2012. december 4., kedd

L.A.-től Londonig...

-igen,a London Eye-t nem hozhatjuk be a házba-nevetett Selena
-én inká...oh pillanat telo
-halo?
-szia cica
-Michael?
-pontosan,és üzenem a te kis pasidnak hogy velem ne szivozzon mert még a végén ő is megbánja
-ugyan mit mondott hogy őt is bele akarod keverni?
-oh szoval nem halottad,talán kérdezd őt,és mégvalami ezentul téged békén hagylak és az egész Styles Familyát...
-végre
-de
-miért van de?
-de mivel magatokat jol megtudjátok védeni ezért ott okozok fájdalmat ahol a legjobban fáj,a szivben,végre megtudod hogy nekem milyen érzés volt látni hogy eltávolodsz tölem
-ezzel mire célzol
-csak arra hogy te tehetsz bármit nem esik bántodásod,de a barátaidat nem biztositom
-Michael...halo?Michael!!!

-minden okés?-kérdezte Harry
-nem-mondtam majd vissza ültem a székre,Niall röktön oda jött és a hátam kezdte simogatni,jolesett,megnyugtatott-Niall?
-igen?
-te mit mondtál a Michaelnek?
-miért?
-mert most azt mondta hogy leszáll a Styles Familyárol...
-dejoo-kezdett örülni Niall
-de viszont azt is mondta hogy a barátaim vannak most veszélyben
-mivan? ki az a Michael?-értetlenkedett Sam,Liam félre hivta és megbeszélte vele
Mikor visszajöttek Sam arcán borzongást láttam
-Jézusom Bella, ez komoly? - kérdezte
-Igen, és... - kezdtem
-...ha ezek után, nem szeretnél velem, illetve velünk lenni, akkor megértem - fejezte be Liam a mondatomat
-A számból vetted ki a szót, Liam - mondtam
-Jaj, dehogyis, nagyon szeretlek titeket, és Liam...még ilyen baromságot ne mondjál, mert téged sosem hagynálak el
-Köszönöm - csókolta meg Liam
-Akkor? mi legyen? - kérdezte bátyus
-Fogalmam sincsen, azt tudom, hogy kezdem unni Michaelt - mondtam - de azt meg nem hagyhatom, hogy bajotok legyen...felhívom Nessy-t - majd behuppantam a szobánkba, és csörögtem

~Hello nővérkém - mondta Ness
~sziaa, figyi, gond van
~Michael?
~gondoltatolvasó vagy...az van, h felhívott és azt mondta, hogy a Styles-okat békénhagyja, de a barátaink nem lesznek biztonságban
~Hát ez remek, ezek szerint, azért csapta el majdnem Jake-et meg Justint egy kocsi?
~MICSODA? - kérdeztük egyszerre, mert ki volt hangosítva a teló
~Bizony, ha Jus testőre nincsen, már lehet, hogy ők sincsenek
~Én mért nem hívtál fel azonnal?
~Mert nem gondoltam hogy összefüggés lehet...viszont mi legyen?
~Pont ezért hívtalak
~Rendőrség?
~Londoni kicsukva, Michael megtudná, és...
~Los Angelesi? Ezt nem ismeri, itt nem tud mit tenni, ha feljelentjük
~Bizonyíték?
~Még nincs, de bízzátok ide, majd lesz...SRÁÁCOK - kiabálta Ness - nyomon vagyunk, Michael volt...ahha...menjünk?...oksa...na ittvagyok, bizonyítékot keresünk, aztán bemegyünk a rendőrségre...addig pedig MINDENKI ÚVATOSAN LONDONBAN - kiabálta Nessy nekünk
~És veletek milesz?
~Ajjh Liam, mi is úvatosak leszünk
~És mikor jöttök haza? - kérdezte Loui
~Nem tudom Loui, mostmár ezt el kell intéznünk itt...aztán megyünk...szeretleeeek titekeeeet NAGYOOOON - ordította a végét ikrem - sziasztoook
~SZIAAA - ordítottunk mi is, aztán letettük

-Akkor marad az óvatoskodás, és az elővigyázat, egyikünk se megy egyedül sehova... - kezdte Liam -
-d....
-Nem, még te sem Loui - nevetett Zayn
-De...
-Igen, tudjuk neked nicnsen senkid...DE...kedves Tomlinson...majd én megyek veled...meg amúgy is, koncertezünk 2.-ától, szóval nem lesz gáz... - mondta Harry

*L.A. and N.Y*
-So... - kezdtem mikor letettem a telót - az van, hogy valószínűleg Michael valakije...vagy nem tudom, gázolt majdnem el titeket
-De miért nem téged? - nézett Justin
-Kössz Justin, én is szeretlek - mosolyogtam
-Jaj, tudod hogy énis, csak nem értem...az logikusabb lett volna...
-Igen szerintem is...
-Na fogjátokbe...most akarnám mondani...azért titeket, mert Harry-t, Bellát, meg engem békénhagy Michael, de a barátainkat nem...fogjátok??
-Jaja... - mondták
-Na és, nyomoznunk kéne kicsit, valami bizonyítékot keresni, mert Londonban, sok embert ismert Michael, az apja révén pl vannak barátai a rendőrségen is, akik rögtön köpnek neki, ha Belláék bemennének feljelentést tenni. Ezért kell itt L.A.-ben elkapnunk valahogyan...valahogy fel kéne kutatni a majdnem gázolótokat, és őt bemószerolni a zsaruknál, és talán ő majd mesélne, hogy ki bízta meg...na?
-Remek ötlet Cica, de nekem holnap este fellépésem lesz
-Nem baj Jus, majd Jake-kel megyünk holnap, de segítetek akkor??
-Naná...
A kis megbeszélésünk után leültünk kajálni Mel a szakácsnő isteni kagylót készített, aztán elmentünk várostnézni, immáron sokadszorra.
A városnézések végeredményei pedig általában érdekes képek lettek :)

Höhö Justiiiin :D

Yep-yep köszi Jake
in New York by Justin





Gyilkos nézés...ájáj...némi kosarazás után :)
-Ezééért a képért, még számolunk Vanessa... - mutogatott Jake Justin gépén egy képre
-Most mit vagy úgy oda? - nevettem - nagyon szexi lett...majd meglátjuk mit szólnak az emberek hozzá twitteren...okoska
-Na azt meg ne próbáld - fenyegetett meg viccesen...amiből Justin lekapott egy mozzanatot

-Nagyon félek Jake Ryan - nevettem
-Te Nessy, ez a Michael gyerek nem azt mondta, hogy békénhagy titeket?
-De igen, miért?
-Mert most találtam egy képet a neten, ami hát nem hiszem, hogy békénhagyás lenne...
-Mutasd

Sziasztok Nessy fanok...nem ismerős nektek ez a sráác?
Csak nem Harry Styles? Milyen költői vagyok byye XD
-MEGÖLÖM, hívom Bellát

~Szia, a neten lévő kép miatt hívtál?
~Láttad? - kérdeztem aggódva
~Igen Loui éppen most beszél Michaellel
~Fejleményről értesíts...nem hagyom hogy megússza...
Amint letettem, azonnal kiírtam hogy az nem Harry hanem Nick Jonas az előző barátom...akiről tettem is ki gyorsan egy képet

Ő itt Nick, fiúk és lányok, és nem Harry,
ahogyan az előző képen sem  a bátyám van :)
Sokan elhitták hogy nem Harry, de sokan kritizáltak
pl.: Nekem már a saját bátyád is kell, szánalmas vagy
vagy: Miért nem húztok el ti Styles-ok a francba? Főleg te meg az ikertestvéred...
Meg ennél durvábbak

Villámgyorsan felhívtam Nicket, hogy segítsen
~Megpróbálok, nyugi :)
Pár perc múlva kinn volt egy kép rólunk, amikor még jártunk...Nick kitette, így lassacskán mindenki elhitte, hogy igazat mondok
~Nick, örök hálám, meghálálom ha találkozunk
~Szavadon foglak, mondjuk a Choice Awardson...jösz?
~Asszem megyünk, akkor ott, sziaaa

Gyorsan írtam Michael-nek is
@MichaelTheBig Höhö, na erre mit lépsz??? Szánalmas nyomiiiiingeeer ;)

Louis is írt egy twitet, hogy:
@NessyStyles Büszke vagyok, annyira ügyi vagy, hogy megoldottad ilyen hamar, és frappánsan...hazajöhetnél már, kiss :)

A napnak lassan vége lett itt L.A.-ben és Justin felvetette hogy menjünk el szórakozni, valami Buddha...izébe...valami bárba
-Jake? - kérdeztem
-Mehetünk, legalább csajozok
-Asszem neked már van - húzogatta a szemöldökét Justin
-Pfuj Jus, magadra gondolsz - nevettem - ne előttem, ha kérhetem :D
-Hülye...egyszerűen HÜLYE - nevettek ők is

Ezek után elmentem összekészülődtem. Felkaptam valami ruhát, és már mehettünk is...de Jus, és Jake is csinik lettek


-BULIII - kiáltottam bele a tömegbe, amikor Michael termett előttem
-Azt lépem rá szivi, hogy...hmm...hol is vannak a barátaid??? - vigyorgott
-Szemét, add vissza őket...
-Olyan egyszerű volt így...Londonban hiába keresnek úgysem találnak meg...na páá
Elkezdtem körbe-körbe szaladni, kerestem a fiúkat de semmi. Kénytelen voltam felhívni otthon Harryéket

~Igen? - szólt bele álmosan bátyusom
~Harry, Michael elrabolta Jake-et és Justint
~Mi? Azonnal gépre ülünk - már le is tette, de azonnal csörgött megint

~Igen? - remegett a hangom
~Most azonnal menj haza, zárkózz be, és ne engedj be senkit, már az ajtóban állunk, pár óra és ottleszünk, sietünk ahogy lehet
~Oké - majd letettem, fogtam egy taxit, hazamentem bezárkóztam, bebugyoláltam magamat egy paplanba, és egészen addig ki sem másztam, míg nem hívott Harry, hogy itt állnak az ajtó előtt. Akkor kinyitottam, és beleugrottam tesóm nyakába, ő felemelt, és bevitt, mert teljesen elfáradtam a sírástól
-Bells?
-Haza kellett mennie Holmes Chapel-be, anya hívta, Niall pedig elkísérte
-Most mi legyen?
-Már megoldás nincs, hívni kell a rendórséget, mikor tűntek el? - kérdezte Liam
-7-8 órája, de nem úgy van, hogy 12 óráig nem keresik őket?
-De igen...
-Akkor adig keressük mi őket, vagy nem tudom...VALAMIT CSINÁLJUUNK - kiabáltam
-Nyugi...menjünk fel a szobádba - mondta Loui
Fent aztán elkezdett beszéltetni, mindenről, a tegnapi napról is, például, és egy kicsit megnyugodtam, talán még el is mosolyodtam...majd átöleltem és végül elaludtam. Ahogyan gondolom Louis is elaludhatott, mert mindketten nagy zajra ébredtünk...



























2 megjegyzés: