2013. február 21., csütörtök

Ki Kivel?

 Ezt a részt küldöm két rajongonknak , akik a napokban találkoztak Nessyvel , remélem egyszer mi is találkozunk, puss Bella xxx


-MI???MIÉRT?
-mert te egy jobb lányt érdemelsz
-dehogyis baby,szeretlek ,elfogadlak ugy ahogy vagy
-Az lehet de most nem vagyok a legjobb paszban,talán szüneteltetnünk kéne ezt a kapcsolatot
-de.....
-semmi de Zayn,ez jót fog tenni a kapcsolatunknak,Nialléknál kipihenem magam és majd ha vissza jöttem,meglátjuk mi lesz
-rendben,bizom benned-ölelt át Zayn,de éreztem hogy retteg,és nem értettem hogy miért,de abban a pillantban megértettem hogy ők azok akikre mindig számithatok,az igaz barátok......
-Az igazgató már elengedett,szoval ti menjetek aludni én meg foglalok egy vonatjegyet,okés?
-te nem alszol?
-tele vagyok energiával,sorry-nevettem-na sipirc aludni srácok
-és mi lesz Paulal-aggodalmaskodott Niall
-őt is fölhivom, na menjetek mááár-toltam meg őket,mindenki bement a szobájába én meg bekapcsoltam a kezembe eső laptopot és foglaltam jegyet,majd fölhivtam Pault
~....szoval azért kell el menjetek Mullingarba mert a gyámügy másképp nem engedi meg hogy Niallék örökbe fogadjanak ?
~ pontosan Paul,ahogy mondod
~rendben,de csak két hét
~tudom,egy percel sem több,tudom tudom
~vissza tért az emlékezeted kisasszony?
~igen,honnan tudod?
~csak gondoltam...
~olvastad az ujságokban?
~nem,Zayn küldött sms-t,de majdnem
~jaaah,jó,nah megyek pihizni,sziaaa
~szia

ez a kis hazugság bele fért nemde? különben nem enged el minket,és most nagyon nincs kedvem Zayn közelében lenni,azt akarom hogy ha vissza jövök azt a lányt lássa majd bennem aki eddig is voltam,fáj itt hagynom Nessyt,de majd naponta hivom Louist hogy mi van vele......ooh már kel is föl a nap? szupi....ég vártam amig fölkelnek a srácok aztán berohantam Niallhez
-Báttyuuuuuuus!!-ugrottam rá nevetve az ágyára
-még 5 percet-huzta a fejére takaroját
-le fogjuk késni a vonatot
-majd megyünk autoval,ugyis van jogsid
-de.....de, a vonat jobb
-aaaj,jó-majd kimászott az ágyából,fél ora mulva elbucsuztunk a srácoktól és már szálltunk föl a vonatra,olyan öt-hat óra lehetett az oda ut,Niall itt is bealudt,pff....kicsit izgultam amikor már a házuk felé tartottunk
-anyaaa-ölelgette meg Niall-te hogy hogy itt vagy?
-halottam hogy haza jössz ezért hát eljöttem én is megnézni az én kicsi fiacskámat
-szia ......-köszöntem
-szia Bella,nos van egy feltételem hogy örökbe fogadjunk-mondta komolyan
-méghozzá?
-anyának és apának szolitasz minket-mosolygott
-természetesen-picit megnyugodtam
-ezzel egyet értek-nevetett "apu" ,majd ő is adott két puszit
-héééj,hugiiii-ölelgetett meg Greg
-aaaw,szia Greg-nevettem
-tökéletesen bele fogsz illeni a családunkba-mondta az én bátyokám
-köszi......de
-de?
-éhes vagyok-pirultam el,nem értem hirtelen miért lettem szégyelös hisz már nem egyszer jártam itt
-szolgáld ki magad kicsim,nekem mennem kell,majd még találkozunk-puszilt meg anya és már ment is,picit furán éreztem magam de örültem hogy picit kiszabadultam London zsufolt életéből
-gyere,sajnos nincs vendég szobánk,velem kell aludnod-mondta Niall
-nem gond-mosolyogtam,majd követtem őt a szobájába,már ismertem a járást , a szobájában el kezdtünk ki pakolni a böröndjeinkből
-hol van a szerencsealsóm?-kérdezte , azt hiszem éppen azt nézegettem,nem tudtam hogy van szerencse alsoja-héééj,kérem
-nem,olyan kis cuki,ebben fogok aludni-nevettem
-neeeem,az a szerencse alsom
-most már az enyém-nyujtottam rá a nyelvem
-nem kapsz vacsit ha nem adod vissza
-meggondoltam magam,a tiéd-dobtam oda neki-megyek sétálok egyet,rendben?
-menjek veled?
-nem kell Niall,de azért köszi,ki szellöztetem a fejem,majd jövök
-rendben babes-fölhuztam a fölsöm és már mentem is,gondoltam megcsörgetem Louist hogy mi van ott,de ekkor pont elhaladtam egy fodrász melett és gondoltam miért ne? egy kis hajfestés jót tesz majd,ugyis változni akarok,ez lesz az első lépés,bementem a fodrászhoz és neki kezdtek a munkának,fölfrissülve jöttem ki a fodrásztól és csodáltam a kirakatban a most már szőke hajam,sétáltam és sétáltam,annyira tökéletes itt az élet,nem tudom miért,de Mullingar mindig fölvidit
otthon vagyis Nialléknál csak Niallt találtam meg
-a többiek?-kérdeztem
-Greg elment apuval bevásárolni,este jönnek
-aha,és mi mit fogunk csinálni?
-ha huzol egy miniruhát akkor bulizni
-ooh,akkor már értem hogy miért csipted ki magad-nevettem
-aaaaj,öltözz inkább
-jolvan-nevettem továbbra is-a böröndömből kikerestem egy bézs szinü miniruhát,szürke bördzsekit és egy szürke sapit,nah meg egy pöttyös cipöt is -niall
-hm?
-kimennél?
-miért? már láttalak mesztelenül-ült le az ágyra
-perverz....-motyogtam majd el kezdtem vetközni,háttal Niallnek.mikor már csak melltarto és bugyi volt rajtam,gyengéd kezeket éreztem a derekamon és lágy csokokat a nyakamon
-Niall....
-igen?
-ezt ne..
-mit?
-mmm......hagyd abba
-ugyan mit?-forditott maha felé
-öltöznöm kell
-ki akadályoz meg benne?
-hahaha,nagyon vicces Horan
-jolvan na-nevette el magát-öltözz és menjünk-nevetett továbbra is
-ez nem volt vicces
-dehogynem
-segitenél fölhuzni a cipzárt?
-persze-fölhuzta a cipzárt ,én meg bementem a fürdöbe,bele turtam kettöt a hajamba és kész is voltam-jut eszembe,miért festetted be a hajad?
-untam a barnát és mondtam hogy meg akarok változni,nem?
-de....huuu,de csini valaki-nevetett erre én is nevetni kezdtem
-na gyere menjünk-karoltam át,és hülyéskedve kezdtünk el sétálni a club felé


-Niaaall,haver,rég láttalak-köszönt a club bejáratánál Brad
-szia Brad-köszöntünk Niallal
-Bella hát te itt? napról napra szebb vagy
-jaaaj Brad,ne bokolj már ennyit,a végén elpirulok-mondta Niall,belölem meg kitört a röhögés
-nah de Niall baby,igy kell fogadni a bokot?
-hát igen Niall,még a végén megsértödöm hogy egy csokot sem kapok
-nah csak az hiányzik hogy megcsokoljalak miután megcsaltál te szemét dög-jött elő Niall lány énje,ezen csak nevetni tudtam
-nah de baby,szeretlek-folytatta Brad,ezek nem komplettek
-hééj,az én ír hercegemről leszállni-megérkezett Chris is
-Chris baby,csak hogy megjöttél,Brad sexuálisan zaklat-bujt Niall Chris mögé
-bántottad a csajom?
-ééén? soha,csak megbeszéltük a nöi problémáinkat
-mit gondolsz rolam Brad,nem vagyok én lezbi-tette csipöre a kezét Niall és el tipegett
-és én veletek birjak ki egy teljes éjszakát?-nevettem
-Niall baby,ki ez a csaj? csak nem megcsalsz?-rohant Chris Niall után,Chris után meg Brad,Brad után meg én,eléggé jól indult az este,kábé fél orán belül mindenki segg részegre itta magát,de még tudatunknál voltunk.....brr....brr
-mi a......-huztam elő zsebemből a telom-halo?
~csak hogy fölvetted,órák óta hivlak-halottam Zayn hangját
~bocsi,éppen bulizunk....hééj ide is hozzatok-kiáltottam Chrisnek mikor láttam hogy egy üveg Whiskyvel járkál
~már aggodtam,azt hittem valami baj történt
~nyugi Zayn,jól vagyok,sőőőt,Mullingar mindig fölvidit
~aha...
~És ott mi ujság?-sétáltam egy csöndesebb helyre
~Nessy ma megszoritotta Louis kezét de még mindig nem ébredt fel
~az jó,ez azt jelenti hogy föl fog ébredni
~gondolod?
~tudom Zayn,nah de most mennem kell,Chris és Niall hiv hogy menjek táncolni-füllentettem
~rendben,szia
~szia

miután letettem leültem a bárpulthoz és csak bámultam magam elé
-mi baj Bella?-csapodott le mellém Niall is
-áááh,csak Zayn,de nem érdekes,menjünk táncolniiiii-orditottam majd magammal ráncigáltam Niallt,pár kör whisky után képszakadás,se kép se hang.......másnap délben? vagy nem tudom mikor Niall melett ébredtem
-ne kukucskálj-nevettem el magam
-hééj,honnan tudtad?
-nyitva volt az egyik szemed-nevettem ujra
-a francba......
-niall
-hm?
-anyudék nem is akarták hogy jöjjek két hétre ugye?
-nem,egyszerüen ki akartam mozdulni Londonból......veled
-jó ötlet-mosolyogtam-és ma mit fogunk csinálni?
-ülni a tv elött és lazulni
-mi?miért?olyan jo......nincs jo idő-mondtam miután kinéztem az ablakon
-eltaláltad hercegnőm -mondta majd kimászott mellölem és egy szál alsoban? kiment a fürdöbe,benéztem a takaro alá és rajtam is csak fehérnemü volt
-niall
-igen?
-miért vagyok fehérnemüben?
-nem tudom,és én?
-nem tudom,mi történt tegnap este?
-nem tudom
-jol kezdödik  a napunk-nevettem-amugy nem csodálkozol hogy nem fáj a fejünk?
-jééé,tényleg,legalább azzal nem kell törödnünk,nah gyere,menjünk kajolni
-fehérnemüben?
-apu meg greg nem vásárolni mentek tegnap hanem nyaralni,méghozzá egy hétre,szoval csak mienk a ház
-áhááá,érteni-mondtam,1 ora leforgása után már a tv elött feküdtünk a kanapén és a végtelen sebbeség c. filmet néztük
-Te Niall, ha csókolgatsz, meg satöbbi, és azt folytatjuk amit régen, akkor sosem leszek a régi Bella
-nem az volt a baj hogy együtt voltunk butus,hanem hogy stresszes voltál Zayn melett,nem is értem miért,mindegy,de melettem nem voltál az.
-szóval hogy a régi lehessek azt kéne tennem hogy ujra össze jövök veled?
-aaj,nem kelett volna szőkére festetned a hajad-nevette el magát
-hééééj
-jolvan na-nevetett
-nah akkor csináljunk is valamit ma,ne csak kockuljunk
-és mégis mit?
-sétáljunk.....kisütött a nap szoval megyek fölöltözöm és mehetünk is-igy is tettünt,nagyon jó moka csak ugy ugrándozni és hülyülni kettesben Niallel
jól elkapott pillanat,ála Niallnek
-Fagyi?-kérdezte Niall
-Ilyen hidegben?-néztem rá
-Nincs is hideg, csak te fázol...de nézdcsak kocsik a házunk előtt
-Szerintem nézzük meg kik azok-odasétáltunk, és bekopogtunk az egyik kocsiba
-Helo-húzta le az ablakot-akkor jó helyen járunk
-Aha, de kik maguk?-kérdeztük a hapsit
-Jaj ne, Niall, ezek lesifotósok. Nem hiszem el, hogy nem tudnak békénhagyni minket, két hétre
-Két hét? Együtt jártok? Úgy tudom, már jártatok együtt, de nem jött össze. Vagy te Nessy vagy? Bár nem lehetsz, mert...bár most neked is szőke a hajad-gondolatmenetet folytatott magában a fotós
-Jól van, amíg maga gondolkozik, mi bemegyünk, jóccakát-mondtam aztán betuszkoltam az ideges Niall-t a házba
-Annyi a két hétnek-zsörtölődött Szöszike
-Ne izélj már, inkább csináljunk fagyit
-Jó, de nincs hozzá cucc
-Akkot irány a bolt
-Fotósokkal a nyakunkon?
-Akarsz fagyit vagy sem? Meg amúgy is, most nem kuksolhatunk két hetet itthon
-Mert? Én imádok itthon lenni-mosolygott
-Akkor sem Horan, na nyomás
-Nőuraloooooooom

*Közben Londonban*
-Yo Bro-mondta Harry-Mizu? Hogy van Bella
-Tényleg te nem is tudod, megint szakított velem, és elment Mullingarba Niall-el
-He?
-Hát he...igen, elmentek családlátogatásra-mutattam az idézőjelet-csak furi, hogy Gregék, pont ilyenkor mennek az éves nyaralásukra, szóval kábé csak ők ketten vannak otthon. Meg Maura néni talán
-Hát ez így furcsa, de, akkor most ő odaköltözik, Nessy meg hozzátok?
-Még nem tudom, a gyámügyesek még mindíg nem jeleztek vissza
-Értékelném már pedig. Amúgy most akkor mikor is kezdjük a turnét?
-Majd ha Bella visszajön, és addigra talán felébred Ness' is
-Felébredhetne már az biztos, be is megyek hozzá
-Adj neki egy puszit a nevemben-mondtam neki

**Zayn**
Bementem Nessyhez,lehet hogy komában van,de legalább hozzá beszélhetek
-Szia Ness,remélem jól vagy,tuti hülyének néznek ha valaki meglát de ez van,már azt sem tudom hogy ép elméjü vagyok-e.Bella szakitott velem,megőrit a nővéred,szeretem de néha annyira más,lehet hogy ő Niallt szereti? hisz engem már észre sem vesz,azt hiszem......Niall meg Bella olyan "tökéletes sztárpárok" tudod,a média is megmondta,mit tegyek? Niall lopja el a csajom? pont Niall? aki eddig még csajozni is alig mert? pont ő?
-héj,minden oké?-tette az egyik kezét a vállamra Louis
-persze-szipogtam,majd letöröltem a könnycseppeket
-mi baj Zayn? nekem elmondhatod
-hisz halottad-ütöttem bele a falba-a francba is,miért ilyen bonyolult minden?
-nyugi haver,minden rendbe fog jönni,tudom
-aaaaaj
-mivan?
-a kezem,rohadtul fáj-mikor rápillantottam a kezemre azt láttam hogy tiszta lila és be van dagadva
-eltört...gyere gyorsan-rángatott magával Louis,1 óra leforgása alatt már be is volt kötve a kezem,pár percre mentem ki cigizni és a lesiftosok máris lekapták a kezem,remek,mondhatom
-Megint maguk-üvöltöttem a fotósokkal
-Hogy van Vanessa?-kérdezte az egyik
-Él....-mondtam majd visszamentem

Másnap a címlapon azt olvastuk, hogy:
'Vanessa Styles a halál küszöbén!
Tegnap Zayn Malik a One Direction énekese törött kézzel dohányzott a kórház előtt, valószínűleg Nessy-t látogatta meg. Riporterünk kérdésére, miszerint, hogy van Vanessa, Zayn csakennyit felelt: "Él" majd könnyes szemmel visszament a kórházba. Ekkora lenne a baj? És ha igen, akkor Isabella miért nyaral Mullingarban a volt (és talán jelenlegi) barátjával? És ehhez a kis kiruccanáshoz mit szól Zayn Malik?

-Ebből elegem van,most elmondok szépen mindent a médiának!!!-ordibáltam a lakásunkon
-nyugi már haver,azzal csak rontanál a helyzeten,tuti Nialléket is letámadták a riporterek majd Bella mindent megmagyaráz,abban ugyis jó-mondta Louis flegmán
-most mégis mi bajod Lou?
-ugyan mi lenne? Zayn vedd már észre hogy Bella nem szeret
-hülyeségeket beszélsz-mondtam de a szívem mélyén tudtam hogy igy van
-Zayn,Niallel van kettesben ,Mullingarban ,gondolkodj már azzal a csöpnyi eszeddel!
-tudod mit? föl hivom és tisztázok mindent!

~Ha..Halo?-kérdezte zihálva Bella
~miért zihálsz?
~futottunk,tele a környék riporterekkel mi meg fagyit akartunk-ezen elmosolyodtam,kezd hasonlitani a régi Bellához
~jellemző,láttad a híreket?
~milyen híreket?
~azt írják hogy Niallel ujra együtt vagytok meg nem értik miért hagytad itt Nessyt ha haldoklik
~Nessy haldoklik?!?!?!
~dehogy,a doki szerint jobban van,de most akkor ujra együtt vagy Niallel?
~hát tudomásom szerint nem-nevetett,megnyugodtam,ha nevet akkor tuti nincsenek együtt
~huu,már azt hittem.....
~azt hitted hogy megcsaltalak?
~hááát.....
~mondtam hogy szünetet tartunk ami annyit jelent hogy miattad jöttem ide,megváltozom,ujra a régi leszek
~és Niall?
~Niall...Niall....nem tudom mi van vele,bár jól megvagyunk
~értem,nah megyek babes,szia
~szia

**Bella**
-ki volt az?-kérdezte Niall miközben lejött az emeletről alsoban
-téves hivás
-aha-adott egy gyors csokot,igen megcsaltam Zaynt,tudom rossz ötlet volt,büntudatom is van,de végülis ezt Zayn mondta még nekem hogy amie gyszer mosolyt csalt az arcodra azt sose bánd
-halottad az uj híreket?
-jah,most olvastam a neten,tudsz róla hogy Zayn keze eltört?
-eltört?tényleg?
-aha,lekapták a fotosok-dolgozott egy szenyon-azt is irják hogy lehet hogy mi együtt vagyunk-leültem a vele szembe lévő székre és csortam egy ubit
-lopooos
-tudooom-nevettem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése