2013. február 4., hétfő

Ikerség

**Bella**
nem tudtam mit érezzek mikor Harry közölte hogy szerinte Michael az, félnem kéne? nem tudom , én nem tudok haragudni Michaelre
-Miss Styles-halottam egy érdes hangot
-igen?-álltam föl az ágyamrol
-látogatoja van,kérem jöjjön velem-Harry is röktön fölállt és indultunk volna-nem, csak a kisasszonyt kéretik-ez a férfi ugy beszél mint ...mint nem is tudom hogy,de furán, lementünk a második emeletre ott meg egy kis szobába vezettek, volt ott egy fotel, egy kis asztal és néhány inni valo és rágcsálni valo, nem volt tulzsufolva az biztos- itt várjon
-itt várjon-utánoztam a férfit miután becsukta az ajtot, hirtelen halkan zenét hallottam,hirtelen beugrott egy emlék hogy erre mindig hülyén kell rázni magunkat, hát bele kezdtem
-te mindig is őrült kis csajszi voltál-halottam egy lágy hangot a hátam mögül,megdermedtem és hátra fodultam,nem nagyon ismertem meg aki elöttem állt
-ki vagy?
-a te drága Michaeled-hirtelen a nyakába ugrottam, aztán eszembe jutott amit Harryék meséltek
-várjunk csak,hisz te lelöttél
-szoval Harryék elmesélték?-ült le a fotelbe, és kibontott egy üccsit-nem ülsz le?-paskolta meg a melette lévö helyet,nagyon nem féltem töle ugyhogy le ültem mellé és én is megbontottam egy üccsit,hátra döltem a fotelben és bele ittam
-miért is kerestél föl?-fordultam felé
-mert amiota elvesztetted az emlékezeted semmit sem tudtam rolad,aggodtam-rántotta meg a vállát,de honnan tud rola hogy elvesztettem az emlékezetem
-de......
-nem értesz semmit ugye? pedig egyszerü a dolog,én vittelek be a korházba amikor bevettél egy egész doboz nyugtatot
-szoval nem te adagoltál tul?
-dehogy,amikor korházba kerültél akkor együtt voltunk, erröl nem is meséltek Harryék?
-hazudsz,mesélték Harryék hogy folyton hazudozol
-igaz,sokat hazudtam,de igazat mondok,Harryt is megkérdezheted
-de akkor eddig miért nem kerestél? hisz azota annyi idő eltelt-hirtelen megöleltem, nem tudtam elhinni azokat a meséket rola, ő az első és utolso szerekmem, nem tudom mit éreztem elötte iránta, de most ezt érzem
-szoval nem haragszol?
-nem, nem tudnék rád-ekkor legördült egy könnycepp az arcomon-de honnan tudtad hogy itt vagyok?
-láttam hogy elvisznek titeket és követtem az autot azután meg......-hirtelen egy csokkal elhalgatattam,elöször meglepödött de utána átölelt az öléb ehuzott és ugy csokolt tovább, egyik keze bekalandozott a polom alá,ekkor ellöktem magamtol
-ne,itt kamerák is vannak
-nem érdekel-csokolt meg ujra
-de engem igen, hisz ha rossz kislány vagyok nem fogadhatnak örökbe Liam-ék
-ők fognak örökbe fogadni?
-nem,szerintem Liam-ék majd Nessyt fogadják örökbe és Niallékhoz akarok menni
-miért pont hozzájuk? hisz ő a volt pasid
-az lehet,de akkor is hozzáuk akarok menni mert Niallben és bennem sok a közös
-ahaaa-a kezem a nyaka köré fontam és csak csokoltam,és csokoltam ....és harry lerántott rola.....Harry lerántott rola?
-mit müvelsz?-kérdeztem felháborodottan Harrytől
-én mit müvelek? te miért smárolsz ezzel?
-van neki neve is, és miért ne smároljak vele?
-mert megcsalt,bedrogozott,elrabolt, lelött, följelentett jah és utána váltságdijként elfogadott...megerőszakolta Nessy-t...soroljam még?
-mi???
-ezt nem is meséltem, elrabolta Jake-et és Justin-t aztán te megmentetted őket de cserébe vele kelett maradj, akkor kerültél korházba
-nekem azt mondtad hogy együtt voltunk amikor korházba kerültem-fordultam Michael felé
-igy is van,együtt voltunk
-csak hogy kényszerből te barom-ugrott neki Harry,gyorsan lerángattam rola
-Harry álj le , ha azt akarod hogy örökbe fogadjanak minket muszáj lesz viselkednünk-Harry mérgesen kiment oda mentem Michaelhez bele rugtam egyet és távoztam
-Bella - kiabált utánam Michael
-Ja, és...hagyjuk - aztán elszeleltem az emeletre - te Harry, ezek mind igazak? - mentem be a szobájába
-Öhm, aha, sajnos...mindegyik
-De a Nessy-s részt azt miért csinálta?
-Hogy neked rossz legyen...
-De hát az nem nekem volt rossz
-De ezt remélte...nagyon genyó dolgokat művelt, ezért szedtelek szét titeket
-Jó leesett, de ha ezt elmondod hamarabb le se megyek hozzá
-Igen, bocsesz, csak kímélni akartunk, Nessy el akarta mondani, meg Niall is...meg úgy mindenki, de aztán rájöttünk, hogy így jobb. Reméltük sose látod megint
-Azt mondta, hogy ő vitt be a kórházba mikor begyógyszereztem magam...
-Ezt nem tudom, minket már Nessy hívott, hogy a kórházban vagy, őt hívták fel, ő volt nálad gyorstárcsázón
-Viszont azon gondolkozztam, hogy ezek a balesetek...a sorozatos autóbalesetek
-Szerinted se balesetek? - kérdezte tesóm
-Áh, kizárt, de a rendőrség már tudja, majd kivizsgálják a dolgokat. Felhívjuk a fiúkat?
-Ahha

~Helóka Csellóka - szóltam bele
~Bellus - válaszolt Zayn - I miss u - nyújtotta el az u betűt
~Miss u too - én meg az o betűt húztam el - mizujs? Hogy vagytok?
~Miyen bennt?
~Elviselhető, bár hiányzik anya nagyon, Nessy?
~Még alszik, vagyis szinte állandóan alszik - mondta szerelmem
-Érzékenyebb nálunk, sokkal, kábé mint én meg Harry együtt, vigyázzatok rá
~Okés, azt tesszü, ma indulunk vissza, és visszük őt is
ˇ~Mondjátok azt, hogy a körüólményekhez képest jó itt lenni, meg együtt lennénk legalább
~És mondjátok meg Louis-nak - szólt bele Harry - hogy megkergetem, ha itt lesz
~Meglesz - nevetett Zayn - puszi nektek, és Bella
~Hm?
~Ha felmegyünk kikérlek éjszakára
~Can't wait my sweetheart


*Nessy*
-Kivel beszéltél Zayn?
-Bellával, meg Harry-vel, azt mondták, hogy a körülményekhez képest jó bennt lenni, és már nagyon hiányzol nekik
-A második részt elhiszem, de az elsőt azt valahogy nem, most halt meg anya, ezeket nem hatja meg?
-Jaj, dehogynem, csak egymásba kapaszkodva bírják ki
-Hát én meg itt akarom átvészelni
-Figyelj, mi ma visszamegyünk Londonba, és szeretnénk ha te is velünk jönnél
-Rosszul szeretnéd, nekem semmi kedvem bemenni
-És a testvéreiddel sincs kedved találkozni? - jött le Liam
-De igen, de...áhh mindegy
-Szóval velünk jössz? - kérdezte Liam
-Nem tudom, én itt lakom
-Figyelj, ezt a házat nem adjuk el, hiszen a ti neveteken van, betöltitek a 18-at, és visszaköltözhettek ide - mondta Zayn - nem lesz semmi gond
-Megígéritek nekem?
-Ezerszer is megígérjük - öleltek meg mindketten
-Legyen, visszamegyek veletek, de aztán remélem nem hazudtatok nekem most
-Szeretünk - mosolygott Liam
-Na akkor én felmegyek pakolni - felsétáltam és beleütköztem Louis-ba - sziaaa - csókoltam meg
-Merre mész? - tartott a karjaiban
-Csak pakolni
-Jössz velünk? Éppen hozzád indultam, hogy rávegyelek, hogy sokkal jobb lesz neked ott, mi is a közelben leszünk, meg minden
-Elkéstél, Zayn meg Liam már rávettek, segítesz?
-Pakolni? Persze - elsétáltunk a szobáig, és elkezdtünk pakolni
-Ness, ezen ti vagytok? - sétált oda Louis egy képpel a kezében
-Igen, ez úgy 6-7 éve készült itt a fotóstúdióban a közelben - éreztem, hogy folynak a könnyeim
-Nyugalom, anyukád se szeretné, hogy folyton sírj - ölelt meg - Nagyon szépek vagytok rajta - mondta, közben beletette a táskába
-Olyan jó, hogy itt vagy nekem Louis - megcsókoltam amilyen szenvedélyesen csak tudtam, és végül nem pakoltunk tovább, inkább elfoglaltuk magunkat mással
-Hé várj, nincs nálam óvszer
-Oh, édseem, még jó, hogy nálam mindig van - kimásztam és kivettem a táskámból egyet
-Íze is van? - kérdezte nevetve Loui
-Megkóstolod? - vágtam vissza - amúgy van
-Banán?
-Az Harry kedvence, nekem az eper a kedvenc gyümim - aztán folytattuk amit elkezdtünk, annyira jól éreztem magamat, míg még talán soha - azt hiszem eddig ez volt a legjobb, vagyis nekem - mosolyogtam fel rá
-Én sem tudok panaszkodni, imádlak - adtam neki egy puszit, aztán csak feküdtünk még ott egy kicsit, mikor valaki berontott
-Ha kész vagytok indulhatnánk - mikor bejött megállt, előkapta az iPhone-ját, és lekapott minket - látom még nem indulunk, majd ha kész vagytok szóljatok - mondta Niall, majd kisétált


-Mindjárt jövök - kimásztam Louis mellől, és kiszaladtam az ajtón, Niall lassan sétált, mögélopóztam és kikaptam a kezéből a telefont - lecsaplak - nevettem - mutasd azt a képet
-Annyira cuki lett, hogy nagyon - mosolygott
-Szerencséd van, hogy tényleg cuki lett, majd küldd el nekem please - és a választ meg se várva ráugrottam a hátára
-Hééééé - nevetett, megfogta a lábamat, és elkezdett velem szaladni körbe-körbe a házban - éééés most keeeert
-NEEEEE - nevettem én is - bugyiban és topban nem akarok kimenniiiiiiiii - már próbáltam leszállni róla, de nem engedett el, ennek az lett az eredménye, hogy majdnem leestem róla
-Erre hamarabb kellett volna gondolnod
-Ne ne neeeeeeeee, engedj el - már fájt a hasam a nevetéstől - Had szálljak le, pakolnom kell
-Késő bánat - szaladgált tovább velem
Megpróbáltam szabadulni, és ez tornamozdulattal hátra szaltóztam Niall hátáról, ő meg annyira meglepődött hogy nem engedett el, így én a hátamra érkeztem ő meg mellém esett
-Bénaaa - nyújtottam rá a nyelvemet
-Te mondod? Na megállj!
-LOUISSSSS - rohantam be a szobámba - segííts, ez a bolond kerget
-Na, csak tessék békénhagyni az én barátnőmet Niall James Horan
-Nessy is MINE
-No bro NESSY IS MINE
-Igaza van Niall, Nessy Loui-é
-Kértek kaját? - jött be Liam
-Ahha - mondtuk mindhárman
-Csak nem csoportos affér ment itt? - mosolygott Liam az ajtóból
-Na kabbe Liam - vágtunk hozzá egy-egy párnát
-Csinálok kaját - sétált ki
-Veled megyek - ment utána Niall
-Jaj édes nyuszikám, nem lehetne egy kis Nando's-t rendelni? - hallottuk Niall cuki hangját
-Édes...hogy is mondtad?...Nyuszikám...NEM...ma rendes álá Liam Payne kaja lesz, és punk-tum - válaszolta Liam
-Olyan izé vagy...így uk-mukk-fukk lerázni engem - durcizott Niall
-Nem téged, csak a Nando's-t rázom le - nevetett Liam
Aztán eltűntek a hangok
-Na pakoljunk Louis - összerámoltukaz összes ruhámat, meg dolgaimat...találtam még Bella cuccot is, meg akkor már átmentem Harry-hez hátha ott is maradt még ruha...hát naná...végül még megreggeliztünk, elköszöntem a háztól, és beültünk a kocsiba. Olyan szomorúú voltam, hogy el kell mennem, és nem ide fogok hazajönni már. Liam láthatta ezt, mert azt mondta
-Ness, nyugi, nem fogjuk eladni, itt lesz nektek a ház, így ahogy most van - ölelt meg, én meg mivel Louis vezetett, odabújtam hozzá, és rögtön el is aludtam. Úgy egy óra múlva valaki csendesen keltegetett
-Megjöttünk Ness
-Hm? ajj, olyan jót aludtam, jóreggelt - nyitottam ki a szemeimet, de mikor megláttam ki keltegett a nyakába akartam ugrani, aminek az lett a következménye, hogy bevertem a fejem, ami vérezni kezdett
-ügyes voltál hugi-nevetett Bella
-ez nem vicces,vérzeeeem
-ezen csodálkoznom kéne? akkor várj-mély levegöt vett- atya éééég, a hugom vérzik,OMG OMG OMG,hivjátok a mentöket,jézusoooom......na melyik verzio a jobb?
-oké maradjunk az elsőnél
-na gyere,nem is olyan rossz itt-mosolygott rám növérkém
-Menjünk - mondtam neki az ajtóban egy nő állt - hello - nyújtottam a kezemet - Vanessa Styles
-Igen, az elkóborolt bárányka - mondta a nő - na gyertek - bejöhetnek a fiúk?
-Egy fél órára - felmentünk és végig mentünk egy hosszú folyoson. A nő lekapcsolódott féluton, így Bellával és a fiúkkal mentünk tovább
-Ez itt a tv-ző, itt van a kajás rész, netszoba...abban lakik Harry, és még 3 BoyDirectioner, itt pedig mi, és még 2 lány...az egyik imád minket, a másik meg utál...engem tuti - bementünk egy szobába hatalmas volt
-Tetszik ez a szoba - néztem körbe
-Igen, elég szép szoba, ez a legszebb...kiderítettem, hogy azért a miénk ez, mert megtudták, hogy Styles-ok jönnek és...jah...a másik két lány...valami Acacia, meg Jade, Jade cuki, de Acaciaval nem nagoyn jövünk ki
-Óóóh, te még mindig ittvagy? Jesszusom ketten vagytok? - lépett be egy szöszi
-Öhm...szia, Nessy vagyok - köszöntem neki - te pedig Acacia?
-Igen, az volnék, te tök másnak tűnsz mint ez itt - nézett Bellára lenézően
-Igen mások vagyunk, de bárkitől megvédem - mondtam neki
-Jóoké, nyugi, megiszunk délután egy forró csokit? - kérdezte
-Szivesen - bár tudtam, hogy sántikál valamiben - hol és mikor?
-A Piccadily Circus-ön lévő Starbuck's? Úgy két óra múlva?
-Legyen - mosolyogtam rá - wow mi bajod vele? - kérdeztem ikremet mikor Acacia eltűnt
-Nem látod, hogy máris furakszik?
-De látom, de lekezelem, nyugi - na Harry? Merre van?
-Valahol a kertben a srácokkal, menjünk mi is -  ki-ki megfogta a pasija kezét, jelen esetben én Loui-ét, Bella meg Zayn-ét, és lesétáltunk
-Hey Bros - jött oda Harry, a hátra maradt fiúk meg szóhoz sem jutottak - Oh, gyertek már skacok, ők itt a tesóim - mutatott Zayn-re, Liam-re, Niall-re és Louis-ra...meg persze az én másik kishugom Nessy
-Helo - nyögte ki az egyik fiú - Jason vagyok - lepacsizott a fiúkkal nekem meg adott két puszit, de feltűnően megnézett - ikrek vagytok?
-Agytröszt - kopogtattam meg a homlokát - nem látszik?
-Hasonlítotok, de az orrotok más, sziasztok - köszönt egy szőke hajú fiú - Aaron vagyok
-Hey, én pedig Martin, ő pedig lefagyott Liam miatt...te vagy a kedvence - nézett Liam-re
-Oh, bro - ment oda hozzá Liam - ne faggy le, csak egy fiú vagyok
-Igen, az én idolom, e-e-eeeegyébként Lewis vagyok - Liam átkarolta a vállát, és odahozta közénk
Mikor már mindenki mindenkinek bemutatkozott, leültünk a kertben, és sokáig beszélgettünk, de a nő véget vetett ennek
-Bocsánat, de vége a kimenőnek, szóval mennetek kellene
-Oh, jólvan - holnap találkozunk - mondta Niall - megölelt mindhármunkat, aztán elköszönt a srácoktól is
-Baszki, Acacia...teljesen elfelejtettem
-Hé-hé, hogy beszélsz? Itt az otthonban ez nem megszokott
-Igen, bocsánat, nem szoktam így beszélni, de elfelejtettem Acaciát, nincs meg valakinek a száma?
-Nekem megvan a száma, de innen hallom, hogy megérkezett - mondta a nő
-Jesszus, megyek - már szaladtam is Acacia elé - NE HARAGUDJ, teljesen elfelejtettem hogy találkoznunk kellett volna, itt voltak a fiúk, aztán lementünk Harry-hez, aztán beszélgettübk Jason-ékkel, bocsiiiiii - nyafogtam neki
-Te azt hiszed szórakozhatsz velem? - kiabált velem - Hát nem...a testvéred legalább nem álnokoskodik
-Én sem, tényleg akartam veled találkozni, de nemrég halt meg az anyukám, ráadásul nem balesetben, és tök kivagyok bukva...a fiúk meg mindig mellettem álltak, és ha velük vagyok mindig repül az idő...akárcsak most. Bocsánat
-Jó, legyen, megyünk vacsizni?
-Persze, menjünk, szólok Bell.... - de akkor rám nézett - ...majd elmegy Harry-vel - mosolyogtam rá, de amíg ő átvette a cipőjét, én írtam Bellának
'Acaciával megyek vacsizni, bocsi, LYSM my twins <3 <3 <3'
-Mehetünk? - kérdezte
-Tőlem
-Kinek írtál?
-Csak Louis-nak - kerestem elő egy sms-t amit pár perce kaptam tőle
'Hi baba, I love you SO SO much' - írta nekem úgy 2 perce
-Milyen aranyos. Vigyázz fotózok!!!
-Na ne szórakozz, ezt töröld... - próbáltam kivenni a kezéből az iPhone-ját, de nem sikerült...ok törlöm, ha csinálunk másikat
-Jó, mindjárt megkérem Harry-t...vacsi után, mert éhen halok
Elmentünk a kajás részbe, a vacsi tejbegríz volt. Mindketten repetáztunk közben szemmel megbeszéltük Bellával a dolgokat, és visszamentünk Acaciával a szobába
-Na, szerezzünk egy valakit, és csináljunk egy képet...van egy ötletem, szeretsz vizipipázni?
-Még nem próbáltam
-Akkor majd most, van egy vizipipám, van is egy képihletem - szaladgált körbe a szobában...
-Amíg te megszülöd a képtervedet kerítek egy fotóst - kimentem és Harry szobájába mentem - hello fiúk, kéne nekem egy fotós, és bocs de nem te tesó, mert Acacia téged sem bír
-Én megyek - mondta Aaron, fotós szeretnék lenni
-Ohh cool, csak itt nem a te terveid szerint lesznek a dolgok hanem Acacia tervei szerint - néztem rá cukin
-Nekem okés, csak jó legyen a kép
-Meghoztam a fotóóóst
-Aaron? A volt pasim
-És? Én bírom, és ő fotóz nekünk

-Ohh Aaron, ez supi lett - öleltem meg aztán visszasétáltunk a szobába
Olyan 10 körül elaludtunk. Másnap Acacia keltett
-Ébredj, meg kell csinálnunk a reggeli pakolást
-Mi? Hány óra?
-Öt, de egy órát kell fennhagyni a pakolást
-Nemár, aludni akarok, még két órát aludhatnék
-Szép akarsz lenni? - nézett rám
-Én amúgy is szép vagyok, ne ébressz fel - majd visszabújtam
-Megbánod még - hallottam Acaciát
-Majd ha felkeltem, jóéjt Acacia - bírtam a csajt, de ez sok volt
Mire hét óra lett Acacia eltűnt, hagyott nekem egy cetlit: 'A suliban várlak'
Felhívtam
~Miért nem vártál meg?
~nem Bellával jössz?
~Mehettem volna veled is, vagy együtt
~Bellával soha
~Te tudod, akkor bennt találkozunk
-Na mivan? - jöttek oda tesóim
-Semmi, én bírom Acaciát, nem értem mi bajotok vele
-Hogy mi? - kérdezte Hazza - Nem bír engem...c'mon. Engem nem bírni?
-Ohh, istenem az egoizmusod az egeket veri, mint Louis ha éppen belelendülünk
-Fúúúúj, nem voltam rá kiváncsi - nyávogott ikrem
-Mert Zayn-é olyan pöttöm? - kérdeztem tőle
-Na menj a tudod hova
-Igen, a suliba...na menjünk
Myg odaértünk csináltunk három képet

Bella and Harry

Nessy and Hazza

Nem hagyta le a fejönket, csak levágtam..
.ez már a suliban készült in red

-Na emberkék, szakadjunk el - mondtam nekik

*Bella szemszöge*
Nem hiszem el, hogy ez a csaj ennyire behálózza a hugomat, akinek ez fel sem tűnik...valamit csinálnom kell...már írtam Louis-nak meg a fiúknak, hogy találjunk ki valamit. Niall-nek támadt egy ötlete, mindenki ráfigyelt erre azt mondta, hogy
-Egyszerűen csomagoljuk be a csajt, és adjuk fel Alaszkába - hát most erre mit mondjunk? XD
A lényeg, hogy mindenki agyal, mert a hugom elég hiszékeny, és bár azt hiszi, nem tartja kezében a dolgokat
-Ness, tudod, hogy a csaj direkt kijátszik minket egymás ellen?
-Ugyan, csak barátkozunk, nyugi a kezemben tartom a dolgokat
-Remélem is - aztén hárman háromfelé mentünk mert nem egy osztályba raktak minket
Én jade-val kerültem egy osztályba, Nessy meg na vajon kivel? Igen, vele. Szünetben elkaptam Aaron-t
-Nem tudod, hol van Harry?
-Valami csajt fűz kinn az udvaron
-Gondolhattam volna, köszi Aaron
-Harry, beszélnünk kell
-Mivan? Nem látod, hogy dolgom van?
-A hugodnál is fontosabb?
-Ne haragudj Nina, csak egy pillanat - majd eljött velem
-Mondjad
-Nessy Acaciával jár egy osztályba, és még ha itt lenne, de eltűntek mindketten...Martin látta ahogy kiosonnak a szünetben
-Mivan? Meghülyült? Hyvjuk fel Louis-t, mert mi nem mehetünk ki, de ők megtalálhatják
~Hello, meg kéne keresnetek Nessy-t meg Acaciát, kiszöktek a suliból
~Meghülyült ez a lány? - kiabált Louis a telefonba
~Héj tesó, ne velem kiabálj
~Oks, bocs, megyünk megkeressük, jó sulizást
-Martin - kaptam el Martint a folyosón - Aaron merre van?
-Ő is elment Acaciáékkal, beültek a kocsiba, és usgyi
-De hova?
-Hát mikor még együtt jártak volt egy hely, valami tengerpart
-Telefonálnom kell, köszi mindent - megöleltem és ott sem voltam, felhívtam Zayn-t, és mondtam neki, hogy valahol a tengernél lehetnek, szóval ne keressék őket, délután visszajönnek - Találkozunk suli után?
-Már nagyon hiányzol, estére kiveszlek
-Alig várom, becsengettek mennem kell, SZERETLEK - kiabáltam a telefonba

*Acacia*
Imádom hogy mindenki azt csinálja amit én akarok, csak csettintettem és Aaron is meg Nessy is jött velem
-Aaron csinálhatok egy képet? - kérdezte Nessy Aaront
-Naná

-Én meg majd rólatok csinálok a parton - mondta
Leértünk, és azonnal fürdőruhára vetkőztünk, ami után Aaron azonnal fotózott
-Gyönyörűek vagytok
Elhülyültünk nagyon sokat nevettünk, és olyan 6 körül elindultunk vissza kocsival Londonba
-Imádtam ezt a napot - mondta Nessy
-Örülök, hogy tetszett - amint kimondtam megcsúsztam az úton, és áttértünk a másik sávba ahol frontálisan belénkjött egy személyautó...

*Bella*
Éppen hazafelé tartottunk a fiúkkal, mikor egyszeráen elvesztettem az eszméletemet, és azután se kép se hang

*Louis*
Ez nagyon fura volt Bella minden ok nélkül elájult, és már egy órája semmit nem mondanak róla az orvosok, ami még bosszantóbb, hogy Nessy-ről sem tudok semmit
-Kérem, utat, autóbaleseteseket hozunk - kiabált egy mentős
Mikor megláttam, hogy az egyik srác, Aaron van az ágyon belémhasított. Valami baj történt Nessy-ékkel, és Bella az ikerség miatt ájult el. Tehát, ha elájult, akkor Nessy kómában van. Sőt akkor lehet, hogy Bella is. Kezdett zúgni a fejem, így megpróbáltam kideríteni, hogy hol van Nessy, de nem kellett sokáig várni, mert betolták. Mindene csupa vér volt, csövek lógtak belőle...aztán betolták azt a lányt is, ő észnél volt, de vérzett, így odamentem hozzá
-Szia, mi történt veletek?
-Megcsúsztam, és belénkjött egy autó, Nessy elöl ült, és mivel nem jó az anyósülésnél a biztonsági öv, így kirepült a kocsiból - rám nézett a hatalmas szemeivel amiben könnyket láttam, és nagyon megsajnáltam - én tehetek róla
-Majd a rendőrök kiderítik, hogy ki tehet róla - vígasztaltam

*Pár nap múlva Harry*
Nessy kómában, Bella kómában, Aaron kómában, Acacia depresszióban...mi meg a fiúkkal itt ülünk a lányok ágyánál, és csak várunk. Egy órája megjelent két rendőr, és nyersen közölték, hogy nem baleset volt.
A fiúkkal egyre gondoltunk...MICHAEL...de semmi biztosat nem tudtunk...ezen agyaltam éppen, mikor megcsörrent a telefonom
~Igen? - szóltam bele
~Hogy van a hugod? - azonnal megismertem Michael hangját
~Tudsz róla, hogy mindkét hugom kómában van? Az ikerség miatt...idióta, csak találjalak meg egyszer
~Oh, nagyon sajnálom, vigyázzatok rájuk, meg magatokra is vigyázzatok - majd letette

2 megjegyzés: