2012. október 19., péntek

Fájdalom,bunkoság és még pár aproság


Me and Nessy

Amint kiengedtek a teremböl rohantam a bejárathoz,ott már Nessy és Harry várt rám.
-bocs a késésért de a matek tanár benttartott ,na miröl maradtam le?
-hááááát...chase hozta a formályát,Harry petig valami megleptésröl dumált-mondta hugocskám.
-egyszer nagyon megütöm azt a Chase-t,de addig is mi a meglepi báttyo?
-elöbb egy kérdés,te hogy lettél ilyen őrült energiabomba?-kérdezte Harold
-ezt tölem kérdezed?na mutasd már a meglepit
-ezzel egyet értek mi a meglepi?-kiváncsiskodtunk Nessyvel
-hát tul nagyok ahoz hogy ide hozzam otthon van,gyertek siessünk.-tuszkolt minket az auto felé,gyorsan beszáltunk és már indultunk is.Utközben fölvettük Michaelt is.Igy már négyen mentünk haza fele. Anya nem volt otthon. Amint beléptem a konyhába és megpillantottam egy srácot amint éppen fél testével a hütöben keresgél egyből tudtam hogy mi a meglepi
-NIALL!!!!!-kiabáltam,és fölugrottam Niall hátára
-Bellaaaaa!!!-üdvözölt ő is-végre hogy itthon vagy nem találom a vajat.
-nem is hiányoztam?-vágtam kiskutya szemeket
-te mindig hiányzol,na de most mutasd meg hogy hol van a vaj.-elöszedtem neki a vajat majd beszaladtam a nappaliba,Nessyt nagyban ölelgették a srácok.
-Már hiányoztál Nessy-ölelte szorosan Lou, Nessyt.
-te is hiányoztál Lou,de ha nem engedsz el megfulladok-ezen jot nevettek,majd egy hatalmas lendülettel Zayn hátára is fölugrottam
-rád sokkal nehezebb fölugrani mint Niallra
-Neked is Szia Bella.-leszáltam rola majd két puszit nyomtam mindenki arcára.
-Bocs hogy zavarok,de beszélhetnénk Bella-állt az ajtoba Michael
-jaaah,persze,gyere-rángattam föl a szobámba.
-Szoval azt szerettem volna mondani hogy...tudod voltam egy hétig sporttáborba,na ott megismertem egy lányt és háát....
-megcsaltál.
-Bella nem egészen igy volt,nekem semmit sem jelentett hallod Bellaaa!!!-kiabált utánam de én csak rohantam,ki az ajton le az emeletröl és onnan egészen a parkig,mindig oda mentünk Nessyvel ha ki akartunk kapcsolni.Egy olyan fél orát ültem a padon a fa alatt majd Harryt és Nessyt pillantottam meg.
-jesszus hugi szivrohamot kapok miattad,miért rohantál el?
-Harry ennyire hülye vagy? Michael megcsalta és mivel már 1 és fél éve együtt voltak ez kicsit szarul esett a Bellának.ugye?
-igen-szipogtam és a fejem Nessy nyakába furtam.
-ezt hogy csináltad?-értetlenkedett Harold
-iker telepátia-szorakozott Nessy,szerintem meg csak egyszerüen kifagatta Michaelt.
-Na hugi figyelj rám, tudom mi viditana fel,ha elmennénk FAGYIZNIIII!!-orditotta a fülembe a Bátyám.ezen egy kicsit elmosolyodtam,letöröltem a könnycseppeket és a Három Styles teso elindult kedvenc tevékenységüket végezni.A fagyit megettük és már röhögve indultunk haza.Otthon kicsit meglepödtem azon amit látok anyu éppen leszidta a srácokat.
-...és különben hogyan tudtátok össze törni az asztalt?
-öööm,hello-köszönt Harry
-csakhogy megjöttél fiatlur ,csak délelött ugrok el bevásárolni és ti máris össze töritek az üvegasztalt az ebédlöben?
-hogy mit csináltak?-értetlenkedett Harry,addig én és Nessy csöndben probáltunk ellopozni
-ne olyan gyorsan Isabella,(minndig  akkor szolitott Isabellának ha mérges volt) hivtak a rendörségröl azt mondták hogy egy tanu a te syemélyleirásodat adta le a rendörségen mert hogy látta amikor szét szeditek a tűz csapot.
-biztos hogy nem Nessyre gondolt?
-hééééj-tette csipöre egyik kezét Nessy-én Tegnapelött csöndesen aludtam amikor te romboltál
-Most rögtön fölmész a szobádba és nem jössz ki onnan addig amig nem szolok,és ti srácok szépen mentek a vendégszobába Harry te pedig a szobádba jah és Nessy te itt maradsz a nappaliban abbol csak baj lesz ha titeket össze zárlak-mindenki elvonult a kiosztott helyére,olyan 10 perc után hallottam nyitodni az ajtot.Niall,Liam,Louis és Zayn jött be az ajton
-srácok mit müveltek itt?
-át lopoztunk,halálra untam magam és Kevin is itt maradt-mondta Boo Bear
Bzzzz.Bzzzz.Bzzzzz-csörgött Liam teloja
-Hallo!... Szerintem tuti ....rendben,jön a többi csaj is?....Szia
-Ki volt az?-érdeklödött Niall aki közben egy szenvicset rágcsált amiröl nem tudtam hogy honnan szerezte de nekem is kelett ezért oda mentem hozzá és letörtem a felét.neki erre az volt a reakcioja hogy oldalba bökött.
-Danielle,este átjönnek a csajok és lehet hogy itt alszanak.-nem értettem hogy miért mondta hogy a csajok mivel Eleanor és Louis már rég szakitottak igy csak Danielle jöhetett szoba
-Csajok?-értelenkedtem
-igen,Dani-t és Perrie , nem olvasol ujságot csajszi Perrie ujra össze jödt Zaynel.-magyarázta Niall
-hát igen a drága Perrie-mondta nyujtott,gunyos hangon Louis
-most megint mi bajotok vele?-kérdzte Zayn
-még kérded?-válaszolták majdnem egyszerre,nem ismertem Perriet , a srácokkal joban vagyok de sosem halottam Perrieröl.Nagyon agasztott hogy miröl lehet szo de nem volt idöm gondolkozni rajta mert Lou letámadott.annyira megijedtem hogy kiszaladtam az ajton és mintha egy mágnes vonzott volna le rohantam a nappaliba Nessy karjai közé
-Mivaaan?!?! filmet nézek.
-letámadott a répahadsereg
-biztos hogy te vagy az idösebb?
-igen,ugyhogy higgyél nekem-majd Louis szaladt le a lépcsön de az utolso lépcsöfoknál megbotlott és elesett,a srácok és én egyböl röhögni kezdtünk Nessy meg anya rögtön szaladt Louishoz
-jol vagy Loui?-kérdezte Nessy
-Répáát,Répáááát-szinészkedett Louis.miután megkapta a répáját már nem volt semmi baja,anyának elmondtuk hogy átjönnek a lányok.
-legalább lesznek itt épeszü emberek is
-te most azt mondod hogy Dani épeszü?-kérdezte Nessy ugy mintha anya egy törvényt sértett volna meg,én erre el kezdtem röhögni
-amugy este nem leszek itthon,söt egész héten nem leszek itthon mert el kell utaznom elintézni valamit ugyhogy légyszives maradjon épségben a ház.
-és mikor indulsz?-kérdezösködött Harold
-most-adott mindenkinek egy puszit majd el is ment
-holnap nem megyünk suliba-mondtuk egyszerre Nessyvel
-elkaptátok a ragájos Styles viszketegséget-szált be Harry is,majd egy jot röhögtünk ezen és elöre megirattuk Louival az igazolásokat.2 ora lustálkodás után csöngettek
-nyitooom!!!-orditottam el magam majd az ajtohoz szaladtam-,Daniiiii-ugrottam a nyakába
-Nessy???-találgattak a lányok
-Bella de sebaj,gyertek be
-ooh Bella ő itt Perrie-mutatták be a mögöttük állo eléggé "Mű" csajt ,köszöntem neki majd behivtam öket.
-Srácoooook,megjöttek a csajoooook
-de minek ordibálsz amikor fél méterre állok töled?-dörzsölte a fülét Harry
-mert jol esett.Nessy hol van?
-öööm, asszem a kertben valaki ki hivta őt.
-rendben megyek megnézem-szaldtam ki majd megpillantottam Chase-t de Nessyt sehol.
- te meg mit keresel itt?
- hozzád jöttem
-ezt tudtam hogy hülye vagy de már vak is? én Bella vagyok .
- Nem mindegy ,ugyan olyanok vagytok
- ebben tévedsz mivel én megmerem ezt tenni- fogtam és egy lendülettel tökön rugtam-le lehet szálni a tesomrol értetted?
- Ne hidd hogy most láttatok utoljára-fenyegetözött,de én mintha meg sem hallottam volna indultam meg az ajto fele-és persze a drága Michael barátoddal is találkozni fgosz még-ekkor egy pillanatra megálltam majd amilyen gyorsan tudtam beszaladtam és becsuktam magam mögött az ajtot.
- ki volt az?-érdeklödött bátyám
-csak egy barom
- Chase itt volt?-lépett elö Nessy,egy nagy vigyorral a száján
- ismerem ezt a mosolyt hugi, te valamit csináltál- öleltem át a vállát
-tul jol ismersz ,és utoljára mondom ne szolits huginak az a 4 perc nem ér-kezdtük el az örökös témát
- Nessy, én vagyok az idösebb és okosabb és szebb jobban tudom
- Bella ugyan ugy nézünk ki,hogyan lehetnél te a szebb?
- ööö...ezt vedd dicséretnek-majd a lendülettel kimentem a konyhába . a konyhában volt mindenki Zayn és Perrie egymást falták,egy kicsit undorodva néztem rájuk.Az este hamar eltelt mindenki lefeküdt már kivéve én és Niall, a nappaliban üldögéltünk.
- tényleg szakitott veled az a barom?-kérdezte Niall
- mi?...jaah,dehogy asszem én szakitottam vele mert megcsalt-mondtam teljesen nyugodtan
- hát én sosem kedveltem,volt valami rossz beütése...
- mint a Zaynnek?-vágtam a mondatába
- nem, rosszabb-észre sem vettem és Niall már a derekamat ölelte és közeledett felém,kicsit fura volt mert én sosem  néztem ugy a Niallra mint egy pasira inkább csak egy jo barátra, és ekkor....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése