2012. december 9., vasárnap

Még egy kis zűr, de mostmár igazán elég lenne

~történt vele valami?
~igen,most mesterséges komában tartjuk a műtétig,ugyan is a tüdejébe valamiféle szilánkot fedeztünk fel,nem tudja hogy az hogyan kerülhetett oda?
~hát kábé két hónapja meglőtték, lehet hogy annak a darabja?
~az lehetséges, még jó, hogy felfedeztük,mivel nem kellett, sok és kilukasztja a tüdejének a falát és meg is fulladhatott volna
~akkor rendbe fog jönni?
~lehetséges
~oooh, köszönöm,viszlát - köszöntem el a dokitól majd percekig csak ugráltam egy helyben, annyira örültem ennek a hírnek, majd Louis állított le
-na mivan?
-rendbe fog jönni, most mesterségesen tartják kómában,de ha a műtét jól sikerül akkor...meg találtak egy szilánkot a tüdejében, még a lövés után maradhatott ott, de...
-MI?? - állított le Niall
-folytatnám...szóval, de ha kiszedik, már semmi nem gátolja a felépülésben
-Ja, na, istenem, dejó - ugrándozott velem Niall is

-Fiúk, híreim vannak - lépett be Paul és Lou a V.I.P. részlegben hozzánk - holnaptól indulnak a fellépések, először még itt a szigeten, de pár hét, max egy hónap, és megyünk Amerikába
-Na nem, amíg Bella, fel nem ébred fel, sehova nem megyek - jelentette ki Niall
-És én sem - mondta Harry
-Meg én sem - tette hozzá Zayn
-És bár nekem semmi közöm az egész bandához, de én sem - mondtam
-Ami azt illeti van közöd a bandához - szólt bele Lou is - hiszen te lennél a segéd stylist-om a nyárra
-És Bella? - kérdeztem
-Hát ő nem tud jönni
-De nem akarok nélküle menni sehova - rogytam le a földre
-Pedig mivel nincs segítségem, így kellenél, nagyon - ült le mellém Lou a földre
-Amíg ittvagyunk a szigeten, megyek, de Amerikába semmiképpen...ha Bella állapota így marad - mondtam
-Ezzel azt hiszem mindannyian egyetértünk - monta Liam, és mindenki bólogatott
-Hát pedig fiúk, értem én, hogy Bella, meg minden, de több millió rajongó vár titeket,és nem hiszem hogy Bella ezt szeretné... - kezdte Paul
-Mit? - ment közelebb Harry
-Hát...
-Nyilván szeretné, ha ittlennénk mellette amikor kinyitja a szemét, szóval...ha jobban lesz, megyünk, de ha nem, akkor vagy visszük magunkkal, vagy mi sem megyünk - fejezte be a vitát Harry - gyertek menjünk be - tuszkolt be minket a nővéremhez

Egy ideig ültünk csak ott aztán Niall felvetette, hogy mi lenne ha csinálnánk Bellának videókat az életünkről, először Bells és a fiúk, aztán a következőn csak a tesók lennének rajta, aztán Bella és Niall és végül mindenki a sok ökörsködésekkel tűzdelve, mikor mindenki áment mondott arra gondoltunk hazamegyünk, és nekilátunk az elsőnek. Mikor kiléptünk azomban a kiadó főnökei vártak minket
-Beszélhetünk fiúk? - kérdezte nem túl kedvesen a Boss
-Megvárlak titeket itt - álltam meg
-Maga is jöjjön, kérem - mondta
-Hátokéé - ránéztem Niall-re, ő meg csak megrántotta a vállát jelét adva, hogy fogalma sincsen miért kéne, hogy menjek
bementünk a VIP részleg várótermébe, és a Főnök rázendített
-Mit képzelnem maguk, hogy kihagynának egy fél turnét egy lány miatt???
-Már elnézést Mr...
-Most én beszélek, Figyeljenek, én tudom, hogy a barátjuk, a szerelmük, és a testvérük ez a lány, de és ismétlem DE, ez turné emberek, el kell menniük
-Viszont, ehhez nekem mi közöm? Mármint az éneklés részéhez?? - kérdeztem félve
-Láttam pár videót magáról, és szeretném, ha fellépne a fiúk kvázi 'előzenekaraként'
-Hogy mi?
-Tényleg jó vagy, ne is tagadd - nézett rám Harry
-Viszont Bells nélkül még sosem léptem fel, a fiúkat kivéve, de az más...ők nem százezren vannak, hanem csak öten
-Kaphatna fizetést is, fogja fel úgy mint nyári munkát
-És mi lesz a stylist segédlettel? Lou-nak már megígértem, hogy segítek neki
-Hát, segít ott is, meg fellép a fiúk előtt, dupla pénz, duplán jól jár
-Hát nem tudom, minden Bellán műlik, ha lesz olyan állapotban, hogy elzavarjon engem Amerikába, akkor megyek, egyébként, sajnálom, de nem mehetek
-Márpedig mind a hatan jelentkeznek nálam holnap után reggel 9-kor, és elindulnak a turnébusszal. Vita lezárva - ezzel tényleg lezártnak tekintette a vitát, mert felállt, és kiment, mi meg csak álltunk ott lesokkolódva
-Hát ez remek, izgulhatok Bella miatt a rajongók miatt, a fellépés miatt, a daltanulás miatt...najó nekem ez így most sok volt egy kicsit erre a napra, hazamegyek
-Hogy beleugorhass Jake, meg Justin karjaiba? - kérdezte érzéketlenül Loui
-Nekem most nincs kedvem ehhez, bocsi
-Akkor legalább erre válaszolj, tolt elém egy képet BooBear, éppen most találtam
-Ez egy kép - néztem meg jobban
-Igen Szivem ezen a képen te vagy - világosított fel
-Fej nélkül rájöttél?? Igazi géniusz vagy Louis Tomlinson
-Ne szórakozz, te is tudod, hogy ez te vagy, nem?
-Lehetséges, hogy én vagyok, igen, de ez nem szex...hanem csak hülyülés volt






-Ahha, és ez?? - mutatott még egy képet


-És ezen hol látod, hogy Justin vagy Jake? - kérdeztem, de én tudtam, hogy Justin, és hogy Nicola csinálta még egy házibulis játék alatt
-Nem biztos, hogy valamelyik a kettő közül, lehet, hogy valaki más...ki tudja, hiszen annyi pasid volt már...
-Na sorold - álltam elé, és tettem csípőre a kezemet
-Chase, Michael, Liam, Én, Jake, Justin...
-Te meg hülye vagy...ezek közül maximum Jake, és te szakítottál velem, emlékszel?
-Igen, de annak semmi köze ehhez a képhez...vagy ehhez - mutatott mégegyet
-Ezeket hol találtad ilyen hirtelen?
-Twitteren, nézd csak világtrend lettetek #Jussy
Vajon Selena Gomez szakított a lány miatt,
vagy Justin Bieber szakított Harry Styles miatt?
-Csodálatos
-És mégegy kép...meg még egy...najó befejeztem - felpattant és kiviharzott
-Te Nessy - jött oda Liam és Zayn - most ezek komolyak?
-Miket találtatok még? - kérdeztem lemondóan


-Szóval? - néztek rám
-Választ vártok, ugye?
-Hát minimum
-Jó...Jake, Jake, Justin, Justin, Jake...és piercing, amit kivettem mikor jöttetek
-De miért?
-Hányingerem lett - mondta Zayn,és elment
-Pont neked? - szóltam utána
-Igen, pont nekem, mert lehet, hogy én Perrievel csókolóztam, de szeretem Bellát, de te...az sem biztos, hogy Michael megerőszakolt, lehet, hogy belementél és csak nekünk mondtad azt, hogy lejárasd
-Még védd őt...idióta, amúgy is, te találtál meg...kurva jól kellett játszanom akkor a szerepemet... - kiabáltam neki
-Nessy-Nessy, hé, nyugi, gyere beszéljünk - fogott át Liam
-Nincs miről, egyszerűen csókolóztam velük, és ennyi, felejteni akartam és ez lett belőle, meg még pár apróság
-Például??
-Háát... - kutakodtam kicsit a telómban és meglettek



-Csak gratulálni tudok Vanessa, miért kellett ezeket? És az első képet ki csinálta?
-Azt nem tudom, nem mondták el, hogy melyikőjük csinálta Jake, vagy Justin, de azt nem tudom, hogy hogyan került fel a netre, mert ők tuti nem rakták fel
-És a kezed?
-Az meg csak jól esett
-Mi? és ez az öngyújtós???
-Piróztam, pár haverral odakinn
-Pár haver? Haláli rendes haverok lehettek
-Igenis azok voltak, mert nem ítéltek el semmi miatt
-Talán jobbak voltak barátnak mint mi?
-Talán...látod?? - mutattam neki - ők voltak azok, és igenis jófejek






Vicky
Jasmine
Hailey
Jessy
Ben
Austine

Will és Cassy






-Úgyhogy azt hiszem le lehet róluk kopni - mondtam, és kimentem az épületből, egyenesen egy pb felé vettem az irányt, ahol pár embernek igencsak beleillettem a szex témájába ma estére
-Hé Cica - kezdte az egyik
-Kopj le - mondtam nkei - egy dupla whiskey-t kérek
.Mi az hogy kopj le? - rántott meg
-Takarodj, amíg szépen mondom
-Elmegyek, de visszajövök - fenyegetett meg
-Alig várom, majd telesírom a párnámat a hiányod miatt
Egyik whiskey-t a másik után döntöttem be, és mikor úgy gondoltam ideje hazamenni, hát zűrösre sikeredett...

5 megjegyzés:

  1. Egyre izgalmasabbak lesznek a történeteitek. :) Remélem, már folyamatban van a következő rész.

    VálaszTörlés
  2. Mondtam már hogy imádlak titeket? ;)

    VálaszTörlés
  3. Folyamatban biza, és talán párszor mondtad már Nani :) Xx Nessy

    VálaszTörlés
  4. Nessynek ihlete támadt ugyhogy a kövi rész is igen izgalmas,nekem elhihetitek,de remélem majd engem is engedsz irni by Bella :)) xxx

    VálaszTörlés
  5. Hogyne kövi kettő a tiéd :) By Nessy :)

    VálaszTörlés