2012. október 22., hétfő

Az élet nem mindig könnyü

**Bella szemszöge** bocs hogy ilyen rövid lett,de nem volt ihlet

-Louis vissza kapom a sapim?-kérdezte hugom.
-nem-válaszolt tömören Lou
-szerintem ez is jo sapinak-mondta Niall majd a fejére tett valamit,nem tudom mit.ki is probáltam az uj alkalmazásomat a telomon.
-öööö,biztos hogy ezek ép elméjüek?-kérdeztem Zaynre nézve
-valahol a lelkük legmélyén biztos.-nevettünk.
-nocsak,csak nem kibékültetek?
-debizony és köszi hugi
-nincs mit
-na és most mi legyen?-kérdezte Niall
-semmi,nem haragszom rád-mondta Zayn-tudom hogy ellenálhatatlan a csajom
-kösz haver,de arra gondoltam hogy mit csináljunk
-jaaah azt nem...
-gyertek srácok hivtak hogy a fotozásra még ma el kell mennünk-robbant be a szobába Harry
-super,induljunk-mondtam majd fölöltöztünk és már indultunk is.mikor oda értünk mindenki tök kedves volt velünk, a srácokat többször is átöltöztették és persze sokat hülyültek,amiket le is kaptam.
unalmamban el kezdtem táncolni ezek a hülyék meg nem le utánoztak?
 -miért kell folyton utánozni?-nyafogtam
-mert mi vagyunk a One Direction-válaszolt bátyám
versenyt futottak hogy ki kapja az elsö gumicukort,többre nem jutott idöm mert vagy röhögtem rajtuk vagy futottam segiteni mert valami olyat tettek.
-az én bolondjaim-csokoltam meg a Zaynt miután átöltöztek.
-bolondok mi?
-miért szerinted okosak vagyunk?-kérdezte Louis egy répát rágcsálva
-jogos-szolt közbe Liam is
-na most mit csináljunk?
-ööööm,megvaaaaaan menjünk enni-orditotta Niall
-egyet értek-elmentünk a Nandosba,ahol letámadtak minket a rajongok szoval inkább elvitelre kértük a kaját.Otthon bekajáltunk aztán én meg Nessy ugy döntöttünk hogy csinálunk egy twitcamot.Rögtön mentünk is a szobánba,mikor láttuk hogy már elég sokan vannak akkor bekapcsoltuk a kamerát.
-Jo Napot mindenkinek!!!-kiabáltuk Nessyvel
-Képzeljétek most jöttünk a srácokkal egy fotozásrol és hát mit is mondjak ugy érzem mintha örültekházábol jöttem volna-nevetett Nessy
-Majd este teszek is föl Giff-eket a netre,ugyhogy tomboljon a tömeg-ekkor ránéztem a kérdésekre és fölolvastam az egyiket-Sziasztok!nagy rajongoja vagyok a One Directionnek ,most is ott vannak?oda tudnátok hivni öket?-olvastam fel a kérdést
-hát ha jol tudom éppen a nappaliban tévéznek ,mindjárt megnézem öket-ezzel Nessy távozott én meg egy ujabb kérdést olvastam fel.
-Szia!tudsz a Harryröl ciki sztorikat?
-oooh,hát hogyne tudnék,volt egy olyan eset amikor kábé 10 éves lehetett és fogocskáztunk aztán hátra nézett és neki szaladt az ajtonak és 2 héten keresztül volt egy bub a fején
-héééééj,ez titok-orditotta báttyus majd rám vetette magát
-most árultad el magad te elmebeteg
-na most meghalsz,halálra csikizlek ha nem szivod vissza
-probálkozhatsz
-rendben-erre el kezdett csikizni én meg már a takarot karmolva nevettem
-visszaszivom,visszaszivoooom!csak hagyd abba-nevettem,aztán megjött a többi srác is
-szia édes-csokolt meg a Zayn,majd jöttek a kérdések hogy én a csaja vagyok?meg blablabla-igen ő a csajom és Perrievel már legalább egy honapja szakitottunk-válaszolt a szépségem,aztán kiderült hogy Nessy meg Louisal van ,késö estig kameráztunk,aztán amikor mindenki elfáradt elbucsuztunk és kikapcsoltuk a kamerát.Mindenki lefürdött ,majd lementünk a nappaliba tévézni.
-Édes van egy meglepetésünk-fordult felém Zayn
-juuuj,mi az?
-holnapután jöhettek velünk Londonba-mondta bezsongva bátyánk,erre Nessyvel sikitottunk egyet és megcsokoltuk a pasijainkat.-már megbeszéltem anyával,az egész nyarat velünk töltitek.-még egy jo darabig beszélgettünk erröl.
-nem megyünk be a suliba?-kérdeztem
-minek?egy:zárva van kettö:semmi keresnivalonk ott-érvelt Liam
-butusoook,ismerem az őrt,mindig oda jártunk a Michaelel ha ketten akartunk lenni,simán beenged.ésde van keresnivalonk ott akarok egy képet twitterre.az utolso képem már legalább 3 honapja készült
-hát egy kis buli bele fér-állt mellém Zayn,majd kis noszogatás után jött mindenki. A suli elött beszéltem az őrrel aki röktön beengedett én meg megkerestem a szekrényemet és a padlora ültem hogy készitsék el a képet.Nessy röktön le is fénképezett majd meg is néztük hogy milyenre sikerült.
-hmmm,elég jo lett-mondta Niall





-egy kép miatt kockáztatjuk a johirünket?-szolalt meg Liam
-jaaaj Liam,ne ordibálj,tudod sokan járnak ide például...
-például én is-szolalt meg Michael
-igen ,például Michael is
-csak nem hiányoltál nyuszikám??-ragadta meg a kezem Michael
-álmodik a nyomor-irányitottam egy rugást ágyéka fele,erre ő fájdalmasan felnyögött
-na ebböl elég-probált megütni,de erre Zayn elém ugrott és el kezdte püfölni a Michaelt amikor "végzett"nagyot néztem,örömömben Zayn nyakába ugrottam.
-I Love You Baby-csokoltam meg a Zaynt.ő vissza csokolt majd hallottuk a zsarukat
-tudod nem vagyok hülye, a zsaruk már itt vannak a kis bandádnak annyi
-MI??te mocsok...na mindegy,fiuk és Nessy ti fussatok  és bujatok el ,amint elmentek a zsaruk menjetek haza és anyának egy szot se,és ne aggodjatok elviszem a balhét.
-ezt nem hagyhatom édes,én vertem meg nem te
-Zayn,most a karrieredröl van szo,fussatok már-löktem meg öket,gyorsan elszaladtak én meg lehajoltam a Michaelhez és egy jot beütöttem neki-ez csunya dolog volt-és addig ütöttem amig a zsaruk le nem szedtek rola.Gondolom benyugtatoztak mert egy kihalgatoban ébredtem.
-Joreggelt csipkerozsika-köszöntött Mr.Skott,az nevét a névjegyéröl olvastam le
-Jo Reggelt Mr. Skott,szép napunk van nemde?
-igen,gyönyörü nap a sitthez
-sajnálom szegény párát akinek épp ma kell bemennie a sittre
-és ha azt mondom hogy ön az?
-hát azt kétlem,mivel Michael támadt rám igy csak önvédelemnek minösül a tettem-láttam Mr.Skotton hogy meglepödött azon amit mondtam-tudja gyakran járok az örsön,maga ujfiu?
-igen,tegnap érkeztem
-akkor mindent értek,és most ha megbocsát haza mennék
-azt nem teheti meg
-ugyan miért nem? nem tarthat itt ha csak nem követtem el gyilkosságot ami elég valoszinütlen és egy verekedés miatt nem tarthat örizetben,szoval Viszontlátásra.-ezzel fogtam magam és kisétáltam,hivtam egy taxit és pár perc mulva már otthon is voltam,mosolyogva mentem be a nappaliba ahol mindenki ott ült és anya mint egy superzsaru orditott velük
-Csak hogy megjöttél kisasszony,elmondanád hogy hol voltál egész éjjel?
-hááát a....Chase-nél aludtam
-és miért is?
-mert Nessy megkért hogy faggassam ki mindenröl.
-milyen kedves, és akkor azt mivel magyarázod hogy hivtak az örsröl hogy bevittek verekedés miatt?
-anyu ,az nem ugy történt ahogy hiszed Michael kezdte az egészet..
-egy napig sem tudsz jol viselkedni?szerintem már törzsvendég vagy az örsön.Ebböl elég,büntetés lesz
-szobafogság?
-nem.Nem mehetsz el a srácokkal Londonba
-MI??anya légyszi,megigérem hogy jo leszek
-Anne,ne tedd ezt,kérlek engedd el-szolt Zayn is
-anya,majd mi vigyázunk rá-mondta Harry is
-rendben elmehetsz,de csak két héttel késöbb,addig itt maradsz és szépen bocsánatot kérsz minden embertöl akivel rosszat csináltál.
-Ahoz elég egy nap is-mondta Niall
-Ez nem olyan biztos Niall-mondtam.Másnap fájo szivvel de elbucsuztam a Zaynéktöl.

-Ne aggodj baby,két hét és ujra látjuk egymást-potyogtak az ő könnyei is
-azt hittem a pasik nem sirnak
-hát ha valakit nagyon szeretünk,akkor tudunk érte sirni
-imádom az idézeteidet
-ez nem az volt-majd megcsokolt és beszállt az autoba,könnyek közt integettem nekik,majd besétáltam a konyhába és csöndben el kezdtem enni a kaját.
-Ha ettél el kezdheted a hadjáratodat
-rendben,akkor mentem is,szia anya majd jövök-ezzel fogtam magam és el kezdtem össze vissza járni és bocsánatot kérni az emberektöl.Mikor már kezdett lemenni a nap gondoltam leülök a parkban egy padra.A Telommal szorakoztam mikor valaki leült mellém és magához huzott.
-Szia nyuszifül
-Szálj le rolam Michael-probáltam eltolni magamtol.
-Mert ha nem?ahogy láttam délelött elmentek a vérebeid és még a hugod is,egyedül vagy drága,nincs aki megvédjen
-megtudom magam védeni
-tényleg?még az ölelésemböl sem tudsz kibujni
-mit akarsz?
-azt hogy gyere vissza hozzám
-azok után hogy lelöttél és megcsaltál? had gondolkozzak,nem
-most miért vgay ilyen,elfelejtetted hogy milyen jo volt együtt?
-ugy érted akkor amikor nem voltam kék zöld?jaaj bocs nem volt olyan pillanat
-nagyon nagy lett a szád....mi lenne ha közelebb bujnál
-álmodban-közelebb huzott magához igy a mellkasán feküdtem.
-máris jobb ugye?
-talán neked,de én mindjárt kidobom a taccsot
-az rossz lenne,mert ezentul ugy is el kell viselned
-talán el akarsz ujra rabolni?
-eszem ágában sincs csak tudod...-ekkor valaki akkorát behuzott neki hogy az mégnekem is fájt,mivel lefejelt.
-Chase,de örülök neked-pattantam fel
-na most tünjünk innen mielött ide hivja a majmait-majd elszaladtunk és egészen hazáig futottunk,otthon anya már várt....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése