2013. február 27., szerda

L.A. (+18-as, szóval csak óvatosan) :D

-Oh, ő a barátnőm....aki most rohant el-nevetett Nessy-kérsz kaját?
-Van?
-Persze, csináltunk Waliyhával
Amíg ettünk elmeséltem hogy mik történnek a bandával
-Mostanában minden rendben van. Louis folyton hiányol téged, de kezdi belátni, hogy elszúrta. Niall és Bella minden nap beszélnek telefonon, és neten. Tartósnak tűnik a kapcsolatuk, már egyre kevésbé vágyom a nővéredre. Niallel jóba lettem megint. Liam randizgat egy táncoslánnyal, a bátyád meg ugyanolyan perverz mint volt
-Hát a bátyámon nem is csodálkozom, amúgy nemsokára szünet lesz, két hét. Arra gondoltam elmegyek meglátogatlak titeket
-Mikor lesz?
-Jövőhét keddtől
-Akkor pont Los Angelesben leszünk 4 napot. Szólj ha jössz, és küldjük a gépet
-Köszönöm Zayn

*Bella*
Cikáztak a gondolatok a fejemben. Miért jelennek meg képek állandóan Zayn-ről, és Nessy-ről? Mi lehet Niall-el, és a bátyámmal? Hiányzom e nekik? Hiányzom e a hugomnak, nekem ő nem nagyon...ezen gondolkoztam mikor csörgött a telóm
~Hey hugi-szólt bele Harry
~Heya my Bro, hogy megy a turné?
~Van két szabadnapunk, hazajöttünk Londonba
~És Niall?
~Ő Londonban marad most, van pár elintéznivalója a bandának
~Zayn meg haza tudott menni? Ez nagyon furi
~Nem tudom, de Niall nem tud hazamenni. Na mennem kell, i love you babe
~Aha, ok, me too
Felmentem netre, és kiverték a szememet a #Zessy-s képek
-ELEGEM VAN!

Zayn és Vanessa egy rajongónak pózol
Zayn és Vanessa Bradfordban


Zayn és Vanessa otthon
Zayn és Vanessa egymás kezét fogva

Az utolsó képhez cikk is tartozott
"Zayn Malik a One Direction kikiáltott rosszfiúja, új skalpot talált. Nem akárkit. A banda legifjabb tagjának hugát. Nem, nem Isabella, hanem Vanessa személyében. A minap fotózták le őket egy szórakozóhely előtt, senkitől sem zavartatták magukat. Vajon mit szól ehhez Isabella és Harry?"

-OH, HOGY ESSEN KI A SZEMÜK-üvöltöztem magamban és csapkodtam a laptopomat
-Hé kislány, miaz?-jött oda Greg
-Áh semmi, csak Niall Londonban van, de nem jön haza Zayn meg hazament erre a két napra, és nem értem hogy Niall miért nem jön haza. Elvileg a barátnője vagyok, NEM HISZEM EL GREG!
-Relax, felhívom öcsit, ok?
-Köszi-szeretem Greget, olyan mint egy nagy macis bátyus, és a barátnője Hannah is irtó cuki lány

*Nessy*
Folyamatosan cikkek és újabb képek jelentek meg rólam és Zayn-ről, bár a többsége PS, hiszen itthon sincsen, azért mindenki azt hiszi, hogy együtt járunk. kezdett elegem lenni
-Láttad ezeket?-mutattam 'bátyámnak'
-Láttam, nem tudok mit csinálni
-Mutatok egy cukit

Aarosa, Me, and Waliyha

'hugi' Waliyha and me
-Örülök, hogy ilyen jól kijöttök Waliyhával
-Hát még én...-sétáltam az ajtó felé
-Szia-nyitottam ki az ajtót, és köszöntem egy fiúnak akit még sosem láttam
-Szia, Zayn itthon van?
-Te ki vagy?
-Egy rajongó, és láttam, hogy hazajött, szeretnék vele egy képet
-Várj egy pillanatot kérlek
Behajtottam az ajtót, és megkerestem Zayn-t
-Itt van egy BoyDirectioner, és szeretne veled képet
-Itt is zaklatnak?-akadt ki
-Na nemár, annyira jófej
-Most azért csináljak vele képet mert szerinted cuki?
-Aha, BÁTYUUUUS-nyafogtam neki
-JÓLVAAAAN....szia, Zayn vagyok
-Szia Danny vagyok, köszönöm, hogy csinálhatok veled egy képet
-Nessy-nek köszönd
-Nincs mit-mosolyogtam rá
Megcsináltam a képet, és Zayn visszament a házba, én pedig sétáltam egyet Danny-vel
-És a környéken laksz?-kérdeztem
-Nem igazán, csak itt nyaralunk, és megláttam Zayn-t, gondoltam bekopogok. Nem vagyok büszke arra, hogy zaklatom, de nem tudtam hogy látom e még valaha. És te?...Jaj hiszen te vagy Nessy Styles
-Személyesen, Zayn-ék fogadtak örökbe
-Jaj igen anyukád, őszinte részvétem
-Köszi, szeretek itt lakni-néztem a házat-persze anyánál semmi sem jobb
-Figyelj, mi holnap hazamegyünk, csinálhatnék rólad egy képet a telómmal, és elkérhetném a számodat?
-Oh, öhm, persze



-És, hol is laktok?-kérdeztem Danny-t
-L.A.-ben
-Oh, pár nap múlva megyek Los Angelesbe, a fiúk ott lépnek fel 4 napot, és meglátogatom őket
-Király, akkor összefuthatnánk
-És, ha kedves leszel még a koncertre is bejöhetsz velem
-A világ legkedvesebb embere leszek

*Los Angeles*
-BÁTYUSOOOOK-kiabáltam a szállodában, mindenki totál hülyének nézett
-HUGIIII-kiabáltak viszont
-Áh, de hiányoztál Ness-ölelt magához Harry
-Te nekem jobban, Belláról nem tudsz valamit?
-De, suliban van, és jól tanul. Greg és a Horan Family jó hatással vannak rá
-Aha, jó hatással, hiába hívom nem veszi fel, és neten se válaszol soha

*Bella*
Suliban rohadok, de jó, hogy itt lakok. Lett egy csomó barátom, és mindenki szeret. Kicsit Nessy lettem, de rájöttem, hogy jó dolog, ha nem csak éppen átmegygek a vizsgákon
-Hiányzik a hugom-mondtam Suzy-nak
-Hát hívd fel
-Nem tudom...-de végül felhívtam
~Nessy?
~Uramisten Bella, megtaláltad a telefont?
~Most miért szívózol? Felhívtalak nem?
~és én hányszor hívtalak? Én hány üzenetet hagytam neten? Ne csinálj magadból mártírt légyszives
Erre leraktam
-Idióta, nem kell nekem Nessy, megvagyok Greggel. Niall a pasim, és minden szuper

*Fiúk*
-Na?
-Felhívott Bella, aztán közölte, hogy miért szivom a vérét hiszen felhívott, mondtam neki, hogy ne csináljon magából mártírt mert én több 10X hívtam, erre lerakta. nem is érdekel. Élvezzük Los Angeleeeest

*Bella*
Csak ülök itthon, és a közös képeket nézegetem. Hiányzik az ikertesóm...

Első közös csini ruhánk (Nessy-Me)

Nessy-Me
Cipőink amiket kaptunk


15 évesen (Nessy-Me)


Kicsinek (barna Me-szőke Nessy)
Az Apple-től kapott telóink
Ma is azt használom
Nyaralunk here: California Beach tavalyi
Nessy-Me
Nessy-Me

Képaláírás: 4EVER Twins
Anya első képe rólunk <3

-Ennyi közös képe az ikertesójával senkinek nincsen-mondtam magamnak
-Hát te?-jött be Maura néni-Iskola?
-Öhm, nem érzem túl jól magam
-Mutasd magad-a homlokomra tette a tenyerét-nem érzem, hogy lázad lenne
-Nem fizikailag vagyok beteg, hanem itt-mutattam a szivemre-tudod, nagyon hiányoznak a tesóim
-Nem jó velünk?
-Dehogynem-öleltem meg Maura nénit-csak tudod, velük nőttem fel, és mostanában nem vagyunk túl jóban
-Oh, szivem, nemsokára 18 leszel, és összeköltözhettek Nessy-vel és Harry-vel, egyébként, ha ennyire hiányoznak, akkor kiveszek neked egy hét szünetet, és menj el utánuk Los Angelesbe, na?
-De most vannak ott
-Akkor pakolj, és irány L.A. Elmegyek veled, ha nem gond
-Oh dehogy gond Maura néni, imádlak, pakolok is

Pár óra múlva már a Los Angelesbe tartó gépen ültünk. Írtam Harry-nek egy üzenetet
'Melyik szállodában vagytok?'
'A Ritz-ben, miért?'
'Meglepi'
Amint leszálltunk, fogtunk egy taxit, és már mentünk is a Ritz felé. Reméltem, hogy valaki ott lesz a szállodában. Viszont azt nem gondoltam hogy ekkora meglepetésbe botlok. Éppen jelentkeztünk volna be, amikor beleütköztem valakibe
-Oh, ne haragudj-kezdtem
-Bella?-kérdezte a hang
-Nessy? Jézusom Nessy-megöleltem, de nem viszonozta-Mivan?-húzódtam el
-Semmi, csak...ez most furi. Nem vagyok hozzád szokva, bocs, de amúgy szia
-Ahha, szia, te hogy-hogy itt?
-Két hétig itt leszek Zayn mondta, hogy itt vannak, és van két hét szünetem, de ne haragudj, találkozom valakivel
-Kivel?
-Cody-val, de nem lényeg, amúgy a 2175-ben lakom a csajokkal, ti? Amúgy csókolom Maura néni-ölelte meg Ikrem Maura nénit
-Szerbusz Vanessa. Ugyanolyan szép kislány vagy, mint az én majdnem lánykám
-Hát Maura néni, ikrek vagyunk-mondta tesóm-Na bocsánat, de nekem tényleg mennem kell. Randiról késni, nem a legjobb
-Oké, amúgy mi a 2145-ben lakunk
-Az jó, akkor egy emeleten vagyunk, ha visszaértem átmegyek hozzátok-kiabálta ikrem a kapuból, majd eltűnt
-Hát-kezdte majdnem anyukám-nem a legjobb fogadtatás
-Én sem erre számítottam, jobban megváltozott mint gondoltam. Bradford nem tesz neki jót
-Igen, én is úgy látom, mikor utoljára találkoztam vele, még kis visszahúzódó, kedves lány volt, mostmeg, szinte átnézett rajtad
-Én is tehetek erről, nem voltam vele túl kedves, tudod sokat hívott, sok e-mail-t küldött, sokszor írt ask-on, de én semmire nem válaszoltam neki. Haragudtam rá
-Hát szivem, akkor ne csodálkozz, hogy nem borult a nyakadba, na gyere-rápakoltunk egy hordárkocsira, és felmentünk a szobába
-Apropó-szaladtam vissza a recepcióra-a bátyámék melyik szobában vannak?
-A bátyja pedig-kérdezte a hölgy
-Jah, Harry Styles
-Kérem mutasson valami bizonyítékot, hogy maga és Mr. Styles rokonok
-Ajjh, Maura néni, nem tudok Styles okmányt mutatni
-De Horan-t igen-jött oda
-Tényleg-odaadtam neki a Horan-es személyimet
-Most akkor ki is a maga bátyja?
-Hosszú sztori, a lényeg, hogy Harry a bátyám, de meghalt anyukánk, és Niall-ék fogadtak örökbe, így vagyok most Horan, de az eredeti nevem Styles
-Furcsa sztori
-Én Niall Horan anyukája vagyok, tessék az igazolványom
-Oh, rendben Mrs. Horan, a fia, a 2174-ben lakik, ahogyan Mr. Tomlinson, és Mr. Payne is. Mr. Malik, és Mr. Styles pedig a 2176-ban laknak
-Köszönöm hölgyem
-Mekkora nyomi, nem hisz nekem-duzzogtam a liftben
-Nem nyomi, ne használj ilyen szavakat, csak ha nekem mondtad volna el a sztorit, nekem is furcsa lenne
-Hát kössz, Maura néni-mosolyogtam rá
Mikor felértünk az emeletre, és kinyílt az ajtó kapásból belefutottunk Niall-be és Zayn-be. Jól mulattak, ezek szerint végre jól kijönnek
-Öhm, sziasztok-köszöntem neki
-Oh, szia Bells-ölelt meg Zayn-nem láttad Nessy-t odalenn?
-De igen, valami Cody-val találkozik
-Oh az a kujon Simpson-nevetett Niall-Szia anya...SZIA ANYA? Mit keresel te itt?
-Én is örülök neked Kisfiam-Niall megölelte anyukáját
-Egyébként hiányoztál ám anya
-Csókolom Maura néni-ölelte meg Zayn is
-Szerbusz Zayn
-Fiúk, Harry merre van?
-A 76-osban, de nincs egye....dül-jött utánam Niall-inkább gyere az én szobámba szivem
-Niall hagyjál már most, Harry, és Cher? Mi már ez megint? Mostmeg Cher Lloyd?
-Szia hugi, ő itt Cher, és Cher, ő a hugom, de ismeritek egymást
-Ahha, ismerjük, és nem bírjuk egymást-vágtam oda nekik
-Hát, bocsi, hugi, de nem te érzed vele jól magad, hanem én, amúgy szia-ölelt meg
-Fúúj, ne nyúlj hozzám azzal a kézzel amivel ezt a csajt fogdostad, köszi, amúgy a 21...tökmindegy hol lakom
-Én mondtam Bells, gyere-megfogta a kezem és bevezetett a szobájukba, ahol meg Liam-be ütköztünk
-Héééj, szia Bella-ölelt meg
-Végre te legalább örülsz nekem
-Liam, kicsit...khmm
-Oh, oké, majd jövök-majd kiment

*Niall*
Kajak beleütköztünk Bellába és anyába a liftnél??? Mit keresnek ők itt? Nem mondhatom el Bellának, hogy mit tettem, és gyorsan SMS-ben megeskettem a fiúkat és Nessy-t is hogy befogják a szájukat. Harry kapásból lebukott előtte Cher-rel, így átmentünk a szobámba, Liam lelépett egy kis unszolásra, és ketten maradtunk. Nagyon kívántam a testét, a száját, mindenét. Ő tökéletes, de olyan sokáig nem találkoztunk, és nem voltam senkivel sem testi kapcsolatban, és a fiúk elhívtak egy buliba, ahol volt egy nagyon csinos pincérhölgy, és hát NAAAA!!!
-Niall, mi van veled?-tolt el Bella
-Mi lenne? Semmi-folytattam amit elkezdtem
-Sosem voltál ilyen durva, mindig gyengéd vagy szex közben
-Változnak az idők
-Csak te ne változz már kérlek-végül utána ha nehezen is de belejött az új szextechnikámba
Hevesen csókoltam a nyakát, benyúltam a pólója alá, levettem róla, ő kínzóan lassan masszírozni kezdett ott lennt, pillanatok alatt kibontotta az övemet, ahol már domborodtam. Én erre válaszul, lerángattam róla a nadrágot, és a fehérneműjét. Levettem róla a melltartót, és az egyik mellét masszírozni a másikat pedig csókolgatni, és szívni kezdtem. Mikor abbahagytam, volt olyan gonosz, és kiszívta a nyakamat
-Hééé-nevettem
-Psszt-megcsókolt, és nyelvünk őrült táncba kezdett, közben beléhelyeztem egy ujjamat, ő pedig belenyögött a számba-csak egy ujjad van?
-Ahogy kéred-lihegtem a nyakába, és még két ujjamat betettem, pumpálni kezdtem. Majd kivettem az ujjaimat amit ő a szájába tett, közben én elkezdtem ismét csókolgatni a nyakát, haladtam lefelé, és eljutottam a legjobb pontig. Éreztem, hogy helyben vagyok, visszamentem a szájához, és beléhelyeztem férfiasságomat. Először lassan, majd....
-Niall ne kínozz, direkt csinálod?
...így gyorsítottam a tempón
-Niall...el...fogok....
-Még ne...-éreztem, hogy elmegyek, ezt érezhette Bella is, mert hatalmasat sikoltott
-Niall ez volt eddig a legjobb
-És csak változtatni kellett a szexen
-Haha, de azért érzelmesen is jó ám
-Igenigen, de most ilyen kedvem van-mondtam neki
-Jaj de vicces-pusziltam meg az orrát-ja amúgy szép a nyakad
-Mégolyat, kajak kiszívtad?
-Ahha, nagyon cuki
-Nagyon, nyár közepén viselhetek sálat
-Tán szégyelled, hogy a csajoddal voltál?
-DEHOGY, csak mindenki megnéz majd, éshát én még fel is lépek este
-Hát boccs...arra gondoltam, hogy elmehetnénk valamerre
-Oksa, öltözzünk fel, és menjünk



*Nessy*
-Cody, szia-öleltem meg
-Hello Ness, nagyon csini vagy-járt körbe Cody
-Köszi, na merre?
-Egy kávé, aztán, elviszlek valahová
-Can't wait-belekaroltam és elmentünk sétálni-Louis?
-Ki?
-Oh, senki-észrevettem Louis-t egy csajjal, remélem semmi komoly
A nap Codyval fergeteges volt. A végén elmentünk a tengerpartra. Vett nekem egy szexi fürdőruhát, és irány a tenger. Erről eszembe jutott Louis, hiszen ő vitt le először a tengerhez. Régi szép emlékek...na emlékek takarodó, most Cody-val vagyok. Bementünk fürdeni, fröcsköltük egymást...mint az igazi tini szerelmesek, azután kiültünk a partra, és csak néztük a napot, és a vizet. Cody közelebb ült hozzám, és megfogta a kezemet. Én ránéztem, és kitalálta a gondolatomat, mert megcsókolt. Nagyon óvatosan, de annál szenvedélyesebben. Aww ez a fiú aztán...lefektetett a homokba, felém kerekedett. Simogatni kezdett, én pedig a hajába túrtam. Mivel nem nagyon volt rajtunk ruha, így nagyon a vetkőzéssel sem kellett bajlódni. Az egyetlen gond az volz, hogy nem eldugott kis helyen voltunk, és bárki megláthat minket
-Téged nem zavar, hogy...awww....hogy bárki észrevehet minket?-kérdeztem
-Téged igen?
-Nem igazán, azt hiszem-csókoltam meg újra...már nem volt rajtunk ruha, és éppen egymást élveztük, mikor meglátott minket egy hapsi, aki elő is kapott egy fényképezőgépet
-Oh, király, lesifotósok-szitkozódott Cody
-Én mondtam...mostmár felesleges foglalkozni velük...viszont elrontotta a hangulatot
-Igen, szétváltunk testileg, és felvettük a fürdőcuccokat. Felkeltünk, és elsétáltunk a strand büféjébe, ahol megrohamozták őt a lányok, és engem is felismertek páran. Odajött hozzám egy elég zűrös kinézetű fiú is
-Gyere Cica, megmutatom milyen az igazi férfi, nem olyan mint ez...-nézett fitymállóan Cody-ra
-Bocs édesem, de Cody-val hidd el, hogy százszor jobb, mint veled, szóval koppanj le
-Velem nem beszélhet így egy nő-tolt a falhoz
-Én még csak lány vagyok, és TAKARODJ-ezt meghallotta Cody, és odajött
-Problémád van kisgyerek?-rántotta le rólam
-Igen, te-majd belökte a homokba, Cody vesztésre állt, felszakadt a szemöldöke, a szája, de ez a gyerek nagyon nagy volt, senki nem mert kikezdeni vele. Én azonnal hívtam a rendőröket, és a mentőket...amíg telefonáltam megjelent valaki, és két sörösüveget szétvert a gyerek fején...Louis volt az
-Omg, Louis köszönöm szépen-ugrottam a nyakába
-Nincs mit, nem miattad tettem, hanem Cody miatt, na megyek
-Hé, meg kell várnod a rendőrséget-kaptam el a kezét
-Engedj el, és nem érdekel-majd elsétált
Közben megjöttek a zsaruk, és a mentősök is
-Kisasszony, kérem, ki tette ártalmatlanná a gyereket?
-A volt barátom
-És ő hol van most?
-Sietnie kellett...
-Azt ugye tudja, hogy ha csak úgy simán elsétált, akkor be kell vinnünk a  nyomozás akadályozásáért?
-Mondom, dolga volt, hangpróbára kellett mennie. Ő a One Direction egyik tagja, és próbájuk volt
-Hiszek magának, de fel kell keresnünk, hogy kihallgassuk
-De, én is el tudom mondani, hogy mit csinált...idejött, fogott két sörösüveget, leütötte azt ott-mutattam a hapira-aztán mondta, hogy elnézést kér, mindenkitől, de próbára kell mennie
-Biztos ez?
-Jaj hagyjon már, ha nem hiszi el, hát nem hiszi el. Elmehetek? Bemennék Cody-val
-Persze menjen...-beültem a kocsiba, és Cody hirtelen eszméletét veszítette a kórházba menet...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése