2012. október 19., péntek

Hazajön a báttyuuuus

A hires-neves City of London High School
Ez is egy szokásos napnak indult attól eltekintve, hogy az én cuki bátyusom végre hazajön. Bellával éppen ébredeztünk, mikor kivágódott a szobaajtó és Harry slattyogott be, majd bevetette magát közénk, szerencsésen ráugorva a kezemre.
-Ouch, te hülye, szállj le a kezemről
-Neked is szia - puszilt meg minket
-Szia - mondtam - de kajak szállj le róla, mert nagyon fáj. Tudtad, hogy rettenet nehéz vagy?
-Hát kösz, most jövök meg, és ledagadt-ozol? - de végre leszállt a kezemről

A látvány csodálatos volt, kékes-lila volt a könyököm, és háromszorosára duzzadt.
-Na pont ezt magyaráztam. Azt hiszem eltört.
-Ne haragudj hugi, menjünk be a kórházba
Beleegyeztem.
Bella segített felöltözni, Harry meg beizzította a kocsit. Negyed óra múlva már ott ücsörögtünk a sürgősségin, és Harry bőszen veszekedett, hogy "de én vagyok Harry Styles, és sosem használom ki a hírnevemet, de a húgomnak eltört a könyöke, hála nekem, kérem siessenek"...
-Harry, hűtsd le magad, jobban már nem fog eltörni, elhiheted
-Szerintem is vegyél be nyugibogyót Hazza - mondta Bella is

VANESSA STYLES - szóltak a hangosba

-Itt várunk - mosolygott Bella
Egy bő fél óra múlva gipsszel a kezemen jöttem ki a vizsgálóból.
-Na?
-Eltört, mondtam. Nem baj, kaptam ezt - mutattam a gipszre - aztán majd meggyógyul. Anya tudja?
-Őőőőő, hát....nem - magyarázkodott bátyusom
-Remek, majd kapunk. Na menjünk
Gyors hazamentünk a kocsival. Anya már az ajtóban várt minket, mikor meglátott azt hittem szétrobban a feje dühében
-Harold Styles, Izabella Styles, és Vanessa Styles! Azonnal a nappaliba! - azzal az irammal beszáguldott a házba
-Ez húzós lesz - mondtam - na gyerünk, essünk túl rajta
-Sziaaa anyaaa - próbálta Harry oldani a feszkót - Régen láttalak
-Ne is próbálkozz fiatalember. Mi ez a gipsz? Miért nem mondtad, hogy hazajöttél Harold, és Bella, te még nem csináltál semmit, de fogsz, ismerlek kishölgy
-Hát, ha már őszinteségi rohamot tartunk, akkor tönkretettem tegnap a parkban a haverokkal egy tűzcsapot
-Hogy mit csináltál? Szobafogság!! Nessy, szo...
-De most ÉN miért? Fürtösfej ugrott rám, arról nem tehetek, hogy ott volt a kezem
-Ez igaz - mondta Harry
-Jó, akkor Harold, szobafogság. Nessy, most akkor mivan a kezeddel?
-Eltört
-Hát az nagyon nagyszerű, gratulálok kis fiam

Ez után felmentünk a szobánkba, Harry is hozzánk jött fel, és dumáltunk.
-Akkor meddig maradsz bátyó? - kérdezte Bellus
-Hát 5 hét szünetünk van
-Áhh, dejó, végre itthon leszel
-Bizony, és pár nap múlva jönnek a fiúk is
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ - sikítozott Bella - nemáááár...őőő...Zayn is jön???
-Nem hugi Zayn nem jön...bolond, hogyne jönne - borzolta össze Harry a nővérem haját.

Igen bármily meglepő ő a nővérem, kerek 4 perccel idősebb, és ezt nem rest folyton az orrom alá dörgölni.
Ezután társasoztunk, rendeltünk pizzát, és zárásképpen karaoke-ztunk. Imádunk énekelni, mindhárman. De míg a bátyus mert kitörni, mi egyenlőre csak a szobában énekelgetünk.Végül elfáradtunk, és eltettük magunkat holnapra.
-SULIIIIII!!!! - kiabált valami idióta a fülembe hajnalok-hajnalán
-Mivaaaan??? - morogtam
-Az, hogy iskolába kell mennetek - válaszolt a hang
-Ajjh, Harry, hagyjál már
-Keljetek már fel, elkéstek, fél 8 van
-MI??? - Harry, baszod, miért nem keltettél fel???
-Idióta, 10 perce keltegetlek titeket, már itt a víz a kezembe
-Szerencséd, hogy nem próbáltad meg - mondtam miközben rohangáltunk Bellával a szobában, hogy rendbeszedjük magunkat. Végül elhúztunk, de elkéstünk.
Nem meglepő!!
-Jó reggelt Tanár Úr, ne tessék haragudni, hogy késtünk
-Styles és Styles, a testvérükre ütöttek. Üljenek le.
-Remek, nincs egymás mellett hely - mondtam - na szünetben intézkedünk

Bella leült, valami strébergyerek mellé, inkább őt választotta mint Chase-t
Chase a volt pasim, és csúnyán váltunk el. Megcsalt, és az év végi bálon nekem esett, hogy megcsaltam. Mint kiderült fogadásból tette, de az egész nyaram tönkretette.
-Lám-lám, csak nem hiányzom? - flegmáskodott
-Álmodik a nyomor
-Jaj, mi történt a könyököddel? - kérdezte nyájasan, majd VÉLETLENÜL meglökött
-Te barom, nem látod, hogy eltört? Istenem mekkora nagy az Isten állatkertje. Tanár Úr, inkább állnék, de Chase mellett nem vagyok hajlandó ülni
-Hát kisasszony, akkor irány a folyosó
-Rendben...fulladj meg - vágtam oda Chase-nek
Kiszállingóztam a folyosóra, és ledobtam magam az osztály ajtaja elé

Miután kicsengettek, Bella jött ki elsőnek (nem meglepő)
-Hogy milyen köcsög ez a Chase. Előadta, hogy a gipszeddel rávágtál a kezére, és hogy ez most neki mennyire fáj, komolyan
-Na várj, szólj ha jön-Ooooké - kacsintott rám - ...most áll fel
-Oké, pár másodperc, éééés.... - kitettem a lábamat - Touchdoooown!!!
Drágaságom akkorát taknyolt!
-Na, mostmár fájhat a kezed, háhá - és elsétáltunk
-Kisasszonyok!! - kiabált utánunk az edző - Az igazgatóiba, MOST! Nem hagyom, hogy elszúrják az évadot, csak azért mert maguknak poénkodni van kedvük a legjobb játékosommal
-Hát Uram, rendben, de biztos tudja, miért csináltam...
-Nessy egész nyarát, elszúrta az a barom, depresszióba esett, nem mozdult ki, most meg rávágott a törött kezére. Bocsásson meg Uram, de méegyszer megtennénk ha lehetne

Végül megúsztuk az igazgatóit, és vége lett a sulinak, kiléptem az iskolakapun, és valaki a falhoz nyomott.
-Cicám, mégegyszer meg ne próbáld, mert nagyon megbánod - lihegett a nyakamba Chase
-Chase, szakadj le rólam...
-Tudom, hogy még mindig szeretsz, ne is tagadd - közben fogdosott
-Chase, engedj eeel!!!
-Talán mit teszel ha nem??? - csókolgatta a nyakamat
-Azt mondta, hogy ENGEDD EL!!! - rántotta le rólam Harry - és sürgősen tipli, amíg szépen mondom
Harry nem volt olyan magas mint Chase, pedig a bátyám sem aprózta el a növekedést, mégis volt a hangjában valami fenyegető
-Styles-ok...még nem végeztünk...
-Kössz tesó - bújtam hozzá
-Ugyan, jézusom, Bella hogy hogy nem volt itt? Biztos leszedi rólad
-Igen tudom, de még órája van - közben belefúrtam a fejemet a mellkasába - annyira örülök neked
-Nyugi, hugi, ha kell minden nap eljövök érted, de van egy meglepim nektek
-Na mi???
-Megvárjuk Bellát, és meglátod - mosolygott, és egy puszit adott a homlokomra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése