé haver, csak dumáltunk...
-...Igen, és HARRY, semmi közöd a magánéletemhez, az hogy a bátyám vagy nem jeletni hogy beleszólhatsz, szóval...bocsi
-És Hazza, Lottie még csak 13 éves - próbálkozott Louis
-Hát Nessy se sokkal több
-HAROLD! Ittvagyok én is...Louis - fordultam hozzá - nem vagy éhes?
-De igen...de
-Nincs de, gyere - fogtam meg a kezét, és húztam a konyha fele
-Nessy, gáz lesz ebből...
-Mégis mi? Nem fogtok összeveszni, nyugi, beszélek majd a bátyámmal, majd megbékél
-Hát, remélem, mert nagyon szeretem Harry-t, és nem akarok vele rosszban lenni, de ha választás elé állít...
-Louis, ha választanod kell, elengedlek, de erre nem kerül sor, megígérem - néztem bele abba a nagy zöld szemekbe, majd átöleltem - úgy örülök, hogy itt vagytok
-Na skacok, megyünk bulizni - sétált be a konyhába Zayn
-Mentek? De jó... - mondtam
-Nem, úgy értettem megyünk...így együtt
-Ajjh, nekem nincs kedvem - nyafogtam
-Hát Harry nem engedi, hogy itthon maradjatok ketten, szóval vagy ti is jöttök vagy mi sem, és mi menni akaruuuuuunk - fogta át a vállamat Zayn
-Jó, legyen - mondtam. Zayn felkapott és megpörgetett
-Zayn, ennyire örülsz?-Igen, mert...fogalmam sincs, régen voltunk csak úgy spontán buliban
-És a csajok? Jönnek?

-LIAMM - kiabált Zayn - Dani jön?
-NEM!! - kiabált Liam
-Akkor nem jönnek - mondta Zayn, és egy puszit nyomott az arcomra
-De attól mert Dani nem jön, még Perrie jöhet
-Hátőőő...picit összekaptunk Perrie-vel
-Komolyaaaan - néztem Lou-ra - mi  történt?
-Hát, nem is tudom, hogy elmondjam e
-Miért ne??!! Boo Bear, magunkra hagynál kicsit? - néztem szép szemekkel
-Persze, addig összekészülökLouis kiment, és leültünk, miközben töltöttem 2 pohár narancslevet
Zayn belekezdettA
-Hát, mikor itt voltak...tudod, valamelyik nap...Perrie elég furi volt, és próbáltam vele beszélni...erre a fejemhez vágta, hogy én őt nem is szeretem, meg látja rajtam, hogy nekem tetszik Bella...
-És? Igaza van?
-Hát, nem tudom, talán, de attól még Perrie-t is szeretem, csak tudod, most hogy Bella szakított, és elég csúnyán...
-Védelmezhetnéked támadt?
-Igen, de aztán, tudod nagyon csinos, vagyis csinosak vagytok, de érted...
-Igen, értem
-...szóval ja, és nem tudom mit érzek
-Értem
-Hogy értheted? Én sem értem
-De én érte... - mielőtt befejezhettem volna a szót, átölelt, de a szuszt is majdnem kiszorította belőlem - Zayn - nyögtem - ölelj meg nyugodtan, csak kicsit gyengébben
-Bocsi - mondta a nyakamnak
-Így már jobb - mondtam

Pár perc múlva bejött Harry
-Nessy, te most komolyan?
-Harry! Fogd be...gyere Zayn, szedjük össze mi is magunkat, és egy jót bulizunk ma...és tudod...na majd ha Harry nem lesz a közelben
-Mit akarsz neki mondani? - állt elém Harry
-Ugyan kérlek, ne állj így elém, mert csikis vagy - mondtam halál nyugodtan. Harry az ajtófélfának támaszkodva állt, a másik keze pedig vízszintesen volt
-Úgyse mered...
-Azt hiszed? - kicsit megcsikiztem, már szabad volt az út - Zayn siess - nevettem

Egy fél óra alatt harci díszbe vágtam magam Bellával együtt, közben dumáltunk
-Na milyen volt a randi? - kérdezte
-Ohh, remek - mondtam - imádtam, viszont Michael üzeni, hogy nem volt komoly a csajjal
-MI? Veled üzenget?
-Hát, elkaptak mikor vártam Loui-t...
-Várj! Elkaptak?
-Jaj, nem úgy, és ketten, Michael, és Chase...nem tudták, h melyikünk vagyok...Michael mindíg ilyen durva? - kérdeztem
-Milyen?? - odatartottam a karomat
-Úristen, ezt ő csinálta?
-Igen, és csak megszorította a karomat, amúgy Lou-nak azt mondtam, hogy tesin vertem be
-Hát, voltak foltjaim, az biztos, de a szerelem vak - mondta szomorúan
-Hát, hálás vagyok a csajnak, hogy megcsalta veled, így legalább megszabadultál tőle...remélem
-Én is remélem, ezek ketten sajnos jóban vannak, mi meg szakítottunk velük...
-De nekünk van 5 erős fiúnk, és, Zayn és Perrie összevesztek miattad...
-MI? MIATTAM?
-Perrie úgy gondolja, hogy Zayn-nek tetszel-és Zayn...vagyis...
-Honnan tudod?? Vagy mi???
-Nemrégen mesélte el...a lényeg, hogy van esélyed, és este józanul, bevethetnéd magadat - néztem rá
-Meglesz, és józanul, naná, nemcsak egy éjszakás kapcsolatot szeretnék, hanem komolyant. De félek Harry-től, nektek is majdnem leharapta a fejeteket...
-Figyi, beszélünk majd a bátyus fejével, rendben?
-Rendben

-CSAJOOOK!!! - kiabált Liam
-MEGYÜÜÜNK - kiabáltam visszaLetipegtünk a 10 cm-es cipőinkben, a fiúknak az álluk is leesett.
Nessy ruhája                       Bella ruhája
Elsőnek Harry szólalt meg
-Ebben - nézett végig rajtunk - nem jöhettek. Tiszta szexuálisak vagytok. Anya hogy engedi, hogy ilyeneket vegyetek?
-Ugyan Harry, ez csak buli, és ott leszünk velük - karolt át Liam
-Köszönöm, én legjobb barátom. És Tényleg ott lesztek ti is, amúgy is, ha ti nem vagytok itt fél évben egyszer ha elmegyünk valahova
Beültünk a limuzinba
-Minek kellett limó? - kérdeztük Bellával
-Mert...mert kellett és kész... - mondta Niall - meg itt mindíg van kaja
-Hátokéé - hagytuk rájukMikor  odaértünk, Louis hozott piát
-Első  körben pont Loui-t küldjük? - sápítozott Niall - ez húzós kezdés lesz
-Meghoztam, kezdésnek egy kis tequila sóval és citrommal...fiatalkorúaknak pedig koktél
-MIVAN? - így a 3 Styles
-Na nem...hozok valami rendes piát nekünk is csajok - pattant fel Harry.

Haladt a buli, a legrosszabb irányba, már csak Liam, és Bella voltak józanok...Liam mert nem szereti a piát, Bella meg, hogy józanul hódítsa meg Zayn-t. Viszont Louis...nagyon bepörgött
-Nessy, jösz táncolni?
-Persze drágám - elindultunk a parkett felé, és belemerültünk a táncba. Egyszer csak azon kaptam magam, hogy szinte megcsókolom Louis-t, de nem akartam elsietni...nem szabad, nem akarom, hogy csak egy kaland legyek, de Louis nem akart leállni-Loui,
-Kérlek, részeg vagy...öm...meg én is, de nem fogunk ma lefeküdni egymással, ebben biztos vagyok. Azt majd józanul és szerelmesen akarom megtenni.
-De, Nessy, te is akarod, én is
-Ez így van, de akkor sem ma, és nem itt...és még nem is otthon...Louis állj le - pont jókor vett észre minket Liam
-Louis, gyere...
-De nem akarooook
-De igen, jössz, és leülsz, ide - ültette le a kanapéra
-Köszönöm Apucii - vihogtam - tényleg köszi
-Nincsmit, kicsim - furán nézhettem rá mert - nem úgy kicsim, hanem 'kicsim' mint egy lány, aki a legjobb barátnőm
-Okkééé, Bella? Merre van?
-Zayn-nel, de ő józan, nem csinál baromságot
-Hát, ő azért józan, hogy összejöjjön Zayn-nel...
-MI????
-Igen, én tanácsoltam neki, hogy ne részegen szedje fel Zayn-t
-De Perrie-vel mi van? - értetlenkedett Liam
-Na, Liambaby, elmesélem, gyere közelebb - nagyon közel voltam hozzá, és fúúh...hülye vagyok mit érzek? - Perrie azt gondolja, hogy Zayn-nek bejön Bella...vagy én...ezt Perrie sem tudja a lényeg, hogy Perrie ezt hiszi, Zayn meg nem tudja, hogy mit érez...hát ezért startol most Bella
-Értem - fordult felém Liam, mert eddig érthető okokból a fülébe beszéltem. Nagyon közel volt a szája, és nem tudtam ellenállni. Nem tolt el, én meg nem hagytam abba. Louis mellettünk bealudt, Harry, Niall sehol Zayn és Bella, meg gondolom máshol érzik jól magukat.
-Állj, jézusom mit csinálok? - álltam le - Miért nem pofoztál fel amikor elkezdtem?
-Nem tudom, buli van - mondta Liam, és folytatta volna amit abbahagytunk
-Liam, neked ott van Dani, nekem Loui kell...
-Ha annyira kellene Louis nem csókoltál volna meg...
-Ahogy mondtad, buli van, és ezek szerint neked sem kellhet annyira Danielle
-Én ilyet nem mondtam
-Én sem...oké, én hazamegyek
-Egyedül nem mehetsz...
-Ooo, dehogynem...nézd csak - hívtam egy taxit - nemsoká itt a taxi, nyugi nem vagyok hülye, hogy sétáljak hazáig
-Kikísérlek a taxiig
-Köszönöm, és holnapra elfelejtjük...a legjobb barátom vagy, nem akarom elszúrni, csak mert hülye vagyok. Oké?
-Legyen. Ölelés?
-Mehet - olyan jó volt érezni azt, hogy nem haragszik  -Na megjött értem a taxi, akkor én megyek
Beszálltam a taxiba, hazafuvarozott, gyorsan kiszálltam, de valaki addigra már a ház verandáján üldögélt...
-Hát te?
-Beszélni szeretnék veled, komolyan beszélni...
-Gyere be...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése