2012. december 2., vasárnap

buli vaaaan

Nessy Justinal van azon a találkozon,szörnyen fáj a fejem,asszem fölmegyek alszom egyet

-Niall,fáj a fejem,megyek alszom egyet-mondtam be a nappaliba,majd mentem is,lefeküdtem és ujra azon a bizonyos réten voltam mint amikor komában voltam.a sötétség ujra jött és minden megismétlödött,Zayn ugyanugy megcsokolt és oda vezetett a nagypapihoz
-nagyapa,most mit csináljak?
-kicsim,én figyelmeztetelek,de most azért látogatalak meg ujra mert nagyobb veszélyben vagy mint hinnéd,semmilyen körülmények között ne hagyd el a házat
-de miért?
-mert minden sarkon veszély leselkedik
-nagypapa,várj-probáltam utána nyulni,de ahogy futottam utána beleestem egy szakadékba és arra ébredtem hogy sikonyálok Niall meg probál fölébreszteni

-hol vagyok?-néztem körbe
-nincs semmi baj,csak rosszat álmodtál-ölelt szorosan magához-amugy megjött Nessy Justinal,lent várnak,gyere öltözz föl és ,menjünk le
-rendben-majd adtam neki egy puszit és kerestem valami ruhát,bementem a fürdöbe és lezuhanyoztam
ezt jonak találtam,miután fölöltöztem rögtön mentem le a konyhába,egy pohár vizet megittam és mentem is be a nappaliba
-sziasztok-köszöntem Justinak és Nessynek
-szia,képzeld ,ma este megyünk LA-be-ujjongott Nessy
-talán te mész,sajnálom Nessy én nem megyek
-miért?
-nincs kedvem kimozdulni a házbol
-ugyan,jot tenne egy kis kirucanás,elfelejtenéd a....
-Nessy nincs kedvem menni-mondtam picit ingerülten majd leültem a fotelbe és a fejem fogtam,nem ment kia fejemből amit a nagypapa mondott
-Michael miatt? ez egy uj parancs?-ült le Nessy mellém
-nem,csak-közel hajoltam hozzá és a fülébe sugtam az álmom
-értem,te tudod,ugyis csak egy hétre megyek el,addig legyél jo,én megyek bepakolok
-rendben-hátra döltem a fotelben és ahogy a fejem hátra hajtottam Justint pillantottam meg aki eléggé furán nézi a teloját-minden rendben Justin?
-hát ööö...ez te vagy?-nyujtotta oda nekem a teloját
                                                       Isabella Styles,hát nem aranyos
-ez honnan van neked?
-twitteren mindenki ezt rakosgatja ki
-nem,neeeem-tudtam hogy ez kinek a müve,Michael,Selena rohant oda hozzám megnyugtatni.amig Niall fölhivta a Michaelt, a beszélgetésből nem sokat halottam,mert Selena,Harry és a srácok körbe vettek és probáltak megnyugtatni Nessy ekkor jött le a lépcsön
-jézusom,itt meg mi folyik-Justin csak a kezébe nyomta a telot-atya ég,Bell,figyelj rám,itthon maradok veled rendben?
-nem Nessy,te menj és kapcsolodj ki,én majd megleszek-mondtam és töröltem le a könnycsepeket
-nem hagyom itt az ikrem
-de itt hagyod,na menj mert a végén lekésitek a gépet-majd szorosan megöleltem adtam neki két puszit,Justintol is elbucsusztam és vissza ültem a fotelbe,éppen halottam ahogy Nessy Zaynel beszél .
-vigyázz rá megértetted?
-nagylány már,tud magára vigyázni
-ide figyelj Zayn,tudom hogy még mindig szereted ugyhogy ha valami baja esik az a te lelkeden szárad,kápis?
-jolvan-ezzel Zayn fölment a szobájába,nem birtam ki hogy ne menjek utána.Kopogtam,nem jött semmi válasz,mégegyszer kopogtam
-gyere-mondta,benyitottam és éppen a haját vizsgálta,hát ezért nem válaszolt,jellemzö
-minden rendben?-kérdeztem
-hát persze-mondta még mindig a tükörképét fürkészve
-akkor miért rohantál el?
-talán nem jöhetek föl a szobámba?
-elnézést Mr.Morci hogy törödöm veled
-te törödsz velem-ekkor már rám nézett-ha törödnél velem akkor talán nem a Niallal hancuroznál minden este.
-Zayn ezt nem foghatod rám,te szurtad el és amikor meg normálisan akarok veled beszélni te leorditod a fejem
-szoval ezért is én vagyok a hibás,tudod mit? menj a Niallhoz és fald föl,leszarom,nekem ott van Perrie
-igaz is,ő biztosan jobban tudja hogy mit szeretsz,mit utálsz,mitöl félsz,biztos  ő ismer már a One Direction megalakulása ota,ugye?
-lehet hogy nem tud rolam mindent de legalább nem akad ki azon hogy megcsokolok valakit,hanem megbeszéljük.
-áh,szoval egy ribi
-nincs jogod hozzá hogy igy beszélj rola
-nekem aztán nagyon mindegy,csak kedves akartam lenni és mi lett a vége? na jo éjt Malik-aztán kimentem a szobábol,mit képzel ez magárol,azt hiszi ő mindent megkaphat? cch,na azt már nem,megmutatom neki hogy velem nem szorakozhat,..-áu-véletlen neki mentem valakinek és elestem-bocsi,véletlen volt-álltam föl és megpillantottam Perriet
-semmi gond-eröltetett egy mosolyt
-minden okés?-kérdeztem
-persze,csak...
-csak? nekem elmondhatod
-ááh,hagyuk,majd megoldodik, jo éjt-majd besétált a Zayn szobájába,kiváncsi fajzat vagyok igy oda settenkedtem az ajtohoz és halgatozni kezdtem
-szia édes-mondta Perrie,ekkor már a kuljukon is néztem
-szia--köszönt Zayn is majd leült az ágyra
-minden okés?-ült le Perrie is
-mondjuk,amugy mit csinálsz te itt?-hát ez a Zayn tényleg kedves
-gondoltam meglátogatlak
-most nem éppen a legjobb
-miért?
-mert tudod a Michael,meg Bella is.
-oh tényleg,nem értem mi bajod a Bellával,nekem szimpi
-nekem semmi bajom a Bellával,neki van baja velem,szerinte bunko vagyok,meg nem tetszett neki hogy megcsokoltalak,tudod azon az estén
-tudom, és szerintem igaza van,egy csajnak sem esik jol ha a pasija mással smárol....
-te meg mit csinálsz?-kérdezte Liam a hátam mögül
-shhh,még meghallanak
-már késö-mondta Zayn az ajtoból-te hallgatoztál?
-nem,csak leesett a...telom és fölvettem
-hát persze,én sem hallgatozom utánad ugyhogy te se tedd-majd becsapta az orrom elött az ajtot
-na mesélj mit halottál?-mondta Liam majd mosolyogva elmeséltem mindent,persze már a szobájában
-...még sosem láttam Perriet ilyen kedvesnek
-én sem,ez nekem gyanus,és honnan tud a Michaelröl
-nem tudom,de azért kedves töle hogy megvédett
-hát én is mondanám azt hogy kedves töle,de én ismerem Perriet,sosem volt kedves,mindig is ki akarta sajátitani a Zaynt
-mi?
-bizony,ez tervez valamit,ki kéne deriteni hogy mit
-de hogyan? max akkor látjuk amikor Zaynel van
-majd követjük
-követed,én ki nem mozdulok a házbol
-aaj,rendben,majd hivom Louist -ezzel el is szaladt,én meg gondoltam föl megyek twittere,szörnyen sok értesitésem volt,mivel unatkoztam mindenkinek vissza irtam vagy vissza követtem,majd egy tweet-hez értem ami megtetszett.

Szia,irok rolad egy blogot és csak szerettem volna elmondani hogy a példaképem vagy, @SamanthaStyles
mellé tett egy dalt is gondoltam meghallgatom
Szia Samantha, örülök hogy rolam irsz blogot és szivesen elolvasnám ,Bella

-mit csinálsz?-jött be Niall
-twitter
-minden okés?
-persze,figyled az egyik rajongo rolam irt blogot-mutatam neki,majd a dalt is meghallgatta
-de aranyos,és ez a szám is tök jo
-jött egy értesitésem-mondtam majd megnéztem,az a Samantha irt vissza,jol esett hogy én vagyok neki a példaképe,és meg is lepett hiszen én csak a teso vagyok,de mindegy is

itt van a blogom-majd egy link volt ott-és remélem hogy tetszeni fog
tuti tetszeni fog,ha van kedved egyszer találkozhatnánk
jézusom,persze hogy van kedvem,mikor? hol?
ha rá érsz most rögtön és a srácok lakásán
persze hogy rá érek,és indulok is amint megadod a cimet-majd megirtam neki a cimet,fél ora mulva csöngettek és mivel kint esett egy csajt pillantottam meg aki halálra fagyott
-hello,gondolom te vagy samantha
-igen,te meg Bella?
-igen,Nessy most nincs itthon,de gyere be mielött megfagysz-mosolyogtam,majd bejött és levetközött,teljesen át volt ázva a ruhája-gyere adok valami száraz ruhát-nevettem
-igenis-tisztelgett,majd nevetgélve fölmentünk az emeltre,eszembe jutott hogy az én cuccaim Zayn szobájában vannakigy hát be kell mennem Mr.morcihoz
-várj itt,sajna nincs külön szobám ezért Zayn szobájában helyeztük el a ruháim,de azonnal hozom
-okés.-majd neki dölt a korlátnak vagy minek én meg bekopogtattam Zayn szobájába
-gyere-majd benyitottam
-bocs ha zavarok csak....csak...hol van Perrie-lepödtem meg
-haza ment,de mit szeretnél?
-csak egy barátnöm át jött és börig ázott szoval pár rucit neki
-csak nyugodtan-mosolygott,hát ebbe meg mi ütött? nem nagyon törödtem vele inkább választottam valami ruhát Samanthának
megfogtam a ruhákat és az ajto felé indultam
-várj-fogta meg a karom Zayn
-igen?-néztem rá ártatlanul,erre ő csak mosolygott
-gyönyörü vagy-majd közeledett felém,nem akartam ezt az estét azzal elcseszni hogy most megcsokolom és jönnek a veszekedések inkább kirántottam a kezem és kimentem
-ezek jok lesznek?-mosolyogtam majd oda adtam neki a ruhákat
-persze,jah amugy szolits Sam-nek
-okés Sam,van kedved megismerni a srácok egyik felét?
-hogy hogy egyik felét?
-van egy olyan érzésem hogy Liam és Louis nincsenek itthon
-értem,és igen,van kedvem
-SRÁCOK,VENDÉGÜNK VAN-kiabáltam,erre Harry Niall és Zayn oda jöttek-srácok ő itt Sam
-hello-köszöntek
-éhes vagyok,nem vacsizunk?-kérdezte Niall
-jo ötlet,énis éhen halok-mondtam-de mi legyen a vacsi?
-tacoooo-orditozott Harry
-tacoooo-kapcsolodtam be,mindig is ez volt a Styles család kedvence,lementünk a konyhába és rendeltünk tacot
-addig játszunk-mondta Harry,majd egy üres üveget fogott,leültünk a nappali közepén Harold pedig pörgetettmaz üveg rám mutatott
-ne máár
-de máár,na felelsz vagy mersz nyuszi hugi
-le nyusziztál? rendben Harold ezt még vissza kapod,de most merek
-rendben,smárolj a Niallal miközben hagyod hogy lehuzza a polod
-a bátyám vagy és ilyeneket mondasz?
-helyesbitek,a perverz bátyád vagyok.-mosolygott aztán meg Selena hangosan fölnevetett mögöttünk
-én is játszhatok?-kérdezte
-hát persze-majd gonosz mosoly ült ki az arcomra,miután Sel is leült Niallal el kezdtünk smárolni és lehuzta a fölsöm.
-huuuu-mondta Zayn ekkor mindenki rá nézet-na nem játszunk?-mondta vörösödve
-de-majd megfogtam az üveget és pörgettem,Samre mutatott az üveg-felelsz vagy mersz Sam?
-merek
-huhuu, na nézzük,mivel még uj vagy ezért kedves leszek,álj ki az erkélyre és kiabáld ki hogy Harry Styles egy perverz állat
-héééj-mondta bátyokám,Sam csak simán kisétált az erkélyre és kikiabálta feladatát
-mi lett volna ha nem vagy kedves?-kérdezte miután leült
-akkor fehérnemüben kelett volna ugyan ezt megtenned
-de örülök hogy kedves voltál,de te miért nem öltözöl vissza?
-mert igy jobb-válaszoltam,Sam pörgetett az üveg Zaynre mutatott
-felelsz vagy mersz?-kérdezte Sam
-felelek
-nyusziiii-mondtuk egyszerre Harryvel
-na Zayn,kibe vagy szerelmes-kérdezte Sam,ekkor majdnem mindenki arcárol lefagyott a mosoly
-erre muszáj válaszolnom?-kérdezte
-nem-mondtam
-de,ez a feladata-mondta ártatlanul Sam,ha tudná hogy ez milyen nehéz mindanyiunk számára
-hát a Bell's-be
-milyen Bell's?-kérdezte Sam
-Isabella Styles-mondta Zayn
-oooh-mondta Sam,majd hogy terelje a témát oda adta a Zynnek az üveget,Zayn megfogta és pörgetett,Selenára mutatott az üveg
-felelsz vagy mersz Selena?
-merek-mondta
-hm,smárolj a Harryvel miközben Harry lehuzza a nadrágod és....
-kiszállok-kiáltott fel Selena
-ez nem ér,még el sem mondtam a feladatot-nyafogott Zayn,erre mindenki röhögni kezdett - vagy tudjátok mit? Van egy üveg vodka a hűtőben, aki nem teljesíti a feladatot innia kell egy kupakkal
-na hozom a vodkát-álltam föl ,majd kisétáltam és keresgélni kezdtem a hütöben
-megvan?-kérdezte mély hangján Zayn,erre én megilyedtem és bevertem a fejem a hütöbe-áu-dörzsöltem a fejem
-jol vagy?
-persze,itt van a vodka-adtam a kezébe és vissza hajoltam a hütöbe jégért,miután a fejemre tettem a jeget vissza mentünk a többiekhez,Selena megitta a vodkát én meg lehuppantam Niall mellé
-mi baja a fejednek?-nézett rám
-lefejeltem a hütöt-nevettem
-ugye milyen szar?-nevetett Niall is,majd mindenki röhögni kezdett,Selena pörgetett ,az üveg rám mutatott
-felelsz vagy mersz Bella?
-merek
-szopd le a Zayn
-mi?
-halottad
-iszom-nevettem,tudtam hogy direkt csinálja,ezután mindenki kicseszett mindenkivel igy a végére már 3 üveg vodkát elpusztitottunk ,ekkor képszakadás,semmire sem emlékszem,csak arra hogy egy szobában ébredezem,miután meglepödve tapasztaltam hogy nem fáj a fejem,körül néztem hogy megtudjam hogy hol vagyok,ezek a falak,ez az ágy,hisz ez Zayn szobája,de miért vagyok én Zayn szobájában?
-reggelt-ült föl Zayn majd megdörzsölte az arcát
-Zayn?
-nem,a dalai láma
-mit keresek én a szobádban?
-ha én azt tudnám
-neked mi az utolso emléked-kérdeztem
-hogy nagyban toljuk befele a vodkákat
-eddig nekem is megvan,és utána?
-pf-állt föl,majd egy szál alsoban a szekrényéhez indult
-nincs rajtam ruha,miért nincs rajtam ruha?
-milyen okos kérdéseid vannak,bár jobb lenne ha legalább valamire emlékeznék
-nekem mondod-majd én is fölálltam és fölöltöztem-hééj,ne csikizz-fakadt ki belölem a nevetés-kérleeek-ekkor abba hagyta és röhögve lement-ezt vissza kapod Malik
-rettegek-ordibálta
-nyenyenye-utánoztam ,majd én is lementem a konyhába,Niall egy csokkal fogadott
-reggelt nyuszifül
-nyuszifül?-csokoltam vissza
-aha
-tetszetös-mosolyogtam majd ledobtam magam az egyik székre
-reggelt -jött Sam meg Liam,kézenfogva???
-jo reggelt tubicáim-ugrottam közéjük
-tubicáim?miröl beszélsz?-értetlenkedett Liam
-a kézfogásrol einstein 
-jaaah,igen-majd leültek enni,Liam gyümölcssalátát evett velem együtt,villával
-ma mit csinálunk?-kérdezte Louis
-menjünk a London Eye-hoz-vetette föl az ötletet Selena
-menjek ki a házbol?-nyletem le az utolso falatot

2 megjegyzés:

  1. Nem szeretem azt hogy ilyen gyorsan vége. :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugy érted azt h a végére mindig teszünk valamit amiért érdemes várni a következö fejezetre?? :)

      Törlés