a rendőrség

Bocs ha ilyen lehangolt lett ez az egész de ma ilyen hangulatom van,remélem nem probléma de azért légyszi komizzatok.

-be tudna jönni a rendörségre kisasszony?-ekkor éreztem hogy nagy gond van.
-persze,azonnal indulok, és rendörfönökur nem volt talán velük egy bizonyos Niall nevü srác is?
-nem,de a részleteket majd ide bent-válaszolta a rendörfönök.

-srácooook,azonnal be kell mennünk a rendörségre
-miért?mi történt?-bombáztak a kérdésekkel,nem tudtam válaszolni,éreztem hogy nagy baj van.
**eközben a rendörségen**
-Miss Styles kérem mondja el hogy mi történt
- ne nyaggasson már folyton,elmondom de csak akkor ha a testvérem is megérkezik
- miért olyan fontos hogy ő itt legyen?
- mert egy fontos kérdésem van,és ameddig nem tudom meg a választ egy szot sem mondok.-mondtam teljes higgadsággal a kicsit sem szimpatikus rendörnek,10 perc mulva megjött Nessy is ,a rendört megkértem hogy menjen ki.
-Jézusooom Bella,mi a fenét csináltál?-aggodalmaskodott
-tudom nehéz lesz el hinni de most én nem tettem semmit,viszonylag
-mi az hogy viszonylag?Bella most azonnal mond el mindent
-rendben,szoval ott kezdödött minden hogy éppen haza fele jöttünk a Niallal a különorárol,a házunktol olyan 5 percnyire voltunk ekkor megláttam Chase-t,gondoltam nálunk volt nem is nagyon törödtem vele,mikor már egymás melett voltunk egy sötét furdon állt meg melletünk és Michael ugrott ki belöle a követöivel,tudod azokkal az izomagyuakkal
-tudom,folytasd már
-szoval ekkor nagyon megijedtem,Niall ezt meglátta rajtam és elém ugrott hogy megvédjen de az izomagyuak röktön lefogták Michael közelebb jött hozzám majd lefogott és megprobált megcsokolni de én elhuztam a fejem eközben Chase-t is lefogták erre Michael megszolalt hogy drogozzátok be öket és tegyenek le minket a parkban. nem tudtam ellenkezni mert röktön belénk nyomták a cuccot,de mielött elájultam volna arra emlékszem hogy Michael azt mondta hogy a szépfiut elvisszük,aztán a parkban ébredtem fel ugy hogy körülöttem minden szét van szedve és lopott cuccok vannak körülöttünk,ekkor jöttek a zsaruk és behoztak minket.
-HOGY MICSODA?!?! ez a Michael nem normális,el kell mondanunk a rendörségnek.
-és ha nem hisznek nekünk? és különben is Michael apja a rendörfönök .és...
-milyen és?
-és félek hogy Niallal mit tesznek-kezdtek potyogni a könnyeim
-jaaaj,ne aggodj Bella,mindent megoldunk de elöször is ki kell innen juttatnunk.
-rendben-majd behivtuk a rendört és leültünk .
-szoval hölgyem már hajlando elmondani hogy mi történt?
-elöször lenne egy kérdésem,honnan tudják hogy mi ott voltunk a parkban?és honnan vaszik hogy azokat a cuccokat mi loptuk el?ha nincsen kézzel foghato bizonyitékuk kénytelenek lesznek elengedni!!!-orditottam a rendörre,mivel az apánk ügyvéd ellestem töle egy pár trükköt.
-van bizonyitékunk,a rendörfönök fia telefonált be hogy látta hogy kiraboljátok azt a boltot .
-Michael-mondtuk egyszerre Nessyvel
-talán csak nem ismerik a rendörfönök fiát?
-dehogynem,ő a volt pasim és ő rabolt el majd drogozott be engem és Chase-t .
-erre mi a bizonyiték?
-vegyenek vért tölem vagy tegyenek hazugságvizsgálora vagy mit tudom én,ártatlan vagyok sosem tennék ilyet.
-pedig elég szép kis aktája van.
-micsoda?
-idösök riogatása a parkban,padok szétszerelése,tégla fal szétrombolása,lakatlan ház birtokbavétele ,tüzcsap szétszerelése
-oh és egyszer szétsze...-befogta a számat Nessy mielött még nagyobb baj csinálok.
- a testvérem ugy érti hogy igaz hogy néha követett el hülyeségeket de sosem lopott .tudom ,Bella elég szeszélyes ,és még mondhatnák rá pár jelzöt de azt tudom hogy soha mondom SOHA nem hazudik.
Testvérek,lehet hogy sokszor összekapunk de mi örökre testvérek maradunk,Nessynél nem is kivánhattam volna jobb testvért.
-tudjátok mit?szimpatikusak vagytok ,hiszek nektek és mellesleg mindig is utáltam a rendörfönök fiát
-akkor elengedi a növérem?
-persze,és azt a másik gyereket is.
-és uram,nem találtak semmi nyomot arra hogy egy másik fiu is a közelünkben lett volna?
-nem,talán kelett volna?
-háát,tudja a barátomat is elrabolta a Michael azt hittem hogy őt is kirakta de ezek szerint nem.
-na gyertek lányok,beszélünk a rendörfönökkel nem lesz semmi baj és a barátodat is megtaláljuk.

-Rendörfönökur?
-igen?
-itt van az a lány aki álitolag kirabolt egy boltot és még tett pár dolgot.azt kéri hogy had beszéljen magával négyszemközt
-engedje be-majd mikor Mr. Awards fölnézett az iroasztal mögül láttam rajta hogy ő is csodálkozik-Bella?
-igen
-te raboltad ki azt a boltot?
-erröl szo sincs,pont ezt szeretném megbeszélni
-hallgatlak
-Michael volt az aki bedrogozott majd a lopott cuccokat oda tette mellém és Chase mellé
-hiszek neked
-tudom hogy hihetelen de kérem hallgasson meg...várjunk mit mondott?
-azt hogy hiszek neked,Michael amiota elkezdett beszélni más volt mint a többi gyerek,éreztem hogy bajok lesznek vele,aztán már ovodában el kezdett verekedni általánosban meg drogozott,és amiota szakitott veled még örültebb lett nem eszik semmit csak folyton irkálgat a füzetébe már-már örült ,sajnálom hogy ilyennek ki kelett tegyünk ha tudom hogy rolad van szo röktön elengedlek-mosolygott rám Mr. Awards
-de van még egy probléma
-és mi lenne az?
-Michael elrabolta a barátunkat
-MICSODA??ez a gyereke teljesen megőrült?most röktön el kezdjük keresni és ne aggodj megtaláljuk te pedig menj szépen haza hátha haza ment majd értesitelek-ezzel haza is mentünk,otthon már vártak a srácok szerencsémre anya megint váratlanul el kellett utazzon,nem tudtam aludni ezért inkább bekapcsoltam a tv-t és vártam hogy hivjanak hogy megtalálták a Niallt.ekkor valaki csöngetett reménykedve szaladtam az ajtohoz,már mindenki aludt gondoltam jo ébresztö lesz de amikor megláttam hogy ki áll az ajtoban röktön ledermedtem.
-Michael?
-bizony,bizony és itt van a szépfiu is,sajna el kelett jönnünk a rejtekhelyünkröl mert apa el kezdett szaglászni,látom sikerült kidumálnod a rablásodat
-Michael kérlek ne csinálj semmi hülyeséget-mondtam neki miközben ő besétált a nappaliba ,mikor fölkapcsolta a villayt megpillantottam hogy a kezében egy fegyver van amit a Niall felé tart.-kérlek Michael-könyörögtem
-mit szeretnél Bella?engedjem el a barátodat?hogy aztán ujra nyaljátok faljátok egymást?
-ugyan már Michael ne legyél hülye ő nem a pasim ő csak a barátom-mondtam miközben az járt az agyamban hogy ez a nap már nem lehet rosszabb.
-jolvan-engedte el Niallt aki rögtön össze rogyott én röktön oda szaladtam hozzá-de ha nem lehetsz az enyém nem leszel senkié-mondta majd egyhangos dörrenésre lettem figyelmes és aztán egy őrjitő fájdalomra
-Bellaaa!!!-hallottam Nessy és a srácok hangját majd minden elsötétült-