2013. február 24., vasárnap

Lesz ebből még bármi jó?

-Ne lopj-vette ki a kezemből Niall az ujabb ubit
-Bagoly mondja, te meg állandóan lopsz, szoval-visszavettem a zsákmányolt zöldséget
-komolyan téves hivás volt?
-Igen, nem hiszel nekem?
-Jolvan...

*Nessy*
-Anya, mostmár fel akarok kelni, hiányoznak a többiek, és Louis pedig már nagyon
-Kicsim...tudom...kell...szeretlek
-MI? Anya...-ekkor kinyitottam a szememet, és Louis-t és Harry-t találtam magam mellett. Csak néztem őket, és azon gondolkoztam, hogy mennyire furi hogy végre megint itt vagyok. Hogy értésükre adjam hogy ittvagyok, megszorítottam a kezüket, amire mindketten szinte a plafonig ugrottak
-Jézusom Nessy-ölelt szorosan magához bátyám-szólok egy orvosnak-és már rohant is
-Szia szerelmem-csókolt meg Louis
-Istenem de hiányzott ez-mondtam mikor szétváltunk-nagyon hiányoztál
-Te is nekem nagyon
-Egyébként az elmúlt két hétben hallottam ám amiket beszélgettetek
-Akkor hallottad, hogy minden nap elmondtam
-Hogy szeretsz, igen-fel akartam ülni, hogy megcsókoljam, de belépett két orvos, és visszaparancsoltak a párnámra-Doktor urak, elegem van a fekvésből, fel akarok kelni
-Nem szabad még, közel egy hónapig voltál kómában
-Oké, de a hátsóm megsínylette ezt az egy hónapot
-Én kiveszem az ágyból, ha nem kelhet még fel-ajánlkozott Louis
-Igenigen, azt szabad?-néztem a dokikra-inkább hazamehetek?
-Hát elvégzünk még pár vizsgálatot, és ha minden rendben akkor szigorú ágynyugalom mellett hazamehetsz
-Oké-miután kimentek a dokik felhívtam Zayn-t
~Halo-szoltam bele
~Nessy? Jézusom Nessy, azonnal megyek be, felébredtél?
~Nem, a szellememmel beszélsz Malik, naná hogy felébredtem
~Jól van, csak nem térek magamhoz...
~Ne is mondd...azért hívtalak, hogy az orvosok ágynyugalmat rendeltek el két hetet, arra gondoltam ha visszaszóltak már a szüleidnek és mehetek elmehetnék hozzátok
~Még nem szóltak vissza, de egy perc és ottvagyok
~Oké
~Szia-köszönt el a telefonban és köszönt nekem az ajtóból személyesen
-Szia Malik, hiányoztál-öleltem meg-amúgy ne aggódj Bella észhez tér, ha meg nem jól megverem
-Mi?
-Mondtad, hogy szakítottatok, de most össze vagy zavarodva
-De ezt...
-Hallottam ám
-Teeee....hiányzott az állandó jókedved
-Köszönöm köszönöm
-Ittvagyunk, elmegyünk egy CT-re, meg egy rtg-re és ha minden ok, akkor hazamehetsz-jött be az orvos
-Rendben

Elvoltam a röntgenben vagy egy órát, már elegem volt
-Vissza akarok menni már-nyávogtam a nővérnek
-Még nem vagyunk készen kisasszony
-Akkor huzzon bele, mert elegem van-végre megsürgette a röntgenes nővért, és 10 perc alatt készen is voltunk mehettem vissza
Mikor visszaértem már Liam is benn volt
-Yo Leeyum, dejó látni téged is
-Hát még téged, így éberen
-AMúgy Bella és Niall?
-Elmentek családlátogatóba Mullingarba, de mondtam neked
-Jaj tényleg Zayn, mondtad...és mikor jönnek vissza? és mikor folytatjuk a turnét? És mizu veletek?-ezer meg ezer kérdésem volt hozzájuk, amiket szépen egymás után fel is tettem, és a fiúk mindenre készségesen válaszoltak. Mire a kérdéseim végére értünk hozták is az eredményeimet
-Sajnálom még nem mehetsz haza, találtunk egy árnyékot az agyadnál. Lehet, hogy csak rossz a felvétel, de szeretnénk kivizsgálni
-És az még mennyi idő?
-Pár nap
-Oké...egyébként-fordultam újra a fiúkhoz-mikor folytatjuk a turnét?
-Amint Bella visszatér-fogta meg a kezemet Bátyuss
-és én?
-Te is jössz, vagyis reméljük, hogy tudsz jönni, mert Paul már tiszta ideg, hogy mennünk kéne Amerikába mi meg itt tespedünk
-Hát az azért tulzás, hogy tespedtek, mert Bella, és Niall családlátogatáson van, ha az jól megy költözhet, én pedig most ébredtem fel...kívánom Paulnak hogy megtapasztalja milyen a helyetekben lenni ilyen helyzetben
-Na, ha nem mehetsz Bradfordba, a közösben fogsz lakni
-Hát mertem remélni, hogy nem kell a kóterban laknom

*Pár nap múlva*
-Nos Miss Styles, hazamehet-mondta az egyik nővér
-Áhh, köszönööööm, végre. Fel is kelhetek?
-Ha nagyon szükséges...
-Nagoyn szükséges, össze kell pakolnom, hogy végre elmehessek innen, több mint egy hónapig voltam benn
-Megértem, segítsek?
-Nem kell köszönöm, vagyis talán annyit, hogy idehozza a cuccaimat a szekrényből így nem kell mászkálnom-mosolyogtam rá
-Rendben
Mikor kész voltam a pakolással, és megkaptam a papirokat, elindultam haza. Éppen baktattam a parkon át, mikor megláttam pár fotóst, és köztük Zayn-t
-Maguk normálisak?-kiabált Zayn-Miért írnak olyat, hogy Nessyvel jöttem össze? komolyan mondom, még kórházban van. Hagyják már békén. Az meg, hogy Bella és Niall ismét összejöttek, ahhoz sincsen semmi közük
-Hey Zayn-mentem oda hozzá, átfurakodva a kamerásokon-mi a baj?
-Te? Itt? Éppen hozzád indultam, Louis kért meg hogy menjek be, hátha hazajöhetsz
-Értem, és én itt, de miért kiabálsz? A park túloldaláról hallani
-Akkor hallottad...
-Idefigyeljenek-most jöttem ki, egy hónapig kómában voltam, elolvastam a cikkeket amit maguk írtak. Kreálják a baromságokat, hogy eladható legyen az újságjuk. Elegem van!
-Gyere Nessy-húzott el onnan Zayn-te még idegesebb vagy mint én-nevetett-na add ide a bőröndödet, és miért nem hívtál fel valakit, hogy kiengedtek?
-Jaj, utálom, hogy miattam ugráltok, ezért nem mondtam. és igen felhúztak elegem van belőlük-kicsit megbicsaklottam-feküdnöm kéne, siessünk
-Felveszlek gyere
-Nehogymár-de mire kimondtam, már fel is kapott
-És most hogy húzzuk a bőröndöt?-nevettem
-Hát azt még nem találtam ki...de mégis-letett, és felkapott a hátára-na így, így tudom húzni-így mentünk hazáig, ami csak pár sarokra volt
-MEGJÖTTÜNK EMBEREK!-kiabáltam amint kinyitottuk az ajtót
-Áááááááh-rohant elénk Louis-ITTHON VAAAAGY, végre. Zaynster tedd már le
-Jólvan, szívesen, hogy hazahoztam-nevetett Zayn-Ja amúgy a média összehozott minket-mondta a konyhából
-Mármint kiket?-ment be Louis
-Engem és Nessy-t, pont beléjük futottam mikor mentem a kórházba, aztán ja
-az durva, én meg Niallról és Belláról láttam új képet, a tinisztárok magazinban,figyeld-dobta le Zayn elé az ujságot,én is röktön oda mentem megkukkolni
Zayn kezéből kiesett az ujság amikor elolvasta a cikket

Niall Horan és Isabella Styles ujra együtt, a napokban Mullingarban fotozták le őket,majd mikor megkérdezték Nialltől hogy együtt vannak ezt válaszolta "Mi együtt voltunk,vagyunk és leszünk is..." Isabella ezt helyeselte.De mi történt Zayn Malikal? Mit szól ehez?.....

-héj nyugi haver,tudod jól hogy minden egyes szavunkat kiforditják-probálta nyugtatni Louis Zaynt,kevés sikerrel
-de a kép nem hazudik....viszont Bella igen
-héj nagyfiu,miért nem hivod fel?-kérdezte Liam
-minek? ma jönnek haza,sőt már itt kéne legyenek,lehet leálltak egy kis etye petyére-mondta már majdnem sirva Zayn,és fölrohant a szobájába,Bella és Niall pedig pont ekkor lépett be az ajton
-hellouuu-kiáltották el magukat majd nevetni kezdtek
-mi ez a nagy komorság?-ült le Niall az egyik fotelbe Bella meg az ölébe
-hm,nem is tudom,elmondanád Bella hogy miért ülsz Niall ölében?
-hm,mert együtt vagyunk?
-és mi van Zaynel?
-mi lenne? szakitottam vele igy tudomásom szerint semmi köze ahoz hogy mit csinálok
-De szeret téged és igenis van köze hozzá,ugy hogy most szépen megbeszélsz vele mindent-ordibált Harry Bellával
-ne szolj bele az én életembe,te miért nem beszéled meg a dolgokat Selenával?
-ahoz semmi közöd
-nah persze.....-majd Bella fölrohant a szobájába

**Bella**
Miért szól be folyton,törödjön az ő életével,van nekem elég bajom mint hogy azt hallgasam hogy mit csinálok rosszul,döltem be az ágyamba,becsuktam a szemeim és vártam hogy minden rendbe jöjjön,de rá kelett jöjjek hogy ez nem igy müködik....sajnos.....egyszer csak éreztem hogy besüpped az ágy de nem volt erőm kinyitni a szeme,gondoltam Niall az,de mikor azokat az ajkakat éreztem,az az illat,az a kéjes csók,röktön tudtam ki az

-zayn.....aah-nyögtem halkan amikor magához ölelt
-nem volt szép dolog töled hogy hazudtál-mondta mély,rekedtes hangján,dühöt és vágyat fedeztem fel a hangjában
-nem csaltalak meg hisz együtt sem voltunk-ekkor kinyitottam a szemem és csodálkozva fedeztem fel hogy Zaynen csak egy alsó és polo van,igaz hogy már láttam Zaynt mesztelenül is de igazából sosem figyeltünk nagyon oda egymásra csak lebonyolitottuk a dolgot és kész, a szeme megakadt a felsötestén,a polon keresztül is látszott mennyire kidolgozott felsöteste van
-tetszik?
-láttam már jobbat
-tényleg? és ki volt az ha szabad tudnom?
-Michael....
-chh....de most én vagyok itt és nem érdekel Michael
-engem meg te nem érdekelsz
-mi?
-jól halottad , engem Niall érdekel nem te-hát a miket most mondtam neki,nem tudom honnan jöttek de jobbnak láttam ha szakitok vele végleg
-már magadnak is hazudsz?-markolt bele eröteljesen a fenekembe
-aaaw.....
-ha nem érdekelnélek akkor most nem élveznéd ezt a helyzetet-egyre jobban és jobban halottam a dühöt a hangjában
-nem él..élvezem-dadogtam
-hát persze,és gondolom ezt sem élvezed-csokolgatta a nyakam
-n..n..nem
-hm,akkor ezt is megtehetem?-huzta le a polom
-neeem-rántottam magam elé a takarom
-mitől félsz kicsim? hisz már nem egyszer láttalak mesztelenül 
-csak hogy akkor nem voltam együtt Niallel
-Niall,Niall,Niall.....miért róla beszélsz folyton? talán nem vagyok elég jó neked?-ekkor már tisztán kivettem hogy irto dühös
-nem erről van szó,csak hogy én már....
-nem szeretsz? mond a szemembe és elhiszem
-aaam.....
-na látod,azt hiszed hogy szereted Niallt? ne viccelj már,élni sem tudsz nélkülem
-ooh,ne legyél eltelve magadtol,menj inkább vissza Perriekéhez ő legalább bálványozott téged-vissza kaptam a fölsöm és elszaladtam,egészen amig egy épületbe nem értem
-Bellaaa!-rántott magához a karomtol fogva Zayn,azzal alendülettel meg is csokoltam
-hmm,ez jó volt
-kabe Malik-ültem le a földre és a falnak döltem,Zayn mellém ült
-Na most akkor mi is van?
-Ajh hagyjál, nem tudom-felpattantam, és otthagytam
Magam sem értettem hogy mivan. Azt hittem nem érzek semmit iránta, de hinni hát mint tudjuk a templomban...sétára fel határoztam el. Addig nem megyek haza, amíg rá nem jövök kitől mit szeretnék
~Igen?-szóltam a telefonba
~A gyámügytől vagyok, a Horan család imádja magát, ha ma bejön aláírjuk a papirokat, és költözhet is
~Huh, köszönöm, azonnal megyek-elugrándoztam a hivatalig, aláírtam, berohantam a kóterba, öszeszedtem a ruháimat, és hazaráncigáltam
-NIALL-kiabáltam a házban, benéztem minden szobába, és Liamében találtam meg az egész bagázst, kivéve Zayn-t és Nessy-t-Heloooo, hívtak a gyámügytől aláírtam a papirokat, hazameheteeeeeeek
-WOW-lépett hozzám Niall, és hosszasan megcsókolt-akkor egyenlőre gondolom sejted, hogy ittmaradunk, aztn majd Amerika után hazamegyünk
-Gondoltam Horan, na gyere ünnepeljünk-húztam magammal a pólójánál fogva
-Ooooh a szerelmes pár...Bella ugye emlékszel délutááán....
-Kuss Malik, amúgy te és Nessy? Mi van veletek? Láttam ám a híreket-csaptam rá az orrára az ajtót
-HÁt ez mivolt?-vonta fel a szemöldökét Niall
-Semmi, csak hülye...tudod, de mást terveztem
-Bed and bad Girl...-csókolt meg
-Im a Mullingar Bad Girl oh yeah

*Zayn*
-Ness-rontottam be a szobájába
-Hm?-fordult felém-beszéltél a nővéremel?
-Igen, de hozzámvágta, hogy semmi közöm hozzájuk, és hogy látta a híreket
-Csüccs, mesélj most miért ilyen?
-Hát már mondtam mikor kómában voltál
-Ja igen, mondjuk fura, hogy nem is keresett engem
-Igen...lehet, hogy nem is tudja hogy ithonvagy
-Nem tudom, de egyáltalán érdekelte, hogy mi van velem? Hiszen a kórházba se ment be
-Lehet, hogy oda indult
-Ajh Zain Jawadd Malik, ne védd már ennyire...kétszer dobott...ideje volna elfelejtened. Az lenne a legegyszerűbb ha suliba járnánk mint minden más tini. Ő Mullingarban én meg Londonban
-És akkor mi lesz a turnéval?
-Úgyis rátok kiváncsiak nem ránk...ok, van 5 000 000 rajongónk...nektek meg 30 000 000 különbség?
-Igen, de az az 5 000 000 rajongó szereti Nessát
-Csak Bella nem a régi...és hogy őszinte legyek jobban tetszett amíg veled volt. Én IMÁDOM Niall-t, csak...nem tudom. Ti jobban összeilletek. Bocsi közben felmegyk ask-ra
-Okés, ideülhetek?
-Gyere
Felmentem és volt 10 000 kérdésem...gyors le is fotóztam




 Volt köztük pár 'nagyon cuki
-Utál?-kérdeztem-Jesszus Nessy, mi ez a név? I Hate Vanessa Styles?
-Hát az első utálóm aki fel is vállalja, hogy utál
-Ok, pill hozom a saját laptopom...-áhmentem a szobámba, és átvittem az enyémet, felmentem ask-ra, és nem bírtam ki, hogy ne válaszoljak a csajnak, és úgy mindenkinek aki utálja Nessy-t. Most ébredt fel egy  hónapos kómából...megerőszakolták, anyi baja van neki is, még ezt is bírja ki? Csak azért mert Harry a bátyja? Na nem!
-ZAAAYN miket írkálsz?
-Csak amit gondolok
-Értem, csak ezzel a sexy-vel messzire mentél. Egyenes út a címlapokra
-Basszameg nem gonoltam
-Hát Bad Boy, mostmár mindegy
-Akkor is ez a véleményem...kaját?
-Kérek köszi, felhozod?
-Ahha

*Nessy*
-Zayn a telód-de már sehol nem volt....erre mit ad Isten megszólal az iPhone
~Igen? Zayn Malik telefonja Vanessa Styles vagyok
~Szia, Zayn anyukája vagyok, felébredtél végre?
~Igen, hi, köszönöm
~Csak azért hívtam a fiamat, hogy visszaszóltak a gyámügytől, jöhetsz hozzánk
~OMG, végre, el se hiszem, köszönöm, de nem tudom mikor tudunk elmenni....az van, hogy arra gondoltam, hogy én és Bella visszamennénk az iskolába. Nem lehetünk normális tinik, ráadásul Bella teljesen kifordult magából, és fogalmam sincs mi lesz
~Tudod mit? mikor kezditek a turnét?
~Na ezaz, nem tudom, hogy akarom e a turnét
~Tényleg? Hát, amint tudsz gyere el, és megbeszélünk mindent. Már várunk Waliyha nagyon vár
~Tessék megmondani neki, hogy puszilom - Ness a telóóóm, kivel beszélsz
-Anyukáddal, mindjárt elmesélem
-Oks, hoztam kaját
-Imádlak
~Szóval megbeszélem, hogy mikor lenne jó, és megyünk, bye
-Végre visszaszóltak a gyámügytőőőől-ugráltam az ágyon, elérve, hogy kiborítsam a kaját
-Hé girl, relax...
-Ágyneműhúzás...nembaj, mehetek Bradfordbaaaaa
-Igen, tökjó-ölelt meg-de mi turnéra megyünk
-Nekem semmi humorom hozzá
-Viszont szerződésed van jó reggelt
-Ajjjh, tényleg....hát akkor. Viszont mikor menjek akkor hozzátok?
-Nem tudom....
-Nem akarok a kóterban lakni, nem akarom, hogy az állam döntsön felettem
-Elhiszem, tudod mit? Ha Belláék elmehettek, akkor mi is. Pakolj
-Mi? Nem mehetünk, holnap indul a turné
-Elmegyünk, és visszajövünk, de ha már voltál nálunk, akkor költözhetsz is, és akkor kijöhetsz a kóterból, és max ittlaksz teis
-Jó észjárás, pakoljunk, bár minek? Úgyis jövünk este
-Akkor indulás-felöltöztünk, és elhúztunk
-HOVA MENTEK?-kiabált tesóm utánunk
-BRADFORDBA, VISSZASZÓLTAK A GYÁMÜGYTŐL...felhívlak a buszon, és elmondom. SZERETLEK!
Mikor bekopogtunk Zayn-ék házába nagyon izgultam. Találkoztam már a családjával, de most az múlott ezen, hogy örökbe fogadhatnak e. Bementünk, de amint megláttam Waliyhát elszállt minden félelmem. Imádtam ezt a lányt. Meguzsonnáztunk, beszélgettünk, addigra már kapásból letegeztem mindenkit a családban. Totálisan otthon éreztem magam. Délután 5 felé kimentünk a medencéhez, lubickoltunk kicsit, aztán vissza kellett mennünk Londonba
-Köszönök mindent, már most ide akarok költözni



**Bella**
-Bradfordba,visszaszóltak a gyámügytől-utánoztam Nessyt gyávogva
-kicsim ilyenkor jol vagy?-nevetett mögöttem Niall,észre sem vettem
-aaaj,ne most,dolgom van szerelmem,este jövök-mondtam,felrángattam magamra a cipőm és a dzsekim ,bepattantam az automba és hevesen megindultam Bradford felé,nem tudom miért de lehajtottam az utról és inkább száguldoztam körbe körbe,picit lenyugodtam,igy vissza hajtottam a házunkhoz
-nah hol voltál baby-kérdezte Niall mikor szo szerint berugtam a szoba ajtaját
-levezettem a feszültséget,és végre tudom már mit akarok
-tényleg?
-igen,végleg megszakitok minden kapcsolatot Zaynel
-az nehézkes lesz,mivel az ikred bátja lesz
-nem érdekel,látni sem akarom
-héééj,nyugi baby,megoldjuk a dolgokat,mi ketten ,okés?-ölelt magához
-rendben
-nah gyere feküdj le és pihenj egy picit.....jézusom te lázas vagy
-nincs semmi bajom csak melegem van
-aha persze,feküdj csak le
-jóó-probáltam egyenesen menni eléggé kevés sikerrel,mi a fene van velem?
-héhééé,jól vagy?
-persze,azt hiszem mégis lefekszem egy picit
-rendben-bebujtam az ágyba és rögtön elnyomott az álom,egy utcán ébredtem,minden rozsaszin volt


-hol vagyok?
-a menny és a pokol közt
-miért vagyok itt? és ki vagy?
-mert haldoklasz Bella,és én vagyok az,Michael
-Michael? miket beszélsz te? és miért vagy itt? te is haldoklasz?
-nem baby,én már meghaltam,nekem ez volt a sorsom,és te is haldoklasz Bella
-dehogy haldoklom,ép és egészséges vagyok
-nem vagy az Bella,a tüdöd egy roncs,sajnos ez az én hibám,ha nem löttelek volna le akkor még élhetnél tovább, de igy sajnos pár honapod van hátra,élvezd ki az életet -ekkor egy erdőbe kerültünk és Michael teste elhalványult
ekkor fölébredtem,le voltam izzadva és meg voltam rémülve
-hééj,jól vagy?-halottam Zayn hangját a kanapé felöl,majd oda jött hozzám és betakargatott
-te nem haragszol rám?
-miért haragudjak rád?
-hát megcsaltalak,aztán meg még le is orditottam a fejed,mostanság mindenkivel megutáltatom magam
-nem utálunk kicsim,csak megváltoztál,de én igy szeretlek ahogy vagy-ugy ahogy vagyok.....szeret? miért nem akar megváltoztani?-feküdj vissza,még mindig lázas vagy
-honnan tudod?
-Niall mondta,ne aggodj vigyázok rá hogy ne legyenek rémálmaid
-rémálmaim?a tüdöm....én-rápillantottam Zaynre aki kérdön nézett rám,nem akarok még ezzel is fájdalmat okozni-csak egy álom volt
-igen,feküdj vissza
-nem,inkább lezuhanyozom
-rendben,megvárlak és utána szépen lemegyünk és eszünk
-nem vagyok éhes
-már pedig enned kell
-jó jó-kikaptam valami cuccot a szekrényből és lezuhanyoztam,mikor ki akartam lépni a fürdöből meghalottam hoyg zayn beszél valakivel és kiváncsi természetem miatt hallgatozni kezdtem
-mit akarsz Niall?
-azt hogy végre hagyd békén Bellát és engedd hogy boldog legyen
-mintha melettem nem lenne boldog
-nem az,éjjelente rémálmai vannak és tudod mit kiabál? azt hogy zayn ne,ne bánts
-most csak hazudsz
-nem hazudom haver,tünj el a közeléből de nagyon gyorsan
-azt majd ő fogja eldönteni hogy melyikönkel akar lenni
-hát akkor már nyert ügyem van mert a csajom és Mullingarba fog költözni VELEM
-de el vagy telve magadtól,de ő még mindig engem szeret
-álmodozz csak,na most tünj innen
-nem! megigértem neki hogy megyünk és közösen eszünk valamit,és én betartom az igéretemet nem ugy mint te
-mire célzol ?
-tudod te jól,megegyeztünk hogy Bella az enyém,de te ujra elvetted tölem
-ez egy hülye alku volt
-khm....
-Bella kicsim,jobban vagy már?
-hát a zuhany sokat segitett
-gyere ide,megnézem hogy van-e lázad-tette a kezét a homlokomra-még van,jobb lenne ha vissza bujnál az ágyba
-én is ugy érzem,olyan fáradtnak érzem magam
-bujj be az ágyba,lefürdöm és jövök én is
-rendben-adott egy csokot majd be is bujtam az ágyba,Zayn megint betakargatott és leült az ágyam szélére
-nem akarsz inkább velem aludni? tudom hogy mennyire szereted ha elalvás elött énekelek neked
-köszi Zayn,de Niall is szokott és gitározik is mellé
-egy gyors kérdés
-igen?
-melyinkünk jobb az ágyban?
-mi?
-csak kiváncsi vagyok
-atya isten Zayn.....
-na nem sértödöm meg ,csak melyikünk?
-te jobb vagy az ágyban viszont Niall jobban csokol
-tényleg?
-igen
-akkor talán gyakorolnom kéne
-nem kéne,föleg nem velem
-ezt hamar levágtad,de gyere kicsit közelebb-rántott magához,fölvett az ölébe bevitt a szobájába és bezárta maga mögött az ajtot
-mire készülsz Malik?
-tudod jól hogy beindulok ha azt mondod hogy Malik
-akkor mire készülsz Zayn?
-örömet szerzek neked,azt mondtad én jobb vagyok a sexben,hát örömet szerzek neked
-nem,add a kulcsot ki akarok menni
-mitől félsz kicsim?
-attól hogy belém szerettél
-és ez miért baj?
-mert nem akarom hogy szeress,nem akarom hogy bárki szeressen,haldoklom
-mi?
-jól halottad
-ezt meg honnan veszed?
-Michael mondta az álmomban
-az csak egy álom kicsim,nyugodj meg,had lazitsalak el-kezdte a nyakam csokolgatni
-nem Zayn nem álom volt...vaaagyis de, de tudom hogy nem álom volt
-Édesem nyugi
-ZAYN HAGYJ BÉKÉN!-kikaptam a zsebéből a kulcsot, és kirohantam, éppen Niallbe botlottam
-Miaz szivem?
-Ssemmi, csak. Nem megyünk el sétálni?
-Ilyenkor?
-Aha, légyszi
-Jó felveszek valamit és menjünk-elment felöltözni, addig írtam Zayn-nek pár sort

"Egykor még szerettelek, de ma már rád sem tudnék nézni! Baby, úgy döntöttem visszamegyek az iskolába, Mullingarba költözöm, és megszakítok minden kapcsolatot a bandával. Ha tényleg haldoklom akkor ez lesz a legjobb. Elmegyegk holnap egy orvoshoz, és kivizsgáltatom magam. Nem akarok meghalni, de ez egy jel volt. És Michaelt is meg kell keresnem. Kérlek HAGYJ BÉKÉN ÖRÖKRE!"

-Mehetünk?-karolt át Niall hátulról
-Menjünk
-FIgyelj, arra gondoltam visszamegyek az iskolába, Mullingarba költözöm, és élem a tinik életét
-És én?
-Állandó vita lenne ha mennék veletek turnéra. Ráadásul nem tudom, de Nessy-vel se vagyok a legjobba
-Igen feltűnt...jó ahogy akarod. Holnap felhívom anyát
-Majd én-aztán már csak sétáltunk

*Louis*
-Zayn, megmondanád mért írtad ask-on Nessy-ről, hogy sexy, cute, pretty...és hasonlók?-kiabáltam vele
-Loui, most teis kezded? Csak megvédtem. Nem láttad miket írnak neki? Te egyáltalán nem figyelsz rá?
-Idefigyelj-kaptam el a pólóját, és a falhoz toltam-ő az enyém, ha szakít velem...a lényeg, hogy nem lehet másé csak az enyém
-Jézusom Louis megijesztesz
-Ez a célom!
-Héhéhééé nyugi már-rántott le Zayn-ről Liam-mi a retket csinálsz Louis?
-Tudjátok mit? Elköltözünk Nessy-vel
-A vicc az, hogy mi fogadjuk örökbe haver. Hozzánk költözik Bradfordba
-Beszélek a gyámüggyel
-Csak Nessy-vel szúrnál ki-vágta utánam Zayn
-Bro Zayn-nek igaza van. Mi van itt? Mindenki meghülyült?
-Szóval Louis relax

*Zayn*
Bekopogtam Nessy-hez
-Gyere
-Beszélhetünk?
-Persze, fagyit?
-Kérek, de nincs kanalam
-Itt az enyém-elmeséltem neki, hogy mit csináltam Bellával, hogy mit mondott Bella, és aztán elmondtam Louis-t is-Jesszus Liamnek igaza van, mindenki meghülyült
-Ja, és ezt találtam a szobámban-megmutattam neki a levelet amit Bella írt
-Zayn, tényleg hagyd most békén. Ti elmentek a turnéra, Bella Mullingarban lesz, messze Niall-től...rá fog jönni hogy mit akar tenni magával, plusz én is jó ötletnek tartom, hogy visszamenjünk az iskolába
-Te is elmész?
-Terveztem, bár én jobban tanulok, de az éneklésen kívül mást is szeretnék csinálni
-Hát...és mikor költözöl?
-Amint elmentek a turnéra
-De és mi lesz a szerződéssel? Hiszen mondtam, hogy szerződésetek van
-Nekem nem menne Bellával együtt most, meg neki se velem...holnap beszélek Paul-lal-még sokat beszélgettünk, és éppen elaludtam volna, mikor Louis berontott
-EZT MONDTAM! SZÁLLJ LE A BARÁTNŐMRŐL!-Louis lerántotta Zayn-t az ágyról aki nekiesett a falnak, és vérezni kezdett a feje. De BooBear nem állt le. Behúzott neki egyet, aztán mégegyet, és mégegyet. Nem tudtam szétszedni őket...végülaztán Harry, és Liam segítettek
-Louis, te normális vagy? Zayn-nek szüksége van valakire, és megmondom őszintén mióta felébredtem többet vagy bulizni mint itthon. Egyedül vagyok, és mi az, hogy ha nem a tiéd leszek akkor másé sem leszek? Te eszednél vagy Tomlinson? Ébredj már fel! Igen szeretlek, de nem sajátíthatsz ki. Zayn holnap átköltözöm Bradfordba, és most good night all!
Senki nem mozdult
-MONDOM GOOD NIGHT ALL!-befordultam az ablak felé, és pár perc múlva hallottam, hogy kimegy mindenki
Azon gondolkoztam, hogy mennyire szeretek álmodni, hiszen az álmaim szépek...a valóság nem az...bejöttek képek anyéról, Belláról, Harryről...bejöttek képek, hogy milyen szépen éltünk, most meg mennyi baj van...és megjelent Michael is
-Michael?
-Igen Ness, Bellával már beszéltem, és elmondom neked is. Bella haldoklik, mikor meglőttem tönkretettem mindent. Nem akartam, de megtörtént
-Mit keresünk itt? Meghaltam?
-Nem, csak én haltam meg. Csak akartam, hogy tudd, hogy Bella meg fog halni
-És ha elmegy orvoshoz?
-Ha elmegy, talán van esély...
-Az jó, mert írt Zayn-nek egy levelet, hogy elmegy, mert nem akar meghalni, azt is írta, hogy meg akar keresni téged
-Nem tud, én itt ragadtam. Ha érdemes leszek rá felkerülök a mennyországba
-Ha oda kerülsz, mondd meg anyának hogy puszilom...-ahogy kimondtam zuhanni kezdtem-NEEEEEEE!-Liam rázogatására riadtam
-Hé, Nessy, mi a baj?
-Áh...Michael...ittvolt...és...Liam félek!

Nem szólt semmit, átölelt, és csak ültünk ott
-Louis?
-Nincs itthon
-Megint?
-Megharagudott rád, hagyott egy levelet
-Itt van nálad?
-Ahha-odaadta elolvastam, és kikerekedtek a szemeim

"Nem tudom elviselni, hogy Zayn-nel vagy. Nem tudom elviselni, hogy Liam-mel is lefeküdtél. Nem tudom elviselni, hogy másé légy. Nem tudom elviselni itt bent a fájdalmat, hogy annyira szeretlek, hogy az életemet adnám érted, így az életemet adom érted. Sose feledd: SZERETLEK! De sok nekem ez"

-LIAM! OLVASTAD?
-Nem miért?
-OLVASD EL-odaadtam neki, és már vettem is a cipőmet. Átszaladta a levelet, és annyit mondott
-Fél perc múlva lennt
-Nem kell velem jönnöd
-De kell! Fél perc

-Merre menjünk?-sírtam
-Először is nyugi, így nem vesszük sok hasznodat
-Igaz, so merre menjünk-próbáltam abbahagyni a hüppögést
-Louis kedvenc helye a park, azt mondta a Buddhába megy...menjünk azon az úton, arra számít, hogy csak reggel olvasod el a levelet, szerintem még nem késő
-Ne mondj ilyeneket kérlek
-Haladjun
Már majdnem a Funky Buddha előtt jártunk amikor az út szélén egy fekvő embert láttam, vérzett mindkét csuklója. Tudtam, hogy ő az
-LIAM MEGTALÁLTAM! HÍVJ MENTŐT!

*Louis*
-Hol vagyok?
-Kórházban van, mire emlékszik?
-Nem sokra, mi történt?
-Öngyilkosságot kísérelt meg, de sikerült megmentenünk az életét. Ha a bandatársa, és a Styles lány nem segít, most nem beszélgetünk itt
-Melyik lány?
-Nem tudom, egyformák
-Pontosan azért csináltam ezt, mert nem tudtam elviselni, hogy Nessy nem szeret. MINEK MENTETTEK MEG?
-Máskor írjon egy papírkát, és akkor nem mentjük meg. Nagyon szivesen
Tudtam hogy igaza van, ez nem megoldás, ha megölöm magam, de arra számítottam, hogy Nessy itt lesz velem
-Helo-kopogott be valaki-bejöhetek?
-Gyere Hazza
-Hogy vagy?
-Élek, sajnos. Nessy?
-Bradfordban van. Folyamatosan telefonál, hogy mi van veled, de úgy gondolta, hogy ha most itt ülne az ágyad mellett megint ott tartanátok ahol annakelőtte. Így elment, Bella meg Mullingarban van, és amint felépülsz indul a turné
-Remek, megint jön a mókuskerék...de legalább a rajongóink velünk vannak
-Ez így van

*Nessy*
Pár nap múlva a fiúk folytatták a turnét Amerikában. Bella Mullingarban lakott, ott járt suliba...hetente egyszer beszéltünk. Én pedig Bradfordban lakom. Mindketten suliba járunk, de a média...

-Elmondanád, hogy most mi van Zayn és közted? Vagy mi van Louis és közted? Vagy mi van Liam és közted? És mi van Bellával?
-LIAM?
-Tudjuk, hogy együtt töltöttetek egy éjszakát
-Jesszusom ötmillió éve volt, és semmi nincs köztünk semmi louis-val sem. Azért költöztem ide, hogy kicsit magam legyek. Hagyjanak már
-Akkor Zayn-nel jársz?
-Viszlát!
-Hé Ness, hát ez meg?
-Ajh Em, ne kezdd te is. Örülök, hogy a fiúk nélkül vagyok egy kicsit
-Ez komoly? Én meghalnék, ha Louis-val, Liam-mel, Zayn-nek járhatnék!
-Csak Louis-val jártam. És nem tudod milyenek valójában. Jó ez így
-És ki az a Bella?
-Az ikertesóm, te nem ismered a TWINS-t?
-Nem, kéne?
-Harry-ék előzenekara voltunk
-Komolyan?
-Igen Nagy-Britanniában ismernek minket
-Az ok, de én Magyarországról jöttem
-Ja, akkor gyere át, megmutatom
-Jézusom! Én? Zayn Malik házában? megmutatod a szobáját?
-Jaj Em-nevettem-megmutatom
Elmentünk hozzánk, Saffa otthon volt. Emily már tőle is behalt
-Sssszzziiiiiiaaaa, te vagy Zayn Malik huga?
-Aha, ahogy Nessynek is
-iiiiigggennn tu-tuuudom
-EMILY, térj már észhez, ő csak Saffa, mi lenne ha Zayn bukkanna ki a függöny mögül?
-Nem a függöny mögül bukkanok elő, de ittvagyok-sétált be Zayn
-Kapjon el valaki-mondta Emily, és összecsuklott
-Boccs, Em-nevettem-Emily, ő itt Zayn Malik! ZAAYN-ugrottam a nyakába-hiányoztál, hogy vagytok? És hogy-hogy ittvagy?
-Van két napunk, mindenki hazament. Történnek az események
-éééé....éééééén örülök, hogy megismertelek-mondta Em, és kirohant a házból
-Ő Emily a barátnőm, na mesélj, nem vagy éhes?
-Wow, de éhes vagyok, van itthon kaja?
-Van, csináltunk Waliyha-val, gyere
Leültünk enni, közben Zayn mesélt

*Zayn*
Kaptunk két nap kimenőt, így elmentem haza. Hiányzott a családom. Hallottam, hogy megjön Nessy, így elbújtam
-EMILY, térj már észhez, ő csak Saffa, mi lenne ha Zayn bukkanna ki a függöny mögül?-kérdezte Ness
--Nem a függöny mögül bukkanok elő, de ittvagyok-sétáltam be nagy lazán, majdnem pofára esve a szőnyegben-ez a szőnyeg multkor még nem volt itt-rugdaltam arrébb
Nessy barátnője elájult
-Ilyen ronda lennék?-öleltem meg legfrissebb hugomat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése