2012. október 19., péntek

Happy után depi...de vajon lesz még happy?

A tré-ben a bajban...

-BELLAAAA!!!!!!!! - üvöltöttem magamon kívül - Michael azonnal állj meg...valaki kapja el, valaki meg hívja a zsarukat, én hívom a mentőket... - mindenki csak lefagyva állt - GYERÜNK!!!
Liam Michael után szaladt, és pillanatok alatt beérte, leteperte és visszaráncigálta a házba. Ahogy Zayn meglátta, hogy Liam megjött Michael-lel neki esett, akkorát behúzott neki, hogy kiköpte az első két fogát
-Te szemét, ezt meg merted tenni??? Hol a fegyvered??? A saját kezemmel lőlek agyon vele
-Zayn...nem mondom, hogy nyugi, mert én is kinyírnám, de mire mennénk vele? - fogta le Zayn-t Harry
-ENGEDJ EL!!!
-NEM, Zayn...ittvannnak a rendőrök...Liam - kiabált Harry - Zayn nehogymár elvigyenek még téged is...nyugi...már amennyire le tudsz
-Ittvannak a mentők is...erre jöjjenek, Bellát lelőtték, Niall-lel nem tudjuk mi van, hogy bedrogozták az biztos, de nem tudjuk mi van még vele - magyarázta Harry
Én, Bella és Niall mellett térdeltem és csak sírtam, a véres kezemet a gatyámba töröltem, és zokogtam és zokogtam. Mikor megláttam, hogy megjöttek a zsaruk felugrottam és odamentem Michael-höz
-Remélem megölnek bennt...megérdemelnéd
-Ugyan kislány, sose leszel biztonságban...hiszen te is Styles vagy...a világunk szégyenei vagytok ti hárman...
-Bla-bla... - és leköptem...aztán tökönrúgtam...viszont Michael nagyon gyors volt, és mivel összegörnyedt, pillanatok alatt előkapott a zoknijából egy kést, és jól irányzottan az egész felkaromat megvágta. Ömlött belőle a vér.
-Nessyy!! - kiabált Louis-Nyugi, csak megkarcolt, a lényeg, hogy először... - odajött egy mentős, hogy megnézzen - ELŐSZÖR BELLA, ÉS NIALL LEGYEN JÓL!! - kiabáltam a mentőssel - uram, engem bevisznek kocsival, úgyis megyünk maguk mögött
-Jól van - adott egy gézlapot - menjünk

Beszáguldottunk a kórházba, Bellát azonnal a műtőbe vitték, Niallt a vizsgálóba, mi meg ültünk a váróban, átvittek minket egy V.I.P. részlegbe, hogy a rajongók ne zaklassák a fiúkat. Ahogy mentünk át, rosszul lettem, és Loui azonnal eljött velem a nővérpulthoz
-Hölgyem, szólna egy orvosnak, hogy nézzék meg a barátnőmet?
-Miért? Üljenek le, érkezési sorrend van
-Nem érti, a barátnőmnek felvágták a felkarját konkrétan...
-...várj...nézze meg kisasszony - és levettem a gézlapot, akkor már a vérveszteség miatt, állni sem tudtam, Louis felemelt
-Rendben, azonnal szólok valakinek
-Köszönjük
-James...hozz egy ágyat a hölgynek, és told be egy vizsgálóba
-Vele mehetek?
-Igen

Betoltak, addigra elájultam, Loui végig ottvolt velem, mire magamhoz tértem már egy ágyon pihentem, infúzióval megspékelve
-Mi történt? - kérdeztem
-Elájultál, aztán összevarrták a kezedet, és infúziót kapsz folyadékpótlásként, pár órán belül mehetünk haza - puszilt meg Louis
-Többiek?? Bella, és Niall???
-Többiek itt várnak kinn, hogy bejöhessenek hozzád, Bella még a műtőben, Niall pedig gyomormosáson, túladagolták neki a heroint, de időben behozták még
-Szólsz a fiúknak?
-Persze - bejöttek, megölelgettek, beszélgettünk két szót, és bejött egy orvos
-Mr. és Miss Styles??
-Igen, hogy vannak??
-Hát a fiatalember válságos állapotban, bár időben beértek nagyon megviselte a szervezetét a kábítószer, a kisasszonyt pedig mesterséges kómában tartjuk
-MIÉRT??? - ültem fel - Ouch
-Nessy, nyugi, minden oké lesz, nehogy szétszakadjon még a seb is - nyomott vissza az ágyra Liam
-Semmi nem lesz rendben, Michael nagyon megbánja ezt - sziszegtem
-Ebben azt hiszem mind egyetértünk - mondta Zayn - Doktor úr, kérem had menjek be Bellához
-Sajnálom fiatalember, csak rokonok mehetnek be
-Doktor úr, Zayn Bella barátja, én meg most úgysem tudok bemenni, kérem engedje be
-Rendben, jöjjön
-Kösziii - puszilt meg
-Nincsmit - mosolyogtam - ha bármi bajuk lesz...esküszöm megölöm Michaelt. Viszont valaki szólna Chase-nek?
-Minek? - nézett Louis
-Mert, mert a barátom, és szeretném ha legalább tudna róla. Louis szeretlek, ne legyél már féltékeny, minden pasira aki a közelemben van. Így Liam-re, Niall-re, Harry-re, még Zayn-re is féltékeny lehetnél
-De őket ismerem, Chase, meg...Chase meg Chase
-Igen, de ha találkoztok észre fogod venni, hogy megváltozott, és igazán szerethető lett...so?? Liaaaaam, kérlek szólnál neki, itt a száma, az én telóm otthonmaradt
-Szivesen - Amíg Liam elment telefonálni, Harry diszkréten elment kajáért
-Öhm, ti kértek valamit? - kérdezte
-Én sütiiiit, ischlert és zserbót...most nagyon kívánom mindkettőt
-Hűha, nehogy nagybácsik legyünk - vicceskedett tesókám
-Hát, ki tudja!!
-Tényleg jól vagy? - nézett a szemembe Louis, mikor kimentek a srácok
-Persze, fáj a kezem...de az semmi ahhoz képest amit a szivemben érzek. Tudod az ikrek nagyon szoros kapcsolatban vannak. Volt olyan, hogy elütött egy kocsi...
-Ez komoly??
-...igen, még úgy 10 éve, és Bella abban a pillanatban, ahogy nekem jött az autó, leesett a lépcsőn...mert pont akkor akart lejönni. Az ő lábát is eltalálta a kocsi...de...na érted
-Ez nagyon félelmetes
-Igen, tudom, szóval a szivem sokkal jobban fáj, és nem mellékes a hátfájásom sem, pont ott ahol eltalálta Bellát az a szemét. Nem ülsz ide? - kérdeztem és arrébb húzódtam
-Dehogynem - és már mellettem is termett.

Lefeküdtünk az ágyra, Louis átkarolt, én pedig felnéztem rá. Bele abba a gyönyörű szemekbe. Mondanunk sem kellett semmit, mindketten tudtuk, hogy mi a következő lépés.
Ajka már meg is találta az enyémet, és nagyon gyengéd volt. Nem követelőző, egyszerűen csak gyengéd, mintha a kezemhez, és a fájó szivemhez igazodna a csókja. Nagyon felizgultunk...
-Héhéhé, szivem, kórházban vagyunk - mondta Lou
-Tudom, dee, annyira hiányzol
-Te is nekem...ömm...ha meggyógyul a kezed...ajhaj...lesznek lepedőakrobatikák - nevetett Lou
-Ideje lenne, hogy meggyógyuljon a kezem - nevettem vele

-Ohh, zavarok? - kérdezte Zayn
-Dehogyis, gyere...hogy van a nővérem??
-Hát, csak fekszik, és nem csinál semmit, olyan mintha nem is élne - elkezdtek potyogni a könnyei, és leroskadt az ajtó mellé
-Ugyan Zayn - ugrottam ki az ágyból - figyelj, ez csak mesterséges kóma, ebből felébresztik szépen lassan, és nem lesz semmi baj...na
-Remélem hogy igazad van - mondta, és megölelt
-Ááá - próbáltam hangtalanul nyögni egy hatalmasat. Sikerült is, Zayn egyre szorosabban ölelt, és csak sírt
-Nyugi - próbáltam nyugtatni, talán picike sikerrel - jobban vagy? - kérdeztem miután elengedett
-Egy kicsit, most jut eszembe, nagyon megszorítottam a kezedet?
-Áhh, nem számít, túléltem nem? - közben Harry, és Liam is visszajött
-Chase, otthon meglátogat majd, felhívom ha hazaértünk, és átjön
-Édes vagy Liam, én Daddy Direction-öm - ölelgettem meg - És Niall???
-Én voltam nála - mondta bátyusom
-És???
-Hát, szörnyen néz ki, nem tudom, hogy mi lesz, egyszerűen...fogalmam sincs mit mondjak, lógnak ki belőle a csövek, a szájából, a kezéből...esküszöm Bella, Niall és te...MEGÖLÖM
-Just have a little patience...hidd el magkapja a magáét - öleltem meg bátyámat
-Amúgy mi volt az a 'ti Styles-ok vagytok a világ szégyenei' beszólása? - húzta fel a szemöldökét Louis
-Fogalmam sincsen, de ha kimegyek innen bemegyek hozzá - mondtam
-Nem, nem mész
-DE IGEN, és PONT!!!

Olyan este 8-9 fele bejött a doki, és hozta a zárómat.
-Nos Miss Styles, hazamehet
-És a többiek?
-Hát ők még maradnak...
-Azt mindjárt gondoltam, de hogy mégis mikor jöhetnek egyáltalán haza?
-3-4 hét az biztos
-Idebenn???
-Igen
-Remek, na fiúk, menjünk...Zayn? Maradsz?
-Hát, ha bennlehetek nála éjjel, akkor maradnék
-Miss Styles, maga nem akar bemenni?
-Miss Styles éppen oda indul, de utána Zayn bennmaradhat vele?
-Legyen, de legyen nagyon csendben Mr. Malik
-Köszönöm Doki - hálálkodott Zayn


Szerelmem pulcsijában

Kimásztam az ágyból, felvettem Louis pulcsiját, mert kinn hideg volt az enyém meg csupa vér, és átmentünk Bellához.
Még csak csövek sem voltak benne, csak úgy feküdt ott, mintha aludna....vagy halott lenne. Én is sírni kezdtem mint ahogyan pár perce Zayn. Bementem hozzá, és elmeséltem neki miket mondott az orvos, aztán a lelkére kötöttem, hogy gyógyuljon meg, végül kimentem.
Átmentünk Niall-hez is. Tele csövekkel, azt hittem a szivem szakad meg. Neki is a lelkére kötöttem a mihamarabbi gyógyulást, végül elindultunk hazafelé.Mikor hazaértünk, bevágódtam az ágyba, és el is aludtam...

Éjszaka felriadtam és sikitoztam, tudtam hogy Bella meghalt...ÉREZTEM...éreztem a tappancsokat a mellkasomon, és azt, mikor sokkolják, hogy visszajöjjön

-NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE - üvöltöttem
-Mi a baj? - rohantak be a fiúk
-BELLA, be kell mennünk, most!!!
-De... - Hazzus
-MOST!!! Induljunk
-De így? - Liam
-Igen, így...Bellát most élesztik újra...ott kell lennem. Louis vezetsz?
-Persze...indulás
Így pizsiben, szaladtunk le, és ugrottunk a kocsiba. Ezerrel száguldottunk a kórház felé, át a piroson meg mindenen. Csoda, hogy nem kötöttünk ki mindannyian a halottasházban. Louis őrült tempóban vezetett. Majd hirtelen fékezett.
-Megjöttünk, menjünk - mondta
Beszaladtunk a kórházba, és azonnal az intenzív felé vettük az irányt. Épp be akartam menni, mikor visszafogtak.
-Édesem, oda nem mehetsz be - fogott át Loui
-De igen, és be is megyek...Zayn is benn van
-Mert neki megengedték
-De...akkor legalább hívja fel valaki Zayn-t hogy mivan - sírtam
-Majd én - mondta Harry - vigyázz rá - tátogta Loui-nak
Pár perc múlva visszajött, és közölte, hogy Bellát újraélesztették
-Ezt tudom, mert érezném ha meghalna, de hogy van?
-Hugi, kérlek...Zayn mindjárt kijön
-És én akkor bemegyek
Zayn 2 perc múlva ott volt
-Zayn...bemehetnék egy kicsit én?
-Persze, menj - még véggig se mondta én már rohantam...végig a folyosón aztán balra, és ott a 3 ajtó. Benyitottam, és a nővérem ugyanúgy feküdt mint este mikor hazamentem. Sokáig csak csendben folytak a könnyeim, aztán kitört belőlem...elkezdtem ütni az ágyat, és vele Bellát is, végül lefogtak és beadtak valamit.
Mikor magamhoz tértem, ismét egy kórházi szobában voltam.
_Mit csináltam már megint - mondtam hangosan magamnak
Éppen elindultam kifele, amikor bejött eggy ápoló, és visszaparancsolt az ágyba
-Kérem, a nővérem mellett van a helyem
-Kisasszony feküdjön vissza, pár napig ha ittmarad utána egész nap a testvére mellett lehet
-Nekem mosst kell ottlennem, nem érti??? Most élesztették újra, és látnom kell - próbáltam szabadulni a kezei közül, de túl szorosak voltak.
_Ide drasztikusabb módszer kell - gondoltam
Így megharaptam a gyereket, és már szabad is voltam. Gyorsan kiszaladtam és befutottam az intenzívre. Szerencsére senki nem vett észre. Beslisszoltam a nővérkém szobájába, és leültem az ágyára. Végül ott nyomott el az álom

-Hát ő ki? - hallottam távolról a hangokat
-A páciens ikertestvére...egész éjjel kerestük őt, megharapta az ápolóját, és elszaladt
-Valaki vigye vissza a szobájába - mondta az orvos...gondolom. Nem nyitottam ki a szememet, túl fáradt voltam hozzá. Végül valaki felemelt, és átvitt a kórtermembe

Olyan dél fele nyílt az ajtó, bejött Loui és Harry
-Helo hugim - puszilt meg Hazza
-Sziaa
-Szia szerelmem - csókolt meg Louis
-Dejó ezt hallani, Bella? Hol van? Miért nem jön be?

Láttam, hogy összenéznek a fiúk

-Most mivan? Hát csak a testvére vagyok
-Öhm, szivem Bella az intenzíven fekszik
-Mi?? Dehogy...tegnap még otthon volt, és ruhát válogattunk a randijára Zayn-nel
-Skacok, elmegyek a büfébe, kértek valamit? - kérdezte bátyus
-Én nem
-Én igen, sütit, zserbót és ischlert, kösziiii

De Harry nem a büfébe ment hanem az orvost kereste fel
-Doktor úr
-Igen Mr Styles?
-Nessyről van szó-Mi történt? - állt meg az orvos
-Az a helyzet, hogy nem fogadja el, hogy a nővére kómában fekszik...
-Ezt hogy érti? Talán úgy beszél a nővéréről mintha semmi baja nem volna? Azt nehezményezi, hogy miért nem jön be hozzá a kórházba?
-Pontosan
-Ez tipitkus...ekkora traumánál ami velük történt, küldök hozzá pszichiátert a mai napon. Viszont Mr. Styles, azt tudnia kell, hogy a hugát reggel az intenzívről a testvére mellől hoztuk ki.
-Hogy mi?
-Igen...és megharapta az egyik ápolónkat is az éjszaka
-Ez miért lehet? Mert a hugom nem ilyen
-Mindez a trauma következménye, azonban ha továbbra is így fog viselkedni, át kell szállítanunk a pszichiátriára, hogy feldolgozza a vele történteket
-NE, KÉREM, mindent megteszünk, hogy felfogja, csak azt ne
-Hát, valahogy orvosolnunk kell a kirohanásait
-És Bella, és Niall??
-A huga állapota stabil és az éjszakai újraélesztés is sikeres volt, azóta stagnál. Mr. Horan viszont ugyanolyan állapotban van. Kritikusan sok volt a szervezetében a heroin
-Köszönöm

Visszamentem Nessy-ékhez
-Na? Hol a sütim? - kezdte Nessy
-Ja, még nem jött meg a szállítmány, még nincsen sütemény
-Ajjh, remélem legalább bejön Bella, meg a fiúk is. Úgy ennék már Niallel, mindig olyan jókat kajálunk együtt. Meg Liam, úgy hiányzik, és Zayn...bár ő Bellázna inkább én Zayn-eznék egy kicsit

-Louis, nekünk lassan mennünk kell interjúra
-Most komolyan? - kérdezte Lou
-Igen, nem volt belekalkulálva ez az eset, így nem tudtuk lemondatni
-Menjetek csak, majd bejöttök ha végeztetek, és hoztok sütiit - mosolyogtam
-Hozunk - puszilt meg egyetlen bátyusom
-Szeretlek - puszilt szájon Louim
-Énis nagyon

Louis és Harry kiléptek a kórház ajtaján, és pont belefutottak valakibe...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése