2013. március 13., szerda

Kicsit visszazökkenni a régi életbe? - Na NEM!

-Együnk fagyiiiiit - nevettem Louis-val. Elmentünk vettünk, és leültünk a fűbe
-Tudod hiányzik ám, hogy így dumáljunk
-Jaja, nekem is, te nincs kedved főzni valamit?
-Hol?
-Justinnál, na gyere
-De mi lesz...
-Helyben vagyunk, és ha Nessy tud úgyis ír, egész Los Angelest nem tudjuk átkutatni utána
-Jól van, de sütünk is - nevetett
-Legyen Toml...LOUIIIIIS
Bementünk egy boltba, és próbáltunk bevásárolni, de páran észrevették Louis-t. Az őrök ugyan nem engedték be a rajongókat, de a vásárlásnak annyi volt
-Huh, most hogy lesz kaja? - kérdeztem Lou-t, mikor beértünk a házba
-Ki hogy csinál mit? - sétált oda Jus
-Kaját akartunk csinálni, sütni, főzni...
-Kiküldjük Big-et
-Kimegyek vele - mondtam
-Elkísérhetlek? - kérdezte a medence mellől Niall
-Gyere - összeszedtük Big-et, és visszamentünk a boltba - na akkor kell répa, burgonya
-POTATOOO - kiabáálta nevetve Niall
-Az, SexySzöszi - borzoltam a haját - na mi kell még?
Megnéztem a listát, és bedobáltam a vásárlókocsiba amit kell, fizettünk, és...a hátsó ajtón távoztunk

-Naaa FIÚK, ki segít nekem? - felesleges volt kiabálnom, mert senki nem jött. Kisétáltam - mondom HÉ KI AKAR SEGÍTENI? Senki? Akkor se répatorta, se sültkrumpli, se madártej nem lesz
-Ne - ugrott fel Justin
-Mi? Ne legyél ilyen - nyafogott Louis
-Megyek - ajánlotta Niall
-Köszi Szöszi, akkor sültkrumpli már lesz
-Megyek - szaladt utánunk Justin
-Énis - jött Louis is
-Köszönöm fiúk, igazán hálás vagyok
Na így négyen 2 óra alatt befejeztük a főzést, kipakoltuk a kaját a medencéhez, és dugig ettük magunkat

*Louis*
Ez a nap fergeteges, csak Nessy lenne itt velünk. Nem baj, ő is meglesz

FELADÓ: ÖrökSzerelmem
Hey, Shane tusol, na a Rodeo Drive-on lakunk a Palace hotelben 1248-as szoba. Azért mondom, mert láttalak titeket ma :) Shane holnap vásárolni megy 12 és 2 között. Akkor átjöhettek xx

-Gyerekek, Bella, holnap elmegyünk Nessy-hez?
-Hogyan? - megmutattam neki mit írt - NANÁ
-Mehetünk mi is? - szóltak bele Niall-ék
-Meg én is? - jött meg Jake is
mindent megdumáltunk, végül medencéztünk is, és hamar beesteledett
-Na skacok, én elmegyek aludni - mondta Bella
Mi még maradtunk a többiekkel, és kitárgyaltuk a csajokat
-Most akkor ki-kit szeret? - kérdeztem körbe
-Bella - Nialler
-Selena - Justin
-Nessy - Jake
-Én is Nessy - mondtam Jake-nek
-Tudom Bro, de nem tudok hazudni, majd ő eldönti kit szeret
-Aztán az is lehet, hogy Shane-t választja - szólt bele Justin
-Na addig élt - mondta Jake
-Csapj bele, egyetértünk - mondtam neki - na skacok elmegyek szunyálni

**Niall**
-Nah én is megyek
-Niall?
-Hm??
-A szobád a másik irányba van
-Tudom - majd tovább sétáltam, óvatosan benyitottam Bella szobájába majd leültem az ágy szélére és figyeltem ahogy alszik
-Ne nézz-fordult át a másik oldalára
-Héééj, te meg aludj
-Nem tudok ha közben néznek
-És ha közben ölelnek?
-Aaam, jó éjt
-Neked is - majd bebújtam mellé és átöleltem
-Mi baja a szobádnak?
-Semmi, de ez az ágy kényelmesebb
-Légyszi, legyen kényelmes a saját ágyad is. Aludni szeretnék...félre ne értsd, de egyedül
-Hátoké - kimásztam, és átmentem a sajátoméba - De ez az ágy akkor is jobb

*Nessy*
Olyan jó volt látni Louis-t és Bellát. Éppen ebédeltünk Shane-nel, még szerencse, hogy háttal ült, így nem látta őket
-Jó reggelt szivem - csókolt meg
-Neked is. Shane én haza akarok menni
-Dehát itthon vagy
-Nem, én Londonban lakom
-Sehova se mész
-De igen. Engedj! Ha nem engedsz komolyan rendőrt hívok
-És mit mondasz nekik?
-Megoldom, ne aggódj

*Louis*
FELADÓ: ÖrökSzerelmem
Na, meg tudtok szöktetni? Shane este elmegy kártyázni. Éjfélig tiszta a terep. Mindíg pontos szóval...hét körül lép le, veszek magamnak utána gyorsan egy telót, és felhívlak. xx

Válaszoltam is neki:
'Amint megvetted, hívj, és megyünk, utána pedig irány LONDON xx'

-Bellaaaaaaaa - rohantam be hozzá - hű wow, Niall te mit keresel itt?
-Niall, mi a francot keresel itt? - kérdezte Bella is
-Nem is tudtad, hogy itt van?
-NEM, itt volt, de kiküldtem
-De, én szeretlek - hajtotta le a fejét Szöszi
-Na Szöszi, a szerelmvallást későbbre, Bella, ma szöktetjük Nessy-t
-MI? KIRÁLY, HOGYAN, MIKOR?
Megmutattam neki az sms-t
-Áh, Alig várom már

*Bella*
Louis reggel beront, és elhűl
-Bellaaaaaa...hű wow Niall te mit keresel itt? - kérdezte tátott szájjal
-Niall mi a francot keresel itt - kérdeztem én is
...
-A lényeg, hogy mehetünk Nessy-ért, ma este - mászkált fel-alá a szobámban Lou
-Áh alig várom már. ÁLLJ MÁR MEG, elszédültem
-Viszont utána vissza kell mennünk Londonba
-Ami gáz, mert itt turnézunk - mondta Niall
-Bazzeg, tényleg - mondtam
-Akkor maradnunk kell, de 2 testőr nélkül ki sem teszitek a lábatokat - mondta Boo
-Jól van, csak legyen már este
Feltápászkodtam, és kajáláson kívül szinte semmit nem csináltam, csak medencéztem
-Hey Bells - telepedett le mellém Justin
-Hm?
-Nem beszéltél mostanában Sel-lel?
-A-a. De egy városban laktok, hogy-hogy nem találkoztok soha?
-Átköltözött New York-ba
-Wow, jó messze innen, de, hívd fel
-Áh, nem tudom, hogy mit mondjak, és nem tudom, hogy van e valakije, hiszen állandóan összehozzák valakivel. Még Zayn-nel is
-Zayn tuti hogy nem a barátja, ezt kijelenthetem
-És veletek mi van?
-Velünk kivel?
-Niall-lel, meg Zayn-nel
-Még magam sem tudom - mosolyogtam rá - Ah, imádom az Amerikai napot
-Olyan mint a Brit
-Nem, ugyanis ott alig van nap - néztem rá a napszemüvegem felett
-Hey emberkék - jött ki Jake is
-Hey emberke, mizu?
-Hallom Nessy mentés lesz, mehetek?
-Hát...minél kevesebben vagyunk annál jobb. Feltűnőség szempontjából
-Jah, jogos, akkor majd itt találkozunk vele
-Én is várom már - mondta Justin - na ugorhatok egy seggest?
-Csak várd me...BIEBER! - kiabáltam neki, de ő csak mosolygott - ahh, na jó, akkor én is megyek, vigyázz Jake - majd követtem Jus seggesét én is
-STYLES - kiabált ő is, ahogyan az előbb én
-Bocsi, én mondtam
Így töltöttük az egész napot. Medencéztünk, ettünk, nevettünk, és megjött az este

*Louis*
Aww este vaaaan, hívjál mááááár
~Igen? - szóltam bele
~Hey, én vagyok
~Aww Nessy végre, hogy vagy?
~Nincs ám sok időm, mert Shane mindjárt jön haza, a telefon megvan, szóval majd hívlak
~De akkor nem jó a ma?
~De jó, de majd csak később olyan 10 fele gyertek, na szia
~Szi...a

-Na - jött oda Bella
-Csak 10 után menjünk, most hívott
-Hívott? Aww és jól van?
-Igen, jól, na készüljünk a tesó+szerelem mentő akcióra
Kaptam magam, elvonultam a szobámba, és vártam hogy induljunk. Addig felmentem ask.fm-re, és válaszoltam pár embernek, és el is telt az idő. Kopogtak
-Hey Lou, fél 10 indulhatunk?
-Persze - olyan ideges voltam, féltem picit attól, hogy Shane ott lesz, és féltem, hogy mit mondok neki, ha meglátom
Már ott is voltunk a szállodánál. Bella hirtelen berántott egy szemetes mögé
-Mivan?
-Csak ott megy Shane
-Még jó, hogy jó a szemed
-Köszönöm Tomlins...Louis - mosolyogtam rá
-Na nyomás...Helo - léptünk oda a recepcióhoz. Shane Mitchel a szállodában van?
-Nem Uram, éppen most ment el, ha gondolja telefonálhat... - már nyúlt is a telefonért
-Oh, nem kell, és Vanessa Styles?
-Ő itt van
-Megmondaná a szobaszámát?
-Sajnálom, de az úr megkért, hogy ne adjam ki senkinek
-Jó, akkor mondjuk másképpen - Bella elém lépett - felmegyünk az 1248-as szobába, köszi - mondta, majd elhúzott onnan el a liftig
-Aha okos, és hányadikon van? - bökdöstem meg
-Ne bökdöss, és...hey kérem, megmondaná, hogy hányadikon keressük az 1248-as szobát? - ment oda egy egyenruháshoz - Na 4. emelet, hogy is mondtad? OKOS - bökdösött vissza
Felmentünk a lifttel, és kiszálltunk, megkerestük a szobát, és bekopogtunk
-Igen? - jött ki egy halk hang
-Mi vagyunk, Londonból - mondtam neki
Azonnal kivágódott az ajzó, és egy nagy adag hajjal találtam magam szemben. Az a hajzuhatag, majdnem fel lökött
-Istenem, de hiányoztatok - szállt le rólam, és ment át Bellára - na már összerámoltam, csak mennünk kell
-Nem mehetünk be? - kérdezte Bella
-Nem hiszem, mert bár, még egy ideig oda lesz Shane, de azért tartok tőle, hogy valamit itthon hagyott...

*Nessy*
Amint kimondtam, hogy félek, hogy valamit itthon hagyott Shane, megláttam a kulcsait
-És itthon hagyta a kulcsait, remek...siessünk
Behúztam őket, megfogtunk egy-egy bőröndöt, és kihúztunk a szobából. Le mentünk a lifttel, és amint kinyílt a lift megláttuk Shane-t, ő is meglátott minket, vagy engem, nem tudom, azonnal a lift felé jött, de benyomtuk a záró gombot, és éppen becsukódott mielőtt ideért
-Na most merre? - kérdezte ikrem
-Fel az elsőre, és onnan lépcsőzés
-De nem gondolod, hogy lépcsőn is feljöhet? - kérdezte Louis
-Aj, nem tudom
-Figyi Ness, én úgy ismertem meg mint aki szeret lépcsőt mászni - mondta Bells
-Igen, én is, na akkor felmegyünk, és megvárjuk a kövi liftet, és lemegyünk
-Ez így jó lesz - mondta nővérem
Végül valahogy sikerült kijutnunk a hotelból, fogtunk egy taxit, és meg sem álltunk Justin házáig

*Justin*Jake*
Éppen tömtük a pizzát, amikor berontottak
-Háh Nessy, végre - ugrottam a nyakába
-Jakeee, hiányoztál
-Hey szépségem - sétált ki Jus a konyhából
-Hey ömm...cukiságom - nevettem rá - hogy vagy?
-Oh, élek
-És ez a lényeg - borzolta össze a hajamat Justin
-Amúgy Nessy, most akkor ki ez a Shane? - ült le Jake - amúgy kértek pizzát?
-Én kérek, pizza elvonási tüneteim vannak - haraptam bele egy szeletbe
-Szia Ness - jött be Niall zsebre tett kézzel
-Niall? - Nessy akkorát ugrott, hogy leesett a székről - Niall

*Nessy*
-Na és mikor megyünk haza? - kérdeztem
-Hát itt koncizunk szóval még nem - mondta Lou
-De, akkor bármikor összefuthatunk Shane-nel, és nem akarok vele összetalálkozni
-Nem fogsz, nyugi - ölelt meg Louis
Annyira jó volt a karjaiban lenni egy kicsit
-Hiányoztál - súgtam neki
-Te is nekem nagyon - suttogta vissza

~Helloooooouuu - kiabált a telóba Harry - megkerültél?
~Igen meg, nem látszik? - nevettem a telefonba
Végre hallhatom a fiúkat is
~Holnap indulunk L.A.-be - szólt bele Zayn
~Tudom Zaynie, nem akartok előbb jönni? Már itt poshadunk Bellával a házban lassan egy hete
~Mehetünk hamarabb is, de miért poshadtok ott? - kérdezte Liam
~Te hülye - hallottam Harry-t - nem mehetnek ki...
~Mert Shane az utcákat rója, és keresi Nessy-t - hallottam Zayn-t is
~Jól van be ne kapjatok már - nyafogott Liam
~Majd Dani - szóltam bele én is
~Na látom a régi vagy - nevetett Bátyus
~Na siessetek, mentem medencézni, pápá

*Nessy*
-Hey HUGIIII - mászott be mellém Zayn és Harry
-Hey Brooooos - ölelgettem meg őket
-Mizu?
-Áh, csak nem régen feküdtem le, szóval, álmos vagyok
-Aw, én is, aludhatok veled?
-Zayn, van saját szobád, olyan bolondok vagytok. Bells mesélte, hogy egyik este kiküldte Niall-t a szobából, erre reggelre ott volt
-Én nem megyek vissza ha kiraknak
-Mert te el sem mész. Maradj ha akarsz, de én alszom
-Hugesz, én is alszom veletek - szállt be Harry
-Jesus, jól van - megpróbáltam aludni, de Harry horkol, Zayn horkol, én fekszem középen, dobálják a karjaikat... - ahh csesszétek meg, jóccakát... - puffogtam, és kimásztam közülük
-Na mizu? - kérdezte Liam
-Ne mizuzz nekem Payne...öm, ugye te nem gerjedsz a vezetéknevedre?
-De, de csak ha Danielle mondja
-Huh, akkor jó, na mizu? Ja velem semmi, akartam aludni, de Zayn-nel, és Harry-vel nem lehet
-Hát nem, reggelit?
-Kérek, köszi, és mesélj, mi van Danielle-vel? Ki is ő?
-Táncos, és nagyon szép
-Szereted?
-Szeretem bizony
-Hát, legalább a te életed sínen van
-Nyugi cica a tiéd is sínre kerül
-Hey Nessy - szaladt oda hozzám Bella
-Hm? - közben banánt ettem
-Van kedved vásárolni?
-NANÁ, de hogyan.... - összenéztünk Bells-szel, és egyszerre kiabáltuk el magunkat
-PAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!
-Áh, mivan ég a ház, jesszus, először a nők és a gyerekek - rohant be
-Paul relax, csak azt szeretnénk kérdezni, hogy kaphatunk e egy... - de nem tudtam abbahagyni a neveetést
-KETTŐ - mutatta a kezével Liam
-...Jó, kettő testőrt
-Aha, Nick, és Frank elmennek veletek - mondta
-Jaj de imádunk Paul - öleltök meg
-SHOPPING TIME - felszaladtunk átöltöztünk, és már mentünk is
Végig mentünk az összes butikon, és felvásároltunk mindent

Bella rucija

Nessy-é

Bella állatimádata...wááá

Csíííííkooooos, hát Louis-s de...

Too many fucking idiots...TRUE belláé










Nessy-ééé :D
-Hugi, imádlak, ez az Idiot-os pulcsi a kedvencem
-Áhh, nekem meg a Marry Me Harry-s - nevettem
-Olyan jó, hogy megint jóban vagyunk - ölelt meg Bella
Én még mindíg kicsit úgy éreztem, hogy nem vagyunk olyan jóban mint azelőtt. Plusz, hiányzott Shane. Nem tudom hogy miért, hiszen erőszakos, és féltékeny, de a másik oldaláról meg gyengéd, és kedves. Mindegy, majd elfelejtem. Amíg ezen gondolkodtam odajött pár rajongó
-Sziasztok, kérhetnénk képet veletek? - kérdezték
-Persze - válaszolt helyettem is nővérem
Mindenkivel megcsináltuk a képet, és a végére maradt egy nagyon cuki, velünk egy idős, visszahúzódó lány
-Szia - mentünk oda hozzá - szeretnél képet?
-Aha - cincogta
-Na gyere - nagyon megkedveltem, olyan volt mint én, régen - kivel szeretnél képet?
-Veled is meg vele is - mutatott Bellára is - és hoztam nektek valamit. Remélem tetszeni fog
-Biztos, hogy tetszeni fog, mutasd - noszogattam kedvesen
Átadott nekünk egy-egy apró dobozt, mi pedig kinyitottuk, és elámultunk
-Aaaaaw,ez gyönyörűűűűű-ámuldozott Bella
-Köszönjüüük-ugrottunk a csajszi nyakába - ez után az ajándék után nincs kedved feljönni velünk a fiúkhoz? Gondolom szereted őket
-Huh, nagyoooon, de még sosem találkoztam velük - mondta halkan
-Hát akkor majd most - mondtam
-Öhm...ugye Justin Biebert is szereted - kérdezte ővatosan tesóm
-Fúh, nagyon, miért?
-Mert ott lakunk per pillanat - majd elindultunk, így öten vissza a házba, de megint rajongókba botlottunk - szeretem a rajongóinkat - mondtam nek túl meggyőzően
-Ezt meggyőzőbben kéne - nevetett Nick
-NIIIICKKKK - fordultam felé szerintem morcos arccal
-nem tűnsz morcosnak, ha azt akartad elérni - nevetett Frank is - mindig cuki az arcod
-Kapjátok be - nyújtottam rájuk a nyelvemet
-Inkább nem, Louis megölne minket
-Vagy Jake - szólt bele Bella
-Jake?
-Aha, de majd ő elmondja. Tollat izzíts - mondta Bells - Mandy ha nem mész hátrébb elsodornak
-Oh, okay - letudtuk ezt a kört is, és végre hazaértünk

*Bella*
-YOOOO, hoztunk valakit - amint elkiabáltam magam 14 dübörgő lábat hallottam sietni felénk. Minden irányból fiúk támadtak le minket
-Kit hoztatok? - sietett oda Harry
-Héj, lány? - tolakodott Justin
-Hé nyugi már - mondta hangosan Jake. Háttal állt nekünk, és mikor megfordult el akadtak a szavai is - H-helo, Jake vagyok
-Szia Mandy Barns vagyok - mosolygott félősen
A többiek is bemutatkoztak neki, végül mi csajok eltűntünk kajálni

*Jake*
Mikor a lányok hazahozták Mandy-t azonnal beleszerettem. Annyira édes volt, félénk, hatalmas barna szemek, istenem gyönyörű lány volt
-Nessy
-Hm?
-Gyere egy kicsit
-Eszem, ha nem látnád
-Jó, de akkor is - elkaptam a kezét, és kihúztam a konyhából
-Mi van? - kérdezte mérgesen - Tudod, hogy ha kajálok bűn elrángatni az étel mellől
-Megkockáztatom, na az van, hogy el szeretném hívni Mandy-t
-Aha, és? Minek kellek ehhez én? - kapta be az utolsó falatot
-Jakey, gyere egy kicsit - hívta Justin Jake-et
-Én visszamegyek enni - mutatott Ness a konyha felé
-Mondd akkor kit is szeretsz? - szegezte nekem a kérdést - mert nem szeretném, hogy bármelyik lányt is megbántsd
-Igen, tudom...Nessy-be szerelmes vagyok, de ő nem szeret. Ez nyilvánvaló. Viszont Mandy olyan édes
-Ez igaz - mosolygott barátom

*Mandy*
-KONCEEEEEEEEEEEEERTTTT ESTEEEE - rontott le a lépcsőn Zayn
-Jesszusom Malik - ordította Nessy is
-A vezetéknevem - elkezdte simogatni magát, amire én gyorsan elfordultam. Az ilyenektől mindig elpirulok
-Ne ne fejezd be Mali....ZAYN, normális lányek is vannak még itt, de Nessy csak nevetett ezen
-Ki? Te?
-Nem te ökör, Mandy nincs hozzászokva az ilyenekhez
-Tényleg Mandy hány éves vagy - ment oda hozzá Zayn
-19
-És nem vagy hozzászokva az ilyenekhez? - kezdte el megint simogatni magát Zayn
-Zayn hagyd abba - Nessy odament, és megfogta a kezét, hozzáérve így a férfiasságához, de ez egyiküket sem zavarta
-Ti...együtt jártok? - kérdeztem alig hallhatóan
-Mi? - néztek rám - dehogy, mert?
-Csak mert, simán hozzáértél ott - pirultam el
-Ja, ez nálunk...nem gáz - nevetett Zayn - de miért vagy ennyire félénk?
-Még sosem volt barátom. Tudjátok - lassan köré gyűlt mindenki - anyáék nagyon vallásosak. Szex, csak a nász éjszakán, és az első barátom az lesz, aki majd a férjem is lesz
-De hiszen, honnan tudhatod, hogy a férjedet mindig szeretni fogod? - kérdezte Liam
-Nem tudom, de, ebben nevelkedtem, szóval, én már megszoktam
-És soha nem csókolóztál még? - Ámult Louis
-Még nem
-Wow csajok - nézett ránk Louis - ti akkor nagyon khm...korán kezdtétek
-Louis fogd be - vágtak hozzá egyetemesen egy-egy párnát az ikrek
-Na, jössz velünk a koncertre? - kérdezte tőlem Jake
-Csak felhívom anyáékat akkor
-Utána pedig itt is aludhatsz - szólt bele Justin is
-Megbeszélem otthon, ok? - majd mentem is telefonálni

~Aha, nagoyn jó fejek, majd elmesélem hogy kik ők pontosan, de ha neten megnézitek megtaláljátok őket. Meghívtak, hogy menjek el a koncertjükre, mehetek?...aha...okés, és utána...itt aludhatok? remek. nem nem én vagyok egyedüli lány, nagyon aranyosak ők is. De őket is megtaláljátok a neten Twins néven...igen ők azok...tudom, hogy jófejek, akkor holnap megyek, sziasztooook

-Na maradhatok, és mehetek - újságoltam el nekik
-Remek, akkor irány öltözni - ráncigáltak az ikrek

Mindenki készülődött, elvonultunk a saját szobánkba
-Hé lányoook, mennünk kell - kiabált nekünk úgy minden fiú, egyszerre
-Pillanat - mondtuk, és kilépünk a szobából

Ezt adtuk Mandy-nek

Itt pedig balon Ness, jobb old Bells

*Harry*
-Jézusom csajok gyönyörűek vagytok - ámultak a fiúk - mehetünk?
Beszálltunk a limóba, és mentünk a helyszínre, ahol már most nagyon sok lány várt minket. Mikor meglátták velünk a csajokat, hallottam, hogy utálkoznak, és megláttam Shane-t is a tömegben. ott állt az első sorban, és szúrósan nézett Nessy-re, de lépni nem mert, mivel 5 testőr volt körülöttünk. Odamentem a lányokhoz
-Hé csajok, itt van Shane - Nessy azonnal megijedt
-Hol?
-Ne félj, Paul-ék vigyáznak ránk - majd átmentem a fiúkhoz is
-Hey, itt van Shane, és Paul, vigyázzatok a lányokra is, nagyon, oké?
-Rendben, én is észrevettem a gyereket, ne aggódj vigyázunk rájuk
Bevonultunk, és átöltöztünk, elpróbáltuk még egyszer a számokat, aztán beengedték a közönséget, és kezdődhetett a show. Minden rendben ment, és mikor majdnem a végén jártunk, felhívtuk a színpadra Justint is. És a záródal előtt Belláék is feljöttek. Csak Jake, és Mandy maradtak a színfalak mögött. A zárószám után mikor letolultunk a színpadról, csak azt láttuk, hogy Jake majdnem megcsókolja Mandy-t, aki nem is húzódott el. Megpróbáltuk nem megtörni az idillt. Mivel odakinn "VISSZA VISSZA", ezt kántálták, így visszamentünk. A közönség Twins-Justin duettet szeretett volna, all refrénnel. Hát oké! Mikor leénekeltünk, már tényleg lementünk, és Jake-ék beszélgettek
-Na, miattatok kellett visszamennünk a színpadra - nevettem rájuk
-Mi? - nézett rám Mandy
-Mi lett abból a majdnem csókból? - ült le Mandy mellé Niall
-Majdnem csók? - pirult bele
-Ne pirulj mindíg - ült le egy szendviccsel Zayn is - láttuk amit láttunk
-BULI? - kérdezte Louis hirtelen
-BULIII - kiáltotta Liam is - áhh, végre megjöttetek - ölelte át Dani-t
-Oh, szia, szóval te vagy Dani, még nem láttalak, de hű, tényleg gyönyörű vagy - mondta Danielle-nek Nessy
-Szia, te sem panaszkodhatsz, csodásan nézel ki - válaszolta Dani
-EEEELLLL - ugrott Bella Eleanor nyakába - hiányoztáááál
-Na nyomás bulizni - mondtam - bevágódtunk a limóba, és továbbmentünk egy club-ba

Első kör egy Pina Colada volt. Mindenki szereti, szóval...bááár Mandy és Liam nem iszik
-Majd lesz aki hazavigyen minket - nevettünk

*Bella*
-Hééééj, Mandyyyy, miért csücsülsz itt egyedül??? - vágodtam le Mandy mellé már eléggé ittas állapotban
-Aaaam, nem szeretek Clubokba járni
-Ez is amolyan vallási izé?
-Nem, egyszerüen nem szeretek
-Cool, én sem annyira de ezekkel a barmokkal jó, gyere menjünk inkább a Parkba - áltam föl és el kezdtem a kijárat felé tolongani, Mandy megszeppenve jött utánam. Mire kivergődtük magunkat az ajtón eléggé kifáradtunk. Sajnos ittas állapotomban ki is ment a fejemből, hogy a testőrknek szóljunk
-De gyönyörű ez a park - ámuldozott Mandy - ezen a részén még sosem jártam - elvittem ahhoz a helyhez ahol még anno Zayn csinálta nekem a kis műsort
-Jézusooooom, Te az egyik Styles Twins vagy, imádlak titeket!!! - ugrándozott egy csaj - kaphatok képet?
-Persze - majd csináltam vele egy képet és el is húzott
-Huuuh, hogy tudtál ehhez hozzászokni?
-Mihez?
-Hát a rajongók, sztárság, meg minden
-Nem tudom, egyszerűen csak élvezzük az egészet
-Bella Bella Bella - halottam egy ismerős hangot a fák közül.
-Ki vagy? - próbáltam hunyorítani, hogy a sötétben lássak valamit
-Megszöktetni a húgodat aztán meg se szó se beszéd lelépünk? - jött elő a fák közül Shane
-Shane!! Tartsd távol magad a barátaimtól
-Oooh, hol vannak a testőrök? - ekkor esett le, hogy nem hívtuk őket
-Aaam, elmentek valami inniért, bármelyik percben itt lehetnek
-Hát persze, de addig is van időnk...és te ki vagy? - nézett Mandy-re
-Őt hagyd ki ebből, semmi köze ehhez - próbáltam Mandy elé állni - Mondom hagyd ki ebből - majd egy jól irányított rúgással fájdalmas ponton érintettem Shane-t, aki összegörnyedve jajgatott. Megfogtam Mandy kezét és Justin házáig meg sem álltunk, már majdnem össze estem a fáradságtól, de a félelem erősebb volt így csak futottunk. Mikor már a házban voltunk kicsit lenyugodtunk
-Hol a francban voltatok? Halálra aggódtam magam!!!! - ordibált Zayn
-Nyugi már, csak sétáltunk egyet
-Testőrök nélkül?!?!? - nem ugy tűnt mint aki fölfogta, hogy semmi bajunk
-Zayn mindig ilyen.....védelmező? - cincogta Mandy
-Nem tudom, hisz már másfél éve nem is vagyunk együtt!!! - ordibáltam vissza Zayn-re
-Együtt voltatok?
-Pár napja még együtt voltunk!! - Mandy-t mintha észre sem vettük volna ordibáltunk egymással
-Megmondtam hogy az csak egyszeri alkalom volt
-Egyszeri alkalom??? Persze Niall aludhat veled, csókolgathat azt nem bánod hisz végül is ő a szerelmed nem én?!?! - nevetett fel Zayn
-Talán problémád van vele Zayn? - direkt vigyáztam rá hogy ne mondjam ki a vezetéknevét, láttam, hogy az izmai megfeszülnek
-Oooh, és még azt hittem megváltoztál. Nem kellett volna, hogy vissza gyere, maradhattál volna távol tőlünk. Semmi közöd az életünkhöz, úgy viselkedsz mint egy ribanc!!!! Annyira jó volt, csak a fiúk, és Nessy
-Ribanc vagyok??? Elmondanád hogy amíg együtt voltunk ki csalt folyamatosan?? És kösz, idióta
-Ne legyél már ilyen kis elkényeztetett díva, ez az élet aranyom!
-Szóval te ezt nevezed szerelemnek? Hát kösz, de ebből nem kérek - majd sietősen bementem a szobámba. Mit képzel ez magáról? Menjen a francba, ha neki ez kell hát megkapja. Tárcsáztam Niall számát és reménykedtem hogy felveszi....Meghallottam hogy csörög egy telefon, ránéztem az ágyamra majd megpillantottam egy hulla részeg srácot aki elterülve alszik az ágyamon félig letolt gatyával - Na cool, ezzel most mit kezdjek? - közelebb sétáltam az ágyhoz és gyengéden végigsimítottam az arcán - Niall - mmm.... - fordult át a másik oldalára, ez megmosolyogtatott
-Niall ébredj - suttogtam a fülébe
-Hmm? - nyitotta ki a szemeit, fölötte voltam ő pedig álmosan figyelt rám azokkal a gyönyörü kék szemeivel - olyan vagy mint egy hercegnő - szólalt meg, ezen elkezdtem kuncogni
-Na gyere te szőke herceg, le kell vetköznöd - majd lehúztam róla a nadrágját és a fölsöjét, átgurítottam az ágy másik felébe és én is áthúztam a pizsamám, ami egy combközépig érő polóból állt. Bebújtam mellé az ágyba és magunkra húztam a takarót. Egy lágy kezet éreztem a derekamon majd közelebb húzott magához, a fejét a nyakamba fúrta és lágyan megpuszilta
-Jó éjt hercegnő - mondta majd el is aludt
-Jó éjt hercegem - suttogtam és én is elaludtam

-Morniiiiiiiing!!!!! - ugrált valaki az ágyon
-Hazza te barom, tűnés! - dobta fejbe egy párnával Niall, Harryt
-De eltűnt a macskááááám
-Harry nem is hoztad magaddal a macskádat - mondta a párnába
-Oooh, tényleg, akkor is keljetek fel
-Idióta - morogtam, de kimásztam Niall mellől, lementem a konyhába, és belefutottam El-be. Elmeséltem neki a tegnapi vitánkat Zayn-nel, és ő azt mondta...


-Na szóval, fölmész hozzá és a szemébe mondod, tudom hogy hülye voltam, sajnálom, de szeretlek - mondta Eleanor
-Én ezt nem mondom
-Jaaaj nyugi már, ő is szeret, na indulás, balra az első ajtó.
-Tudom, de nem merek fölmenni
-Ne nyafogj, menj már - mondta Eleanor majd a lépcsőn felfele kezdett noszogatni, amíg föl nem értem az ajtó elé, egész végig gyakoroltam a szöveget.....Mély levegőt vettem és lassan benyitottam....
-Zayn szeretném elmondani, hogy...... - és ekkor fölpillantottam az ágyra. Nem hiszem el, már megint?
-Bella?......Kicsim ez nem az, aminek látszik
-Áááh, akkor biztos én látok rosszul, mert én azt látom hogy megcsaltál a húgommal!!!!
-Kérlek hallgass meg, meg tudom magyarázni.... - rángatta föl magára az alsónadrágját
-Hallgatlak
-Nézd.....aaaam.... - vakargatta a tarkóját
-Ne is próbálkozz Zayn, és én még azért jöttem, hogy elmondjam, hogy szeretlek meg, hogy sajnálom hogy megcsaltalak, végül is mit számít az, én legalább szeretem Niall-t és nem csak szórakozom vele!!!
-Shhhh, még a végén fölébred
-Nem érdekel!!! - kitolt az ajtón majd becsukta maga mögött
-Nézd lehet, hogy ez most furcsa egy picit
-Furcsa??  Zayn, te tisztában vagy vele, hogy tegnap te hordtál le hogy egy ribanc vagyok?!?!? Ooooh, és el ne felejtsem, én egy hisztis kis díva vagyok, aki nincs tisztában azzal hogy mi történik körülötte. Köszönöm Zayn hogy fölnyitottad a szemem, most már látom hogy egy seggfej vagy - megfordultam és próbáltam elmenni, de Zayn a karomnál fogva vissza rántott
-Kérlek Bella, én csak részeg voltam, nem gondoltam komolyan
-Nem érdekel, viszont ha megmered bántani a húgomat is esküszöm nem állok jót magamért. Én túlélem, leszarom, hogy mit csinálsz, de a húgomat ne merészeld megbántani
-Eszem ágában sincs, de én téged akarlak
-Én meg normális életet akarok, de nem kaphatunk meg mindent, nemde? - majd kirántottam a karom a kezéből és lefutottam a lépcsőn, ki az ajtón. Csak futottam és futottam, nem tudtam, hogy merre csak el tőle.Végül mikor már a lábaim nem bírták tovább egy park kellős közepén a földre rogytam, nem tudtam sírni, pedig legszívesebben bőgtem volna, de az éjjel túl sok könnyet ejtettem miatta, sem erőm, sem kedvem nem volt miatta újra sírni.








3 megjegyzés:

  1. heló :)
    elolvastam a blogod és nagyon tetszik :) nem bánnám ha az enyémbe is benéznél :) http://happinessand-death.blogspot.hu/
    köszönöm előre is xx

    VálaszTörlés
  2. Szia, ketten írjuk a blogot, és benézünk mindketten :) egyébként köszönjük szépen By Nessy :)

    VálaszTörlés
  3. óh, akkor mind a ketten jól írtok ;) köszönöm én is :) x

    VálaszTörlés