2013. január 16., szerda

Stange accident's

EBBE MOST NEM LESZNEK KÉPEK!! Bocsesz...fáradt vagyok!
Egy kis közlendő: Kövessetek minket twitteren: @NessyOffic_1D és @_Love_Bella_
Jah, és jöhet ask-ra is bármi, ami nem pocskodiázó: Nessy --> http://ask.fm/dreamlittle Bella --> http://ask.fm/ImNiallFan
BOCSI A HÍRÖZÖNÉRT XD Jó olvasást by Ness Xx

-Nem akarom, hogy a hugaimnak mindenféle pasik mocskos ajánlatokat tegyenek - kelt ki magából Harry
-Ajjh bátyus, nem fognak - mondta Nessy
-Ha meg mégis, amúgy is kaptunk már olyan leveleket - mondta Bella
-MI?
-Csak nem kötünk mindent az orrodra, ebből is látszik, hogy meg tudjuk oldani a gondjainkat
-Ha meg eldurvul szólunk nektek - fejeztem be a gondolatmenetünket ikremmel
-Akkor sem megyek bele, és a fiúk se - nézett Harry a fiúkra szúrósan
-Akár veletek akár nem, de... - kezdtem
-...megcsináljuk, úgyis többet tudunk rólatok, mint ti saját magatokról, szóval
Tesómmal csípőre tettük a kezünket, és mi is szúrósan néztünk a fiúkra
-Jaj ne nézzetek így, megöltök - takarta el a szemét Louis és Niall
-Tudjátok... - kezdte Liam - Harrynek igaza van... - Harrynek felcsillant a szeme - de tény, hogy nem ülhetnek állandóan a nadrágszáradon Hazza. Szóval részemről oké
-Köszi - mondtuk neki
-Nálam is oks - mondta Niall
-Nálunk viszont nem - mondta Zayn - a barátnőink vagytok, és Harry hugai, lényegében mi felelünk értetek
-Bla-bla...Bella, telefonáljunk, hogy elvállaljuk
-Nessy, NEM
-Louis, DE!! Gyere - fogtam meg nővérem kezét
-Hűha, nem gondoltam, hogy tudsz rossz kislány is lenni - mosolygott rám tesóm
-Nem vagyok rossz, csak azt teszem amit jónak tartok, és szeretnék - leültem és tárcsáztam, kihangosítottam, és lebeszéltük valami Sam-mel, hogy pénteken bemegyünk, és aláírjuk a szerződéseket

1 óra múlva Harry lélekszakadva rohant be a szobánkba
-Mivan? - kérdeztük, komolyan megijedtünk, hiszen Harry zokogott
-Anya....most hívtak, hogy...hogy anyát elütötte eegy a-auto, és kómában van, lényegében a gépek tartjáák életben
-MI? - Harry leült mellém én pedig mivel sokkal érzékenyebb voltam Bellánál azonnal sírni, hisztizni, zokogni kezdtem, Bella úgy ahogy tartotta magát, de ő is sírt. A fiúk tapintatosan nem jöttek fel, de felhívták Paul-t, aki azonnal tárcsázta Harry-t
~Igen? - szólt bele Harry
~Paul vagyok, pakoljatok, mentek haza
~Köszi Paul, pakolunk - majd lerakta, és elkezdett rámolni
-Mit csinálsz? - kérdezte Bella
-Megyünk haza, Paul elengedett
-Nekem nem kell semmi ruha, csak anya - sírtam megint
-Nessy nyugi - ölelt meg a bátyám - minden jó lesz, hidd el
-Ahha, anya kómában, és minden jó lesz? - kiabáltam - komolyan gondolod? - már üvöltöttem
-Nessy, nyugi - jött be Louis, átölelt és csak álltunk ott egymás karjaiban, én meg csak pityeregtem
A fiúk kijöttek velünk a reptérre, elköszöntünk tőlük, és felszálltunk a gépre. 1 óra múlva kiszálltunk, egy kocsi várt minket, ami bevitt a kórházba, ahol azonnal anyához vittek minket. Persze a rajongók rájöttek, hogy itthonvagyunk, és megszállták a kórházat. Meg persze a pióca újságírók is jöttek

-ANYA!!! - rohantunk oda az ágyához
-Doki, mondja el, hogy mi történt - kezdte Bella
-Anyukájukat elütötte egy autó
-Megint autó? - mondtam Bellának - ez már több mint furcsa
-Mi az, hogy megint? - nézett rám Harry
-Majd elmondjuk, folytassa Doktor úr
-És megműtöttük, de vérrög keletkezett az agyában, ami nem tudjuk, hogy felszívódik e.
-Van rá esély? - szipogtam
-Nem sok
-Köszönjük Doktor úr - mondta Harry, a doki kiment mi meg elmeséltük Harrynek, hogy Jake, és Will szüleit is autó ütötte el 2 napja
-Ez komoly? Ez....a rendőrségre tartozik már szerintem
-Igen, mi is erre gondoltunk, de a legfontosabb most anya - odamentem az ágyához, és megfogtam a kezét, Harry rátette a kezemre az övét, akiére Bella tette rá
-STYLES-ok örökkön-örökké - mondtuk egyszerre, aztán Harry leült a székre, mi pedig az ölébe, és csak szorongattuk anya kezét

Elaludhattunk, mert arra ébredtünk, hogy minden gép sípol, meg kattog...az orvosok meg betódultak, minket kitett egy nővér, behúzták a függönyt. Rosszul lettem, szédültem, hányingerem volt...Harry leültetett, de Bella is rosszul lett, sírógörcse lett, Harry őt is leültette.

Ott ült a három Styles megtörve, egyetlen és legfontosabb rokona életéért imádkozva! - Hiába

Háromnegyed óra múlva kijött egy orvos, és közölte velünk, hogy anya feladta. Mindhárman össze eshettünk, mert pár óra múlva egy kórteremben ébredtünk infúzióval a karjainkban
-Ugye, csak rossz álom volt? - kérdezt bátyus
-Nem tudom - kezdtem
-Nem hiszem, mindhármunknak ugyanaz az álma? - és elsírta magát

*2 hét múlva*Nessy *

Lejöttek a fiúk, megrendeztük a temetést, meg a tort, vagy mit, sose értettem minek kell örömködni mikor valaki meghal...de meg kellett csinálni. Rokonok nem voltak, hiszen egy szál rokonunk se maradt. Nagyapiék nagymamiék már régen meghaltak, apa meg...be sincs jegyeztetve, hogy kicsoda. A tor kellős közepébe bekopogott valami nő, meg két hapsi
-Tessék - nyitottam ajtót
-Vanessa Styles?
-Attól függ ki kérdezi
-A gyámügytől jöttünk
-Akkor rossz helyen kopogtatnak - majd rácsuktam az orrukra az ajtót, de megint csengettek. Harry elindult kinyitni, de elkaptam
-Ne menj, a gyámügyesek azok, nem akarom, hogy szétszedjenek minket. Gondolkozz, kiskorúak vagyunk rokon nélkül
-Én már nem
-De, még egy évig te is
-Kérvényezhetem a nagykorúsításomat
-Ami minimum egy év, bírósággal mindennel együtt
-Akkor is ki kell nyitni - kinyitotta az ajtót, én meg mellé léptem
-Bocsánat, hogy magukra csaptam, de nem akarok elköltözni innen
-Mi az? - jött oda nővérem
-Gyámügyesek - súgtam neki
-Miért nem csapod rájuk? - kérdezte halkan
-Már megtettem, de Harry kinyitotta nekik megint

Bejöttek, és felmentünk az emeleti társalgóba
-Az a helyzet, hogy önök mindhárman kiskorúak, ez egy igen nehéz helyzet, hiszen világhíresek, de ugyanakkor árvák is
-Arra gondoltam nagykorúsíttatom magam - mondta Harry
-Nem rossz ötlet, hiszen el tudja tartani magát, de az legalább egy év
-Mondtam
-Igen, szóval, elindíthatja, de addigra maga is nagykorú lesz, mire lezárul az ügy
-Akkor? Mit tehetünk?
-Nemsokat, el kell velünk jönniük. Első körben beköltöznek az állami árvaházunkba, ami a Trafalgar Square-től nem messze van, Londonban
-Együtt maradhatunk? - kérdeztem tesóim kezét szorongatva
-Egyenlőre igen
-És mi lenne, ha valaki örökbe fogadna minket?
-Kire gondol?
-Például valamelyikünk szülei - szóltak bele a fiúk is
-Kérem, ez családi beszélgetés - mondta az egyik férfi
-Ők a családunk - mondta Bella
-De nem közvetlen családtagok, szóval
-Kérem, ne tiltsa már meg, hogy kikkel osztjuk meg a gondjainkat - mondtam a nőnek
-Maradjanak - legyintett a nő - szóval a szüleik örökbe fogadnák őket? - nézett a srácokra
-Szerintem megoldható - mondta Louis, Niall, Liam, és Zayn is
-Először viszont családtagokat kell keresnünk, tudnak családtagokról?
-Nincs senkink
-Apuka?
-Ne is emlegesse, be sincs jegyeztetve, anya azt mondja, nem érdemel meg minket
-Akkor pakoljanak, nemsokára indulunk
-Máris? - néztünk
-Igen
-De még itt vannak a vendégek...sok mindent kell még elintéznünk - mondtam
-Sajnálom
-Én is - kiszaladtam a házból, és meg se álltam a hintáig, ahol anya mindíg hintáztatott minket
Utánam szaladtak, de nem találtak. Harry megtalált, de nem köpött, remélte, hogy így még egy napot maradhatnak, de nem. Nekik menniük kellett. Bella írt egy sms-t, hogy

"a nő szólt a zsaruknak, de 48 óra múltán kezdik csak meg a keresést, vigyázz magadra"
"Okés, köszi, és Harry-nek is hogy nem köpött be"

Miután elmentek a kocsival a fiúk még maradtak, és elküldték a vendégeket
-Nessy - szaladt oda Louis
-Igen én
-Hogy-hogy? - ölelt meg Niall
-Keres a rendőrség - mondta Zayn
-Még nem, majd csak 48 óra múlva, addig még van időm
-Miért szaladtál el? - kérdezte Liam
-Mert nem akarok árvaházba menni - sírtam el magam - nem hiszem el, meghal anya, és még bedugnak minket valami helyre
-Beszéltem anyával - kezdte Zayn - és hármótokat nem, de egyikőtöket örökbe tudnának fogadni
-Nálunk is van egy hely - mondta Niall
-Nálunk is - mondta Liam
-Nálam a szívemben van helyed, de anya azt mondta így is sokan vagyunk kis helyre - ölelt meg Louis
-Nem baj, remélem együtt maradunk míg élünk, de ha mégsem, legalább nem kell egymást kerülgetnünk nálatok - csókoltam meg
-Jó érv, de akkor nem haragszol? - nézett a szemembe
-Dehogy, de ha nem haragszotok felmegyek ledőlni
-Mi meg elmegyünk haza
-Ne!! Nem akarok egyedül maradni, maradjatok - végül ittmaradtak feljöttek velem, betettünk egy dvd-t, de belealudtam

*Közben a kocsiban London felé Belláék*

-Ezt a mázlist, nekem is el kellett volna szaladnom - mondta Bella Harry-nek
-Ezt is tőled tanulta - mondta Harry
-Nem tudjátok merre lehet a testvéretek?
-Fogalmunk sincsen, láthatta, hogy kerestük, de nem találtuk - vágta oda Bella

Beértünk, felmentünk az igazgatóhoz, aztán szétválasztottak minket. Vagyis egy folyoson vagyunk csak két szárnyban
-Vanessa is ide fog majd kerülni a maga szobájába - mondta nekem a nő
-Oké - amint kiment a nő tárcsáztam a hugomat, közben meg átmentem Harry-hez

~Na mizu? - kérdeztem
~Niall vagyok, Nessy elaludt
~Oh, szia, ottmaradtatok vele?
~Igen, nálatok mizu?
~Semmi, ez a hely szörnyű, de ez van, már Nessy-nek is megvan a helye, mit akar csinálni?
~Nem tudom, szerintem csak nem akart még elszakadni innen, de beszéltünk anyuékkal, és nálam, Zayn-nél, és Liam-nél van szabad szülő
~És Louis?
~Azt mondta anyukája, hogy így is sokan vannak, de elviccelték ezek a bolondok, mondta Ness, hogy ha szétmennek Lou-val legalább nem kell kerülgetniük egymást
~Lükék - nevettünk - viszont a rendőrség keresni fogja
~Rávesszük, hogy jöjjön be velünk Londonba, csak most még kivan...majd holnap
~Jól van, Zayn-t csókolom, de mennem kell, mert jön valaki, szia

Amúgy szerintem a rendőrséget is hívni kéne, a balesetek miatt...azomban elötte felhívtuk Jake-et és Will-t. Will apukája lebénult, Jake anyukája pedig már jól van, de mindketten készek tanuskodni ha arra kerül a sor. Így hát tárcsáztunk, és elmondtuk a gyanúnkat...
























4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett ez a rész is. ;) mindig olvaslak titeket, bocsi h a komijaim elmaradnak, csak mostanában alig érek rá. :S de csak így tovább :D
    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó blog!! Imádom, mikor lesz kövi?? :)

    VálaszTörlés
  3. Dolgozom rajta és köszönjük :) by Nessy xx

    VálaszTörlés