2012. december 13., csütörtök

Hát alakul

Reggel arra ébredtem hogy
valaki megcsokol,elöször megriadtam.és eszembe jutott hogy most akkor mi van a Michaelel?szakitottunk?
-mi a baj?-kérdezte Niall mikor megpillantotta az arcom
-mivan Michaelel,szakitottunk?
-hát hogy is  mondjam
-mondjuk érthetöen-nevettem
-ááh,majd ezt elmondja a Harry meg a Nessy
-nem,én töled akarom hallani-megkedveltem ezt a srácot,mintha már évek ota ismerném
-oké,hol kezdjem
-az elején
-hát szakitottatok mert megcsalt ,azután össze jöttél a Zaynel és ezért amikor sétáltunk ketten,elrabolt téged meg engem,ott engem bedrogozott,és miután te haza jutottál,betört hozzátok és lelött.Majd nagyon sok ideig zsarolt minket,Nessyt megeröszakolta egy haverjával együtt,aztán LA-ba mentünk hogy felejcsetek ,ott elrabolta a Justin-t meg a jake-et,te megmentetted őket viszont az volt a váltság dij hogy te vele élsz,aztán egy és fél hétig vele éltél,de nem birtad tovább,és az még nem derült ki hogy ő nyugtatozott be vagy te magadat,ezért kerültél korházba mert tuladagoltak,majd megmütöttek mert a golyo miatt még volt egy szilánk a tüdöd közelében,a mütét jol sikerült csak hogy amikor fölébredtél kiderült hogy kiesett három év....tömören ennyi
-van egyeltalán valami jo is az életemben?
-persze,a srácok,a tesod,a barátaid...
-és te-fejeztem be mondatát
-hát azt csak te tudod
-egy ilyen helyes srácot csak szeretni lehet
-láttad már Zaynt közelebbről?
-nem,de te nagyon tetszel-mosolyogtam
-ennek azért örülök-ekkor belépett az ajton Zayn? asszem
-sziasztok-köszönt
-szia-köszöntünk majd Niall kimászott mellölem
-hogy vagy Bella?
-jol,Niall sok mindent mesélt,és bár nem emlékszem azt hiszem nagyon jo barátok vagyunk,de egy valamit nem értek
-mit?
-mi miért is szakitottunk? mert ez kimaradt a meséből
-mert...hát izé-vakarta a tarkoját Zayn,majd Niallra nézett,bolintottak egyet és ujra rám koncentráltak
-mert Zayn,megcsalt-mondta ki végül Niall,hát erre azért nem számitottam,de mindegy,nem tudok rá haragudni,mert nem is emlékszem hogy milyen érzéseket tápláltam iránta
-értem-mosolyogtam tovább
-nem haragszol,vagy valami ilyesmi?-kérdezte Zayn
-hát nem emlékszem hogy mit éreztem akkor irántad,lehet hogy nem is szerettelek,nem tudom,igy nem tudok rád haragudni
-lehet hogy nem is szerettél?-döbbent le Zayn-az képtelenség
-mert?-néztem rá
-mert...hát mert....Niall segits már-nézett Niallra
-Zayn,mi azt nem tudhatjuk hogy mit érzett irántunk,ez benne van a pakliban,lehet hogy csak félt kimondani az érzéseit ,mert nem akart minket megbántani
-de engem szeretett,az biztos-üvöltött Zayn
-Zayn,nyugodj meg-ültette le egy székre Niall Zaynt,én csak ledöbbenve néztem rájuk
-Zayn,beszélhetünk négy szemközt?-kérdeztem
-persze-Niall vette a célzást és kiment,de elötte még egy puszit nyomott a számra és Zaynre szurosan nézett,hogy viselkedjen.
-miért vagy benne olyan biztos hogy én szeretelek?
-ezért-majd egy levelet vett elő zsbéből és oda adta nekem
Kedves Zayn!
Lehet hogy azt hiszed sosem szeretelek,de ez nem igy van,szeretelek,sőt szeretlek is,de Niall iránt erösebbek az érzéseim,most biztos utálsz engem,de légyszives légy megértő ,neked ott van Perrie,nekem meg Niall,lehet hogy a sors is igy akarja,mi nem tartozunk össze,de remélem még barátok maradunk. xxx Bell's

-ez mi?
-ez egy levél amit Michael lakásán találtak a zsaruk,és ez pedig a te kézirásod,lehetséges hogy féltél el küldeni nekem,mert azt hitted hogy Perriet szeretem
-ki az a Perrie?
-a volt csajom
-ugye nem miattam szakitotatok?
-de miattad,de ez igy volt jol,és szeretném ha tudnád hogy én mindig is szeretni foglak,történjen bármi,és igen,tudom,néha irto bunko vagyok,de csak azért van mert féltékeny vagyok.amugy meg még találtam össze gyürt leveleket,mindenkinek irtál egyet,-majd a kezembe adta a leveleket és kiment,röktön olvasni kezdtem őket

Kedves Niall!
Lehet hogy nem érted hogy miért tettem ezt magammal,de muszáj volt.Nem birtam tovább Michaelel,te vagy az én örök szerelmem,remélem nem fogsz haragudni rám, Szeretlek , Bella

Kedves Liam!
Te vagy az az ember az életemben akire mindig számithatok,ha valami problémám vagy kérdésem van,rád számithatok,Bella

Kedves Louis! 
Lehet hogy most harakszol Nessyre,de ő tényleg szeret téged,és meg kell őt értened,hiszen egy szörnyü idöszakon megy keresztül,és ő csak a menedéket keresi.Lehetséges hogy te nem adtad meg neki azt amire vágyott,kérlek probálj rá jobban oda figyelni és hejettem is vigyázz rá, Bella

Kedves Harry!
Tudnod kell hogy nálad jobb báttyus nincs a világon,a magad fura modján te vagy a legjobb testvér,remélem nem harakszol rám a tetteim miatt,lehet hogy rossz lány vagyok,de nagyon szeretlek titeket,legyetek hülyék és legyetek ti a legjobb banda a világon, xxx Bella

Kedves Nessy!
Te vagy az én drága hugocskám,tudom most neked minden nagyon nehéz,az én multom miatt,de amire most készülök mindent megváltoztat,nem kell többé rettegve élned és Michael végre békén hagy titeket,Szeretettel Bella.

-Megjöttünk-jöttek be a a korterembe a többiek is,egy tablet volt a kezükben és Harry meg Nessy valamit nagyon figyelt rajta
-mi az a sok papir?-kérdezte Liam
-semmi,csak rajzolgattam-mondtam majd a melettem lévő éjjeli szekrény fiokjába tettem-mi olyan érdekes azon a tableten?
-ugye mondtuk hogy készitettünk neked videokat,hát nem igazán sikerült jol,de a képek benne vannak,a többit meg ne figyeld-mondta Harry majd oda adta a tabletet én meg elinditottam a videot


-hát el sem hiszem hogy ennyi sztárral találkoztam már-mondtam miután megnéztem a videot
-pedig de,na emlékszel már valamire?
-nem igazán,de ahogy a videoban láttam,nagyon jo életem van a sok Michaeles ügy ellenére is
-honnan tudsz Michaelröl?-lepödtek meg
-Megkértem a Niallt hogy meséljen rola,hát azért ezt valahogy nem tudtam elképzelni a Michaelröl
-mi sem,de most beszéljünk másrol,hogy érzed magad?-kérdezte tesokám
-nagyon jol,miért?
-annyira jol érzed magad hogy el gyere velem meg a srácokkal a turnéra?
-turnéra?
-aha
-hát persze,nincs semmi bajom,az amnézián kivül
-oooh,super-ugrált Nessy,-és hogy állsz az énekléssel?
-hát ugy mint mindig,imádok énekelni de ezt te is tudod,vagy azota már nem szeretek?
-de szeretsz,és tudod a srácok menedzsere azt mondta hogy jo lenne ha a turnén mi lennénk az elözenekar
-hogy hogy mi?
-hát te meg én,tudod mint régen-mondta hugom majd leült az ágyra mellém
-nekem okés,szivesen éneklek,de nem vagyunk mi kezdök a srácokhoz képest?
-dehogy,Bella ti is ugyan olyan jok vagytok mint a Harry-mondta Niall is és leült a másik oldalamra
-hát akkor gyerünk,menjünk koncertezni-ültem föl és nyujtozkodni kezdtem-Nessy hoztál be nekem ruhát?-kérdeztem
-persze-majd elö vett egy szatyrot maga mellöl én meg megfogtam és bementem a fürdöbe vele,fölöltöztem ,fogat mostam,megfésülködtem,percekig tanulmányoztam az arcom és már mentem is
-kész vagyok-mondtam mosolyogva
-super,mi meg elintéztük a pairokat,indulhatunk is-mondta bátyokám,majd átölelt és ugy mentünk ki az autojukig,ott beültünk,és egyből hülyülni kezdtek,nem birtam ki röhögés nélkül
a ruhám
Zayn valami olyasmit mondogatott folyton hogy "Vas Happenin boys"

csak tudnám hogyan fértek oda öten
-héj,ott hátul ,figyeljetek picit-mondta Nessy
-mivan?-válaszolták egyszerre,és mellé még engem is hátra huztak,ez az auto aztán tényleg tágas
-ugye bepakoltatok?-kérdezte hugom
-igen,kivéve Niall-mondták
-én bepakoltam a Niall cuccait szoval akkor mehetünk is a turnébuszhoz
-uh,turnébusz is van?
-naná,hiszen sztárok vagyunk-egozott Zayn
-te mindig ilyen egoista vagy?
-most még normális -mondta Liam
-jézusom,tiszta hülyék vagytok-nevettem,majd valami köhögö roham tört rám
-jol vagy hugi?-kérdezte Harry
-igen,csak kiszáradt a torkom-majd ittam egy kis vizet,nem kelett sok idő és már egy parkoloban voltunk ahol egy nagy busz várt ránk,el sem tudtam hinni hogy tényleg föl fogok lépni egy koncerten,vagyis 47 koncerten,a busz nem csak kivülröl hanem belülröl is oriási volt.A srácok röktön lerohanták az alvohelyeket,engem meg beosztottak Niall mellé a kétszemélyes ágyhoz.Már késő este volt amikor elindult a busz,egy Paul nevü kedves ficko is csatlakozott hozzánk meg persze soför,mindenki elhuzta a redönyöket vagy miket és bebujt az ágyába
-kényelmesen elférsz?-kérdezte Niall
-hát mondjuk-nevettem,majd az oldalamra fordultam ,Niall átölelt és a fejét a vállamra tette
-igy kényelmesebb?
-sokkal-majd megfordultam és megcsokoltam
-ezt miért kaptam?-kérdezte
-mert cuki vagy-mosolyogtam
-hát még ezért sem kaptam csokot
-hát akkor szokj hozzá,mert tölem fogsz kapni
-dejo hogy ujra veled alhatok,tudod milyen rossz volt egyedül aludni? nem tudtam akihez hozzá bujni,nem tudtam akit reggel ébreszteni,és nem tudtam akit elárasztani a szeretetemmel-csokolt meg
-el sem hiszem hogy egy helyes és kedves pasim van
-most rám gondoltál?
-igen,és végre elhihetnéd hogy helyes vagy mert mindenki ezt mondja,nem?
-de,de ezt te honnan tudod?
-mit?
-hát hogy mindenki ezt mondja
-nem tudom,csak ugy beugrott-vontam meg a vállam
-dehát ez egy emlék akkor
-tényleg?
-igen,a tudat alatid mindenre emlékszik,nem egy nagy dolog de legalább emlékszel valamire
-ez azt jelenti hogy még vissza jöhetnek az emlékeim?
-igen-mosolygott majd  megcsokolt-és ujra olyan lesz mint régen
-annyira szeretnék rátok emlékezni-huztam el a szám
-és fogsz is,minden rendbe jön Bella,igérem
-hagyd abba
-mit?
-azt az izét a szemeddel
-micsodát?
-nem tudom,de tulságosan cuki vagy igy-nevettem
-oooh-majd megcsokolt
-aludjunk,mert hosszu lesz a holnap-mosolyogtam rá majd a mellkasára feküdtem és el is aludtam

**Zayn szemszöge**
Nem hiszem el,elmondtuk a Bellának hogy megcsaltam,de miért? lett volna esélyem és most megint elszurtam.Folyton elszurom.az lett volna a legjobb ha mellém osztják egy ágyba,legalább tudtam volna vele beszélni.De most mit csináljak hogy vissza szereztem,Niallal olyanok mint akik nem is ezen a bolygon élnek.tulságosan cukik ahoz hogy elrontsam ezt.de mit tegyek? nem birok Bella nélkül élni-rugtam bele a redönybe
-haver maradj már nyugton,valaki aludni szeretne-kiabált Louis
-bocs-mondtam,ekkor Liam elhuzta a redönyét,
-mi a baj Zayn?-kérdezte
-semmi,honan veszed hogy baj van?
-Zayn
-jolvan na,nem birom Bella nélkül,de ő meg megint bele zugott a Niallba
-aaaj,már megint ezen filozol? egyszerü a dolog,mutasd meg a Bellának hogy milyen lenne ha veled lenne,ébreszd rá hogy szeret téged
-ugye tudod hogy most arra adtál engedélyt hogy a legjobb haverod első komoly kapcsolatát szétromboljam
-ez igy szarul hangzik,inkább maradj veszted,nem szeretném ha a végén ujra veszekedés lenne
-de mit csináljak ha szeretem a Bellát?
-nem tudom Zayn,ez a ti ügyetek,ebben mi nem segithetünk
-igaz,kösz Liam,és jo éjt-majd vissza huzta a redönyt,én meg bele vágtam a fejem a párnámba
-Zayn?-kérdezte az az angyali hang a redönyön kivülröl,röktön elhuztam
-igen?
-aludhatok nálad?-kérdezte
-persze-majd fölmászott az ágyamra és bebujt mellém-hogy hogy velem akarsz aludni?
-Niallal mielött elaludtam,beszéltünk,és Niall ugy döntött hogy aludjak veled mert tuti akarsz velem dumálni
-gondolat olvaso-mosolyogtam-huzd össze magad mert ez nem kétszemélyes-mondtam majd betakargattam és hozzá bujtam,olyan jo volt ujra érezni az illatát,és hozzá bujni,érezni hogy melettem van,ez a lány  teljesen kikészit
-minden okés?-kérdezte
-igen,miért?
-mert nagyon sohajtoztál-nevetett
-csak a multra gondoltam
-jo neked
-miért?
-mert te legalább emlékszel a multra,viszont én? pedig annyira szeretném tudni hogy mit éreztem irántad vagy a többiek iránt
-hát ebben segithetek
-tényleg? hogyan?
-az érzéseiddel tisztába voltam,mindig is
-mesélsz nekem?
-persze,hát Harryt bálványoztad hogy ilyen sikeres lett,Liamre a legjobb barátodként tekintettél akire mindig számithatsz,Louis volt az a barátod akivel mindig el tudtál hülyülni,Niall és én voltunk azok akik közt nem tudtál dönteni,nem tudtad eldönteni hogy melyikünket szereted jobban,és ebböl lettek a viták
-bonyolult egy életem van-nevetett
-az biztos,alig vagy 16 és máris ilyen dolgoknak vagy kitéve
-de legalább vannak barátaim akikre mindig számithatok
-ez igy van,mi mindig itt leszünk neked-mondtam majd megforditottam fejét és egy lágy csokot nyomtam a szájára,
-mit müvelsz?-kérdezte
-megcsokolak,miért minek látszott?
-Zayn,én Niall csaja vagyok,vagy elfelejtetted?
-nem felejtettem el,de tulságosan kivánlak,inkább aludjunk -majd a másik oldalamra fordultam,pár perc után egy lágy kezet éreztem a vállamon játszadozni-mit csinálsz?-kérdeztem
-nem birok aludni
-aaaj,gyere,együnk valamit-majd lemásztunk az ágyamrol és elmentünk a hütöig,kivettünk néhány kaját és vissza mentünk az ágyamhoz és el kezdtünk majszolni
-ide adnád a mustárt?
-aha,uuh,együnk chipset is-mondtam majd két zacsko csipszet bevágtunk
-ti meg mi a fenét müveltek?-huzta el a redönyt Paul
-eszünk-mondtuk tele szájjal
-hajnali kettökor?
-képzeld azt hogy délután kettö van-mondtam
-ugye tudjátok hogy ha ilyen későn esztek az árt a szépségeteknek-erre mindketten kiköptük a padlora a szánkban lévö kaját-undorito
-héj,most már legalább nem eszünk
-aaaj,komplett hülyékkel vagyok körülvéve-mondta majd elment az ágyához
-álmos lettem-mondta Bella
-én is,aludjunk
-oké-majd lefeküdt én átöleltem és ugy aludtunk el,reggel hangos zajra ébredtünk....

4 megjegyzés:

  1. Eszméletlen jó.. ;D of course..xoxo

    VálaszTörlés
  2. Gyorsan a következőt, szuperek vagytok! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjük és már dolgozom rajta,de még nem tudom megmondani mikorra lesz kész xxx Bella

      Törlés