2013. március 1., péntek

Love Story

**Bella**
-a francba is...-szitkozodtam a lakosztály konyhájában,sikeresen elvágtam a kezem,a srácok koncerten,Nessy még nem ért vissza Maura néni meg engem figyel
-héj kicsim semmi csunya beszéd,gyere had segitsek-majd a csap alá tartotta a kezem,Imádom Maura nénit,igaz nem olyan mint anya,de mégis,nála jobbat nem is kivánhattam volna.......ajtocsapodás és Nessy jött be éppen mikor Maura a kezem kötötte be
-jézusom Bella,mit müveltél?-nézett rám
-csak egy kicsit megvágtam a tenyerem,semmi komoly
-ahaa,a srácok már elmentek?
-igen-nem hiszem el,csak akkor beszélek vele ha muszáj,ez régen nem igy volt,a legértelmetlenebb dologról is el tudtunk beszélgetni,hiányzik a régi életem
-heyhoooo,megjöttüüüünk-kiabálták a srácok kábé éjfélkor Maura néni már aludt,nagyon nem volt hangulatom Zaynhez igy inkább fölálltam és probáltam csendesen el lopozni
-heey Bella,nekem nem is köszönsz?-ölelt meg Josh,éreztem rajta a piát szóval ittak
-neked is szia Josh,bocsi de eléggé fáradt vagyok és nem akarok zavarni,megyek és lefekszem
-ooooké-csendben ellopoztam és bementem a szobámba,a szememből csak ugy gurultak kifele a könnyek
-jól vagy?-szolalt meg valaki az ágy felöl
-jézusom,szivrohamot kapok,és kösz megvagyok-bementem a fürdöbe majd megmostam az arcom,még mindig nem akart leesni hogy ki fekszik az ágyamon,kimentem a fürdöből és fölkapcsoltam a villanyt,mikor megláttam hogy alsóban és poloban fekszik ott,a szivem kihagyott egyet,mi a szösz? hisz én Niallt szeretem,nem őt,azt hittem már rég elfeledtem....-mit csinálsz itt?
-gondoltam benézek hozzád,ma nem igen beszélgettünk,mi történt a kezeddel?
-béna voltam mint általában-a böröndömhez mentem és kivettem egy zsepit belöle,letöröltem a szeme körülötti ujabb könyeket és probáltam hasznositani a dráma csoportban tanultakat
-héj Bella,nem akarom hogy haragban legyünk,békülni szeretnék-állt mögém Zayn,igaz hogy nem láttam de még igy is tudtam hogy mosolyog,na nem,ezt már nem
-békülni?-fordultam vele szembe-inkább békülj a hugommal vagy akárkivel de ne velem
-ugyan már,te is tudod hogy Nessy meg köztem nincs semmi
-nem érdekel Zayn, pár honapja azt hittem hogy te vagy életem szerelme.....de az emberek a változnak,és rájöttem hogy a kapcsolatunk csakis a sexből állt
-ezt még te sem gondolod komolyan,csak emlékezz vissza,mennyi szép emlékünk van
-nem érdekel Zayn,feledni akarok,lehet hogy hülyeség volt ide jönni
-hülyeség vagy nem ide  jöttél,és miért jöttél ha nem miattam?
-nem miattad jöttem képzeld,hanem  a hugom miatt és Niall miatt!!
-ne hazudj már önmagadnak is hiányzom neked,valld már be végre!
-képzelödsz Malik,nem rajong érted minden csaj,talán menj Perriekéhez ő majd szépen kielégit de nekem egy pasi nem csak a sexre kell!!
-Azt sem tudod mit beszélsz,ha egy pasi nem csak a sexre kell akkor miért vagy Niallel?!?!
-mert szeretem,és már elegem van belöled,ahányszor csak a közelemben vagy csak a baj van!!
-oooh,tuti ez is az én hibám mint minden más,de nehogy valamit is magadra vállalj olyan vagy mint azok az őrült kis ribik!!!
-ribik? kösz,csak ezt akartam hallani-majd fölkaptam a cipöm amint kinyitottam a szobám ajtaját mindenki bedölt rajta,csak átléptem rajtuk és elmentem.....nem tudom merre tartok,nem tudok sirni,nem érdemli meg a könnyeimet
-szia te Isabella vagy ugye? -kérdezte egy riporter,csak ez hiányzott,rá mosolyogtam majd válaszoltam
-igen,én Isabella vagyok
-mi történt közted meg Zayn Malik közt? Niall Horan hivatalosan is a barátod?
-Zayn és köztem nincs semmi,és igen Niall hivatalosan is a barátom
-több mint két honapja nem láttad a testvéreidet,történt valami köztetek?
-ez magányügy,most ha megbocsájtanak mennem kell-majd elmentem,furcsa,nem is követnek,bár ki követne engem? pfff.....irtora hülye ötlet volt ide jönni,csak össze kutyultam a dolgokat,Nessy megváltozott,mintha.....olyan mint......mint én régen. Az életem fenekestül felfordult, kelett nekem okoskodni,jobb nekem Mullingarban,a francokat,én vissza akarok menni Holmes Chapellbe . nekem nem való ez az élet,bár ugysem fogok sokáig itt szenvedni,el kéne mondani nekik.....bár az a pár honap már mit számit......de talán mégis,hisz tudniuk kell rola......mi lesz ha elfordulnak tölem?......aaaj,egye fene megmondom nekik,joguk van tudni,csak még ki kell találnom hogyan vezessem fel-veszekedtem saját magammal,miután kiveszekedtem magam haza vagyis a szálloda fele vettem az irányt,a lift felért én meg csöndesen belopoztam a szobámba,levetköztem,lezuhanyoztam és bebujtam az ágyba,miniszivrohamot kaptam amikor felfedeztem hogy Niall ott fekszik,adtam neki egy puszit az arcára mire a kezét átdobta a derekamon
-hol voltál?-mormogta a párnába,ilyenkor mindig olyan cuki
-sétáltam egyet-ekkor megdörzsölte a szemeit és fölült
-Zayn egy bunko,ne törödj vele
-semmi gond,Zayn csak Zayn,én téged szeretlek-csokoltam meg,erre felül kerekedett rajtam és a nyakam kezdte csokolgatni
-nagyon kanos vagy baby-nevettem
-honapokig nem láttalak naná hogy kanos vagyok
-hm,de most had kényesztesselek én-mondtam majd megcsokoltam és lerángattam róla az alsoját,meredezö férfiasságát a kezembe vettem és el kezdtem dolgozni rajta
-mmm.....ez az....
-hey skacok....-lépett be a szobába Louis de rögtön eltakarta a szemét-jézusom,zárjátok be az ajtot
-jolvan,mit akarsz loui?-kérdezte Niall
-nem láttátok a telom? elvesztettem,de nem érdekes,nem zavarok-csukta be az ajtot
-aaaj,lelankadtam-erre el kezdtem nevetni
-nah gyere te sexisten,aludjunk-bujtam be a takaro alá
-de.....
-majd holnap kicsim-csokoltam meg
-hát jó,aludjunk,viszont holnap szabad napunk van,so elmegyünk......
-hova?
-hm,hova szeretnél menni?
-mozi
-super,akkor holnap mozizunk
-cool -mondtam,Niall befeküdt mellém a takaro alá,átölelt és pár percen belül el is aludt,nem csodálom,ki lehet fáradva a koncert miatt,megfordultam és csak figyeltem ahogy alszik,hiányozni fog az biztos,de hogyan mondjam el neki?......a végére én is bealudtam,reggel arra ébredtem hogy nem találtam magam melett Niallt,fölültem és körbe néztem,Niall aggodalmasan nézett egy papirt
-mi az kicsim?
-ez mi?-mutatta felém az orvosi leletem,hát megtalálta,elhoztam bizonyitéknek de nem igy akartam elmondani neki
-az orvosi leletem.....
-de ez azt irja hogy haldoklasz
-tudom,és nem igy akartam elmondani
-kicsim ne aggodj,meg gyogyulsz-ölelt át,bárcsak igy lenne,bárcsak élhetnék még,bárcsak Niallel maradhatnék
-nem megyünk reggelizni?
-nem kell vigyázz hogy mit eszel?
-nem,nah gyere már-rángattam ki a szobából,a közös konyhába leültünk,vagyis ő leült én meg a hütöben keresgéltem
-morning-ült le álmosan egy székre Zayn
-neked is-mondtuk egyszerre
-tudtam hogy itt van valahol-rántottam elő egy gyümölcs salit
-hülye-mondták egyszerre
-örülök hoyg rájötetek-ekkor megcsusztam egy vizes folton,és seggre huppantam el kezdtem nevetni de Niall rögtön aggodalmasan rohant oda
-jól vagy? nincs semmi baj?
-ne aggodj Niall,még élek
-mibajod haver? nincs porcelánból
-te inkább meg se szolalj Zayn
-mert mit teszel?
-nah elég,pár napra jöttem látogatoba és nem fogom azt nézni ahogy veszekedtek,értetétek?
-igen,de én megyek veled Mullingarba,nem foglak magadra hagyni ilyen állapotban
-milyen állapotban?-kérdezte Zayn a legértelmesebb fejjel
-ahoz semmi közöd,gyere reggelizzünk az erkélyen kicsim-mondta Niall majd kimentünka gyümölcs salikkal az erkélyre

**Niall**
El sem hittem,az én Bellám haldoklik.Nem akarom elvesziteni,ennyi idő után nem,ő az én egyetlenem,ő vidit fel,nem fogom hagyni hogy meghaljon
-ez nagyon finycsi volt-mondta miután megedte a gyümölcs salátát
-Nessy már tudja?
-nem,még neki sem mondtam,csak te tudod meg én
-ideje lenne elmondani,hisz nem titkolhatod elöttük
-tudom,de nem akarom hogy másképp kezeljenek csak azét mert beteg vagyok
-jaaaj kicsim,gyere ide-huztam az ölembe,már csak az illata is,jaaaj de szeretem ezt az őrült csajszit

**Zayn**
az erkélyen ölelkezve reggeliznek,chhh.....mivan veled Malik? féltékeny vagy? hisz már nem is szereted,vagy igen? a francba is Zayn,magadnak ne hazudj,szereted és tegnap le ribancoztad,ügyes voltál,a francba,vissza kell szereznem,amiota szakitottunk egy csajjal sem voltam,ez pedig nem rám vall
-reggelt-mondta Harry,erre én megugrottam-mivan haver? szellemet láttál-nevetett
-ne most Harry,hol van Liam ?
-a szobájában? de miért?-rohant utánam amikor Liam szobája fele ugy kezdtem el futni mint akit segbe löttek
-Liaaaaam!!!!
-mivan?
-kelj fel,segitened kell és neked is Harry
-tényleg?-nézett rám Hazza
-igen,Liam neked az lesz a dolgod hogy eljössz velem a parkba és kibérelünk egy részt és olyan szépre diszoitjük ki mint még soha,és te Hazza-mutattam rá majd elő kotortam Liam ágya alol az én laptopom,és beléptem a Bella&me mappába és Harry kezébe nyomtam-szóval Hazza te ezekből a képekből csinálsz olyan jó videot hogy még Louis is sirjon rajta,mindenki értette?
-csak egy kérdés,most mi a franc van??
-jaaaj,Harry,majd megérted,legyen annyi elég,hogy  vissza hozom a hugod régi énjét-majd Liam fölrángatott magára valami ruhát és már mentünk is
-Liam siess már,még meg kell vennünk a virágokat,gyertyákat,meglepi ruhát,cipőt,az én ruhám,vetitő,vetitövászont.és még ki tudja mit,ami utba akad,de elöször is foglaljuk le a park egyik részét
-atya isten,minek ez a nagy kapkodás?
-mert estére kész kell legyünk-mondtam már ott is voltunk a park bejáratánál,volt ott valami őr szerüség az elvitt minket a vezetöséghez,ott erre a napra lefoglaltuk a park legszebb és legromantikusabb részét majd indultunk is tovább vásárolni
-Liaaam,mit ir az utasitás, a kék kábelt a piros vagy a zöld lyukba kell tenni?
-a zöldbe,az mellé megy a piros
-szoval a piros megy a srágába és a kék a zöldbe?
-igen-pontosan 2 és fél óra volt mire össze raktuk a hangfalakat és minden elektronikai müszert
-heey skacok itt a videó.-tolta az arcunkba a laptopot Harry,a videó tényleg nagyon jóra sikeredett,ki is könnyeztünk alatta
-ez irto jó lett Hazza
-kösz,de most már meséld el hogy mit tervezel
-hát vissza hoditom a hugod,miért minek látszik?
-Bellát?
-aha
-te megőrültél? Niall és Bella imádják egymást ez ugysem fog sikerülni
-De igenis sikerülni fog, a hugod szeret engem csak Niallhez menekült
-te tudod,na és? hol vannak a virágok?-nézett körül Harry
-Basszus!!!-kiáltottuk el magunkat egyszerre Liamel
-Harry szedd már a segged,elfelejtettük a virágokat-ugy futottunk mintha az életünk mulna rajta, én beugrottam a ruháshoz átöltözni addig a srácok mentek a virágokért és disziteni,Bellának már elküldtük a ruhát,és irtunk neki egy cetlit amin az áll hogy nyolcra abban a ruhába jöjjön a park belsejébe

**Bella**
Délután bementem a szobámba és megpillantottam egy hatalmas dobozt az ágyamon,a tetején egy cetlivel
"8-ra gyere a Houston park belsejébe a kistohoz  a ruhában és cipőben ,nem fogod megbánni xxx"
eléggé sokáig gondolkodtam,de végül az melett döntöttem hogy elmegyek
-Nessyyy-rohantam be a szobájába és ráugrottam,nem tudom miért,csak ugy,és el kezdtem csikizni
-nemáááár-nevetett,abba hagytam majd az orra alá dugtam a papirt-jééééj,ki lehet az?
-nem tudom,de elmegyek
-még jó hogy elmész,na gyere készülödni kell-ráncigált a fürdöbe,mikor kész lettem alig ismertem magamra,már régen voltam ilyen ünnepélyes,ugy éreztem magam mint egy hercegnö
-wooow Nessy,ez biztos hogy én vagyok?-nézegettem magam a tükörben
-naná,gyönyörü vagy,na gyere mindjárt nyolc van,sietnünk kell-mondta majd ráncigált magával,a parkban csak haladtunk befele és befele
-én itt elbujok-mondta Nessy majd bement egy bokorba,hát ez nem normális,elmosolyodtam majd tovább sétáltam,amikor valami nagyon fényeset pillantottam meg

*Nessy*
bebujtam a bokorba, és beleütköztem valakibe
-Hát te?-nézetm rá
-Elbújtam, minek tűnik?
-Pont annak, de miért is
-Csak leskelődöm, miért mi.....
-Hagyd abba-nevettem
Csak kuksoltunk ott...
-Te Louis
-Hm?

*Bella*

Te jo ég,el sem hittem amit láttam,a park egy része ki volt diszitve,gyertyák mindenhol,virágszirmok,olyan rozsaszin volt minden
végig mentem a stégen majd ezek a furcsa mód rozsaszín fák egy alagutat alkottak,ha fölnéztem az égre rozsanszínben láttam,nagyon jól nézett ki
-khm...-eőre néztem és megláttam Zaynt,ahogy egy vetitö vászon elött mikrofonnal a kezében,öltönyben rám mosolyog,hát ez meg mi???Amikor közelebb mentem elindult egy lassu zongora szolo és Zayn énekelni kezdett,ezt a számot ő irta azt hiszem......igen,még régebben,woooow,de édes,atya isten......nem Bella tartsd magad,Niallt szereted,Niallt szereted,Niallt szereted.....a francba is Zaynt szeretem

-i love you.......
-love you too baba.-rohantam oda hozzá
-ooooh baba,imádlak-csokolt meg de régen lreztem ezt az illatot,ezek a szemek,az arcvonásai,tökéletes mindene
-megbocsájtasz nekem hogy egy bunko kis ribi voltam?
-dehogy voltál bunko ribi,csak mérges voltam tudod jól hogy akkor baromságokat mondok,és te megbocsájtasz hogy olyan hülyén viselkedtem veled?
-nem viselkedtél hülyén,én viselkedtem hülyén
-szeretlek Bella
-én is szeretlek Zayn
-aaaaw-estek ki a bokorból Louis és Nessy,ezen el kezdtem nevetni
-nah Mr. és Mrs. Love, nem nevetni,kicsi volt a bokor-porolta magát Louis
-jah,khm...kicsi volt-mondta Nessy én meg nem birtam abba hagyni a nevetést
-Bella??-kérdezte Niall


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése