2013. január 9., szerda

müsorvezetés...közben pedig romantika

A buli hatalmasra sikeredett. Ott volt mindeni aki számít...Justin, és Selena kicsit késtek, mivel Amerikából tértek be hozzánk, de itt voltak. Harry-ék között már minden rendben volt Sel-lel, és ahogy láttuk Justinnal talán újra szent lesz a béke köztük. Itt volt még Sam is, az új barátjával. Liam-nek kicsit rosszul esett, de ilyen az élet
-Liam, nem tossz látni őket? - kérdeztem tőle
-Egy kicsit, de...ő szerelmes lett. Nem tudok mit tenni
-Gyere ide, én mindig itt leszek - öleltem meg
-Csak nem úgy ahogy én szeretném
-Jaj...sajnálom Liam
Itt voltak a zenekar tagjai is...Josh-ék is meg Jake-ék is, ott volt Demi is, akibe majdnem hogy szerelmes Niall, a Jonas tesók, nem tudom ki hívta meg őket, de iszonyat szexik voltak...és Harry meghívta Miley-t, aki hozta a vőlegényét, és Taylor Swiftet is
-Miley - mentünk oda Bell's-szel hozzá - sziaa, Nessy vagyok, ő pedig Bella, és hogy-hogy Taylor is veletek van?
-Sziasztok, nem tudom, szeretett volna csatlakozni, én meg...talán baj?
-Hát nem, csak volt pár hónapja egy kis összetűzésünk a nővéremnek meg most volt, a bátyánkkal lefeküdt, meg az én pasimmal is, aztán a csapatból már szinte senki-senkivel nem beszélt
-Miatta?
-Tulajdonképpen igen
-Banyek, ha tudom nem hozom el. Nem tudtam miért akar annyira jönni, de azt mondta, hogy kifizeti a szállodai szobánkat is ha eljöhet
-Furcsa - mondta Bella - mindegy, érezd jól magad...jah mellesleg Liam nagyon cuki
-Tudom - mosolygott Miley
Közben a rajongók már elkészítették a közös képeket is, és ugyanúgy buliztak mint mindenki más. Próbáltuk nem a legőrültebb rajongókat beválogatni a buliba, mert akkor extra rossz lett volna a hangulat

**Bella**
A hangulat a tetöfokon, mindeki iszik -kivéve Liam- és bulizik, hát két orán belül a táncból már csak riszálás lett.
-mindjárt jövök,iszok valamit-mondtam Zaynnek majd a bárpult fele vettem az irányt- egy gintonikot
-azonnal
-szia -mondta Taylor,én oda sem fordulva köszöntem vissza
-szia,látom ide is bepofátlankodtál
-meghivtak
-helyesbitek,meghivattad magad
-az mindegy itt vagyok és kész,ha nem tetszik ne nézd
-igazad van nem tetszik,és ha a One Direction vagy a barátaim közelébe mersz menni megfolytalak értetted?
-ááh,szoval egy kis vita miatt már ősellenségek lettünk
-az nem egy kis vita volt
-ha nem reagáltad volna tul talán nem tartanánk itt!!!-ordibálta erre elhallgatott a zene és mindenki csöndben figyelt minket
-szerintem nem reagáltam tul azt hogy ki akartad késziteni a hugom
-csak egy vicc lett volna
-az neked vicc hogy le akartál feküdni Louisal?
-kétlem hogy ő ellenezte volna
-és te ezt honnan veszed? te még azt sem tudod mit jelent az hogy szeretni
-oh szoval nem tudom?  képzeld nem csak a te hülye barátaid meg családod lehet szerelmes
-ez igaz, csak hogy te sosem tapasztalod meg milyen szeretve lenni
-persze a mindig szent Styles Család tudja, ti sosem tesztek semmi rosszta, sosem hibáztok, ti tökéletesek vagytok nem de?
-nem vagyunk tökéletesek, de mi legalább szeretjük a barátainkat és kiállunk melettük, és nem fekszünk le a barátaink pasijával
-már mondtam hogy akkor be voltam rugva
-és akkor az azt jelenti hogy lefekhetsz bárkivel? szánalmas vagy Taylor-majd hátat forditottam,kifutottam egyenesen az autonkhoz,beszáltam és elhajtottam a közeli parkhoz, lezártam az autot  és a bejárathoz mentem.
-kaphatok egy képet?
-persze-adtam a csajnak egy képet majd tovább sétáltam,még világos volt ugyhogy nagyon relytözködni nem tudtam,pár perc mulva meg is lett a hatása, egy tv letámadott
-szoval Isabella, mit gondolsz a Jedwardrol- fogalmam sics hogyan kerültek ők ide
-hát nagyon szeretem őket
-mesélnél rola hogy mit gondolsz,érzel irántuk?
-hát nagyon kedvelem őket mivel ugyan olyan őrültek mint én, szoval nagyon sok a hasonloság köztünk.....-és csak magyaráztam és magyaráztam
-és ha azt mondanánk hogy a Jedward a közelben van,mi lenne a reakciod?
-hát őrülnék neki, de igazából nem vagyok sikitozo őrült rajongo fajta
-de ha jol értesültünk holnap te és Taylor Lautner  lesztek a One Direction kulisszatitkai cimü esti adásnak a müsorvezetöi
-igen,ez igy igaz,és már nagyon várom a holnap estét
-megkérdezhetem hogy milyen a kapcsolatod Zayn Malikal?
-persze, és a kapcsolatunk tökéletes,Zaynnél nem is kérhettem volna jobb pasit
-tudomásunk szerint nagyon ügyetlen vagy,mesélnél pár történetet a rajongoidnak?
-igen, hát rám nem lehet semmi törékeny tárgyat hagyni, egyszer Olly Murs platina lemezét néztük éppen, és ha Olly nem áll melettem ma már csak darabjaiban láthatnánk azt a platina lemezt
-Olly nem volt mérges ?
-hát nem tudom, de Ollyval már sok ilyen balesetem volt, sőt akivel csak találkoztam, sokan kérdezték már hogy hogyan lehetek ilyen ügyetlen mivel Nessy tökéletes, igazából Nessyt még sosem láttam hibázni én viszont folyton hibázom
-talán féltékeny vagy a testvéredre?
-erröl szo sincs, de Nessyvel igazából olyanok vagyunk mint a tűz és víz, a belsönk nagyon külömbözik annak ellenére is hogy ikrek vagyunk
-szoval te vagy a rosszkislány mig Nessy a jo kislány
-pontosan
-és volt már komolyabb eseted is?
-pontosabban?
-mondjuk hogy rendörségen kötöttél ki
-hát volt már gyorshajtás miatt ilyen ügyem, vagy hogy vezetés közben hülyültem és a rendörök épp észre vették
-szoval egy igazi rossz kislánnyal van dolgunk-mosolygott a riporter-köszönjük hogy nyilatkoztál és önök nézzenek minket máskor is, viszlát-majd integettünk nekem meg elegem lett és inkább vissza mentem az automhoz és haza mentem vagyis a szállodához
-jo napot asszonyom-köszönt a kapus majd kinyitotta nekem az ajtot
-jo napot, köszönöm- majd föllifteztem az ötödikre és bementem a 336-os szobába
-hol voltál? csak ugy el huztál-állt elém Nessy
-a parkban-válaszolt helyettem Harry
-honnan tudod?
-most adtak a tv-ben
-jah igen, interjut adtam, és Nessy most röktön választanunk kell valami ruhát holnapra
-uh el is felejtettem te holnap müsorvezetö leszel
-jaja,nekem is a riporter jutatta eszembe-másnap eléggé izgultam, de mikor megláttam Taylort picit lenyugodtam
-Styleeees-ölelt meg Taylor a riporterek hada meg le is kapott minket
Taylornak picit fura az arca
-mindjárt kezdünk..5..4..3...2...és felvétel
-köszöntünk mindenkit a One Direction kulisszatitkai esti müsorban-mondtuk egyszerre Taylorral
-felmerül a kérdés hogy miért én vagyok ennek az egyik müsorvezetöje-mondta Taylor
-én azt hittem azért vettek be mert helyes vagy
-komoly? jo tudni rola, ezt még megbeszéljük Joe-mutatott nevetve a managementjére
-na de meséljünk picit a 1D-röl is,nem csak erröl a vérfarkasrol
-miért te mi vagy? vámpír?
-nem, én is vérfarkas azok bejövösek-kezdtük el hülye beszélgetésünk,dehát ezért vettek föl minket hogy szorakoztassuk a nézöket
-....most pedig menjünk és mutassuk be a helyszint is-mondta Taylor majd megindultunk az ülöhelyekhez,és lepattantunk a székekre
az este további részét is végig hülyéskedtük, és egy két orás bemutatás lett kész, hullák voltunk,de vörösszönyegen még  kelett fotozkodni
-wooow, Isabella Styles,téged bárhol fölismerlek
-Ian Somerhalder, sziaaaa-öleltem meg
Ian csinált egy képet rolunk


fölbukkant Harry is
szerelmemmel
**Nessy**
Délután mindenki elhuzott kivéve én és Louis
-mi nem megyünk?-kérdeztem
-mást terveztem-majd bekötötte a szemem
-hova megyünk?-kérdeztem már,mikor éreztem hogy a magánrepcsin ülünk
-meglepetés
-de...
-shhh-tette a kezét a számra-aki kiváncsi hamar megörekszik
-mikor érünk oda?
-kábé még 10 perc,annyit kibirsz?
-talán....-10 perc után tényleg lesszálltunk,mikor levette a szememröl a kötést nem hittem a szememnek-atya ég Louis, hisz ez Paris-gyöynörü volt ez a város,mindig is el akartam jönni ide
-tetszik?-kérdezte Louis miközben az eifel torny felé sétáltunk
-nagyon,Szeretlek William
-én is szeretlek Vanessa-majd lágyan megcsokolt
leültünk picit pihenni

az eifel torony,amely alatt kivántunk egyet
gyönyörü volt minden

3 megjegyzés: