**Bella szemszöge**

-Jónapot szépségem...
-Michael? te mi a francot csinálsz szabadlábon? - rántotam ki a karomat
-Tudod Nyuszifül, az apám a rendőrfőnök...elsikálta
-De...tudja, hogy miket csináltál - állt közénk Nessy - és takarodj, de sürgősen
-Jajj, látom, maradt egy csúúúnya sebhelyed...
-Igen, te szemét, ez is miattad van...Bella, megengeded??? - összenéztünk, és bólintottam
-Csak tessék
-Köszii - mondta Nessy, és akkorát behúzott neki, hogy magam is meglepődtem - ezde jól esett, bár, ha tudom, hogy ennyire fáj...sebaj, akkor is kaptál volna
-És itt egy kis repeta - most én következtem. szépen eltaláltam egyetlen fájdalmas pontján Michaelt, aztán ráültünk a hátára mikor összegörnyedt...így teljesen padlóra küldtük.
-Idefigyelj Nyuszifül - kezdtem - ha még egyszer a közelünkbe jösz, esküszöm, hogy a fiúk testőrével fogod szembetalálni magadat...
-...és azt nem szeretnéd - fejezte be mondatom Nessy
-Pontosan, szóval...Nessy? Mi a mondat vége?
-Takarodsz, már itt sem vagy, különben kapsz még párat...DE - nézett rám - enyém az altáj, mert felduzzadt a kezem - nevetett
-Rendben...szóóóóval????
-Megyek...de...
-Semmi de...huzzál eeeel!!!!!
-Végre, give me a 5 , de a balba, a jobbos az fáj - mondta Nessy,mire lepacsiztunk.
-Menjünk még shoppingolni, ez még semmi amiket vettünk
-BELLAAA, elköltöttük a fiúk legalább 2 fellépésének az árát
-Az nemsok...csak pár száz font...
-talán pár ezer, de menjünk...
kelett mindkettönknek egy koptatott farmer
Nessy amint meglátta ezt az összeállitást ,megvette
mivel nyári szünet volt ,vettem egy nyári szetett.
ebböl a rucibol mindketten vettünk egyet egyet
nem birtam ki hogy ezt ne vegyem meg.
Nessy vett egy kis meglepit Lounak,
Ezek után még vettünk néhány cuccott a srácoknak meg persze még magunknak is.
-Megjötüüüünk - kiabáltuk
-Végre - csókolta meg Louis Nessyt
-Van kedvetek divatbemutatózni lányok? - nézett kacéran Liam
-Már hogyne lenne - mondtam  - Nessy???
-C'mon baby, de néhány szetthez kellenek férfimodellek is
-Vállalom - mondta Zayn
-Én is - állt fel Louis
-mehetünk ikrem - nevettünk
-Szakkommentátorunk ezen az estén Harold Edward Cukipofi öröklegjobbbátyó Styles-mondtam majd kiléptünk az uj poloinkban meg hozzá vettünk egyegy rövidgatyot Zayn és Lou meg kapott egy -egy polot és gatyot.Nagyon jol szorakoztunk bár volt olyan ruci aminél a srácoknak tátva maradt a szájuk.Nessy és én csak pirultunk . Miután végeztünk gyorsan elszaladtam lefürödni de mire végeztem már csak Niall volt a nappaliban és unottan kapcsolgatta a tv-t.
-Hello Nialler-huppantam le mellé
-estét Styles
-mit nézünk?
-max a falat mert a tv-ben semmi érdekes nincs.
-jolvan,akkooooor, most kedvem van öszinteségi játékhoz.mit szolsz?
-azt meg hogy kell?-nézett rám picit hülyén Niall
-egyszerü,kérdezel valamit és csakis az igazat lehet mondani és ami itt elhangzik az köztünk marad.
-hmmm tetszik a játék, amugy hol tanultad ezt a játékot?
-ömmm,nemtudom ,na mindegy kérdezz
-rendben,hány éves voltál amikor elöször csokoloztál?
-11, hány csajod volt eddig?
- 2-pirult az én drága LBm- Ki volt a kedvenced a bandábol amikor elöször találkoztál velünk.és miért?
-hmmm, Louis ,tetszett hogy milyen őrült magamat fedeztem fel benne
-igen,emlékszem hogy folyton vele akartál logni,Harry meg folyton nyafogott hogy veled többet van a Louis mint vele-kuncogtunk miközben a multon gondolkoztunk.
-mennyit hülyültünk
-hát azt nem mondhatod hogy mostanság nem hülyülünk annyit.
-ami igaz az igaz, és különben is Louisal megesküdtünk hogy mindig hülyék leszünk mert nem akarunk felnöni.
-hát látom betartjátok-nevetett Niall,erre én válba boxoltam-áuuu,ezt miért kaptam-röhögött még mindig.
-most megsértödtem,hagy békén-vágtam be a durcát csak azért hogy idegesitsem.
-jolvan akkor kénytelen leszek kiengesztelni
-hát igen-forditottam felé a fejem és meglepödve láttam hogy alig van pár centi köztünk.Mielött még reagálhattam volna Niall az ajkaimra tapasztotta az ő ajkait.Nem tudtam mit kezdeni a csokkal mert egyszerre volt az az érzésem hogy ez rossz és hogy kivánom,gyözött a kiváncsiságom és vissza csokoltam.A csokunk lágy és érzelmes volt ,pont amilyenek vagyunk ha együtt vagyunk.Éreztem a biztonságot amit zaynnél ,ugy éreztem hogy figylnek minket ezért eltávolodtam.Mikor oldalra pillantottam Zaynt láttam meg az ajtoban és csak ugy potyogtak a könnyei
-Zayn?édes ez...
-Nem!többé ne szolits igy-vágott a szavaimba
-Zayn kérlek,ez nem az aminek látszik.
-tényleg akkor nem smároltál a Niallal?biztos én láttam rosszul ugye?!?!-kiabált amire mindenki lejött a nappaliba.
-Zayn kérlek hallgasd meg a Bellát-probált segiteni Niall,de csak rontott a helyzeten
-te meg se szolalj,azt hittem hogy barátok vagyunk de te mocskos modon hátba támadtál ,és te-mutatott rám-neked csak ennyit jelentettem?hogy amint kettesben maradsz valakivel azonnal megcsalsz?
-Zayn ez nem igaz,én szeretlek csak..
-csak mi?kiprobáltál egy másik pasit is?
-haver kérlek ne hibáztasd a bellát, én csokoltam meg őt nem az ő hibája.
-Leszarom hogy ki csokolt meg kit ,látni sem birlak titeket .-ezzel fogta magát és fölrohant a szobájába majd egy nagy ajtocsapodás után néma csönd lett urrá a házon,csak az én sirásomat lehett hallani.
-Bella,gyere ide-huzott magához Nessy,de én hülye ellöktem magamtol és sirva fölrohantam a szobámba.Nem tudtam mit tegyek csak sirtam és sirtam. Reggel ébredtem meg,ezek szerint álomba sirtam magam.Kopogásra lettem figyelmes majd Nessy lépett be az ajton.
-Bejöhetek?
-hát persze,bocs hogy tegnap este olyan bunko voltam csak tudod...
-elkeseredett voltál,tudom milyen érzés én is igy éreztem amikor Louisal össze voltunk veszve a Chase miatt.
-és mit tettél?
-elöször is nem bögtem folyamatosan mert tudtam hogy azzal csak magamnak ártanék.másodszor pedig leültem és beszéltem a Louisal,és amint láthatod minden megoldodott.
-énis ezt fogom tenni,beszélek a Zaynel mégpedig most azonnal.-kikászálodtam az ágybol és elmentem lefürödni majd fölkaptam magamra egy egyszerü mégis csinos cuccot,Zayn ajtajában megtorpantam és ovatosan bekukucskáltam a szobába,üres volt

Hallottam hogy zuhanyozik,gondoltam bejjebb merészkedem.Mikor beléptem a szobába zayn pont akkor lépett ki ,ahogy láttam ő is sirt.
-Zayn én...
-mit akarsz?
-bocsánatot kérni,ami tegnap este történt az baleset volt tudod jol hogy téged szeretlek
-ha engem szeretnél nem csokoltad volna meg a Niallt.
Bárki bármit mond,nekem mindig is ő lesz a világon a legtökéletesebb pasi
-kérlek hallgass meg, tudom hogy most nagyon haragszol rám és legszivesebben eltemetnél de esküszöm hogy nem érzek a Niall iránt semmit és én téged szeretlek.
-Tudtam hogy nem kelett volna hogy össze jöjjek veled,tul fiatal vagy hozzám jobb lesz ha elfelejtünk mindent.
-Zayn ezt nem teheted én szeretlek és ezt nem tudom letagadni kérlek adj mégegy eséjt
-na és miért?
-mert én is megbocsájtottam amikor te nem szakitottál a Perrievel
-az teljesen más
-és mégis miben?amig te velem voltál addig a drága Perrievel is elszorakoztál szerinted nekem ez nem esett szarul?csak egy esélyt kérek esküszöm hogy nem szurom el-mentem olyan közel hozzá hogy már egy hajszál sem fért volna közénk.
-Miért vagy ilyen?mindig meggyözöl-mosolygott majd lágyan megcsokolt.
-komolyan mondtad hogy én tul fiatal vagyok hozzád?-kérdeztem szomorkásan
-Lehet hogy az vagy ,DE nagyon nem érdekel mert szeretlek.
-I Love u too
-Holnap ugye elkisérsz minket a rádiohoz  ,meg az interjuhoz meg a fotozásra
-hát persze,ugyis most töltöttem le egy uj programot a telomra amivel tudok mozgoképeket csinálni ,legalább kiprobálhatom
-super-majd miután Zayn fölöltözött lementünk a nappaliba ahol fura látvány fogadott minket.