2013. január 5., szombat

Három kemény hónap

Egy egy kicsit Nessycentrikus rész, de volt már Bellacentrikus is :)

-Ha nem nyitod ki akkor az ajtón keresztül kiabálom ki. Nincs igazad...én nem bántottam meg senkit, talán én lehetnék megbántva, mert...
-Mit kiabálsz? - jött oda Liam
-Mindegy...szóval, akár bele lett rángatva Louis akár nem, megcsalt...a bátyánk meg oké, hogy hülye, de...najó, nekem ez sok...ha úgy gondolod, hogy igazad van, akkor legyen Taylor a testvéred, én hazamegyek...IDIÓTA!!!
-Hogy mit csinálsz? - kérdezték egyszerre a fiúk
-Jól hallottátok, ha már a testvéreim sem állnak mellettem akkor ugyan ki állna?
-Beszélhetünk? - kérdezte Louis
-Kettesben nem, maximum itt
-Oké...csak belerángattak
-Nem hiszem hogy annyira rángatni kellett téged...legalább mondtad volna meg, hogy mi nem jó a mi szexuális kapcsolatunkban..ezt meg lehet beszélni, nem kell azért más lánnyal ágyba bújni, mert oké, hogy hozzád képest fiatal vagyok, de a szavakat ismerem
-Sokat ittunk
-Jó kifogás - majd mivel Bella bezárkózott a szobánkba, összeszedtem a maradék cuccomat a fürdőben, és leléptem
-Hova mész? - szaladt utánam Liam
-Mint mondtam, haza...Holmes Chapel-be. Nélkülem is elvagytok, minek kellek én ide?
-Mert te vagy az előfellépőnk
-Meg Bella...egyszemélyes zenekar...hurrá. Sajnálom, de nem tudnék együtt lakni ezekkel
-Akkor átköltözöm veled egy másik szállodába, na? De neked is fontos a zene, és keresel is vele, nem is rosszul
-Majd keresek otthon melót, úgyis mindíg van nekem egy hely a CsirkeFalatokban, Hank fenntart nekem egyet tavaly óta - mosolyogtam - és ha van szabadidőd, tudod hol találsz meg. Meg így legalább visszamegyek a suliba is
-Akkor másik szálloda szóba sem jöhet?
-Ha átjönnél velem, megint pletykálnának
-Had pletykáljanak, de legalább itt maradnál,naaaaa
-Oké, egy próbát megér...de nem jössz velem, nincs kedvem megint fotósokkal meg riporterekkel hadakozni
-De elkísérlek
-Az úgy oké - majd átmentünk a Hiltom-ba, és mivel a tulajdonos lánya, nagy 1D fan, és kapott képet Liamm-mel, így kaptam egy nagyon jó kis lakosztályt, szinte teljesen ingyen... - hát, ruháim nincsenek, majd ha Bella, kijön a szobából, áthoznád nekem?
-Persze
-És ha valaki kérdezi, nem tudod, hol lakom, csak annyit tudsz, hogy ittmaradtam, és hogy a fellépésekre, meg interjúkra megyek
-És mi lesz a turnéval? Holnapután indulunk tovább
-Majd megyek repülővel, úgyis van turnélistám, ne aggódj, nem lépek le, csak külön megyek tőletek - mosolyogtam - és köszi, hogy te legalább mellettem állsz
-Meg Niall is
-Meg ő is, neki elmondhatod hol vagyok, na de menj, és tudod - öleltem meg - te nem tudod hol lakom

*Liam*
Amint beléptem a szobába, mindenki faggatni kezdett
-Nem tudom hol van, egy ideig mentem utána, de aztán eltűnt, azt mondta telóban, hogy holnap vigyem a cuccát a főtérre, és hogy a turnéállomásokra majd repülővel jön, nem a busszal
-Csodálatos, gratulálok Bella - kiabált Louis
-Mégis mihez? - kiabált Bella vissza - ahhoz hogy megcsaltad? Állandóan szemétkedsz vele, én meg egyszer nem értek vele egyet, és máris hibás vagyok?
-Ami azt illeti te voltál a hab a tortán - szállt be Harry is
-Nem drága bátyám, Taylor volt a hab a tortáján, vagyishát...az, hogy segítettem Tay-nek lehurcolkodni
-Ja, hogy innen fúj a szél! - mondta Louis - akkor is nagyon szépen csináltad
-Louis, kopj le, ha te nem csalod meg, nincs ez az egész
-Ha Harry nem rángat le a bárba nincs ez az egész - mondta Louis
-Ha te nem kezdessz el flörtölni Taylorral nincs ez az egész kezdjük itt. És a vitát lezártam - majd bevágta maga mögött a közös szobaajtaját Louis-val
-Szerintem is, remek, most hol a nyavalyában aludjak? - végül bevágta Louis a Niall-Liam-Zayn szoba ajtaját
-Detto - vágta be Bella a harmadik ajtót
-Kanapé? - kérdeztem
-Az lesz - mondták a fiúk

Reggel szörnyű volt felkelni Nessy nélkül...mindig körbeugrál minket, meg kaját csinál...most meg...SEMMI
Gondoltam kifaggatom Liam-et, hogy nem e tudja mégis, hogy hova ment a hugom
-Te Liam, tényleg nem tudod, hogy hol van Nessy? - puhatolóztam
-Neked is jó reggelt...ja igen, jó éjszakánk volt, hárman aludtunk egymáson
-Bocsi, szóval?
-Nem Harry, nem tudom
-És esetleg elmehetek veled ma a Főtérre?
-Nem...most pedig összerámolom a ruháit, és felhívom...NE MERJ UTÁNAM JÖNNI

~Jó reggelt, összeraktam a holmidat, mikor vihetem?
~Akár most is, már futottam is a parkban
~Ilyen korán? Vagyis nekem korán, akkora hepaj volt itthon, Zayn, én, meg Niall a kanapén aludtunk
~Apropó Zayn-nek is elmondhatod hol vagyok
~Akkor átmegyünk együtt
~Okés, fél óra múlva várlak

-Hapsikáim - ébresztettem Zayn-t, és Niall-t - van kedvetek eljönni velem valahova?
-Mehetünk - dörzsölgette a szemét Niall
-Csak el ebből a paprikás hangulatból - tette hozzá Zayn
-Hova megyünk? - kérdezte már az utcán Niall
-Majd meglátod
-A bőrödből ítélve a Főtérre, okoska - nevetett Zayn
-Majdnem oda - mosolyogtam
-Sziaaaa - öleltek meg a fiúk a hallban
-Szóval itt laksz - néztek körül a szállodában
-De csak holnapig, aztán repcsizek tovább, Louisiana-ba
-Nem lenne egyszerűbb velünk jönni? Mi ittvagyunk, nem kell a többiekkel beszélgetni - mondta Niall
-Már vettem jegyet, a többit majd kitalálom ott, nem megyünk el sétálni?
Végül elmentünk a parkba, valahogy sokkal szabadabban éreztem maga, kicsit a tesóim nélkül. Imádtam őket, de kicsit jó volt nélkülük. Hülyültünk a fiúkkal, aztán megszólalt Zayn telefonja
-Bella az, mit mondjak?
-Tök mindegy, de azt ne, hogy én is itt vagyok veled

~Szia, Édesem...iiigen, csak kijöttünk nyújtózkodni, miután a kanapén aludtunk...jó oké, sietek...szeretlek

*Nessy*

Végül aztán interjújuk volt a srácoknak, így magamra hagytak, én meg hintáztam egy kicsit a játszótéren, de megrohantak a rajongók
-Kérhetünk képet?
-Persze - aláírkáltam sok papírt, meg készíítettünk pár képet...és hirtelen megjelentek a riporterek is
-Igaz az, hogy szakítottál Louis-val? - tolta a képembe a mikrofont az egyik
-Honnan vesz ilyeneket?
-Taylor Swift azt állította, hogy remekül érezte magát a One Direction két tagjával, és mivel te másik szállodában laksz...
-Hogy maguk milyen szemfülesek, nem nyilatkozom
-Akkor a fantáziánkra bízza? - kérdezte egy másik
-Írjanak amit akarnak - mondtam és elsétáltam
Előre féltem, hogy mi lesz holnap az újságokban, de nem érdekelt, ha Louis-t izgatja, majd kimagyarázza

Inkább visszamentem a hotelbe, és bekapcsoltam a tv-t, rákerestem a Cool-ra, és megnéztem az interjút, ahol látszott, hogy nagyon nincs rendben valami.

Amióta összevesztünk eltelt két hét, és még mindig fagyos a hangulat négyünk között. Én próbáltam lépni Bella felé, de egyre többet beszél Taylorral, Louis meg valami csajjal randizgat, Harry meg magába zuhant, mert Selena szakított vele. Zayn meg nem beszél velem, mert Bella megharagudott rá, amiért nem mondta el, hogy tudta, hogy hol lakom, még anno. Teljesen szétesett a 7 fős kis álom csapatunk, már csak én, Liam, és Niall tartunk össze. Nem baj, legalább mi összetartunk. Már nem megyek külön repülővel...a zenekari busszal megyek. Ott legalább ott van Jake. Egyre többet vagyok vele is, és a régi vonzalom kicsit újraéledt. Folyamatosan turnézunk, sokszor enni sincs energiám, fellépés, interjú, fotózás...fellépés, interjú, fotózás, autogrammok, képek...így megy minden nap. Nemsokára Teen Choice Awards is lesz, és Bellával fellépünk, meg jelöltek is minket a legjobb új előadó kategóriában. A békülés már régen nem rajtam múlik, hanem rajta

Végül két és fél hónap múlva megtört a jég. Addig csak amit nagyon muszály volt, azt beszéltük meg a nővéremmel. Onnan tudtam, hogy talán vége a mosolyszünetnek, hogy Taylor rettenetesen lehordta Bellát a twitter profilján

@... Na idefigyelj, ha még egyszer ezt megteszed, kitekerem a nyakadat a hugodéval együtt...kis...
-Te Bella - mentem oda hozzá - ezt láttad?
-Igen, nem érdekel - ült tovább az ágyán
-Miért írta ki?
-Az a mi dolgunk...
-Jól van - majd kimentem a szobából, éppen Texas-ban voltunk
Leültem a nappali kanapéra, amikor Harry odajött hozzám
-Még mindig nem beszélünk? - nem válaszoltam neki - Taylor már 3 hónapja volt...jaj nemár, bocsi bunkó voltam akkor reggel - erre megölelt
-Semmi más bajom nem volt, csak az, hogy nem kértél bocsánatot...mert én már régen megtettem
-Igen tudom vagy 2 hónapja, akkor??
-Szent a béka - mosolyogtam rá - Loui-val hogy vagytok?
-Hát...vagyunk
-Olyan jó lenne ha Larry megint Larry lenne...meg úgy mindenki a régi lenne
-Ehhez kell még idő
-Tudom, láttad mit írt Taylor Bellának twitteren?
-Nem, mit? - felléptem a twitteremre és megmutattam neki. De addigra törölte, így csak elmondtam a szöveget
-Mért írta ezt?
-Nem tudom, nem mondta el azt mondta ez az ő dolguk, úgyhogy szerintem te is hagyd majd elrendezi magában Bella...vagy megtépi Taylort...amúgy nagyon sajnálom Selenát
-Én is, az én hülyeségem volt, de most mi lesz veled meg Louis-val?
-Nem tudom, valami csajjal van most, úgy tudom...a netről
-Te a netről tájékozódsz Louis-ról?? - nevetett
Louis Tomlinson and new girlfriend??

-Most kérdezzem meg tőle? Amúgy meg, ha Louis-nak szabad, akkor nekem is szabad...
-De most akkor ti szakítottatok?
-Nem tudom...tudod mit? Ezt most megbeszélem vele
Bementem a szobájába
-Louis
-Hm?? - fordult meg - Oh, te? Nem vártalak
-Kösz, szóval, azt szeretném tudni, hogy oké, hogy 3 hónapja alig beszélünk, de sose mondtuk ki, hogy szakítottunk, vagy mégis? - ültem le az ágyára
-Nem szakítottunk, mert én nem akartam, csak szünetet szeretnék, vagy szerettem volna tartani, ez már csak rajtad múlik
-Meg a barátnődön, nem?
-Tess??? Csak szexre kell, ezt ő is tudja, de legalább elmondhatja, hogy One Direction taggal fekszik le...több felkérést kap a modellszakmában, de nem szeretem
-Kihasználod? Sose voltál ilyen
-Nem, és most sem vagyok, de állandó barátnőm volt - ölelt meg - de mivel nem mehettem be hozzád éjjelente, hogy: "hé bébi, szexeljünk, azt itt sem vagyok!", így kellett valaki, vannak vágyaim
-Ahogyan nekem is, de...
-Ne mondd, hogy nem voltál senkivel, Josh pletykált
-Leütöm, de nem haragudhatsz
-Dehogyis...nekem is két csaj volt, meg neked is két pasi
-Én legalább házon belül maradtam - nevettem
-Hát én meg sztáron belül
-Lüke
-Akkor lennék lüke, ha nem csókolnálak meg - majd megcsókolt, és egy békülős szexre jók voltunk egymásnál

Eközben, Bella, és Zayn szobájában is voltak események
-Bella
-Mondjad Malik
-Még mindig haragszol, mert nem mondtam meg hol lakik a hugod?
-Már csak magamra haragszom, hogy ilyen hülye voltam...az addig oké volt, hogy Taylorral jóban vagyok, voltam nem is tudom, de azért ti mégiscsak a családom vagytok, ő meg csak egy barát volt
-Akkor?
-Gyere ide Malik, annyira hiányoztáááál - csókolta meg Bella is Zayn-t, és hasonló lepedőakrobatikába kezdtek mint én Loui-val

PartyRock

Niall and WHO??? o.O
Én pasim - nem csalódtam, én fotóztam...
a csaja vagyok, meglátszik :D


Reggeli fotóóóó
LiamBaby bulizik
Hazatérünk plusz két fővel...
aztán a két plusz fő eltűnik


At home
Niall 'józanon' átvett valami tv irányítást
Holnap Karácsony - mondá az ÚR!!
Közös kép Bátyussal, és szerelmemmel

Zayn is beújít egy twitterképet Bell's-szel



Lesifotó...vagy Bella vagy Nessy...
Harry az egyetlen biztos pont a képen
Amíg én aláírok...addig
...Bella aláír













A kinnt maradt fiúk is szintén kibékültek, és este csaptunk egy hatalmas békülős bulit egy szórakozóhelyen, amit mint nagy sztárok kibéreltünk magunknak, és csak pár rajongó, meg a haverok, barátok, családtagok jöhettek be



6 megjegyzés:

  1. Please! The next part coming soon, sure? *-*
    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. Bellát nyaggasd :) bár jobb lett vna ha eztis ő írja, szörnyű lett...nom1 xx Nessy :)

    VálaszTörlés
  3. aaaj Nessy, szerintem ez is tök jo lett, és hát probálkozom Nani

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel egyetértek hogy tök jó, Tina is üzeni, ha majd lesz ideje komizik is. :D <3
      Am okés Bella. Èn várok. ;)
      Xoxo

      Törlés
  4. Igen ez nagyon jó. ;) bocsi hogy csak most írok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem gond és köszönjük,igyekszem a kövivel by Bella :)))

      Törlés