2013. március 14., csütörtök

Cserebere szexpartner

Éppen fel akartam állni, mikor valaki megszólalt a hátam mögött. Tök ledöbbentem. Rájöttem, hogy megint testőr nélkül rohangálok
-Szépségem - szólalt meg az idegen, de rájöttem, hogy Shane az
-Shane hagyj békén
-Ne aggódj, nekem Nessy kell
-Ő éppen most feküdt le az állítólagos szerelmemmel
-Talán Zayn össze kevert titeket?
-Aaaj Shane, csak hagyjál
-Hééj, vissza akarsz vágni a pasidnak? - ekkor ráemeltem a tekintetem, láttam, hogy egy fának támaszkodik
-Mire gondolsz?
-Szokott rólam érdeklődni?
-Ki?
-Vanessa, kimás
-Hiányzol neki annyi szent. Nem tudom mit tettél vele, de azt hiszem szeret, de ne bízd el magad. Ha csak közeledsz hozzá, megöllek
-Úgyis az enyém lesz
-Megsúgom, hogy Louis-t is szereti
-Mit lehet azon a majmon szeretni?
-Hát csak, talán hogy...NEM IJESZTŐ? Nem szorít a falhoz, nem zár be a kocsiba. Tulajdonképpen miért csinálod ezeket? Nem bízol a lányokban? - wow, még sosem beszélgettem vele így
-Tudod, sokan átvertek, megaláztak. Nem, nem bízom a lányokban. De Vanessa-t akkor sem akarom elveszíteni
-Te szerelmes vagy belé? - kajak elámultam, ő meg..szégyenlősen mosolyog? WTF?
-Azt hiszem, de ha elmondod bárkinek is, én nyírlak ki - jött hozzám idegesítően közel
-Jól van csak menj arrébb
-Ja, amúgy az ajánlatom...egyénként Vanessa tényleg lefeküdt Zayn-nel?
-Igen, so?
-Akkor kölcsönösen kellünk egymásnak - mosolygott rám - So, eljátsszuk, hogy lefeküdtünk egymással, így Zayn féltékeny lesz, és ha Vanessa is az lesz, akkor szeret engem
-És ha Zayn neked megy?
-Nyuszifül, múltkor is én győztem
-Ne is mondd - borzongtam bele
-Igen - emelte meg az államnál a fejemet
-És mi van ha Ness nem lesz féltékeny?
-Akkor visszaszerzem másképpen. Vésd az eszedbe, hogy ő az enyém lesz
-Jó, jó nyugi - léptem hátrébb - akkor ma nálad alszom?
-Akár - vigyorgott
-De csak semmi szex meg semmi - szögeztem le
-Nekem a hugod kell - nézett rám sötéten - szóval ne is próbálkozz
-Álmodozz csak Mitchel - felálltam és elindultunk a szálloda felé
-Hogyan szöktettétek ki a hugodat?
-Nem mondom el, hátha még szükség lesz rá
-Ne viccelj velem, ismersz - morgott
-Pedig irtó jó kedvem van ám - mosolyogtam
-Oh Vanessa kisasszony hát visszajött? - fogadott kedvesen az egyik recepciós - Shane Úr már nagyon aggódott ön miatt - ránéztem Shane-re, aki szúrósan nézett rám, a tekintete azt mondta: "Vanessa vagy"
-Igen, visszajöttem, csak kicsit elmentem a barátaimmal, de már itt vagyok - mikor a liftben voltunk ránéztem Shane-re
-Mondjad - mondta felém se fordulva
-Mi volt ez? Nessy-t ennyire szeretik itt? - de nem felelt
-A hálószoba arra jobbra van, én a kanapén alszom
-Valami alvóscuccot tudsz adni?
-Találsz a komódomban, második fiók
-Köszi, hogy segítesz - pusziltam meg
Őszintén örültem, hogy segít, így talán végre visszaszerzem Zayn-t, ha meg mégsem...hát akkor nem tudom. Mindenesetre kerestem valami rám való ruhát, de épp elkezdtem öltözni mikor bejött
-Nálad nem szokás kopogni? - pöröltem vele
-Az én szállodai szobámban vagy, azt hiszem otthon vagyok - mondta kimérten
-Akkor is
-Nem látott még így pasi?
-De, csak arra nem vágytam, hogy te is láss így
-Húgodat már láttam, és egyformák vagytok
-Menj a francba
-Áh, most nincs kedvem, inkább, jó éjt Isabella
-Neked ez milyen hepped, hogy Vanessa-nak, meg Isabella-nak szólítasz minket?
-Nem szeretem a becézéseket, nekem sincsen becenevem. Hülyeségnek tartom, azért az a neved, ami, hogy azt használd
-Shaneyyyy - húztam el az yyyyy-t
-Jó éjt - de láttam, hogy elereszt egy halvány mosolyt. Becsukta az ajtót, én meg bebújtam az ágyba

*Nessy*
-Remek voltál Zayn Malik - morogtam vele
-Ugyanolyan hibás vagy mint én
-Khm...ki rángatott át magához? Csak úgy emlékeztetésképpen
-Igen, de te sem ellenkeztél - meg se hallgattam csak átmentem a saját szobámba- ...Oh Louis... - hallotam Zayn hangját
-Mit keresett nálad Ness? - kérdezte Loui idegesen
-Tegnap tudod, hogy sokat ittunk, és...
-Lefeküdtetek? - eddigre már Louis háta mögött álltam, és hevesen 'nem'-et ráztam a fejemmel
-Nem, csak besegített a szobámba...gondolom - mosolygott - és...
-Rám esett ez az idióta, aztán már tök nyolc volt, hogy hol alszom
-Nagyon remélem - nézett rám Louis
-Amúgy meg mi közöd hozzá? Te Eleanorral jársz
-Igen
-So??? - néztem a szemébe. Aww olyan szépek a szemei. nem Nessy, nem! - Egyébként Bella itthon van? - néztem Zayn-re
-Tudom én, szerinted?
-Jó, bocs, hogy élek - visszamentem a szobámba, és felhívtam Bellát

~Hey, morning, merre vagy?
~Nemsokára indulok
~Le akarsz rázni? - furi volt a hangja
~Nem, csak - ekkor meghallottam Shane hangját. Nem tudom mi történt velem, de gyomorgörcsöm lett. Hiányzott nekem Shane
~Shane-nél vagy?
~Hello szépségem. Hiányzol - szólt bele Shane
~Shane, mit keres nálad Bella?
~Mi csak elszórakozgattunk, nagyon jó az ágyban
~Aha, légy boldog vele, visszaadnád a nővéremet?
~Mondjad
~Normális vagy? Amúgy keresnek a többiek
~Ne mondd meg nekik, hogy hol vagyok
~Majd te ! Na sziaa

-ZAAAAAAAAAAYYYYYNNN - kiabáltam át neki
-Mi van? Rájöttél hogy igazam van?
-Fogd már be. Tudom hol van Bella
-Elmondod még ma?
-Komolyan vegyél már vissza...Shane-nél töltötte az éjszakát, és bár Shane nekem áradozott, hogy Bella milyen jó az ágyban, én nem hiszem, hogy lefeküdtek
-MIT KERES OTT? Tudja, hogy veszélyes vele lenni
-Állj már meg, elszédülök - húztam le magam mellé az ágyra - Amúgy tud vigyázni magára, és semmi baja, nemsokára itt lesz, de azt mondta, hogy ne mondjam el nektek
-És akkor ne robbanjak fel, ha hazajön?
-NE
-Akkor minek mondtad el?
-Örülj neki, hogy elmondtam, Malik
-Áh, most még ez sem izgat fel
-Mertem remélni - mosolyogtam rá - szóval Zayn, kérlek, ne bukj ki. Remélem elmondja nektek
-És te?
-Mi én?
-Nincsenek kis görcsök a gyomrodban?
-De igen, de el akarom felejteni Shane-t, csak nem megy
-Ilyen a szerelem
-Sajnos
-HÉÉÉÉ - rohantak be hozzám a többiek - LIVESTREAAAAAM
-Most? - néztem rájuk
-Aha, jössz? - kérdezte Harry
-Nincs kedvem - dőltem be a ágyba, és ekkor belépett Bella. Azonnal kilőttem, fellökve Liam-et, és Niall-t - TE NORMÁLIS VAGY? - támadtam le
-Mivan féltékeny vagy?
-És ha igen?
-Shane megmondta - mosolygott - ZAAAYN
-He? - próbált nyugodt lenni, de nem angyon jött össze neki
-Szeretném elmondani, hogy...bár ahogy nézel, már úgyis tudod, de lefeküdtem Shane-nel, de mindez azért volt, mert te lefeküdtél a hugommal - mondta egyszerűen Bella, de mindenki hallotta...mindenki...Louis is
-Szóval hazudtatok? - kérdezte, inkább kiabálta Louis
-De tulajdonképpen neked mi közöd az én életemhez? - vágtam vissza
-Az, hogy együtt jártunk, és...édes istenem, már csak Niall kell a teljes banda megdöntéséhez...ha csak nem gerjedsz a saját bátyádra is
-Akkora bunkó vagy, komolyan mondom...a pasim voltál...jól mondtad...VOLTÁL - kiabáltam, de éreztem hogy folynak a könnyeim
-Hát tudod mi vagy? Egy ribanc...semmi más
-Tudod mit? Elegem van belőled...elegem van mindenkiből. Visszamegyek Shane-hez - kirohantam a házból, egyenesen bele Justin-ba
-Mi az Cica? - ölelt át, én meg csak sírtam
-Ne haragudj, de mennem kell. Elegem van a családomból. Visszamegyek Shane-hez
-Nem engedlek, nem mehetsz vissza hozzá. Gyere vissza velem - kénytelen voltam visszamenni vele, mert erősebb nálam. Ez a vékony srác, bár erőm sem nagyon volt, hogy visszakozzak
-JUSTIN, köszönjük. Most indultunk utána - láttam rajtuk a cipőt
-Úgyis elmegyek...szeretem Shane-t
-Ahogy ő is téged - mondta Bella
-Na, mégjobb... - majd felhúztam a szobámba

~SHAAANE - sírtam a telefonba
~Szépségem, ki bántott? - aggódott
~Csak, gyere értem, kérlek
~Indulok is
~De semmi balhé...kimegyek a kapuhoz
~Ne aggódj, nem okozok neked fájdalmat - hallottam hogy mosolyog - szeretlek
~Azt hiszem, én is szeretlek Shane Mitchel
Amint letettem a telefont pakolni kezdtem, de Liam bejött
-Mit csinálsz?
-Minek látszik, Liam?
-Pakolásnak, de nem mehetsz el
-Hát ezt majd én eldöntöm, oké? - dobáltam tovább a cuccaimat a bőröndbe
-Nessy fejezd be, nem mész sehova - amiket én betettem, ő kivett a bőröndből
-LIAM! ÁLLJ LE! - leültem az ágy szélére, és a fejemet a kezeimbe temettem - Nem tudom mit csináljak. Liam én szeretem...két embert is szeretek...és nem tudom mit tegyek. Louis volt az első szerelmem, igazán szerettem, de még most is szeretem. Viszont állandóan cska válogatott ocsmányságokat vágunk egymás fejéhez
-Ha engem kérdezel nincs igaza. Semmi köze...illetve pont annyi köze van a magánéletedhez mint nekem, vagy Niall-nek
-Te vagy az egyik legjobb barátom, még ha néha alig beszélgetünk is - néztem fel rá
-Te pedig nekem, de...szóval mindegy, semmi köze ahhoz, hogy mit csinálsz, viszont Shane-hez ne menj vissza, kérlek
-De nem akarok Louis-val ittmaradni egy fedél alatt. Ja, a másik pedig, hogy Shane-t is szeretem
-Ez evidens volt számomra - simogatta meg az arcomat
-Igen?
-Hát, a vak is látja, hogy érzel valami...jó sok valamit iránta, de nem érdemel meg téged, hidd el
-De...
-Ha engem kérdezel, neked Louis mellett a helyed. Egyformán hülyék, cukik, és romantikusak vagytok. Ráadásul itt van ez is - felém fordította a laptopot, és megint megnézhettem amit a rajongók csináltak: #NOUSSY FOREVER youtube videót. Végignéztem, és végigbőgtem - ezek a könnyek árulkodóak
-Szerinted lehet, hogy két embert szeressek egyszerre?
-Szerintem igen. Velem is ez volt - akkora szemekkel nézhettem rá, mert nevetni kezdett
-Te én Danielle. Tulajdonképpen már az X-faktor alatt összejöttünk, csak nem tudtalak elfelejteni, és szakítottam vele
-Én...hogy ...miattam? Látod? Mindent csak elrontok, inkább pakolok is
-Ne, ne, ne, ne, ne, nem azért mondtam - ültetett vissza

*Louis*
Olyan, de olyan ideges vagyok, hogy még Eleanor-ral is lemondtam a randit. Az mi már, hogy Nessy lefeküdt Zayn-nel? Bár...kicsit túl léptem a célon ezzel a ribanc dologgal. NEM, nem léptem túl hiszen az. Én, Zayn, Liam, Jake, Shane, Justin, Chase...soroltam magamban a neveket...
-Hát Nessy, tényleg az vagy
-Mi Nessy? - jött be Hazz - Egyébként Liam vigasztalja
-Csoda, hogy nem Niall
-Egyébként nagyon szemét voltál vele, igen lehet, hogy kikezd a banda összes tagjával, de ez az ő élete, és abban igaza van, hogy semmi közöd már a magán szférájához
-Na lehet kitakarodni innen Harry...

*Shane*
Már a ház előtt posztoltam egy ideje, mikor Vanessa kijött
-Kicsiiim, mi az?
-Mégsem megyek
-De jössz
-Meg kell oldanom a problémáimat, és utána...figyelj - kinyitotta a kaput, és a szemembe nézett - Szeretlek, de Louis-t is. Tudom, hogy utálod Louis-t, de én szeretem. És fogalmam sincsen hogy hogy fogok dönteni. De most nem megyek el veled. Ne haragudj, hogy ide rángattalak

*Nessy*
Amint elmondtam mit akarok, Shane szemében minden volt, csak megértés meg gyengédség nem...












3 megjegyzés:

  1. Egyre izgibb. Nagyon jó csajok,csak gyorsan köviiiiiiiiiit<3 Love U ( Bella siess:D)

    VálaszTörlés
  2. Bella siess :) Köszi sis :) by Nessy

    VálaszTörlés
  3. héééééj,sietek de nem egyszerü :D de már csak néhány kép kell bele és jön a kövi by Bella

    VálaszTörlés