Majd Nessy lezuhant a kanapéra Chase pedig csöndben leült az egyik fotelbe.
-nézd Nessy tudom hogy hülye voltem meg minden,de szeretném ujra kezdeni
-aha,persze , és engem minek hiszel,egy idiotának?
-nem,de Nessy esküszöm hogy többé nem csalodsy bennem..
-Chase kérlek,bevagyok rugva ne most kezdj el lekizni
-Nessy kérlek bizz bennem-majd egy pillanat alatt Nessy elött termett és mélyen a szemébe nézett-nézz a szemembe és mond hogy nem szeretsz
-Hááát..én...nem is tudom
-Látod Nessy,még szeretsz,csak magadnak is félsz bevallani-majd mielött Nessy válaszolhatott volna Chase egy csokkal megelözte, a csok egyre szenvedélyesebb lett . Chase már Nessy poloját akarta lehuzni amikor kicsapodott az ajto és Zayn meg én lptünk be rajta egymást ölelve amint megpillantottam Chase-t amint éppen Nessyn fekszik ledermedtem
-Chase,mi a fenét müvelsz Nessyvel? és Nessy te meg ezt hogy hagyhattad?-förmedtem rájuk
- Bella nyugodj le, Chase-el ujra össze jöttünk
-Nessy te megörültél?!?! Chase jobban teszed ha most ebben a szent pillanatban eltünsz innen különben hiányos fogsorral fogsz távozni
-Bella,most miért vagy ilyen? hiszen én csak jot akarok a Nessynek-ölelte át Chase Nessyt,közben vágott felém egy hülye mosolyt
-azt elhiszem Chase, de ha nem távozol nagyon gyorsan majd a fogorvos is ezt fogja mondani amikor a protkodat igazitja
- had döntsen Nessy-nézett le Nessyre aki mostanra már olyan kába volt hogy ha Chase nem fogja össze is esik
- Nessy nincs olyan állapotban hogy döntsen,Zayn légyszives segitenél elvinni a Nessyt?
-persze,szivesen-majd oda sétált Nessy mellé és már föl is vitte a szobánkba.
-Bella,mivel mostantol a tesod pasija vagyok bánj velem kedvesen megértetted-szoritotta meg a kezem
-megértettem,de ha nem engeded el a kezem a lábam ujra kényes pontot érint-erre elengedte a kezem
-jah és Michael-el beszélhetnél mert tényleg szeret csak hülye volt és be volt rugva .
-bocs,de az nem a te dolgod hogy én mit csinálok és ha mégegyszer a hugom közelében látlak följelentelek zaklatásért
-ugye tudod hogy az nem zaklatás ha a Nessy is akarja,na most huzok nehogy még balhé legyen miattam,Viszlát Bella
-rohadj meg-motyogtam az orrom alatt,majd fölszalattam hogy megnézzem mi ujság a Nessyvel,Zayn nagyon kedvesen befektette az ágyba és már mélyen aludt csöndben átlopoztam Zayn szobájába ,éppen vetközött le megáltam az ajtoba és neki döltem.
-szép látvány
-jesszus Bella, a frászt hozod rám
-honnan tudod hogy én nem Nessy vagyok?
-onnan hogy sok külömbség van köztetek csak meg kell titeket ismerni,és onnan hogy én Szeretlek,és tudom hogy kibe szerettem bele.
-mit mondtál?
-mikor?
-az elöbb
-nem tudom mit mondtam?
- az hogy "Szeretlek"
-én is téged-ölelt át,majd rám mosolygott
-és mit terveztél ma estére?
-azt hogy azzal leszek akit a világon a legjobban szeretek
-a tükörképeddel?-kezdtem el én is a hülyülést
-nem,hanem veled-majd megcsokolt és a falnak nyomott,egyre forrobb lett a levegö amint megszabaditott ruháimtol az ágyra döntött,imádtam a testét ,elkábitott az illata és hogy egyszerre tud gyengéden és vadul csokolni.majd mikor már huztam volna le az alsonadrágját valaki lerántotta rolam
-Zayn mi a fenét müvelsz a hugommal?
-jesszus Harry,nem halottál a kopogásrol?-probáltam eltakarni magam
-bocs csak elterelte a figyelmemet az hogy a hugomat dugja a haverom-förmedt rám
-harry semmi közöd ahoz hogy én kivel mit csinálok érted?attol függetlenül hogy a hugod vagyok nem kellene mindenbe bele szolni föleg nem a szerelmi életembe!!-ordibáltam vele
-hé haver-állt föl zayn-Bellának igaza van,már nem kislány tud magára vigyázni-ölelt át hogy megnyugtasson
-De miért pont a hugom?-huppant le az ágyra-én mindig csak ovni akartam öket,nem akarom hogy a sztárvilág idegileg tönkre tegye öket.-temette a kezeiba arcát bátyokám,én mellé ültem és a hátát kezdtem simogatni.
-Harry,tudod jol hogy minket mindig is hidegen hagyott a sztárvilág,és sosem jönnék össze csak azért a Zaynel mert hogy hires akarok lenni.
-tudom hugi,nem is ez a probléma hanem az hogy féltelek hogy majd idegileg kikészülsz ha minden ujságban csak te és Zayn szerepelsz és folyton irnak mellé valami hülye sztorit amiböl egy szo sem igaz.-én ezen fölnevettem-mi olyan vicces?
-az hogy ezt mondod te aki már majdnem igy él és semmi baj az idegeiddel,szerinted akkor engem megviselne aki mindig is leszarta hogy mit gondolnak rola?
-utálom ha igazad van-nevetett már harry is ,majd át ölelt bocsánatot kért és távozott,eközben zayn elaludt a földön.Reggel arra ébredtem hogy valaki ugrál az ágyon.
-Jesszus Lou,szál le rolam-mondtam félálomban,majd a fejem a párnákba furtam.
-jolvan,de akkor kénytelen leszek vizet hozni
-aha,persze-mondtam miközben azt sem tudtam hogy hol vagyok.Pár perc mulva valami hideget éreztem magamon.
-áááááááááh-sikitottam föl mikor észre vettem hogy csurom viz vagyok- LOUIS TOMLINSON MOST MEGHALSZ!!!-orditottam miközben futottam Louis után,el is értem majd a hátára ugrottam és el kezdtem csikizni
-Bellaaa,neeeee,te jo ééég-nevetett Louis
-Bella szál le rola,ő az enyém-jött oda nessy is,
-oooh lo siento senora-kértem elnézést spanyolul.ezen jot nevettünk majd letrappoltunk a konyhába ahol Chase üldögélt és amint meglátta Nessyt fölállt és egy csokkal köszöntek egymásnak.Louisal mi tátott szájjal néztünk.
-mivan skacok még nem láttatok ilyet?-szolt be Chase
-én még sosem láttam hogy Nessy egy majommal csokolzna-pacsiztam a hátam mögött Louisal
-én meg nem értem hogy egy ekkora barom hogyan tanult meg beszélni-pacsi,Louval egymásra néztünk és bolintottunk,ez annyit jelentett hogy kikészitjük Chaset
-Chase nem kérsz egy kis banánt?
-tudod jol hogy nem szeretem a banánt
-én azt hittem minden majom szereti-szolalt meg Lou is
-uuu-uuu-kezdtük el Louisal utánozni a majmokat
-látom el vagytok Bella,én addig fölmegyek és fölöltözöm-mondta Nessy aki eddig semmit nem hallott a beszélgetésböl mert telefonált.amint fölment mi oda álltunk Chase elé
-nézd Chase tudom hogy Nessy nagyon csinos.sőőt,de ha mégegyszer meglátlak a közelében nem állok jot magamért-fenyegetözött Louis
-nem tudsz megilyeszteni,és különben is Nessy döntött ugy hogy vissza jön hozzám.
-rendben elfogadom de csak a tesom kedvéért de ha mégegyszer megbántod eskü kinyirlak
-ooh ugyan már Bella, ő csak egy lány a sok közül,és örül ha velem lehet,és ha boldog akkor töl mindegy neki hogy kivel csalom ,nem?
-Hát nem egészen-mondta a hátam mögül Nessy aki már annyira sirt hogy semmit sem látott ,majd fogta magát és fölszaladt a szobába,én és Louis röktön utána szaladtunk.az ágyon feküdt és csak sirt,utáltam ha igy láttam és tudtam hogy kinek a hibája szoval Chase semmi jora nem számithatott,de elsö volt hogy megvigasztaljuk.
-Nessy,gyere ide-huzta magához Lou
-Louis hogy lehetek ilyen szerencsétlen?-temette az arcát Louis mellkasába
-nem vagy te szerencsétlen,Chase a barom hogy egy ilyen gyönyörü lányt meg akart csalni-erre Nessy föl nézett pont Louis gyönyörü szemeibe.
-Louis én sajnálom..
-ugyan mit?
-azt hogy nem vettem észre azt hogy te igazán szeretsz és azt hogy voltam akkora hülye hogy Chase-t választottam helyetted, Louis én Szeretlek-láttam hogy Lou szeme fölcsillan
-én is Szeretlek Nessy-majd megcsokolta  Nessyt ,gondoltam el lesznek ezek ketten én addig megyek és fölöltözöm ,reméltem hogy Chase már nincs itt.igazam lett Chasenek nyoma sem volt,gyorsan beszaladtam a szerelmesekhez és kihoztam a ruháimat és beszaladtam Zayn szobájába ,zayn a fürdöben volt gondoltam amig ő tollászkodik addig én fölöltözöm.Mikor már a polom huztam két nyengéd kezet éreztem a derekamon,megfordultam és Zayn gyönyörü szemivel találtam szembe magam.
-jo reggelt hercegnö
-jo reggelt-nyomtam egy puszit a szájára
-neked nem kéne suliban lenned?
-hát már 3 orája elkéstem
-már 11  van?nembaj legalább több idöt lehetek veled-csokolt meg
-khm-köhécselt az ajtoban Niall-bocs ha zavarok de gyertek a nappaliba harry azt mondta hogy videokat nézünk
-milyen videokat?-néztem értelmetlenül
-álitolag olyanokat amiken te és Nessy énekeltek
-MI?? ne máááár-kezdtem el röhögni,és ekkor jöttem rá hogy 1 éve Harry miért videozott minket .1 éve én és Nessy voltunk a suliban az énekesek,mert egyszer véletlenül meghallották hogy énekelünk.aztán kezdtünk a suli studiojában zenéket fölvenni.gyorsan leszaladtunk a nappaliba és mindenki elhelyezkedett ,Harry rákötötte a laptopját a tv-re .és mielött elinditotta volna a videokat mindegyiket bejelnetette.
-Az elsö videon Nessy lesz, és a WMYB fogja énekelni rockositott verzioban, és ha igy veszitek észre hogy szöke lenne az csak az miatt van hogy a nap pont jol süt a hajára-konferálta föl az elsö videot Harry


a végén nagyot röhögtünk és a srácok el kezdték dicsérni a Nessyt.
-Most Pedig következzen Isabella Styles a One Thing-el .egy egyszerü változatban,és hogy sötétnek látszik a szeme azt köszönjétek a szar kamerának.-igy Harry


-huhaaa,ez az én csajom-csokolt meg a Zayn.
-Kérhetném hogy ide figyeljenek?köszönöm,na most pedig ujra Nessy következik és amit elöad Pink-artikulált Harry mikor kimondta hogy Pink.


-látszik hogy a hugaid-szolalt meg Liam,Nessy és én ezen csak mosolyogtunk és nevettünk hogy milyenek voltunk egy évvel ezelött.
-na és báttyus most ki jön?-lérdeztem Hazza-t
-jah, Most pedig érkezzen köreinkbe Bella a Price Tag cimü dallal,fogadjuk nagy tapsal-erre mindenki el kezdett nevetni és tapsolni.
-te még éneklés közben is hülye vagy-nevetett Louis

-hát super Harry,most minndenki látta titkunkat-duzzogtam.
-milyen titkotokat édes?hogy super hangotok van?-viditott föl zayn
-de ha már itt tartunk mutassuk meg azt a  WMYB verziot is amit 4 honapja készitettünk emlékszel Hazza?-mondta Nessy
-már hogyne emlékeznééék?egy pillanat,...ééés most lássuk hogy mennyit lehet változni egy év alatt,ezt a dalt Nessy és Bella együtt énekelte föl és felváltva szereplnek rajta.,ugyhogy tomboljon a tömeg.


-na ha már itt tartunk mutassuk meg a klippet is amit a suli készitett a Bellárol-okoskodott már megint a hugom.
-neeeem,azt neeeem-tiltakoztam
-rendben akkor ezt megszavaztuk,megnézzük,szolalt fel bátyám is-,na ha eddig tetszett amit láttatok akkor ezt most imádni fogjátok-jelentett be bátyám.


- ezt te irtad?-néztek rám mindannyian
- dehooogy, a kezem-röhögtem.-de amugy nem,együtt irtuk a Nessyvel.
- bizony áááám-értett velem egyet nessy
- superek vagytok-csokolta meg Nessyt Louis.
- de miért csak Bella szerepel benne?-értetlenkedett Zayn
- honnan tudod hogy én vagyok az?
- mert tudom.
- azért mert én egy másik klpiben szerepelek, az igazgato szerint jobb ha külön vagyunk hogy meg lehessen minket különböztetni.
-na akkor nézzük meg Nessyt is-ajánlotta Harry.


- ki ez a srác?-féltékenykedett Louis
- Dave, ő a suli énekese
- nem ti vagytok azok?-értelenkedett Liam
- nem, amiota évvégén Nessy szétszedte a studiot mert aznap szakitottak a Chadel és a Studion töltötte ki a dühét-magyaráztam
-azota nem éneklhetünk,de nem is baj ugy Bella
-pontosan-öleltem meg Nessyt
-és nem hiányzik hogy gitározz?hogy éneklj?-kérdezte Niall
-hiányzik,de a testvéremért bármiröl lemondok
-ezt hogy érted?-értetlenkedett már megint Liam-te éneklhetnél?
-hát persze, de Nessy nélkül nem énekelek ha nélküle énekelek olyan mintha nem lennék egész,csak azért énekeltem egyedül föl dalokat mert tudtam hogy utána Nessy is ugyan ugy éneklhet föl dalokat.
-ez aztán a testvérieség-helyeselt Niall,miközben chpset zabált
-Niall attol a chipstöl aranyeret lehet kapni.-mondtam miután leolvastam a hátuljárol.
- én attol kapok aranyeret hogy mindenki ezt mondogatja.
- na dehát rá van irva-majd gyorsan megforditotta és miután ő is elolvasta el kezdte kiköpködni a chipset-ki az a barom aki ezt irja reklámozásként-mi meg szakadtunk Niallön.
-Ti meg miért nem vagytok suliban lányok?
-Anya?-mondtuk egyszerre Nessyvel.