2012. december 17., hétfő

randi, szex, és rajongók

-Jöhetne már Louis, nem akarlak itt hagyni
-Pedig hazamehetnél aludni kicsit, fellépésetek lesz este
-Látom józanodsz - mosolygott
-Látom te is, na menj, Louis nemsokára ideér, és kivisz..na hess-hess - nevettem - addig én alszom itt a...ezen az izén egyet
-Oksa, de reggelre legyél otthon
-Csak ideér addigra Louis
Kijöttem a rendőrségről, és besétáltam a hotelbe, közben úgy éreztem, hogy követnek, de kedvem se volt megfordulni, hogy ki az. Bementem a szobámba, és bedőltem az ágyba
-JÓÓREGGEEEELT MÁSNAPOOOOS - rontott be hozzám Niall
-Ajj, fogd be please, széthasad a fejem - húztam a fejemre a párnát
-Pedig ébredj
-De mit visítasz itt hajnalok hajnaáln??
-Hajnalok-hajnalán?? lassan egy óra, és készülődnünk kell a fellépésre
-És Nessy??? - pattantam ki az ágyból - hazaért már?
-Igen, nemrégen jöttek meg, 3 órát szórakoztak a rendőrségen mire elengedték Louis-val
-Jóóreggelt bátyuss - ugrottam rá az ágyára
-Nessy, végre itt vagy, jól berugtunk éjjel
-Nem is kicsit, nekem a fél éjszaka kimaradt
-Nekem is - nevetett
-Készülődj te is, mert nemsokára indulunk az első koncertre
-Ti is jöttök ugye hugi??
-Naná, mi vagyunk az előfellépő
-Azt hallottam titeket is nagyon várnak a rajongók - lépett be Liam - és azt is hallottam, hogy Simon is ott lesz
-Akkor maximumot kell nyújtanunk - mondtam - hátha bennünk is lát lehetőséget Mentorapátok - na puszi páá
Kiugráltam tesóm szobájából, hogy beugráljak másik tesóméba
-Oppáá, bocsesz - mondtam mikor megláttam Bell's-t és Zayn-t együtt az ágyban - de azért  - ugrottam közéjük - azért mesélhettek kicsit - húzogattam feléjük a szemöldökömet
-Sicc - kapott el Zayn és rakott ki az ágyból
-Nono -másztam vissza nevetve - mi is ez???? Lécciiiiiiiiii - néztem nagyon cukin Zayn-re, mert Bellát ezzel sose hatottam meg
-Ugyanúgy nem lehet neked se nemet mondani mikor így nézel ahogyan Bellának sem - nevetett
-Igeeen, emlékszel a takarításra otthon??? Szinte ugyanúgy nézek ki mint az ikrem
-Mi volt a takarításkor?? - kíváncsiskodott Bella
-Jaj tényleg nem emlékezhetsz - fordultunk felé - anya mint valami parancsnok takarításra fogott mindenkit, mi kaptuk Liam én meg Zayn a konyhát, és Zayn elkezdett nyafogni...
-nem nyafogni, csak...
-De nyafogni - vettem vissza a szót - hogy mennyire hiányzol neki, pedig csak az emeleten vagy, erre mondta...
-Liam, hogy Nessy ugyanúgy néz ki mint te, ami...
-persze nem igaz - szóltam bele
-...így van, nem igaz...de mikor mondtam, hogy én nem takarítok tovább, Nessy beállt elém az ajtóba, hogy ne tudjak kimenni...
-ez meg lesmárolt, és annyira meglepődtem, hogy kislisszolt a kezem alatt...
-Aztán Nessy utánam kiabált, hogy ugye tudom hogy ő nem Bella, én meg mondtam neki, hogy jaja, de ki kellett jönnöm...
-...erre jött anya, és Zayn-t visszaparancsolta a konyhába :D
-Jézusom, jaj emlékezni akarok már - fogta a hasát a nevetéstől Bell's
-Jól van Malik, és Styles, de úgyis elmesélitek ezt itt - mutattam kettőjükre meg az ágyra - ...amúgy azért jöttem, hogy Bella kapkodd te is magad, mert előzenekar vagyunk...halloooo
-Tényleg, el is feletettem - mászott ki az ágyból
-Ne menj eeeel - nyúlt utána Zayn de belém botlott, mivel kettőjük között trónoltam - te is jó leszel
-Engedj el Malik, nem vagy az esetem
-Nekem viszont te igen
-Persze, ha ló nincs szamár is jó alapon, mi??? - nevettem - na eressz,öltöznöm kell, meg még Lou-nak is kell segítenem titeket stylist-olni, szóval én hamarabb indulok...na szevaaaasz - leszedtem magamról Zayn jéghideg kezeit - amúgy, jó vagy az ágyban ugye?? - néztem Zayn-re
-Ne tőlem kérdezd - nézett tovább Bellára
-Én nem tudhatom, tudod, nem emlékszem, de miért kérdezted tóőle
-Van az a hiedelem, hogy akinek hideg a keze, és Zayn keze jéghideg, pedig takaró alatt fekszik
-Azért te sem panaszkodhatsz Nessy - mondta Zayn
-De én nem is tagadom
-Én sem - mosolygott - na kimegyek öltözzetek
-Örök hála Zayn - mondtam és becsukta maga mögött az ajtót
-Na, mesélj már - álltam tesóm elé
-Nincs mit mesélni, csak bejött este, és itt aludtunk el
-Jól van, mondjuk hogy elhiszem - mosolyogtam rá - mit veszel fel??
-Valami miniruhát, de nem annyira minit, hogy az első sorokból belássanak...te??
-Én valami lazább cuccra gondoltam, elvégre megjártam a fogdát az éjjel
-Tényleg inkább te mesélj, mit csináltatok ti ketten, hogy ott kötöttetek ki??
-Hát a zsaruk szerint rendbontást követtünk el, plusz nem voltak nálam papírok, és még nem vagyok 18 így Loui-nak kellett bejönnie
-Tudom velem beszélt Harry, hogy küldjem be
-Jah, akkor tudod a sztorit
-Hát nagyjából...na akkor legyünk cukik, és sportosan szexik, vagy nők, és vaditóan szexik?? - kérdezte
-Jó kérdés...nézzük miket hoztunk...végül ezek mellett döntöttünk

Bella style
Nessy style


-Najó én kész vagyok,megyek Lou-hoz
-De te tulajdonképpen mit is csinálsz Lou-val? - kérdezte tesóm
-Segéd stylist vagyok, azért csak velem szerződött, mert ezt még akkor fixáltuk le mikor kómában voltál...
-És akkor is eljöttél volna, ha nem ébredek fel??
-Dehogy...azt mondtuk a fiúkkal, hogy csak Nagy-Britanniában vagyunk hajlandóak fellépni, ha nem ébredsz fel, és csak akkor megyünk el Amerikába is turnézni, ha te rugdosol el bennünket az ágyad mellől
-Ehhez képest én is itt vagyok - ölelt meg nővérkém
-Hála Istennek hogy itt vagy, na megyek, időben induljatok ám el
-Ráncba szedem őket nyugi

Hívtam egy taxit, és elvitettem magam a Manchester Arénához. Ott kiszálltam, és belefutottam pár lányba, meg egy fiúba is, aki ismerősnek tűnt
-Szia, nem tudom emlékszel e rám...
-Hát ismerős vagy, de nem tudlak hova tenni - mondtam neki őszintén

Ő itt Beeeeen - lekaptam a színpad mögött,
az a héttár nagyon vad volt, majdnem rénk dőlt a papírházikóó
-Ben vagyok, tegnap találkoztunk a pub-ban
-omg, valami rémlik
-Mikor mentél haza? - kérdezte kedvesen
-olyan reggel 11 körül...ugyanis a bátyámmal együtt az örsön töltöttük az éjszakát
-Mi???
-Komolyan, kicsit randalíroztunk, aztán pont arra járt egy járőrkocsi... - és elmeséltem neki röviden a sztorit
-Fergeteges éjszakátok lehetett
-Az, nem is aludtam semmit, most meg fellépek még itt is, amúgy rémlik valami, hogy meghívtalak...vagy nem tudom
-Öhm, igen, azért vagyok itt...megkérdezted, eljönnék e, és végül mondtad, hogy jöjjek, és hogy beviszel, de ha nem tudsz...megértem
-Dehogy, gyere, helo, Vanessa Styles vagyok, ő pedig az egyik barátom Ben - mondtam a biztonsági őrnek, és mivel fenn voltam a listán bemehettem
-Ugye, egy embert hoz magával? - kérdezte tőlem az őr
-Igen Ben-t
-Rendben - és beengedte őt is
-Ne haragudj nekem telefonálnom kell a banda fele még nincs itt...mármint az én bandám fele
-Menj csak, van kártyám csak nem raknak ki, és hálás köszi
-Nincs mit - közben tárcsáztam Jake-t
~Halo, szia, na merre vagy? Nemsokára...jó 2 óra múlva kezdünk...jaja...oksi...fél óra és ittvagy??...okés...szeriii...sziaa...mi??...hogyhogy nem jön??...jól kibaszott velünk, az egyszer szent...oks...sziaa
-Szuper, nincs bassz gitárosunk - dobtam le magam a földre
-Hát, ami azt illeti én tudok gitározni - ült le mellém Ben
-Komolyan? Az életünket mentenéd meg
-Egy színpadon zenélek a bálványommal??? OMGOMGOMG - sápítozott Ben
-Azért el ne ájulj nekem, inkább gyakorolj, nem hiszem hogy ismered a számainkat
-Csak kívülről fújom az összeset
-Mi??? Honnan szedted le őket?
-Tesód...Harry...kitette őket az oldalukra, hogy hallgassunk meg titeket
-STYLES...nem hiszem el...na csak érjen ide...
-Nehogy bántsd, én is utána lettem a rajongód
-Köszönöm, és értem de akkor is...
-NESSY!! - kiabált nekem Lou
-MEGYEK!! - kiabáltam vissza - magadra kell hagyjalak, ki kell nyírjam a bátyámat, megjöttek
Besétáltam az öltözőbe, és Bella odalépett rögtön
-Tudtad, hogy nincs bassz gitárosunk?? - kérdezte
-De már van, az egyik rajongóm...Ben...tegnap taliztunk a pub-ban és meghívtam őt ide, és mikor kiderült, h Daren nem tud jönni, Ben azt mondta, ő tud gitározni
-Az életünket menti meg
-Én is ezt mondtam neki...gitár??
-Jake
-Bassz gitár??
-Ben..asszem így hívják
-Dob??
-nem tudom
-De én igen...ANDYYYY!! - kiabáltam neki
-Mondjad szerelmem
-Öhm...szerelmem...nem állnál be mögénk dobosnak?? Csak ma estére
-Szia én Bella vagyok... - nyújtotta a kezét Bella Andynek
-Szia, Andy vagyok ne aggódj rám is fogsz majd emlékezni..egyszer
-Hát remélem...szóval dobos vagy?
-Igen a fiúk zenekarában...Josh-ék nem kellenek?
-Nem gityósaink vannak, csak dobos nem volt, de szerzünk következőleg, ismered a dalokat ugye??
-Sokszor hallottam, egyszer egyet még el is énekeltek a fiúk
-Jajajh, az MSG-ben, tényleg - csaptam a fejemre
-És az tényleg super szám
-Na, én megyek köszi Andy, színpadon tali - és már szaladtam is Lou-hoz
-Édesem, öltözz neked mindjárt a szinpadon a helyed...
-Igen, tudom, többiek készen vannak
-A fiúk igen, Jake is, Bella is Andy-is, Ben is...csak te nem...vagy így mész fel??
-Dehogy, hoztam cuccot, nézd már meg pls
-Ez jó lesz, Bellának is hasonlót rózsaszín  pólója meg a sapija, de huzás öltözni
-Oké oké - felkapkodtam magamra a ruhákat, ráncba szedtem a hajamat, és már szaladtam is

Majd...3...2....1....mehettek
-Jó estét Manchester, sziasztok, nagyon köszönjük, hogy eljöttetek, bár elsősorban nem miattunk vagytok itt, hanem a bátyámék miatt - kezdtem - de remélem tetszeni fog amit játsszunk, szívből tesszük
Elkezdtük az I hope-pal...aztán Bella számával a Never Let You Go-val folytattuk, aztán feldolgozásokat is játszottunk, énekeltünk hatalmas sikerrel, meg, kérhettek a közönségből is számokat, és az egyik lány a What Makes You Beautifult kérte...mondtuk, hogy oké, és Bellával meg dumáltuk, hogy enyém Harry része, mert nekem kicsit mélyebb a hangom...egy másik lány meg bekiabálta, hogy Loui-nak énekeljem a lassú részt
-Rendben meggyőztetek, ha Loui is belemegy...akkor rendben - kinéztem oldalra, és felmutatta a hüvelykujját
Everyone else... - végül az én részemig jutottunk, odasétáltam Loui-hoz, megfogtam a kezét, és behúztam a színpad közepére, és elkezdtem..."Baby you light up my world like nobody else, the way that you flip your hair gets me owerhelmed, but when you smile at the ground it aint hard to tell, You don't know...you don't know you're beautiful"  - végül ő is beszállt a refrénbe és a végén adott egy icipici szájrapuszit...pont annyira kellett ez nekem, hogy éjszakára ne alvást tervezzek. Végül zárásképpen elénekeltük a Bellával közös kedvencünket a We are Twins..and we are proud-ot. Aztán átadtuk a terepet a fiúknak.
-Mindent nagyon szépen köszönünk, átadjuk a terepet az est igazi sztárjainak, 15 perc szünet amíg elkészülnek, aztán it is lesznek...na kik??? - ordítottuk Bellával egyszerre
-ONE DIRECTIOOOOON - ordították a rajongók egyszerre

-Nagyon ügyesek voltatok - jöttek oda egyesével gratulálni
-Édesem, az után a puszi után készülj az estére - súgtam Louis fülébe
-Ettől csak mégjobban felperzselődtem
-Áhhh, égetsz - húztam el hirtelen a kezemet - készen vagytok??
-Már majdnem mindenki készen van lassan 20 éve - vicceskedett Niall
Végül eltelt a negyed óra, felmentek a fiúk, lenyomtak egy supi koncertet, amiről mi bőven posztoltunk Bellával képeket twitterre



Amikor a segédstylist fotóz
Édesem
Felvilágosítás ála Bátyus



Bátyus és Niall
I just....yay
Justin is benézett

És a karja...awwh


Rád vagy rám Nessy?? :D by Bells
Bátyus
Rajongóóóós


we are young...amd live while we're young...Zayn-nel és Nessy-vel

 -Huh, hány képet raktál ki Bells?? - kérdeztem
-Párat...csak hogy azok is érezzék hogy itt vannak, akik csak twittteren vannak velünk...te ez a Ben nagyon helyes amúgy
-Jaja, rajongóóm
-Komolyan?
-Igen, tegnap találkoztam vele a pub-ban, asszem többször eljárok pubokba, de csakis Harryvel
-Csak a rendőrséggel csinján, ha kérhetem
-igenis, na menjünk, hulla vagyok
-Hová mentek? - állt elénk Louis - még aláírásokat,meg képeket kell osztogatnunk
-Anyám, nem volt elég nekik a fellépés??? - csúsztunk le Nessy-vel a fal mentén a földre
-De, igen kezdésnek, de főként aláírásért, meg képért jönnek
-De nem csak nektek kell kimennetek??? - kérdeztem felnézve rá
-Titeket is akarnak, hallgassátok csak, füleljetek
-...TWINS, TWINS, TWINS...WE WANT TWINS
-Ezek rajongók??
-Bizony, a tieitek is
-Najó, akkor talpra, és indulááás - húztam fel Nessy-t a földről



Kimentünk, és csináltunk sok-sok képet a rajongókkal, meg kértek minket, hogy álljunk össze a fiúkkal, meg írtunk alá sok papírt, legalább egy órát kinn voltunk a rajongóknál, amikor azt éreztem, hogy kezdek rosszul lenni
-Nagyon sápadt vagy - jött oda Bells
-Te sem vagy különb - mondtam neki
-Igen ma még nem ettem...a reggeli az örsön nem volt túl fényes
-Hát én sem, ettem még ma
-Én meg nem is voltam egész eddig éhes, szerintem menjünk be
-Oké...nagyon köszönünk mindent, mi elbúcsúzunk,
-SZIASZTOOOOK - kiabáltuk egyszerre ikremmel - fúúh, kaját - mondta Nessy
-Igen, nekem is...
-Mivan veletek?? - jött be Liam . irtó sápadtak vagytok
-Csak éhesek - egészítettem ki
-Rendelünk pizzát - mondta Bella - kértek ti is?
-Szerintem igen, nemsokára bejövünk


-Jólvan - 20 perc múlva itt voltak a pizzák, aztán mindenki kajált, és Loui hirtelen megszólalt 2 falat között
-Nessy, ráérsz az este további részében? - fogta meg a kezemet
-Azt hiszem igen - mosolyogtam rá
-Bella, ugyanezt szerettem volna kérdezni - mondta Zayn is
-Ráérek, igen
-Selena?? Ráérsz?? - fordult Sel-hez Harry
-Selena? - néztünk egymásra ikremmel - mióta vagy itt???
-Pár perce érkeztem sziasztook ikrek - ölelt meg minket - egyébként Styles, ráérek, igen
-Akkor mi buliba megyüüüünk - álltak fel a hoppon maradtak, Justin, Niall, és Liam

Összeszedte magát a három gerlepár, és ki-ki ment a maga útjára

*Nessy szemszöge*
-Louis hová viszel?
-Meglátod, remélem tetszeni fog, emlékszel, hogy azt mondtuk újrakezdjük, kvázi??
-Igen
-Nos, ez lesz a mi első újrakezdős randink
-Hát bízom benned...elméletben
Mikor odaértünk azt hittem leesik az állam
-Ez gyönyörű - csókoltam meg
-Itt még nem akarok tartani, majd az este végén, de ez elég bizonyíték volt arra, hogy tetszik
-nagyon is

A vacsihelyszín

A szobánk

A hall

Kilátás a Manchester Wheel-i óriskerékre












Louis betolta alám a széket, töltött pezsgőt, és egy pincér folyamatosan a mi kívánságainkat leste...felejtetetlen este volt. Végül felmentünk a szobánkba, én meg azonnal ráestem az ágyra
-Most kérem szépen azt a csókot - mászott fölém Louis
-Már épp kérni akartalak, hogy kérd - csókoltam meg szenvedélyesen. Végül a színpadi puszi és ez után a csók után, újra egymáséi lettünk, szépen lassan juttattuk el egymást a csúcsra, szinte kínoztuk magunkat is meg a másikat is...
-Louis, kérlek, ne kínozz, vagy jössz belém, vagy mész innen
-Megyek...
-Hmm???
-Beléd - majd meg is tette
Mind eközben valami lassú zene ment, és nagyon jól éreztük egymást, majd együtt aludtunk el...

*Harry szemszöge*
Most gondolkodjon a szívem, Sel hova szeretne menni vajon. nem terveztem semmit, de ha már a húgaim romantikáznak nekem is el kellett vinnem valahová Selenát...legyen a Manchester City Centre Hotel, ott van a Manchester Wheel-i Óriáskerék is, megvacsizunk kiveszünk egy szobát...az jó lesz
-Mehetünk? - nyitottam ki Selena előtt a kocsiajtót
-Hová??
-Meglepi, csak ülj be - mondtam majd elautóztunk a helyig
-Harry, ez nagyon szép, és ezt mind leszervezted??
-Persze, mindjárt jövök, várj itt
-Ez a Harold igazi pasi, dobjunk egy twitterképet a randihelyszínről

Dinner with Harry Styles xoxo

*Bella szemszöge*
-Zaynbaby, hová megyünk??
-Elmondom úgysem ismered, a manchesteri City Centre Hotelbe, én szeretem a helyet
-Ja, biztos minden barátnődet akikkel itt szexeltél ide hoztál mi?? - incselkedtem vele
-mehetünk egy háztetőre is hamburgert enni
-Veled bárhol jó Malik
-Wow, régen így hívtál...
-Malik?? Akkor ez megint emlék...lassan normális leszek
-Hölgyem - tartotta előttem a kocsiajtót
-Limuzin??
-A legjobbat a leggyönyörűbbnek - csókolt meg
-Óh, köszönöm szépen - beültem, beljebb csúsztam és behuppant mellém Zayn is
10 perc múlva megálltunk, és Zayn kipattant a kocsiból, majd a kezét nyújtotta felém. Én megfogam, és segített kiszállnom, majd kézen fogva sétáltunk be a szállodába, de előtte lőttem egy képet

A szálloda...Man. City Centre Hotel













Asztalunk Zayn-nel
Szobánk

-Zayn, szavaim sincsenek milyen gyönyörű ez a hely
-Reméltem is, hogy tetszeni fog, nagyon izgultam
-Kár volt - csókoltam meg - nagyon tetszik
Megvacsiztunk, kaviárt ettünk meg pezsgőztünk, azután felmentünk a szobába, amit Zayn délelőtt vett ki telefonon.
-uhh, csodaszép szoba, kétszemélyes ááágy - mondtam neki
-Nem kell kétszer mondanod - és már rajtam is feküdt, végül jó este volt nagyon...a pólója a földön férfiassága kinn az alsónadrágból, majd bennem, én hamarabb mentem el, de nemsokára követett, aztán pihegve beszélgettünk egy jó darabig még, majd elaludtunk

*Bulibaan*
-Csapjunk a lecsóba - kiabálta Niall, mikor leértek a helyre
-A számból vetted ki a szót haver - mondta Justin
-Meglepetééés - mondta a hétunk mögül Liam
-Wáo, sziasztok lányook
Pár óra múlva már nagyon nem tudtuk, hogy mivan velünk, úgyhogy hívtunk egy taxit, és hazavitettük magunkat, majd otthon folytattuk a bulit...volt otthon némi pia, úgyhogy belecsaptunk otthon...aztán úgy fél óra múlva teljes képszakadás

*Másnap reggel*
-Jó reggelt szerelmem - bújtam oda Louis-hoz
-neked is, köszönöm az éjszakát neked
-Én is nagyon köszönöm, meg az egész tegnapi estét köszönöm - csókoltam meg
-Nah, öltözzünk, aztán menjünk mert ma is fellépésünk lesz
-Ma is? Nem is tudtam
-Meg holnap is, aztán két nap szünet lesz - mondta
-Jó tudni, készülődjünk - kinyitottam az ablakot, hogy megnézzem milyen idő van, és megláttam pár fotóst - fotóóósok a láthatáron - kiabáltam neki a fürdőbe - de amúgy jó idő van aránylag
-Oksi, és oksi - majd hallottam, hogy megengedi a vizet, és pár perc múlva kisétált
-Héé, mi lenne ha az elsőn laknánk? Bárki beláthatna
-De nem lát - sétált oda hozzám
-Na megyek letusolok énis
Úgy fél óra múlva készen lettünk...

*Selena és Harry reggele*
Látom, hogy Harry még alszik, csodás éjszaka volt, úgyhogy hagyom had pihenjen, addig lemegyek a hallba - gondolkoztam és kikászálódtam az ágyból, felvettem egy pulcsit, és lementem, de belefutottam két ismerősbe
-Hát ti?? - kérdeztem
-most indulunk, itt töltöttük az éjszakát, és ti? - kérdezte
-Mi is, Harry idehozott miután elváltunk tőletek
-Az szép egybe esés - mondta Louis - na mi megyünk, el ne felejtsétek, hogy ma fellépés lesz
-Jó hogy mondod, nem is tudtam - csaptam a fejemre - szissztok

*Bella és Zayn szobájában*
-Bells, mit csinálsz?? - kérdeztem tőle - gyere vissza hozzám egy kicsit
-Nem lehet szivem, fellépésünk lesz ma is, és időre ott kell lennünk - mondta nekem azon az angyali hangján
-Tényleg, mindjárt jövök - mondtam és kimentem a szobából. Minél hamarabb fizetni akartam, hogy indulhassunk, de ismerősökbe botlottam nem is egybe
-Jó reggelt fiatalok - köszöntem nekik hátulról
-Jézusom Malik - ugrott egyet Nessy és Selena - mit csinálsz te itt?? - kérdezte Nessy
-Nehogy azt mondd, hogy ti is itt voltatok Bellával - fejezte be a mondatot Sel
-Ti is?? - néztem a három emberkére velem szemben
-Ahha - válaszolta Louis - mind a hatan ebben a hotelben voltunk??
-Kicsit sem jár egy rugóra az agyatok nektek fiúk
-Hát, végülis egy bandában vagyunk - nevetett Zayn
-Szép lenne ha nem úgyanúgy gondolkoznánk - szólt hozzá Loui is - mikor jöttök?? Fellépés, tudod Zayn
-Igen, Bells most mondta, összekészülünk és megyünk
-Mi is ahogy kész leszünk megyünk - mondta Sel
-Akkor a szállodában tali - sziasztook - ölelt meg minket Nessy

-Ezek még mindig ittvannak? - nyávogtam
-Jaj Ness, tudod, hogy ezeket nem lehet lerázni, gyere fizessünk, aztán menjünk
-Okés - majd fizettünk és kiléptünk a forgóajtón, és azonnal kattintgatásokat hallottam - ezt sose fogom megszokni Louis




Mikor kiszabadultunk a fotósoktól, és sikerült beszállnunk a kocsiba és a szállodánk felé vettük az irányt, ahol három totálisan részeg, édesdeden alvó srác fogadott minket, le is kaptam őket, de Liam felébredt

Olyan édess
CukiMuki


És ő felébredt, pedig cukin aludt nagyon

-JóóóReggelt másnaposok - köszöntünk nekik
-Jóóreggelt szexelőőők - vágott vissza Justin
-Hát mi legalább jól éreztük egymást, de ti... - nevettem
-Mi a piát éreztük jól - mondta Liam
-Melyikőtök ivott a legtöbbet??? - kérdezte Loui, közben leült Liam mellé a kanapéra
-Niall, egyértelműen, hisz még mindig alszik - mondtam - amúgy éhesek vagytok?
-Igen, szerintem mindenki nevében beszélhetek - ült fel Justin is - többiek?
-Vicces, mert ugyanabban a szállodában száltunk meg mind a hatan, szóval összefutottunk Selenával és Zayn-nel is, nemsokára indulnak, vagy talán már el is indultak

~Halo? - szóltam bele
~Hugiiii - kiabált bele Bella, és Harry egyszerre - mondhattad volna, hogy fotósok is vannak
~Nem tudtam, hogy titeket is megvárnak, mi tök abban voltunk, hogy miattunk jöttek, mármint hogy nem tudják, hogy ti is ott vagytok, bocseeeesz. De, csinálok kaját mire hazaértek
~Nálam kiengesztelted magad - mondta bátyus - szálljatok már be csajok
~Jólvan, siessetek, sziasztok

Ekkor azonban csengettek, kinyitottam, és egy csaj állt ott, kezében ezekkel a képekkel



A kezembe nyomta a borítékot, és elment, még utána kiabáltam mire visszafordult és annyit mondott, hogy
-Én voltam a legbátrabb, hogy ezeket idehozzam nektek, mi csináltuk jó lenne ha eltakarodnátok a fiúk életéből, mert megbánhatjátok. Ja a 1DFamily vagyunk, rajta van a borítékon is a nevünk - majd hátradobta a haját, és elsétált


6 megjegyzés:

  1. Acojonante! ;) (avagy fantasztikus. Megmondtam h a kövihez spanyolul írok ;D)
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hüü,ki gondolta volna h be is váltod az igéreted :DDD am meg köszönöm Nessy nevében is xoxo

      Törlés
  2. Porfavor, írj kérlek pl görögül most Nani :)
    Am köszönöm, Bell's várjuk a kövi részt Xx Nessy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh pedig úgy nem tudok. :O :D most megfogtál.

      Törlés
  3. hát még nem keztem neki az uj résznek de nemsokára hozom,csak lenne ihlet :DDDD

    VálaszTörlés