Mintha mi 7en egy család lennénk <3
-Igen anya... - nézett anya fenyegetően - Harold kisfiam rádbíztam a hugaidat, meg a házat... - mondta miközben bement a konyhába
-Ez vicces lesz - súgta Zayn
-Igen - mondtu
-EZ MI??? - kiabált anya a konyhából - szalad a konyha...és...fujj...mi ez a hűtőben?? - anya visszamasírozott hozzánk - Na AZONNAL takarítás, Harold, Louis fiúszobák, Zayn, Nessy, Liam konyha, Niall, Bella a csajok szobája...nyomás
-De, miért a lányoké??? - nyafogott Niall
-De miért a konyha - nyafogtunk Liam-mel
-De miért a fiúk szobája, az a legkoszosabb - nyafogott Louis
-NEM NYAFOG, TAKARÍT - mondta anya, és bekapcsolta a tv-t

Anya már csak ilyen...

Egész nap takarítottunk, a konyha volt a legkoszosabb. A sok mosatlan tányérok, meg kanalak...ajjh
-Valaki mosogasson már tovább - mondtam - SENKI?? Kapjátok be!!!
-Még mindíg jobb, mint padlótnyalni...fényezni, stb... - szólt onnan lentről Zayn
-Háháááá...Liam te mit csinálsz??? - néztem fel-Én sikálom a konyhabútort
-NAJÓ, én nem bírom, kimentem - pattant fel Zayn
-Zayn ne menj ki -  ugrottam elé a vizes dzsuvás kezemmel - anya kinyír ha kimész...a szobában van
-Jaj nemár, olyan cuki vagyok
-De itt nem számít a cukiságod...ti is olyanok vagytok mintha a gyerekei lennétek...
-Kimegyek
-Nem, nem mész
-Gondolod? - adott a számra egy villlámgyors puszit...lefagytam, és már át is jutott rajtam - mondtam, hogy kijövök
-Most komolyan Zayn?? Ugye tudod, hogy Nessy vagyok? - kiabáltam utána
-Igen tudom - vigyorgott
-ZAYN JAVADD MALIK...VISSZA A KONYHÁBAAA!! - mutatott anya a konyhára
-Na...
-Vissza...
-De...
-A...
-Nemááááárrrr....
-KONYHÁBA - sipitotta anya

Zayn visszabattyogott...-Én mondtam szépfiú - vágtam hozzá a mosogatószivacsot
-Jójó, hagyjál...
-Ugyan Zayn, mindjárt kész leszünk, aztán kimegyünk a parkba...na?? - néztem rá két tányér közben
-Jó, na...Bella is hiányzik
-Bratyó, 5 méterre van kábé tőled...és amúgy is...megpusziltad az előbb - mosolygott Liam
-Mi??? Nemis...
-Dehogynem...hát itt áll - mutatott rám
-Ja - néztem fel - hogy én? Végülis egyformák vagyunk, ugyanazt láttad - nevettem
-Nakapjátok be - nevetett ő is
Mikor Liam így néz...fuuuhhh :$
-Segítsek? - jött oda Liam
-Kész vagy? - néztem rá
-Igen - mosolygott - na segítsek?
-Hát, ha törölgetnél azt megköszönném
-Oksa. Amúgy emlékszel a tegnapra?
-Igen - mondtam szárazon
-És?
-Mit és? Neked ott van Dani, nekem meg Louis
-Ennyi?
-Igen...én voltam a hülye, meg a részeg. Most mit vagy úgy oda?
-Csókolóztunk - mondta a kelleténél hangosabban

-MI? - nézett fel Zayn - Ti??? Mit csináltatok?
-Hát...öhmm...Liam, meghalsz - mondtam neki hangtalanul - hát az úgy volt...Louis-nak egy szót se...kérlek, és Daninak se...meg úgy egyáltalán senkinek, okés?
-Rendben, de mi az a csók?
-Tudod, tegnap ittam...
-Igen, tudom
-És nem tudom, csak megtörtént
-Gratula, ilyet Bella sose tenne, és egyébként is, hogy gondoltad? Meg te is? - fordult Liam-hez
Csodálatos szőke hajam...
-Hé, Liam nem hibás...csak én - mondtam a mosogatóvíznek
-Jó estéd volt tegnap...Chase, Liam, és Louis
-Na vegyél vissza...Louis-val nem volt semmi, Chase meg...hagyjuk - szaladtam ki sírva. A parkig meg se álltam, leültem a kedvenc hintámra, és csak sírtam. Tudtam, hogy Zayn-nek igaza van, és féltem, hogy valamelyik fiú véletlenül kikotyogja Loui-nak
-Héj, baby, mi a baj? - térdelt elém Louis
-Semmi
-Dehogy semmi, nem sírnál akkor, mondd el, kérlek
-A fiúk mit mondtak?
-Liam semmit, és Zayn sem, mert Liam befogta a száját
-Öhh...-Nessy, mi a baj? - szaladt oda Bella is
-Semmi, tényleg...-Bella, ez a kettőjük dolga - jött oda Zayn érzelem mentesen - gyere...te meg ideje elmondani
-Zayn, könyörgöm, ne facsard a szivemet - mondtam
-Jaj, elnézést a szivedtől...ha egyáltalán van
-Na idefigyelj - álltam fel - huzzál innen sürgősen, semmi közöd hozzá...
-Hé, ne beszélj így vele - esett nekem Bella is
-Jó oké...ti, hazafele, ti meg dumáltok itt...van 1 órátok - mondta anya higgadtan - nyomás takarítani
-Szóval? - kérdezte Loui mikor kettesben maradtunk
-Jó...de utálni fogsz...tegnap helyetted Liamet és Chase-t csókoltam meg...tessék, lehet utálni, és kiabálni
-MIVAN?? Na hagyjál... -  és elrohant
-Louis...
-Nincs Louis, számodra nincsen
-Remek - elsétáltam a parkból. Észre se vettem, hogy merre megyek, mikor belefutottam Chase-be

-Szia Cica
-Szia Chase
-Na mivan? Semmi 'húzz a francba', meg 'genyó', meg 'rohadj meg!'...baj van?
-Baj??? Az van, igen, de nem tudsz segíteni
-Na meséld el
-Nem, reggel még azt mondtad, hogy nekem csak te kellesz, így bárkivel megcsalhatsz...ezek után, nem gondolod, hogy elmondok bármit is
-De szeretlek
-Igen? Üres szavak Chase. Tudod mennyire szerettelek? Nagyon, és te megcsaltál, aztán mindenki engem utált, egész nyáron ki se mozdultam miattad, aztán fogdosol, meg csókolgatsz...tegnap meg kibékültünk, reggel meg azt hallom amit...
-Tudom, nem tudok rá magyarázatot adni, de azt őszintén, és tisztán mondhatom, hogy szeretlek. Add ide a kezedet kérlek - megfogta, és a szivére tette - Érzed? Ez miattad van
-Chase, ne kínozz, én belül még szeretlek egy kicsit, de ne tedd tönkre a kapcsolatomat Louis-val...bár én már amúgy is tönkretettem
-Ha nem mondod el akkor csak bújj ide, és ne haragudj, de harc nélkül nem adlak oda ennek a Louis gyereknek - rámosolyogtam. Tetszett, hogy küzd értem. Már ha van még miért
-Nem akarok hazamenni - mondtam úgy 10 perc elteltével
-Gyere hozzánk, nem mászok rád, megígérem
-Rendben
Mikor odaértünk Mrs Crowford nagyon kedves volt
-Nessy, de régen láttalak, hogy vagy?
-Köszönöm, jól, itt aludhatnék?
-Persze, de anyukád tudja???
-Hát, - gyorsan ránéztem Chase-re
-Igen, tudja, megbeszéltük vele, de nincs otthon, tárgyalása van, nem tudjuk felhívni
-Rendben, nem vagytok éhesek?
-Én nem köszönöm, csak letusolnék, és lefeküdnék, ha nem gond Mrs Crowford
-Nem, dehogy, Chase adnál neki törülközőt?
-Naná...
Gyorsan kész lettem, Chase adott egy pólót, olyan jó Chase illata volt :$ és azonnal elaludtam.

*Eközben otthon
-Hol van már?? elmegyek megkeresem - Bella már a cipőjét vette
-Elkísérlek - mondta Liam
-Oké, de talán LOUIS-nak kéne elkísérnie
-LOUIS, NEM MEGY!!! - kiabálta Louis - LOUIS, MOST TWITTEREZIK
-LOUIS BUNKÓÓÓÓ!!! Na menjünk, de merre keressük?? A parkban volt utoljára

Bzzzzzz......bzzzzzzzzzz........bzzzzzzzz....... - Belláé volt
'Szia, nem csesztetni akarlak, csak annyit akarok, hogy tudd, hogy Nessy nálam van, nem akart hazamenni, nem hagyhattam az utcán. Holnap valaki jöjjön el érte, xx Chase'

-Megvan Nessy, mehetünk haza - mondtam
-És hol van? Ki írt?
-Az mindegy, megvan, és kész...holnap elmegyünk érte Zayn-nel
-Jóoké, akkor menjünk haza
Mikor hazértünk, ledobtam a cipőmet, és fejfájásra hivatkozva felhúztam a szobánkba. Bekapcsoltam a gépet, reméltem, hogy Nessy fenn lesz, de nem volt.
-Szia, szivem - bújt valaki hozzám
-Szia, édes - fordultam felé, annyira kívántam, és egyedül lenni sem akartam. A csókunk egyre szenvedélyesebb lett, már azon kaptam magam, hogy fellettem van Zayn, mikor valaki krákogott.
-Öhm, semmi közöm hozzá, de legalább csukjátok be az ajtót - mondta Niall
-Ohh, köszi - állt fel mosolyogva Zayn, visszajött, és leült mellém-Szóval??
-Szóval mi?
-Akkor most velünk mi is van? Tudod - nézett fel mint egy édes pici kutyus - elmehetnénk mondjuk vacsorázni holnap
-Ne nézz így, nem tudok ellenállni neked, és elmehetnénk igen
Közelebb húzott magához, beültem az ölébe, és csak úgy ültünk, meg dumáltunk, meg ültünk. Nagyon jó volt, kezdtem elhinni, hogy nem csak szexet akar.
-Öhm, Zayn, és most Perrie-vel mi van?
-Semmi
-De...
-Úgy értem, lezártam a témát
-Jó...itt alszol velem?
-Nessy örülni fog...
-Apropó Nessy, holnap eljössz velem érte?
-Neked holnap iskola, és anyud is itthonvan muszály elmenned a suliba
-De Nessy se megy...egyébként mi volt az a jelenet köztetek a parkban?
-Majd ő elmondja ha akarja
-Akkor megyek megkérdezem Louis-t
-Nem mész, ez az ő dolguk
-De akkor te miért tudod?
-Mert meghallottam
-És miért nem mondod el? Ő a tesóm
-Szivem, majd ő elmondja ha akarja, és most gyere ide - lefeküdtünk az ágyra - szóval, elmenjek holnap Nessy-ért?
-Egyedül ne, még összevesztek
-Akkor elmegyek Niall-el, jó? - Bella már el is aludt - milyen édes mikor alszik, ha tudná, hogy Perrie-vel egyszerűen nem volt szivem szakítani. Fogalmam sincs mit tegyek.

Reggel sírva másztam ki Zayn karjai közül.
-Ajjh, hány óra van? Hajnali 6?? Remek
Bementem a konyhába, ahol anya szorgoskodott
-Szia Bells, Nessy még alszik?
-Nessy Chase-éknél aludt. Összevesztek Louis-val, és Chase felajánlotta, hogy aludjon ott
-Oh, oké, na reggeli ittvan palacsinta, én pedig elmegyek dolgozni, este jövök
-Jó, szia anya
Közben Liam is felérbedt
-Reggelt Bella
-Neked is - szipogtam
-Mi történt? - jött oda
-Semmi...vagyis annyi, hogy Zayn Perrie-vel nem is szakított
-Ohh, hát...
-Te is tudtad? Mindenki tudta? - felszaladtam a szobámba, összekaptam pár cuccot, magamra rángattam, és elhúztam itthonról
-Bells, hova mész?
-Az tökmindegy, csak el innen

Kimentem a parkba, és olyan 7 óra fele, a suli felé mentem. Mikor beértem Nessy már benn ült
-HUGIII, hogy vagy?
-Szia Bell, megvagyok köszi
-Chase?
-Mindjárt jön, hoz forrócsokit, de honnan tudod, hogy nála voltam?
-Tegnap írt egy sms-t. De nem csinált semmit? Mármint semmi olyat?
-Nem, dehogy, nem tudom mi ütött belé, de nagyon kedves volt. És tudom, hogy mit mondott a konyhában nálunk, de én még mindig szeretem
-Megértelek
-És veled mizujs?
-Hát, Zayn tegnap este azt hitte alszom, és magában motyogott
-És mit?
-Hát, hogy még nem szakított Perrie-vel és nem tudja, mit tegyen
-MI??? És még ő papol nekem az őszinteségről...komolyan mondom
-Hát igen, oh, szia Chase
-Szia Bella, megkaptad az sms-t tegnap?
-Igen megkaptam, köszi. De miért lettél hirtelen a genyó Chase-ből Kedves Chase? nem értem
-Tudod, nem tudom, de szerintem ezt váltja ki belőlem Nessy közelsége. Emlékezz, hogy mikor együtt voltunk, teljesen más voltam mint mióta szakítottunk
-Végül is... - de miért lettél olyan genyó?
-Nem tudom, de tessék Nessy, meghoztam a forrócsokit
-Köszönöm Chase, Bells, kérsz?
-Nem köszi
-Amúgy Bella, hogy hogy ilyen korán benn vagy te is?
-Hosszú sztori, gáz van köztünk Zayn-nel
-Értem, ti Styles-ok... - mosolygott
-Igen, mi Styles-ok - nevettünk

Lassan 8 lett, és elkezdődött a nap. Szokásosan uncsi volt. Mikor vége lett, együtt mentünk haza hárman, és belefutottunk Michael-be
-Ohh, Chase, mi van? Összejöttetek?
-Nem, de rájöttem, hogy én voltam a hülye, és - nézett rám Chase - mondtam Nessy-nek, hogy harc nélkül nem adom át Louis-nak
-Nyálasgyerek lettél??? - vágta oda Michael
-Michael, higgadj le - állt elénk Chase
-Amúgy Bella, nem gondoltad meg magadat?
-Amúgy Bella nem gondolta meg magát - szólalt meg Bella is - és most húzz már innen, miért kell minden napunkat tönkretenned?
-Nem kell, de szeretem tönkretenni
-Szemét - és Bella egyszeriben behúzott egyet Michael-nek - menjünk
-Áhh, ez szép volt - mondtam - király vagy
-Juj, örülök, hogy nekem nem húztál így be - mondta Chase
-Hát pedig nálunk, igazán megérdemelted volna
-Tudom a protkós résznél - nevettünk

Hazaértünk közben
-Bejössz? Van palacsinta - mondtam
-Anyud féle?
-Igen, sziruppal
-Naná, de a fiúkkal mi lesz?
-Mi lenne, felpakoljuk a palacsintát, és felmegyünk a szobánkba - mondtam
-Nekem el kell mennem, randim lesz - mondta Bella, miközben narancslét töltött nekünk
-Kivel? - néztem
-A különtanárral...ma van a kémia különórám
-Jaaah, már komolyan azt hittem, hogy randid lesz
-Nem - mosolygott
-Sziasztok lányo-ok, és Chase, hát te hogy kerülsz ide? - kérdezte Liam
-Behívtam, ki van még itthon?
-Mindenki, viszont Bella beszélhetek veled?
-NEM, randim van, elmentem, sziasztok
-De...randija??? - nézett Liam
-Igen - rántottam meg a vállamat - gyere Chase


-BELLA - kiáltott Niall Bella után
-Mondjad Szöszim - ölelte meg Bells, Niallt
-Alig beszélgetünk tegnap óta
-Hát alig...különórára megyek, elkísérsz?
-Milyen különóra?
-Kémia
-Fuhh, menjünk, hátha megértek valamit belőle - nevetett

-Chase??? - nézett furán Harry és Louis is
-Igen Chase, mi közötök hozzá?
-Mivan Nessy, bárki szóba jöhet nálad?
-Louis kuss! Tudom, hogy én szúrtam el, de akkor is
-Hugi, beszélhetek veled?
-Most nem
-Bella hol van? - kérdezte Zayn
-Randija van, vége a vallatásnak? Menjünk

Becsaptam az ajtót magunk mögött
-Fuhh, nálatok zajlik az élet
-Még jó, hogy ittvagy, különben nem engedtek volna el
-Hát engem nagyon utálnak - mosolygott
-Igen, de én nem utállak, nagyon kedves voltál este. Én igazán azt hittem, hogy kihasználod az alkalmat
-Mondtam, hogy nem fogom. Én csak azt mondtam, hogy nem adom fel harc nélkül-Hát amint láthatod harcolnod sem kell
-Elmondod, mi történt pontosan?
-Hm??
-Louis-val...amiért ilyen veled
-Ja, öhm...emlékszel a bulira?
-Mikor itt vártalak a verandán?
-Igen, nos akkor este Louis helyett, akit elvileg szeretek, először Liam-et, aztán téged csókoltalak meg
-Wow, akkor valahol megértem Lou-t
-Igen én is...
-És a Bella-Zayn?
-Jah, ott meg Zayn Perrie-vel is meg Bellával is jár
-Hűha, érdekes egy család vagytok...vagyis...hát nem család
-Hát, mi már családnak tekintjük magunkat, csak olyan családnak ahol nincsen vérfertőzés, ha egyikünk beleszeret a másikba
Még sokat beszélgettünk, a régi időkről, a jövőről...mindenről
-Jesszus, este 6 van, bocsi, de mennem kell, nagyon jól éreztem magamat
-Énis jól éreztem magamat, máskor is átjöhetnél
-Meglesz - lekísértem az ajtóhoz - akkor a suliban
-Bizony, sziaa Chase - öleltem meg

Becsuktam mögötte az ajtót, de Chase nem tudta mi vár rá a sötétben. Ugyen csak 10 percre lakott tőlünk 2 órába telt neki hazavonszolnia magát...

Becsuktam az ajtót, és mind a négy fiú előttem termett
-EZ, minek jött ide??? - kérdezte Harry - miatta depresszáltál egész nyáron
-Igen, és?
-Együtt vagy vele? - kérdezte Louis
-Hallom a hangodon, hogy nem érdekel, akkor meg mit erőlködsz? Ti, mit szeretnétek?
-Tényleg randija van Bells-nek? - kérdezte Zayn
-Ezt inkább tőle kérdezd, macsókám
-Most mi a baj? - láttam Zayn-en, hogy tényleg nem érti
-Liam - fordultam hozzá - Bella nekem azt mondta, hogy neked elmondta, hogy mi baj van, nem mondtad el Zayn-nek?
-Nem, gondoltam, majd megbeszélik
-Hát Bella, nem akar megbeszélni semmit, Zayn...akkor elmondom én. Bella tegnap este nem aludt, így érted?
-Uramisten, hallotta???? - rogyott le a fölfre Zayn
-Igen, mindent hallott, szóval szerintem amíg Perrie-vel is jársz, hanyagold a nővéremet. Erősen ajánlom
-Te fenyegetsz?
Mert mi mindíg kiállunk egymás mellett

-Veheted annak is, bármi áron megvédem Bellát. Mehetek?
-És én? - kérdezte Louis - akkor most mivan velünk?
-Hát, Lou, neked kell eldöntened, hogy megbocsájtasz e vagy sem. - indultam felfelé a lépcsőn - Én csak várhatok - fordultam vissza
-Várj!
-Mondjad...Louis, annyit azért szeretnék mondani, hogy Liam nem jelentett semmit, a legjobb barátom...viszont Chase, szeretné újrakezdeni...
-Hát akkor...
-...de HALLGASS MÁR MEG! Szóval, azt mondta, hogy én választok majd, de harc nélkül nem fog átadni engem neked
-Challenge accepted - mosolygott Louis
-Akkor nincs minden veszve??
-Nincsen, ahhoz túlságosan vonzódom hozzád

'It's gotta be...' - csörgött a telóm

-Halo??
-Miss Styles?
-Igen, ki beszél?
-Proof rendőrfőnök vagyok, a maga huga Isabella Styles? és a mga barátja Chase Crowford?
-Igen, mi történt?