2012. december 11., kedd

Bells felébred, Nessy meg ráébred...

-Azon gondolkoztam - jött oda a pubban látott hapsi - hogy milyen is lehetsz az ágyba
-Hát Édesem, azt sosem tudod meg
-Ha itt szeretnéd csinálni, akkor nem, de hazamehetünk hozzám is
-Majd álmodj rólam szépeket - sétáltam tovább
-Hééé, állj csak meg - lépett elő még két pasi a sötétből
-Ne, mégegyszer nem lesz ez - és elkezdtem kiabálni...még mázlim volt, hogy Liam és Niall éppen errefelé jutottak a keresésemben. Valahogy leszereltük őket, és meg sem álltunk hazáig
-Te normális vagy? - álltak elém
-mert?
-Hát mert...???
-Miért csináltad?? - kérdezte Niall
-Nem mutattad neki a képeket? - néztem Liam-re
-Nem. Gondoltam ha akarod elmondod
-Milyen képek? - nézett Niall
Neki is megmutattam a képeket és elmondtam, hogy Zayn a fejemhez vágta, hogy talán én is akartam a szexet Michael-lel, meg Ted-del
-De ki az a Ted? - néztek mindketten
-Hát aki másodszorra élvezkedett rajtam - mondtam érzelem mentesen - felmehetnék? Nem fog az agyam mára
-menj, gyere segítek - mondta Niall
-Én meg viszek valami innivalót, meg gyógyszert
-Egy egész levéllel hozhatsz - szóltam utána
-Na befogod - mondták - nem fogsz a nővéred után menni a kórházba - fejezte be Liam a mondatot
-Jól van, jól van, csak ne hangosan, szétreped a fejem
Mikor felértünk Niall segített levenni a kabátomat meg a cipőmet, és berakott az ágyba
-Én nem értem ti Styles lányok, miért vagytok ilyen rettenetesen makacsok, meg önfejűek, és lükék?
-Én sem értem Niall, mindenesetre van elég gondunk, nem gondolod? - néztem fel rá - nem jössz ide picit mellém?
-Nem lehet
-Mert - húztam oda - csak had bújjak hozzád, semmit nem csinálok ígérem, vagy félsz?
-Nem, dehogy - lefeküdt mellém, átkarolt, én meg szinte azonnal bealudtam

**Niall szemszöge**
Nessy alszik,asszem ellopozom a szobámba,
itt fekszem az ágyamban,de aludni nem birok,mivan ha Bella most ébred föl,én ott akarok lenni amikor fölébred.-gondolat menetemből Zayn ébresztett föl
-Niall,alszol?-lépett be a szobámba
-nem,és jo is hogy jössz,be tudnál engem vinni a korházba?
-pont akartam kérezni hogy nem-e akarsz jönni-majd lelopoztunk a garázsba és már mentünk és a korház felé,érdekes hogy amennyire vitáztunk a Belláért most annyira fogtunk össze.A korháznál leparkolt,és már mentünk is a korterembe.A dokik azt mondták hogy most már csak a Bellán mulik a felépülés,és Bella erős lány szoval meg fog gyogyulni,most itt ülünk az ágya melett,fogjuk a kezét és várunk a csodára,mintha megszoritotta volna a kezem
-hol vagyok?-nyitotta ki szemeit
-egy korházban vagy kicsim
-ki vagy te és miért szolitasz kicsimnek?
-Bella nem emlékszel rám? én vagyok az a Niall-ő csak értetlen arcal nézett rám
-na és rám?-kérdezte Zayn is,és jobban szoritottuk a kezét
-nem tudom hogy kik vagytok,de hagyatok békén különben szolok a bátyámnak
-szoval emlékszel a Harryre?
-már hogy ne emlékeznék? ő a bátyám,bár most Londonban van mert elment az Xfaktor válogatora,tuti tovább fog jutni,isteni hangja van
-Bella mi Harry barátai vagyunk-mondtuk
-az képtelenség,én ismerem minden barátját és ti tuti nem vagytok azok
-tudod mit,maradj itt,mindjárt jövünk-mondtam majd kirángattam a korteremből a Zayn,a doki bement megvizsgálni a Bellát,miután kijött azt mondta hogy amnéziás,mintha erre nem jöttünk volna rá,röktön hivtuk a Harryt,nem kelett sok idő és már itt is volt,röktön mentünk be a Bellához
-Harryyy,sziaaa-ölelte meg Harry a Bellát-de megváltoztál,pedig csak pár napja mentél el
-ugye most csak viccelsz?
-mivan Edward elfelejtetted hogy mikor mentél el?
-hugi,te felejtetted el az elmult három évet
-mivan?
-nézz tükörbe
-miért?
-csak csináld-majd Harry az arca elé tett egy tükröt
-jézusom - dobtam el a tükröt ijedtemben - te jó ég, bár, jól nézek ki, de...
-de kiesett a fejedből három teljes év - érvelt Harold
-Nessy? Hol van? A hugomat akarom - kiabált Bella
-Otthon van, mármint itt Londonban, de otthon
-Azonnal szóljatok neki - mondta szinte parancsoló hangon Bells
-De éppen hajnali fél 3 van - mondta Harry
-Nem érdekel
-Jó oké - adtuk meg magunkat
Kimentünk, és felhívtuk Loui-t
~Igen? A szomszád szobából át telefonálsz? - kérdezte kómásan
~Figyelj, itt vagyunk a kórházban Bella felébredt, de kiesett neki az elmúlt három év, és Nessy-t akarja - mondta neki a telefonban
~Indulunk - ez volt a rövid tömör válasza, majd le is tette

*Közben otthon*
-Nessy, ébredj, a nővéred felébredt, de az elmúlt 3 évre nem emlékszik, be kéne mennünk hozzá
-Hm?? Mi?? Felkapok egy cipőt, meg kabátot és mehetünk, Liam-nek szóljunk?
-Már szóltam
-Rendben
Hamar készen lettem, és gondoltam benézek Liam-hez én is
-Kész vagy? - nyitottam be óvatosan
-Igen, de talán külön kéne mennem, nektek lenne mit megbeszélnetek
-Igen, tudom, de nem biztos, hogy a legjobb alkalom most ez
-Hát mikor máskor? Menjetek csak ketten, én besétálok, úgyis ki akarom szellőztetni a fejemet
-Baj van?
-Áhh, csak este beszéltem Sam-mel, és nem fog ez sokáig tartani
-Mi? Miért? Legalább nálad ne legyenek már problémák, ha má a Styles-ok hülyék
-Ezért akarok sétálni, hogy kiszellőztessem a fejemet
-Oksa akkor bent találkozunk, de figyelj Michael-re kérlek - öleltem meg, ő adott egy puszit a homlokomra, és már rohantam is le. 10 perc alatt a kórházban voltunk, addig volt időnk dumálni kicsit
-Louis
-Mondjad
-Tudom, hogy nem a legalkalmasabb, de el kell magyaráznom, hogy mit miért tettem Amerikában
-Igaz, nem a legalkalmasabb...
-Kérlek - nem vártam beleegyezért, és belekezdtem - a megerőszakolás eltört bennem valamit, azóta nem vagyok önmagam, nem látod? Fogalmam sincs mit miért teszek, egyszerűen azt gondolom, hogy az ott abban a pillanatban helyénvaló, aztán  később rájövök, hogy mégsem volt az
-Mivan azokkal a képekkel? - kérdezte
-Az elsőn Jake van...ott szimplán csak verekedtünk viccből, a másodikon Jake, az egy felelsz vagy mersz közben volt...a harmadikon is Jus van arra nem tudok mit mondani...
-De ki fotózott??
Azt hiszem, hogy Ben, egy haverom...szóval a negyedik az megint Justin, arra sincsen válaszom, az ötödik pedig Jake
-De boldognak tűnsz az utolsón...
-Sajnálom, ennyit tudok mondani, te voltál és vagy az első szerelmem, és az is maradsz míg élek, csak te dönthetsz hogy megbocsájtasz e
-Még nem tudom, de megjöttünk - mondta, és kipattant a kocsiból, majd kinyitotta előttem az ajtót
-Köszi - mosolyogtam rá
Bementünk, és rögtön Bellához rohantam
-Sziaaa, végre hogy felébredtél, hogy vagy?
-Szia, látom teis megváltoztál külsődet illetően
-Öhh, igen, három év telt el...annyi esettt neked ki ugye?? - kérdeztem könnyezve
-Azt mondják - rántotta meg a vállát - és azt is, hogy ezek a fiúk itt az egyik a volt barátom a másik meg a jelenlegi
-Igen...ömm...a sötéthajú Zayn, ő a volt barátod, a szöszi pedig Niall - mutattam róluk a telóban egy nemrég készült idióta képet
-Helyesek, meg kell hagyni, és milyen lükék
-Azok, bizony
-És te??? Neked is van valakid???
-Hát van is meg nincs is, elég zűrös, de majd elmesélem, most te vagy a lényeg
-Én nem tudok sokat mesélni nektek kell elmondanotok mindent, ami eddig történt velem
-Igen, csináltunk már kisvideókat, hátha így fogsz felébredni, majd később behozzuk őket
-Imádlak titeket, még azokat is akiket nem is ismerek...de szóval ki a te majdnem barátod?
-Bemutassam? Bár most összevesztünk
-Naná, majd kibéküldtök
-Kimegyek szólok neki - kinyitottam az ajtót, és megkérdeztem Louis-t, hogy bejönne e
-Be, de miért?
-Mert én azt mondtam, hogy te vagy a barátom, tudom, hogy most nem vagy, de légyszi
-Rendben - és bejött
-Hűhűűűűh, igazán helyes vagy te is - ámult el Bella
-Köszönöm Bells, ilyet még sose mondtál, pedig 3 éve ismerjük egymást
-Lehet, de most mondok, és te lennél...
-Louis
-És most ez a sok fiú, hogy kerül az életünkbe? - nézett újra rám a nővérem
-Hát, Harrynek lett egy bandája az x-factorban és eljutottak egészen a harmadik helyig, és ők a bandatagok...vagyis nem neki lett bandája, hanem a mentorok összerakták őket, hogy működjenek csapatban, így öten
-És ki az ötödik tag?
-Még nem ért ide, gyalog jön, de őt Liam-nek hívják
-Hát Louis, remélem emlékezni fogok rátok, jó lenne
-Ne aggódj, csináltunk videókat, behozzuk őket, és olyan leszel mint régen
-Olyan bajkeverő...
-Mint te Ness - mosolygott Loui
-Igen, mint én :)
-Bejöhetünk mi is Bells? - kopogott óvatosan Harry
-Persze
-Ohh - kezdte tesóm - látom megjött...öm...Liam, ugye???
-Igen
-Nessy mondta, hogy te leszel Liam...amúgy alig várom a videókat, úgy szeretnék már emlékezni rátok...
-Nemsokára jönnek, de hagyunk most pihenni, okés??
-Oksa, de Niall...mivel te vagy a barátom, állítólag, ezért azt hiszem szeretlek is, nem maradnál itt, hogy újra megismerhesselek? - pirult el Bells
-De szívesen - ült le a székre Niall
-Hát fiatalok, akkor holnap találkozunk - és kimentünk, mindenki beszállt a maga kocsijába, de hogy hogy nem, Louis és Én csak ketten mentünk a kocsival, a többiek mind Harry-t választották sofőrnek
-Hát...megint ketten - mondta Louis
-Igen, véletlenül megint
-Csak nem megint össze akarnak hozni minket???
-Áhh, szó sincs róla - nevettem
-Szerinted se??? - nevetett velem
-Olyan jó, hogy végre megint nevetsz velem
-Nekem is hiányzott, tudod mit? Eljönnél velem randizni? Talán újra kezdhetnénk úgy, mint Bella és Niall
-Tetszik az ötlet, menjünk - de azért hozzábújtam a haza út alatt
Besétáltunk és mindenki kíváncsi szemekkel nézett ránk
-Mivan??? - mosolyogtam
-Mi is ezt kérdezzük - mondta Zayn
-Elhívtam randizni, úgy gondoltuk, újra kezdhetnénk mi is, mint Niallék - sétált a mondata közben a konyhába Louis
-Komoly?? - nézett rám Liam
-Ahha - mosolyogtam - viszont veled beszélnem kell
Beültünk a szobánkba, és megkérdeztem, hogy mire jutott Sammel kapcsolatba
-Beszéltem vele, és azt mondta, találkozott valakivel, és randizgatnak
-És te?? Hogy vagy?
-Rosszul, de nem tudok mit csinálni, megölelhetlek?
-Persze, hisz amúgy is meg szoktál
-De az után a dolog után máshogy érzem az ölelésedet
-Egy kicsit én is, de megbeszéltük, hogy csak szex volt
-Igen tudom, de nehéz
-Hát bocsi...

**Bella szemszöge**
Miután elmentek a báttyusék ott maradtam azzal az irto dögös sráccal,ugy látszik az izlésem nem változott
-bocs elfelejtettem,mi is a neved?-mosolyogtam
-Niall,de te nagyon szeretted a teddy becenevet
-uuh,ez jo,teddy,milyen cuki,és nekem mi volt a becenevem
-CG
-CG? az minek a röviditése?
-Crazy Girl
-uuuh,ez illik rám-mosolyogtam,bár belül fájt,hogy itt van egy dögös pasi,akiröl azt állitják hogy a pasim és én azt sem tudom hogy mit kéne érezek iránta
-és vannak uj barátaim?
-hát a bandán kivül, még van a Sam, Jake,Justin,Selena
-gondolom Justin Bieber és Selena Gomez, de ki az a Sam és Jake
-hát Sam az egyik rajongod
-vannak rajongoim?
-hát persze,nagyon sok,várj van is egy képen három pasival,akik a rajongoid
-jézusom,de cuki vagyok ezen a képen-nevettem
-szerintem is
-mutatsz nekem közös képeket veletek?
-hát persze
-gyere-majd félre huztam maga mmelett a takarot,ő pedig bebujt mellém,a mellkasára feküdtem és figyeltem ahogy a képeket keresi
egy buliban,még Zayn csaja ként




Liamel pozolok
Niallal,egy héttel ezelött
Harryvel pozolok a rajongoknak
Niall elmondása szerint,mint mindig,hülyülök a Louisal
Justin Bieberel pozolok
Rajongok fotoztak
A vörös szönyegen pozolok Liamel
Twitterre csináltunk hülye képeket
Egy ünnepélyen lefotoztak a Niallal
Niall és én
A bandával sétáltunk
Hármasban pozolunk
-milyen jo képek-nevettem el magam
-na rémlik már valami?
-nem,sajna semmi
-talán majd a videoktol
-hát remélem,ilyen jo pasikra ne emlékezzek
-most kire gondolsz?-láttam az elszomorodást az arcán és nem értettem
-hát első sorban rád
-én jo pasi vagyok-lepödött meg,nem tudom min,ez a srác nincs tisztába azzal hogy helyes?
-aha,de szerintem ha tükörbe nézel akkor tuti kideritheted
-hát ez szerinted van igy
-de cuki az akcentusod
-köszi-msolygott,én a mellkasára feküdtem és a kezével kezdtem el játszani

7 megjegyzés:

  1. Elképesztő fordulat. Gyorsan írjatok! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjük,és ne aggodj a kövi rész már ma este fönn lesz :)) xxx Bella

      Törlés
  2. Háh... Nagyon tetszik, bár kicsit megkésve olvasom. :o xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. semmi baj,jobb késöbb mint soha :D látom még mindig xoxo-zol :DDD a végén engem is rászoktatsz

      Törlés
  3. Hát látod :D James kezdte, rám meg átragadt. :D xoxo

    VálaszTörlés
  4. ma kezdtem el olvasni és hát...idáig jutottam (y) nagyon tetszik szerintem holnap suli után be is fejezem és utána nem fogtok levakarni magatokról mert mindig a köviért fogok hisztizni de összességében nagyon tetszik a történet <333 jelentkezem ha végig olvastam *Bea

    VálaszTörlés