2012. december 20., csütörtök

Egy átlag nap....

 **Bella szemszöge**
 Nessy valamilyen lapokkal a kezében lépett be a konyhába és dobta le az asztalra
-postánk érkezett a rajongoitoktol-ült le Louis mellé,én megfogtam a képeket és hát mit is mondjak,nem is értem az ilyen rajongokat,de mindegy- már most idegesitenek-mondta hugom
-ugyan hugi,ezek csak képek,és azok ott lent-biccentettem a fejemmel a lent sikitozo lányokra- azok csak féltékeny rajongok
-de ez annyira,aaa-morgott hugi
-cshhh,éppen eszem,nem tudok  koncertálni-mondtuk egyszerre Niallal,amin mindenki jot nevetett
-ooh,értesitésem érkezett-vettem elö a telom,Sam küldött a tegnap esti koncertröl egy képet
my BFF


röktön vissza irtam neki, nagyon unatkoztam,nem tudtam magammal mit kezdeni,gondoltam leülök TV-t nézni, ott éppen rolam meg Nessyröl volt szo
-hugiiii,rolunk van szo a TV-ben-hirtelen mindenki a fotelbe tömörült, hogy a francba férünk el ennyien egy fotelben?
"A Styles családban nem csak egy tehetség van, ezek a szülők igazán ügyesek lehettek" - És itt leadták a mi részünket a koncertből - "És nem utolsó sorban, de igazán kedvesek is, többmint egy órát voltak kinn a rajongóknál. Csak jót tanulhatnak a fiúktól. Van egy rövid interjúnk is"
Riporter: Szerintetek milyenek lesznek ma a lányok? nem izgulnak nagyon?
Liam: Ness, és Bells olyanok mintha a mi hugaink is lennének, nagyon jók lesznek, higyjék el remek hangjuk van, mi már hallottuk őket
Riporter: Mintha a hugaitok, de ha jól tudom tesókkal nem szokás járni
Louis: Jól tudja, de...hááát ez van, szerelmes vagyok Vanessa Styles-ba

-Éééédeseeem - csókolta meg Nessy Louis-t, amiben az volt a gáz, hogy Nessy és én ültünk legalul rajtunk Zayn és Liam, Nessy mellett Harry, akin Niall ült, és Liam-en és Zayn-en feküdt Louis. Szóval kábé Zayn és Liam is csókolózott hugomékkal
-Na abba lehet hagyni, itt többen is vagyunk - nevetett Zayn
-És?? Szálljatok ki a szánkból - mondta Louis, és lágyan megcsókolt
-Na gyerekek, oszolj, mert ezek most beindultak - mondtam
Kikászálódtunk alóluk, mellőlük, és kimentünk a teraszra, ahol Zayn rágyújtott, és mi tagadás, kértem egy slukkot
-Hugiii - szidott le Harry - Zayn ne szoktasd már rosszra, még alig 16 éves
-Jójó, igazad van, Bell's kérem - tartotta a kezét Zayn
-Egy csók nem lenne jobb?? - csókoltam meg
Louis és Nessy, azt hiszem ma jól fogják érezni egymást, de mi mind felmentünk aludni

Másnap úgy volt, hogy Bellával és Harryvel fotózásra megyünk, a YOU magazinnak, mert a főszerkesztő szeretne egy STYLES Family sorozatot is, a ONE DIRECTION sorozat mellé. Úgy volt, hogy megyünk, de Harry totál megfázott, lázas volt, meg minden
-Harry így nem mehetünk - toltam vissza az ágyba
-De, jó lebeszélem, hogy valamelyik másik nap mehessünk
-Oké, addig hozok teát
-Köszi hugi - puszilt meg
Lementem és belebotlottam Bellába, és Liam-be
-Hát ti?? - nézetm rájuk
-Várjuk a fejleményeket, hogy mikor megyünk fotózásra, vagy megyünk e egyáltalán - mondta Bella
-Harry most beszél a főszerkivel, hogy tegyük át másik napra

Összeraktam bátyusnak egy forró mézes, citromos teát, ő meg egy hatalmas mosollyal fogadott
-Na?? Sikerült?
-Lesz fotózás, de csak veletek, ledumáltam, hogy majd a következő hónapban csinálnak rólunk egy-két képet, és megbeszéltem, hogy most had menjetek csak ti
-Ez is jóó, imádlak bátyóó, most pedig be a paplan alá, tessék a tea :)

-Na? - kérdezték odalenn 5-en egyszerre
-TWINS fotózás lesz - öleltem meg Bellát

Felszaladtunk felkaptunk valami ruhát, mert a felfordulás miatt így is késésben voltunk, és már szaladtunk is. Hamar beértünk, és elkezdtek sminkelni, meg ruhákat adogatni ránk, én még bírom, de Bells nem annyira.
Majd beállítgatni is elkezdtek minket. Íme néhány kép, amit nem egyedül a stúdióban fotóztunk, de a tengerpartos, az sajnos nem igazi tengerparton készült


























**Bella szemszöge**
-nagyon untam már a fotozást-mondtam miközben beszálltunk az automba,mert kiderült hogy van jogsim,a vezetés meg nem esik nehezemre,beinditottam az autot és el kezdtem haza vezetni
-mire gondolsz?-kezdett el kotorászni a táskájában Nessy
-szerinted?
-ooh, Zaynre?
-talált sülyedt, annyira édeees
-tudom,ismerem már három éve-nevetett erre én vállba bokszoltam
-ez nem vicces,tudod milyen szar hogy nem emlékszem hogy mit szeret,mit utál?
-de emlékszel,csak ezt még te sem tudod,például véletlen szoktak elö jönni emlékek nem?
-de
-hát akkor csak annyi a teendönk hogy várjunk,de addig is mond el szépen mit gondolsz Louisrol-fordult felém
-egy nagyon helyes,hülye ,répaimádo srác aki fülig belédzugott
-gondolod?
-tudom,látszik minden egyes cselekedetén,és nagyon kedves,reggel is azzal ébresztett hogy hozott nekem répát,hát nem cuki?
-de az, de tudod voltak gondok a kapcsolatunkban,és most minden tökéletes,félek hogy ujra elveszitem,pedig én annyira szeretem,és nem akarom hogy ujra össze vesszünk,érted?
-értem,de Nessy ez nem csak rajta mulik hanem rajtad is, mert például tegnap este neten láttam jopár képet ahol Justinal smárolsz és gondolom ez Louisnak nem esett valami jol
-mi? milyen képeket
-ne aggodj,csak Louis küldte neked üziben és véletlen benn maradt az fb-ben
-jah,de milyen képekröl van szo?
-ezekröl,kered meg a telomban-majd oda adtam neki a telom





-nem ugy tünik mintha tiltakoznál
-jolvan,de Jus olyan kedves és...
-és? Ness Lou a pasid,nem egy bugyi amit minden nap cserélhetsz-ekkor Nessy hangosan fölnevetett- mivan?
-Zayn mondogatta mindig ezt a bugyis dolgot,szoval ujabb emlék,de amugy igazatok van,mos tenni fogok érte hogy minden rendben legyen a kapcsolatunkban,most annyira meg szeretném lepni valamivel-ugrált az ülésen Nessy,nem birtam ki nevetés nélkül,ez aztán tényleg szerelmes,és kezdek hozzá szokni hogy az én kicsi hugikám már majdnem felnött nö,végülis én is
-szerintem vegyél neki répát-nevettem
-nem is rossz ötlet,héj áljunk meg pizzát venni
-jo ötlet,tuti nem vettek otthonra kaját
-jaja,itt is van egy pizzázo-indekszeltem és leparkoltam , elég hosszu sor volt a pizzázoban, Nessyvel beálltunk a sorba de néhány miket beszélek legalább 15 rajongo fölismert minket
-kaphatunk képet??-kérdezte majdnem az összes,készitettünk mindenkivel képet és autogramot is kaptak,amire végeztünk már nem is volt sor,super kérhetünk pizzát
-jonapot,szeretnénk két hawaii-t, három négysajtosat, 4 sonkásat gomba nélkül és még pluszba 3 husosat és ezt is gomba nélkül-rendelt Nessy
-máris hozom öket,addig üljenek le
-rendben-majd kértünk még két forro csokit és leültünk várni,el kezdtünk minden hülyeséget csinálni,én például fogpiszkáloból csináltam házikot amig Nessy szalvétákkal origamizott
-kész a 15-ös rendelés!-mondták a pultnál,fölálltunk fizettünk és a pizzákat bevágtuk a hátso ülésre,összesen 12 pizzát vittünk haza,remélhetöleg elég lesz
-uuuh,elfelejtettem lefényképezni a müvemet-mondta Nessy
-igen én is,pedig mennyit dolgoztunk velük-nevettünk,pár percen belül már a szálloda parkolojában voltunk,kiszedtük a pizzákat és a hátso ajton besurrantunk,a liftben majdnem össze estünk mert a sok pizza dölt,de megusztuk és épségben letettük a konyhába a pizzákat
-srácoook,meghoztuk a vacsit-kiáltottuk,de nem érkezett válasz,ezek meg hol vannak?
-lehet hogy alszanak?-kérdeztem
-áááh, délután háromkor csak nem,bár Zayn lehet mert ő is folyton alszik mint te
-hihi, de akkor a többiek hol vannak?-keresgéltük öket a lakosztályban,majd bementünk báttyus szobájába ott megtaláltuk az összes hülyét,éppen a laptopon néztek valmit és röhögtek
-hééj,baromfalva illik ám válaszolni ha kiabálunk-mondtam komolyan de a végét elnevettem-na mit néztek?-ültem be Zayn ölébe és megcsokoltam-szia-suttogtam
-szia -majd átkarolt-amugy egy videot rolunk,még te szerkesztetted régen és föl tetted a netre
-ooh,na hadném-forditottam magam felé a laptopot és ujra inditottam a videot
-jézusooom,tiszta hülyék vagytok
-héééj,-szoritott magához erösebben Zayn-ezért még éjjel büntit kapsz-mondta
-please, menjetek szobára-mondta báttyus
-ott vagyunk ha nem vetted volna észre-mondtam
-de ne az enyémbe,a sexuális életeteket máshol bonyolitsátok le
-jooo-csokoltam meg a Zayn-t-amugy srácok sicc a Harry közeléből,nem hiányzik senkinek hogy ti is elkapjátok a betegséget-hesegettem a srácokat
-de akkor ti is gyertek-állt meg az ajtoban Louis
-megyünk édes, ne aggodj-majd Nessy átkarolta a Louist és kisétáltak én becsuktam az ajtot és leültem Harry ágyának a szélére
-te nem mész hugi?-ült följebb bátyokám
-de  csak elöbb kérdezni szeretnék valamit
-had halljam-közelebb csusztam hozzá és a szemébe néztem- halottam Larry Stylinson-rol és ma több üzit is kaptam hogy mi történt Larry-vel? szoval elmeséled hogy mi történt ?
-az az igazság hogy nem tudom,eltávolodtunk a Louisal,most már csak haverok vagyunk
-miért elötte mik voltatok?
-azt nem tudom elmondani, többek voltunk mint barátok,olyan volt mintha a testvérem lenne de aztán minden megváltozott,és nem tudom hogy mi történ nekem is hiányzik hogy kibeszéljük egymásnak minden bajunkat és hogy éjjel együtt aludjunk el,de azota sok minden változott hugi,lehet hogy az csak valami gyerekes játék volt köztünk
-azt kétlem Harry,ha igy beszélsz rola akkor biztos nem az volt,talán beszélned kéne a Louisal,mert ahogy a videokban látom ti nyerö páros vagytok,és ha igaz barátok voltatok az nem megy tönkre,mint például Sam és én, ő sem hagyott el vagy beszélt hülyeséget a fejembe csak azért mert amnéziás lettem,vagy mert szakitott a Liamel
-ez igaz,de honnan tudsz  a Liamröl?
-Sam mesélte,de mindegy,beszélj a Louisal megértetted?
-nem hiszem el hogy a hugom ad nekem tanácsokat-nevetett bátyokám
-hát a hugod okosabb nálad erre csak ez lehet a magyarázat
-max a szerelemben
-igaz,na gyogyulgass báttyus,mindjárt hozom a vacsid
-hu,ágyba kapom a vacsit?
-igen te beteges
-egyre jobban élvezem hogy beteg vagyok, Nessy reggelit, te meg vacsit-erre én csak kinyujtottam a nyelvem kimentem egy pizzáért és bevittem Harrynek majd én is kimentem vacsizni
-miröl beszéltetek a Harryvel?-kérdezte Louis
-a magánéletéröl,miért?
-csak kérdeztem-ezután néma csöndben fogyasztottuk el a vacsit ha azt nem számoljuk bele hogy Lou ötpercenkét mondott egy viccet amin mindenki szakadt,vacsi után elégé hulla voltam gondoltam elmegyek lezuhanyzom,Zayn követett a fürdöbe
-nézni szeretnéd vagy kimész?-kérdeztem
-az elsőt választanám
-ez nem kérdés volt,na menj szépen Zaynie
-nem-csokolt meg-inkább maradnék-kezdte a nyakam szivni és harapdálni,beinditott de le kéne fürdenem,ezért ellöktem magamtol
-ezt tartogasd éjjelre-mosolyogtam rá,majd még egy csokot adtam neki,ez a srác csupán a jelenlétével föl tud izgatni- Zayn
-igen?
-menj már,mert igy nem tudok lefürdeni
-de szeretném nézni-nyafogott
-majd nézheted most nem
-megigéred hogy egyszer nézhetem?-tartotta a kisujját az ajtoban
-megigérem-majd becsuktam elötte az ajtot,zuhanyzás után fölhuztam a pizsim és kimentem a nappaliba
hát nem valami nagy cucc a pizsim,de mindegy is, mindneki kivéve harry a kanapékon ült és nézték a teltabit,nagyon hosszu estének igérkezett,beültem Zayn ölébe és el kezdtem a telomon twitterezni
-mi az a nyakadon Bella?-kérdezte Niall,én a telom fölemeltem és megnéztem a nyakam,meglátszott ahol Zayn kiszivta a nyakam
-semmi-mosolyogtam,Zayn meg csak vigyorgott
-nem mondanám semminek-mondta Zayn,erre én vállba bokszoltam-áu-nevetett,én csak kinyujtottam a nyelvem Mr. egoistának
-most elkaplak-kezdtünk el kergetözni a hotelben,amig bele nem futottam Paulba és popomra huppantam
-ooh,szia Paul-nevettem a földröl,majd Zayn fölsegitett
-sziasztok,ügyesek voltatok a koncerten lányok-dicsért meg minket Paul,Nessy és én egyszerre kiáltottuk hogy köszönjük de nem értem hogy én miért kiabáltam mikor Paul elöttem állt
-Zayn,van érzéked az őrült csajokhoz-mondta Paul majd vállon veregette a Zaynt mi meg hangosan nevetni kezdtünk,eléggé hülye voltam ma egész nap,szoval ne is csodáékozzon Paul
-amugy hirem van számotokra,de hol van harry?-nézett körül Paul
-beteg-mondtuk egyszerre ikremmel
-beteg? mi a francot müveltetek vele?
-semmit,egyszerüen náthás-mondtam majd behuppantam a fotelben ülö Zayn ölébe,ami rossz ötlet volt mert a térdére huppantam- ez fájt- majd egy kis mocorgás után végre elhelyezkedtem, Paul bement Harryhez majd pár perc mulva meg is jelentek,báttyus elég rossz paszban van, leült Zayn és mellém,és magára huzta a takaroját
-szoval,fiuk lányok, holnapután indulunk Amerikába ugyhogy jo lenne ha arra helyre hoznátok Harold torkát
-de nem mi tehetünk rola hogy náthás lett-duzzogtam
-nem érdekel ki tehet rola de fürtöcske torkára szükségünk van,ugy hogy kezdjétek el a kikurálást
-jézusom,nehogy kikurjanak
-kura Harry, nem fog senki sem megkurni-magyarázta Paul,majd elköszönt és elvitt egy pizzát
-ez felháborito-kezdte Niall- elvitte az utolso sonkás pizzát
-ne mááár, pont a sonkásat?
-héééj,nem azzal kéne törödnötök hogy meggyogyuljak?-lengette meg a kezét Harry
-sss...elöbb ki kéne találni  hogy mi legyen a reggeli-kezdte Niall
-Niall-orditott Nessy
-jolvan na,jövök már-aztán leült duzzogva a kanapéra,mindneki távolabb huzodott a Harrytől
-nem vagyok leprás
-nem vagy leprás,csak náthás-mondtam,eléggé álmos lettem,egy nagy ásitást nyomtam éppen el amikor Zayn belcsipett a fenekembe
-nem megyünk inkább aludni?-suttogta a fülembe
-jo ötlet-mondtam- hát skacok asszem mi elmegyünk aludni-álltam föl Zayn öléből,ő is fölállt és szorosan mögöttem bementünk a szobánkba,rögtön letámadott ajkaival,nem kelett sok idő és már bennem is mozgott, ez volt eddigi életem legjobb sex-je, kifáradva aludtunk el egymás karjai között

**Harry szemszöge**
Nessy elvonult aludni, Niall és Liam már régota alszanak, Bellárol és Zaynről nem is beszélve,bár kétlem hogy ők aludnának. Louisal nézzük a TV-t ,vagyis csak bambulunk,kezd idegesiteni ez a csend régen sosem volt köztünk ilyen idegesitö csend
-Lou
-igen?-mondta még mindig a TV-t bámulva
-beszélnünk kell
-mondjad
-ide figyelnél egy picit?-vettem ki a kezéből a távirányitot és kikapcsoltam a TV-t - tudod ma a Bellával elbeszélgettünk Larry Stylinson-rol,és rádöbbentem hogy igaza van
-miben is?
-abban hogy mostanság eltávolodtunk egymástól
-ez igaz, de nekem ott van Nessy azt hiszem hogy eddig azért logtam veled annyit mert nem volt senkim,de most szerelmes vagyok
-Louis ez nem igaz, mi már régota barátok vagyunk,sőt én ugy éreztem mintha a testvérem lennél,ezért nem értettem hogy hogyan történhetett meg az hogy eltávolodtunk egymástól
-ebben is igazad van,és sajnálom haver,-majd szorosan megölelt jo érzés volt ujra őt érezni,rég volt hogy igy megölelt, ez nem volt buzis mert tudtuk hogy ez most sokat segit,ezután ugyan igy el kezdtük nézni a TV-t és mint régen,fikázni kezdtük a béna müsorokat, brr,brr...aaaj,a telom
-

8 megjegyzés:

  1. Congrat for this fantastic story! ;)
    Egyébként megkívántam a pizzát... Morog a pocim miatta. :o
    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. -kura Harry, nem fog senki sem megkurni-magyarázta Paul,majd elköszönt és elvitt egy pizzát
    ezen szakadok.xDD
    amugy nagyon imadom a blogod. koviiiii <3 xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. uuh köszi,am meg ez az életben tölem jött, gondoltam Harrynek is jol jöhet :DDD by Bella :)))

      Törlés
  3. Larry.. <3 Olyan jó hogy a történetben megbeszélik a dolgokat. Amúgy nagyon tetszik, hamar a következőt! ;-)

    VálaszTörlés
  4. Juj, köszönjüüüük *-* Bárcsak az életben is megbeszélnék Larry-t by Nessy

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóóóó!!!Amennyire csak tudsz olyan gyorsan hozz kövi részt..Lécci!!!

    VálaszTörlés
  6. Köszönjük, a kövi 2013-ban lesz ha megérjk, de hozzuk...addig is el ne felejts minket :* by Ness Xx

    VálaszTörlés