2012. december 14., péntek

Leskelödünk.....

Louis egy edényt ütögélt egy fakanálal,ugy masirozott végig a buszom
-te répabuzi,kussolj már,van aki aludni akar-dobta fejbe Zayn egy párnával Louist
-drága egoista haverom,Paul azt mondta hogy takarodjál ki az ágyból,most-majd takarostol lerántotta az ágyrol-ooh,jo reggelt Bella
-neked is Lou-majd lemásztam az ágyrol,kikerültem a földön fekvö Zaynt és oda mentem Nessyhez

**Nessy szemszöge**
-reggelt hugi-pattogott Bella
-szia Bella,jot aludtál?
-nem igazán,hajnali kettökor aludtam el-mondta majd leült mellém a konyha szerüségbe
-miért olyan késön?
-hát ugye éjfélkor feküdtünk le,1 oráig beszélgettem Niallal,aztán mondta hogy menjek és beszéljek a Zaynel,akkor kettöig beszéltem a Zaynel,meg ettünk is,aztán meg Paul ránk szolt hogy aludjunk-vakarta a fejét-hol vannak az én ruháim?
-ott,abban a böröndben-mutattam a melette lévő böröndre,kinyitotta kivett belöle valami ruhát ,majd elvonult fölöltözni
Bell's ruhája
-ez most komoly?-kérdezte Zayn
-problem?
-nincs
-na azért,na ma mit csinálunk?-kérdezte tulpörgött növérem,én még csak most ébredeztem,majd eszembe jutott hogy tegnap beszéltem Jake-el
-héj srácok lenne egy kérdésem
-igen?-kérdezték vissza egyszerre,Bella meg lefejelte a hütöt,de azért a kaját kiszedte
-Jake eljöhetne a turnéra ?
-mi? mégis minek?-kérdezte Louis
-mert ő a legjobb barátom
-uuh,akkor én is elhivhatom azt a Sam-et vagy kicsodát?-kérdezte Bella
-felölem jöhet Sam-mondta Harry-és Jake is
-dejooo-ugrottunk Harry nyakába
-oké oké,Jake tud valami hangszeren játszani?-kérdezte Harry
-hát tud gitározni-mondtam-majd lesz ő a gitáros a turnén-néztem rá kiskutyaszemekkel
-mondtam,felölem oké,de beszéld meg Paulal is
-rendben,gyere Bella,beszélünk Paulal-majd leszáltunk a buszrol és Pault kezdtük keresni,amint megtaláltuk,letámadtuk
-eljöhet velünk az egyik barátunk???-kérdeztük egyszerre Bellával
-ácsi,ki mondta hogy jöhetnek barátok is?
-Harry
-nem,nem jöhet semmilyen barát
-de Jake lenne a gitáros-érveltem
-miért? nincs gitárosunk?
-nincs
-jolvan akkor jöhet
-wíííííííí-örvendeztem
-Sam meg segitene hogy vissza kapjam az emlékezetem
-hogyan tudna segiteni?
-hát mert ő Bella LB-je
-ugy tudtam hogy az Selena
-ő is meg Sam is
-légyszi Paul-térdelt le Bella
-álj már fel,még hülyének néznek
-eleve hülyének nézik-nevettem
-rendben,jöhetnek
-wííííí-ujongtunk
-megyek fölhivom Jake-et-majd el is kezdtem rohanni a busz fele
-várj meg,félek Paultooool-futott utánam Bella,ezen elröhögtem magam és majdnem össze estem
-jol is teszed ha félsz-kiabált utánunk Paul,majd bebotorkáltunk a buszba
-na,megengedte?
-aha
-valaki tudja a Sam számát?-kérdezte ikrem
-aha,gyere,fölhivjuk-mondta Liam,majd félre vonultak a Bellával
-és Jake mikor jön?-kérdezte Louis
-nem tudom,mindjárt hivom
-oké-szerintem Louis már megint féltékeny,de nem érdekel,nincs amiért féltékeny legyen hisz ha tényleg szeret akkor bizik bennem.ooh,kicsöng a telo

~halo?-vette föl legjobb barátom
~Szia Jake,tudod tegnap beszéltünk rola hogy mi lenne ha eljönnél velünk turnézni,mit szolnál ha azt mondanám hogy elintéztem hogy te legyél a gitáros?
~te most viccelsz?
~neeeem
~jézus,máris indulok,hol vagytok?
~hááát...azt nem tudom,várj de,a tábla azt irja hogy Kalen Street 32
~rendben,akkor röktön oda buszozok,ruhát is vigyek
~ hát felölem mesztelenül is fölléphetsz
~nagyon vicces,akkor kábé fél ora és ott vagyok,szia
~szia-majd letettem

-fél ora és jön Jake-mondtam,de nem tudom kinek mivel senki sem volt a közelemben,ezek meg hova a francba tüntek?kikukkantottam az ablakon és éppen Samel dumáltak,én is kiugráltam hozzájuk és köszöntöttem Samet,majd Bellára néztem aki Samet kémlelte,ezek szerint még meg sem szolalt
-Bella,nem is köszönsz a barátnödnek?
-akkor ő Sam?-nézett rám,én meg csak bolintottam,Sam meg csak bambán figyelt hogy most mi van,Bella már megint hülye?
-Bella,már megint szorakozol?-kezdett el nevetni Sam
-nem igazán
-amnéziás,kiesett neki az elmult három év-mondtam,majd komolyan néztem Samre,aki végül elkomolyodott,és szorosan megölelte a Bellát
-aaaj,nem hiszem el,ne aggodj,ha rajtam mulik mindenre emlékezni fogsz
-hüüü,köszi-mosolygott Bell's

**Bella szemszöge**

-hello,srácok-köszönt Selena Gomez
-szii baby-csokolta meg Harry Selenát,mi a szar,ezek együtt vannak,bár megértem,jo izlése van a báttyusnak,nem is választhatott volna jobbat
-Szia Bells 
-ööö...szia
-mivan,már puszit sem kapok?-mosolygott Selena,én közelebb sétáltam hozzá és két puszit nyomtam az arcára
-mi a baj?-kérdezte Selena
-amnézia-mondta Harry
-micsoda?
-már megint hülyültök?
-nem-mondta Harry
-és engem mikor szándékoztál értesiteni arrol hogy Bella amnéziás,elmondanád drágám-hát Selena aztán tudja fegyelmezni a Harryt az tuti
-nem akartam hogy idegeskedj
-hogy idegeskedjek? most vagyok ideges,tudod jol hogy Bella a legjobb barátnőm te meg csak ugy eltitkolod hogy amnéziás? ezért még számolunk Styles
-de...
-nincs de,mindegy,hogy vagy Bella,jol érzed magad?
-amnéziás vagyok nem rokkant-nevettem
-igaz-nevetett most már Selena is,bár kicsit furcsáltam hogy ugy leorditotta a Harry fejét.de ők tudják,végülis cukik együtt
-na és mit csinálunk ma?-kérdezte Sam
-Jake-re várunk aztán indulunk probálni
-végre megismerhetem azt a Jake-t is
-emlegetett szamár-mosolygott Louis,mikor megpillantotta Jake-et
-sziasztok-köszönt,nem mondom,tényleg helyes
-szia-köszöntünk vissza
-még nem is tudtam megköszönni Bella amit értem tettél,ugyhogy köszönök mindent
-öööm....
-Jake,beszéljünk picit-mondta Nessy majd félre vonultak,gondolom miröl beszélhettek,miután  vissza jöttek Jake már másképp nézett rám,nem értem,mi ez a nézés?
-jézusom Bella,ne aggodj,minden rendbe fog jönni-ölelt meg
-ugy beszéltek velem mintha halálos beteg lennék,ez csak amnézia,őrüljetek hogy nem sérült meg annyira az agyam hogy naponta elfelejcsem a dolgokat-sétödtem be mert már elegem volt a sajnálkozo tekintetekből
-de mi csak segiteni akarunk
-de azzal nem segitetek ha folyton körül ugráltok és sajnáltok,szerintem a memoriám attol jönne helyre ha ugy viselkednétek velem mint az amnéziám elött
-igaza van-adott nekem igazat Nessy
-köszönöm
-hiszen már nagylány a Bella,tud magára vigyázni és szerencsére semmi külsö sérelme nincs ugyhogy csak örülhetnénk-mondta hugom
-végre valaki aki megért-mosolyogtam hugomra,igazából ő mindig is megértett,hirtelen nagyon álmos lettem,nem is értetten az okát,hiszen nem régen keltem föl-asszem megyek és lefekszem
-mi?-kérdezték inteligensen barátaim
-álmos vagyok,megyek és alszom egyet
-Bella,nem olyan régen keltünk föl
-tudom,de az éjjel nem aludtam valami sokat
-ugyis indulunk az első helyszinre,lesz idöd kipihenni magad-mondta Paul,miután fölszáltunk a buszra én ujra fölmásztam Zayn ágyára,behuztam a redönyt és röktön elaludtam.
...Otthon voltam,a lakásunkon,minden olyan furcsa volt,egyszer csak megjelent Zayn alakja majd engem? segitett be az ajton
-átfagytam-mosolyogtam Zaynre,nem értettem,hol vagyok,mi ez?
-én is,gyere,melegedjünk meg még mielött megfázunk,-majd pár percel késöbb a kanapén fekve egymás karjai közt beszélgettünk
-miért engem választottál? annyi lány van még a világon
-tudom,de csak egyetlen egy lány van,aki ugy tud mosolyogni hogy elolvadok,és ahogy beszélsz,mintha angyalok énekelnének,te vagy az én örzöangyalom
-és az örzöangyal sosem hagy el-bujtam hozzá közelebb
-soha,igérd meg hogy történjen bármi is,velem maradsz
-esküszöm hogy örökre veled maradok-majd egymás karjai közt aludtak el....

-Bella ébredj-mondta Nessy-minden okés?
-Zayn,hol van Zayn?
-miért?
-volt egy álmom
-milyen álmod
-nem tudom,lehet hogy egy emlék de lehet hogy csak egy álom,ezért kell Zayn,mert az álmomban csak vele voltam
-ZAYN?GYERE GYORSAN!!!-kiabált Nessy,erre Zayn oda szaladt
-miaz?
-Bellának volt egy álma,és nem tudja eldönteni hogy emlék vagy álom
-mi volt az álmodban?
-te és én,otthon voltunk a mi házunkban,és megesküdtünk hogy örökké együtt leszünk,hogy történjék bármi is,mi szeretni fogjuk egymást-Zayn lágyan elmosolyodott,és mintha egy könnycepp gurlt volna végig arcán
-az volt életem legtökéletesebb napja,akkor még minden rendben volt,nem volt más csak te meg én,azon a napon mondtam azt is hogy te vagy az örzöangyalom
-pontosan,és egy esös nap volt
-igen,ez egy emlék-mondta Zayn,majd félre vonult,kérdön néztem Nessyre
-kideritem-mondta Nessy majd elment

**Nessy szemszöge**
Tudtam hogy valami nem okés,Zayn nem szokott ilyen lenni,bármilyen nagy a probléma ő sosem mutatott érzelmeket.Nem értem mi történt vele
-Zayn?-ültem le mellé,az egyik ágyra-minden rendben?
-persze-szipogott,majd elfordulva megtörölte szemeit,sirt,de miért?
-Zayn,kérlek mond el
-nincs semmi gond
-de van,és félsz elmondani,tudod jol hogy bennem megbizhatsz
-rendben,Bella a baj,az álom,az egy emlék,méghozzá életem legszebb emléke,azon a napon változott meg az életem,azota a nap ota semmi sem a régi,pedig annyira szeretném ha ujra olyan lenne mint régen,Bellával versenyt futnánk a réten,a csillagok alatt feküdnénk,és a titkokat amiket elárulunk egymásnak csakis a hold tudja,akkor minden más volt- olyan fura volt hallani ezt Zayn szájából, régen minden olyan jo volt,csupa vidámság volt az életünk,a hét barát akik örökké együtt maradnak,most döbbentem rá hogy mennyire hiányoznak azok a pillanatok,miután Zayn lenyugodott,vissza mentünk a srácokhoz
-na mivan?-kérdezték
-Bella egy emléket álmodott meg-mondtam,Zayn félre vonult egy sarokba és zenét hallgatott
-mi a baja?-kérdezte Harry
-az emlék-ekkor Harry félre huzott picit a tásaságtol
-mi az az emlék ami eszébe jutott a Bellának?
-egy közös nap a Zaynel
-és?
-azon a napon megigérték egymásnak hogy örökké együtt maradnak történjen bármi is
-és?
-jézusom Harry,nem érted? Bellának az elmult három évről ez az egyetlen emléke,Zayn elmondása szerint az volt élete legjobb napja,szerinted ez milyen érzéseket vált ki belöle?
-és akkor mit csináljunk?
-nem tudom,de legszivesebben berugnék
-ezzel egyet kell értsek,tudod mit? nemsokára megáll a busz,átmegyünk a szállodába,menjünk el egy Pub-ba
-felölem oké-Harry igazat mondott,kábé 10 perc mulva megállt a busz,átcuccoltunk egy hotelbe és Harry meg én elsurrantunk egy Pub-ba,ott addig ittunk amig teljesen ki nem ütöttük magunkat,majd orákon keresztül bolyongani kezdtünk a városban

**Zayn szemszöge**
amiota elmesélte az emléket,még csak egymásra sem néztünk,bár nem is hiányzik hogy most a szemeibe nézzek,az az emlék,az egyetlen emlék amivel bármikor és bárhol el lehet gyengiteni,miért kelett pont most,miért pont ez az emlék.látnom kell,most röktön,nem birom nélküle, ezért bementem a szobájába a hotelben
-Bella?-léptem be
-igen?-kérdezte ide sem fordulva
-csak annyit szeretnék...
-igen? - ült fel az ágyon, annyira angyali ez a lány
-azóta az álom-emlék óta nem tudom kiverni a fejemből ezt az emléket. Annyira rossz, hogy én emékszem mindenre, és a szerelmedre is, emlészem, hogy mennyire szerettük egymást, a réten feküdtünk a holdat nézve egymás kezét fogva...
-Zayn, sajnálom én ezekre nem emlékszem, nem tudok mit reagálni - mondta
-igazad van, minek is töröm magam, hisz Niallt szereted megi....
-Nem vagyok Niallbe szerelmes, még nem, hiszen iránta is elveszítettem az érzéseimet, szóval...csak most kezdem megismerni őt is
-Akkor van esélyem?
-Nem tudom...talán, de ha most nem haragszol aludnék - mondta
-Megint? - csodálkoztam hiszen most értünk ide nemrég, és a buszon végig aludt - minden oké??
-Persze, hogyne, csak álmos vagyok, ha Nessy megjön, szólj neki, hogy halkan jöjjön, tudod...az első álmomb...
-...az első álmodból ha felkeltenek nagyon nehezen alszol vissza - mosolygott
-Pontosan
-Jó éjt - öleltem meg, annyira szeretem a bőrét, az illatát, mindent
-Neked is - mondta, majd halkan behúztam magam mögött az ajtót

Harryvel a Pub-ban irtó jól szórakoztunk, a bátyámmal még sosem voltam kiruccanni, és Harry tud ám bulizni. Már vagy az ötödik lányt hozza ide az asztalunkhoz. Páran észrevették, hogy Styles-ok vannak a helyen, és idejöttek hozzánk. Ez a lüke bátyám meg kihasználja az alkalmat, ikor ott van neki Selena
-Te Harry, ugye csak szórakozol a lányokkal?
-Hát...
-Neked ott van Sel, és ő szeret
-igen, tudom, és...de olyan jó egy kicsit úgy élni mint Selena előtt - hajtotta rá itókás kobakját a vállamra
-Na, leszállni rólam, jó pasi a láthatáron, és áh, idejön - tiszta izgatott lettem
-Hééj, neked meg ott van Louis - bökdösött meg a homlokával
-Áuu, ember, ez fáj, na tünés, menjéél csakozni - toltam arrébb
-Igenis - szalutált nekem, és már ott se volt
-Szia - köszönt a fiú
-Szia, hogy hívnak?
-Ben vagyok, te pedig Nessy??
-Honnan tudod?
-Rajongód vagyok
-De Bella pont úgy néz ki mint én
-Ez nem igaz, az orrotok is más, a hajatokat is máshogy hordjátok, a szemetek színe is eltér egy icipicit
-Hüh, te aztán ismersz minket - ámuldoztam
-Igen, és sosem hitem volna, hogy találkozni fogok veled, tényleg nagyon nagy rajongód vagyok - ölelt meg
-Hűh, wow, köszönöm, de mivel érdemetem ki a rajongásod?
-Hát - engedett el - a személyiségeddel, azzal hogy nem akarsz mindenáron a bátyád után te is reflektorfénybe kerülni, a mosolyoddal, és úgy egészen belédszerettem
-Micsoda? - pirultam el - naghyon köszönöm, de nem vagoyk ám olyan tökéletes, állandóan hülyülünk Niall-el, meg Liam-mel, meg Bells-szel, sokszor hisztis vagyok, és elviselhetetlen, erre a bátyám is tud példákat mondani - mondtam, mert pont ekkor tett le Harry az asztalra valami koktélt
-Mesélni...holnaputánig mesélhetnék Nessy hülyeségeiről
-Nekem nem számít, a lényeg, hogy itt van most ez a gyönyörű lány...
-Aki kicsit részeg - mondtam
-Kicsit? - kérezte Harry
-Mert te hulla józan van édes bátyám - borzoltam össze a haját - egyébként, Harry-Ben, Ben-Harry - mutattam be őket egymásnak - és most Harry, örültem neked, szerbusz
-Jójó értem a célzást - és le is lépett
-Te aztán tudsz bánni a fiúkkal - nevetett Ben
-Elvégre a bátyám, na mesélj magadról kicsit
-Hát 18 éves vagyok, nagy rajongód, Londonban élek, itt most csak nyaralok, és a többit láthatod
-Jól nézel ki, helyes vagy, kedves, és van barátom
-Louis?
-Igen, vagyis, azt hiszem - mosolyogtam
-Barátok még lehetünk, aztán meglátjuk mi lesz
-Rendben, holnap koncert, eljössz?? - kérdeztem Ben-től
-Hát mennyibe kerül?? Mert nagyon szeretnék elmenni, de nem vagyok milliomos
-Tudod mit? Meghívlak
-Akkor ingyen?
-Telitalálat Ben
Akkor szivesen elmegyek
-Akkor legyen7-kor találkozzunk a főbejáratnál, és lesz meglepets neked, az Ikrektől - mosolyogtam
-Ohh, uhh, alig várom, visz...
-Nessy, induljunk, most - rántott fel Harold
-Mivan? - rántotam ki a karomat a kezéből
-Behúztam a biztonsági őrnek, mert akire rámásztam az az ő csaja volt, és nekem esett, én meg leütöttem, és most engem keresnek mindenhol
-Öhm, induljunk, Ben, holnap - kiabáltam neki, miközben futottunk ki az hátsóajtón, még jó hogy az egyik pincérnővel is kikezdett Harry, így a lány kiengedett minket ott

Az utcán szaladtunk vagy 5 háztömböt, aztán berántottam Harry-t egy kuka mögé, amibe ő sikeresen beleesett :D
-Pfujj, kösz hugi - köpködött
-Kilökjelek eléjük?? - kérdeztem
-Ne, inkább a kukák
Vártunk pár percet
-asszem elmentek - mondtam
-Vegyük a kormányt hazafelé
-ugye tudod, hogy nincsen kocsink? - kérdeztem tőle
-nem kocsial jötünk?
-Ne...hello Liverpoolban vagyunk, holnap...vagyis ma este koncertünk lesz - kopogtattam meg a fejét
-nemár, fáj a fejem, mint a veszedelem
-nekem se jobb, na induljunk haza
-okés - mondta közben felrugdalta az összes kukát a környéken
-Nem is rossz ötlet - én s belerugtam egybe - ez nagyon jóó móka - végül az egyik parkon végigrugdaltunk 2 kukát, egyet ő egyet meg én
-FEJEZZÉK MÁR BE - kiabált ki valami nő
-INKÁBB ALUDJON - kiabált vissza Harry
-KIHÍVOM A ZSARUKAT, HGA NE HAGYJÁK ABBA - kiabált valai más
-CSAK NEHOGY MAGÁT VIGYÉK BE, NEM ALVÁSÉRT - kiabáltunk vissza neki is
Aztán ugráltunk a zebrán, ki a kocsi elé, el a kocsi elől...
-Hugi, én jövök - mondta bátyus
-Nemár, é akarok, ez egy terepjáró - nyafogtam
-Tied volt a kamion
Végül aztán majdnem rosszul sült el a dolog, mert Harry elesett a kocsi előtt, és alig bírtam elrángatni onnan
-Jól vagy? - kérdeztem tőle
-Ahha
-Hölgyem, Uram, maguk viszont nem lesznek jól, velünk kell jönniük - világított ránk egy rendőr
-Biztos úr, ne világítson már a szemünkbe kérem - mondtam nkei, miközben a szemeim elé tartottam a kézfejemet
-Rendben, de jöjjenek velünk akkor - betettek minket a rendőrautóba, és alaposan kikérdeztek minket, hogy kik vagyunk, meg satöbbi
-Vanessa és Harold Styles vagyunk, én 15 Harry pedig 19 éves
-Remek kisasszony, és a szüleik?
-Turnén vagyunk, tudja a bátyám a One Direction tagja
-Igen, erre rájöttem, de akkor magukkal nincsen szülöi felügyelet? - kérdezte a rendőr
-öhm, nincsen...miért ez baj?? - kérdezte a bátyám
-Hát a maga esetében nem, de a huga esetében igen, mert ő még kiskorú, és maga nem tud bejönni kiváltani a hugát, vannak magunknál egyáltalán papírok? kérdezte
-Hát, én nem hztam - mondtam
-Én sem nagyon - mondta Harry-de fölhivhatom a haverom?-kérdezte bátyokám
-legyen-majd Harry elövette a teloját és mivel a gyorstárcsázoban csak én meg Bella voltunk ezért Bellát hivta
-szia Bella.....csak azért hivlak hogy szolj a Louisnak hogy jöjjön be a rendörségre letenni az ovadékot Nessyért.....semmi komolyat,ne aggodj....köszi,szia-majd kinyomta a telot-Bella szol Louisnak és bejön a kapitányságra
-super-örültem

**Zayn szemszöge**
el sem hiszem,azt mondta hogy nem szereti a Niallt,jézusom mit is hittem,hiszen nem csak engem felejtett el,atya ég,de örülök
-okés hogy örülsz,de én aludni akarok-állt meg álmos fejjel az ajtoban Liam
-ezt hangosan mondtam?
-nem is picit
-bocsi
-na de akkor most mivan?
-hát Bella azt mondta hogy van nála esélyem mivel még nem szerelmes a Niallba sem
-ez jo,de Niallt most láttam bemenni a Bella szobájába
-mi? nemáááár
-de már,na de légyszi az éjszaka többi részét csöndben töltsd el mert tényleg álmos vagyok-majd becsukta az ajtot és angolosan távozott,mi a francnak ment Niall Bella szobájába? ezt ki kell deritenem-majd csöndben oda lopoztam a Bella szobájának az ajtajához,résnyire nyitva volt az ajto,Niall sehol Bella viszont éppen rajzolgatott
-bejöhetsz Zayn,nem kell leskelödnöd-mondta,észrevett? hogy a francba?
-honnan tudtad?-léptem be a szobába
-onnan hogy tökéletesen oda látok-nevetett
-amugy mit rajzoltál?
-semmit,csak ugy firkálgattam
-és miért nem alszol?
-Harry hivott hogy küldjem be Louis a rendörségre hogy letegye az ovadékot Nessyért,aztán nem tudtam vissza aludni
-mit müveltek azok ketten?
-nem tudom,de Harry azt mondta hogy semmi komolyat
-gyere,feküdj vissza,holnap délelött koncert lesz
-jah,tényleg-majd fölállt az ágya meletti fotelröl és bebujt az ágyba-nem jössz ide?-kérdezte
-nem zavar?
-nem,tudod nem szeretek...
-egyedül aludni,tudom-mosolyogtam
-na most van az az érzésem hogy te többet tudsz rolam mint én magamrol
-ebben van valami-majd bebujtam mellé az ágyba-amugy Niall miért volt itt?
-megbeszéltem vele a dolgokat,hogy nem szeretem őt,ez picit szomoruvá tette de sajnos ezt érzem
-és irántam mit érzel?
-hát most ebben a pillanatban azt érzem hogy az ajkaid nagyon csábitoak-ezen elmosolyodtam és közeledni kezdtem ahoz az édes kis arcocskájához,és ujra érezhettem azokat az édes ajkait,a gyomromban megjelent az a bizsergés amit már olyan régen éreztem........

9 megjegyzés:

  1. Parfait historie! Je fèliciter... ;)
    (pardon, megártott a francia tanulás... A kövi komment sztem spanyolul megy. :$)
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jéusom Nani,hány nyelvem tanulsz te? :DDDD am meg köszi xoxo

      Törlés
  2. Nagyon tetszik ismét... Nem vagyok egész hétvégén és ez a történt fogad. Csak így tovább! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. huuu,nagyon köszönjük a dicséretet,nagyon jol esik :)) by Bella xoxo

      Törlés
  3. Hát öhm... :o Angolból meg van az érettségi+nyelvvizsga, most németet tanulok 12.-ben és 13.-ban. Franciát meg bátyám tanít nekem, spanyolul meg most kezdtem el magamtól. :D úgy kb ennyi.
    Xoxo

    VálaszTörlés
  4. Nem vagy te egy kicsit túlképzett Nani? :-D nem baj, bolondnak bolond maradsz és ez a fő. ;-) Amúgy majd megyek hozzátok szerintem francia és angol korepre. :-)

    VálaszTörlés
  5. Nem, nem akarok kínait tanulni xD elég ennyi is.. :D
    Tina, hát ez van, am gyere. :'D
    Xoxo

    VálaszTörlés
  6. na én meg akk már én is megyek Nani :DDDD xoxo

    VálaszTörlés