2013. március 3., vasárnap

Normal life and hard life

-Niall? Mit keresel itt?
-Csak sétáltam a parkban...
-De lezártam-értetlenkedett Zayn
-LEZÁRTAD?-rántotta el mellőlem Niall Zayn-t
-Niall fejezd be, szeretem Zayn-t, mindig szerettem, nem tudok mit csinálni...
-És ez? Ezek mai képek

---> - Ez itt Nessy...ha nem tévedek
-Niall te direkt szórakozol velem?-jött oda Nessy-Te velem idegesíted a nővéremet...elegem van ám belőled de nagyon
-Nessy relax, hiszen ez nem te vagy?
-De ez Nessy, de ez csak egy rosszkor elkapott kép-próbált magyarázkodni Zayn-csak egy puszit adtam neki az arcára a meccsen
-Jó szöveg Malik-mondtam neki-és mi a másik kép?

-Bocsi Bella, ez kicsit régebbi...úgy egy hetes
-PERRIE?
-Bells, kérlek...
-NEM ZAYN...egyenlőre hagyjál, a francnak hittem neked
-Bella-jött utánam Nessy
-Nessy...én nem tudom mi történt veled, mióta elköltöztél Bradforba teljesen megváltoztál, olyan lettél mint én régen
-Mert te olyan kis angyal vagy?
-Mindenki szerint olyan mintha testet cseréltünk volna Ness
-Ja mert most én lettem a rosszkislány?
-Hát nagyjából, egyébként meg, minek kezdessz ki a pasimmal?
-Hé-hé, amikor a meccsen voltunk, ti még nem voltatok együtt, hisz...khm...köbö 5 perce vagytok együtt
-Jó, de tudtad, hogy szeretem...
-Jaj Istenem kövezzenek meg, mert csókolóztam párszor Zayn Malikkal
-Szóval nem ez az egyetlen?
-Képzeld hogy nem...


-Nekem ez a kedvencem a közös képeink közül - megmutattam a telómban lévő képet - Ez Bradfordban készült
-És Perrie? - rogytam le
-Perrie-t én se értem, de imádom a csajt
-Hiszen mi mindig is utáltuk Perrie-t, Cher-t...
-De már nem...tudod Bella, mi mindig össze voltunk kötve...mindig együtt csináltunk mindent, mert úgy gondoltuk, hogy mi örökké együtt leszünk, de mióta elválaszt minket pár száz kilométer...rájöttem, hogy más is van a világon rajtad kívül
-De én szeretlek...
-Igen én is, de már.....most mást is észreveszek...mást is meglátok, nemcsak azt amit te. Lásd be, hogy te irányítottál minket, hiszen te voltál az idősebb, és mindig utánad mentem. Neked az a szar, hogy mostmár nem követlek mint egy kiskutya
-Nem dehogy, én csak szeretném visszakapni a régi Nessy-t, hiszen...nézz magadra

-Igen, és? Mi baj van velem?
-Holm Chapel-ben sose vettél volna fel ilyet, ez az én stílusom...
-VOLT...jaj hagyjál már...neked akkoris az a bajod, hogy Zayn-nel lakom együtt, és hogy smárolgatunk...ha buli van és iszunk...na bumm
-De...ti le is feküdtetek egymással?
-Kérdezd őt...na megyek randim van, pápá

Nem értem, de mindegy...ez vagyok én most...és szeretem a mostani énemet. Nem a régi Bella vagyok, de jobb vagyok mint akkor...már nem a buli a legfontosabb, hanem a tanulás, és szeretem az állandó barátaimat...eddig csak felszínes barátságaim voltak, de most ott van Suzy, Becky, és Enci...
-Ja - fordult vissza Nessy - te azt hiszed, hogy most jobban nézel ki? Az én lerágott stílusomban vagy, és ez a style, már akkor is gáz volt mikor én viseltem, Ráadásul Loui-t koppintod? Szánalmas vagy nővérkém
-IGEN AZ VAGYOK? UTÁLOM AZ ÉLETEMET, ÉS ELEGEM VAN...KÁR HOGY NEM FOGOK MEGHALNI, KÁR? HOGY ITT KELL MARADNOM VELETEK...UTÁLLAK TITEKET!!!
Úgy döntöttem visszamegyek Mullingarba...hagyom Niallt a francba, és gondolkozom Zayn és rajtam
-Maura néniiii, pakolj, megyünk haza
-Miért kincsem?
-Majd a repülőn elmesélem
-Hát legyen - összerámoltunk, és kimentünk a reptérre, felszálltunk az első Dublinba tartó gépre, és elmeséltem neki, hogy mi van

*Nessy*
Megbántottam Bellát, és? Ő engem hányszor bántott meg? Ő engem hányszor alázott meg még otthon? Én voltam a ciki hugi mikor olyan kedve volt, és én mindig tűrtem, mert szerettem. Most meg ÉN VÁLTOZTAM MEG?...hagyjuk már...

**Bella**
csörög a telom.....ki a franc lehet az? nagyon nem vagyok kiváncsi rájuk




~miaz???
~héééj nyugi kicsim,Niall vagyok,miért mentél el?
~miért mentem el? most komolyan? Az a nagy helyzet Horan hogy utállak titeket,elmentem LA-be békülni,de rájöttem hogy bennetek egyeltalán nem lehet bizni
~De kicsim,én mit tettem?-ebben igaza volt,nem tett ő semmi rosszat de én Zaynt akartam,és nem is akartam,hazudik össze vissza
~jaaaj Niall,te nem tettél semmi roszatt,sajnálom hogy igy beszélek veled,de Zayn......
~semmi gond,számitottam erre,de én mindig itt leszek neked,és megyek is utánatok a következö repülövel,nem foglak magadra hagyni ilyen állapotban
~Ne aggodj Niall,nem lesz bajom,minden megoldodik
~már hogy oldodna meg minden?!?! kicsim te föl sem fogod hogy haldoklasz???
~Bella haldoklik???-halottam meg Nessy és Zayn hangját,nah super most megtudták
~Nessy és Zayn??
~igen,ők
~super,látni sem akarom őket,igazatok volt Niall,én változtam meg,ha ez kell nekik hát legyen,vissza változom BadGirlé,de abbol semmi jó nem fog kisülni.
~hé-hé,megőrültél,nem kell vissza változz én igy szeretlek
~tudom Niall,de ha nekik ez kell hát legyen,Nessynek  még fogalma sincs róla hogy mibe keveredett-majd kinyomtam a telom,a szobámban elő kotortam a pénzem,pontosan 5000 fontom volt,sporoltam és most föl is használom,Elmentem a plázába és el kezdtem vásárolni amit csak találtam
-Bella mit müvelsz te itt??-kérdezte Greg amikor bele szaladtam
-vásárolok,miért minek tünik?
-minden okés hugesz?
-minden rendben van, és ha megbocsájtasz vásárolnék
-várj....-rántott vissza  a karomtól fogva-halottam mi történt LA-ben,és sajnálom
-nem kell hogy sajnálj,meg vagyok a sajnálatod nélkül is, egy év és 18 leszek és akkor elhuzok innen
-mégis mi a franc bajod van velem?
-semmi,bocs Greg,de most nagyon nincs kedvem beszélgetni......-majd mentem is tovább vásárolgatni.....

*Nessy*
-Nye-nye-nye - puffogtam - mi a francot húzza fel magát ennyire a nővérem?
-Nessy, őszintén szólva igaza van Bellának - ült le mellém Louis
-Hát Louis...kapd be, menj csak Eleanorkához
-Hallod fogd vissza magadat
-Hallod pont nem érdekelsz
-Tudom hogy hazudsz, és be is bizonyítom
-Álmaidban Tomlinson
-Ettől beindulok
-Én meg nem
-Komolyan mondod? - közeledett felém, én meg nem tudtam hová menni. Teljesen elzárta a menekülőutakat
-Louis fejezd....aww....be...kérlek
-Befejezzem? - csókolt meg
-igen - ellöktem magamtól, és a szobámba szaladtam
-Te komolyan nem szeretsz? - kiabálta az ajtón keresztül
-De igen, csak nem vagoyk hülye, és nem megyek vissza az exemhez, és lécci menj el

**1 és fél év múlva Bella**

Pontosan fél éve hogy elköltöztem Mullingarból,még mindig tartom a kapcsolatot a Horan Familyával, a srácokkal LA óta nem találkoztam és Nessyvel sem,az életem azota megváltozott,egy modell ügynökségnél dolgozom,Eleanoral együtt,a legjobb barátnőm lett,BadGirl vagyok azota is, a szilánkokat kimütötték belölem,tökéletes az életem.......

*Másfél év múlva Nessy*

Az életem cseppet sem tökéletes...Másfél éve L.A.-ben lakom Justinnál...mikor anno másfél éve Bella visszament Mullingarba, akkor beszéltünk utoljára...a fiúkkal azóta is beszélek, sőt imádom őket. Louis Eleanorral van. Niall siránkozik Bella után. Meg is értem, hiszen Bella csak kihasználta véleményem szerint. Liam Danielle-vel van együtt, Harry azóta Taylor-ral jár, és imádják egymást. Én pedig...hát...Los Angeles zűrös város...
-NESSYY - keltegetett valaki
-Hagyjál máááár - kiabáltam
-Ébredj már
-Justin kopj már le
-Nem Justin vagyok
-Hát... - már felnéztem, mert kiváncsi voltam - hát te meg ki vagy?
-Éjszaka ez nem érdekelt - csókolt meg az ismeretlen ámde szívdöglesztő fiú
-Ahha, de mostmár érdekelne, szóval?
-Martin vagyok

Az egoista, lefotóztatta saját magát
-Hűűű, hát elhiszem, hogy nem kérdezősködtem az éjjel, észveszejtő pasi vagy - csókoltam meg
-Háát, nem akarok egozni, de tudom
-Haha, meddig érsz rá?
-Ráérek, de el kell ugranom egy kis anyagért, eljössz velem?
-Elmehetek, de akkor felöltözöm

Felkaptam magamra egy rövid nadrágot, meg egy pólót
-Mehetünk, egyébként olyan jó kis fiúsnak tűnsz
-A látszat csal babe
-Hát igen...you are a bad boooy
-Your bad boy - imádom mikor megcsókol, olyan puhák az ajkai, hogy mmm... - imádom az ajkaidat
-Én is pont ezen gondolkoztam, hogy én is a tiédet
-Na menjünk - lementünk 5 sarkot, és bementünk egy sikátorba
-Martin?
-Ahha
-Azt hittem már sose jössz
-Bocs, hoztam még valakit akit érdekelne pár adag
-Tudsz fizetni? - nyomott a falnak az alak
-Igen
-Időben?
-Igen, de engedj már el....kösz
-Oké, mennyi kéne?
-3 csomag egyenlőre, de mennyibe fáj?
-Egy csomag 20 dolcsi
-Mennyi?...Martin nincs valami olcsóbb díler?
-Kis szivem, takarékra a szádat
-Hé hé, had döntsem el, hogy kitől veszek
-Eldöntötted hogy tőlem, szóval hozd a pénzt
-Mi? Nem fizettem, nincs nálam az anyag, szóval kopás van...Martin megvárlak az utcán
-MAJD MEGLÁTJUK SZIVECSKÉM - kiabált utánam
-IDIÓTA - vágtam vissza

Mióta itt vagyok, lecsúsztam mélyre, úgy élek mint ahogy a rockerek "SEX, DRUG...csak itt nem a Rock'N'Roll jön, hanem a GUYS..."...Átvettem Bella helyét, de én szerettem ezt. Minden este buli, minden este más pasi, minden este pia, és tánc
-Mac, nem jösz fel hozzám?
-Hol laksz?
-Boulveard Avenue 5322
-Justin bieber házában?
-Ahha
-Megyek ám
-Ha csak Jus miatt jössz, akkor inkább ne
-Nem miatta - csókolt meg - miattad megyek édes
-Jah, etess mást, na pápá
meguntam a party-t, és haza indultam, de valakik berángattak egy sikátorba
-Kevin azt mondta, hogy kéne anyag
-Ahha, és ki az a Kevin?
-Ne szórakozz
-ÉN? Soha! - a baj az volt, hogy volt bennem rendesen pia
-Kicsilány...
-Ne kicsilányozz, vagy mondd meg, hogy ki az a Kevin, vagy hagyjatok elmenni
-Akivel reggel találkoztál, Martin is a kliense
-Jaaa, nem mondtam neki, hogy kell cucc, felfújta a dolgot, azt kérdeztem, hogy van e nála agyag, aztán kérdeztem hogy mennyibe kerül...ő elmondta hogy 20 dolcsi, és visszamondtam az üzletet. Nem vagyok szegény, de azért ennyiért nem veszek
-Csiripelték a madarak, hogy csúnyán beszéltél rólunk is - lépett közelebb a hapsi, így már csak pár centire volt tőlem
-Azt sem tudom kik vagytok
-Egyezzünk meg, kellesz nekünk...az első három tasak csak 10 dollár
-Az úgy megoldható
-megegyeztünk?
-Meg, tessék itt a pénz, kérem ami az enyém

*Bella*
Mióta itt lakom Londonban El-lel, minden okés...bár Louis-val néha találkozom, hiszen a barátnőjével lakom együtt, de a 'szia'-n kívül nem beszélünk mást...a mai nap is Louis-val indult. Nagyban sétálok ki a szobámból bugyiban és haspólóban, erre belefutok a konyhában
-Oh, szia - nyögtem ki
-Helo, van valami kajátok?
-Mert? otthon nem esztek?
-Talán baj?
-Nem...harmadik és negyedik sor az enyém, abból ne válogass köszi
-thanks - ezt már nem hallottam, mert magamra csuktam a fürdőajtót
Tusolok-tusolok, mikor meghallom, hogy Eleanor-ék kiabálnak egymással. Elzártam a zuhanyt, és hallgatózni kezdtem. Rossz szokás, igen, dehát...



-...Ahha, és akkor mi ez a videó? MÁSFÉL ÉVE szakítottatok, és még mindig szinte hetente trend lesz NOUSSY, meg állandóan írják ask-on, hogy "cuki vagy, meg szép is, de hiányzik Noussy"...unom, érted? UNOM
-De, hiába csinálták, én téged szeretlek
-Láttad ezeket a képeket? VELEM SOSE CSINÁLSZ ILYEN KÉPEKET
-Mert ezek még akkor készültek mikor alig voltunk híresek. Sokat tudtunk együtt lenni, de hiszen...
-Igen, hiszen velem már híresen ismerkedtél meg, de alig van közös emlékünk
-Mi? sok van...ott van például aaa.....egyetlen árva közös emlékünk sincsen...
-EZT MONDOM, elmennél most?
-De együtt terveztük a napot
-Elmennél kérlek?
-Jó...

Amint becsapódott az ajtó újra megnyitottam a vizet...befejeztem a tusolást, felöltöztem, és elmentem az egyetemre.
-Heyy my giiirl - ölelt meg Joe
-Hey Joe, na merre ma?
-Oh, csak anatómia, boncolás, és Kórtan lesz
-Az jó, na menjünk...jaj hallod Louis megint ott volt reggel
-Az a Tomlinson gyerek?
-Ahha, annyira idegesít...tudod ő járt a hugommal
-Milyen hugod? Eddig csak Harry-ről meséltél
-Jah semmi....
-Szóval? - állított meg
-Mondom, hogy semmi
-MOSOOOLYT - mondta Yin
-Ajjh Yin, éppen érzelgősködünk - mondtam neki
-SMIIIILE - erősködött, de jó lett Yin rögtön meg is osztotta

-Azaz Yin osszad is még meg, na szevasz, mehetsz megvolt a képed
-Okés, itt se vagyok
-Szóóóval, ki is a te hugod?
-Mondom SENKI! Menjünk órára inkább
-Jól van
-Na nyomás
Beültünk Anatómiára, és meghallgattuk Miss Nash meséjét, a szív burkairól, artériáiról, kamráiról...


*Nessy*
Az a videó, tejóég, de édesek a rajongók. De Louis mással jár, és nekem is megvan a saját gondom.
-Helo szépség - szólt valaki a hátam mögött
-URAMISTEN ZAYN MALIK!!! - kiabálták a rajongók
-Zayn? - mosolyogtam mikozben megfordultam - Szia, mit keresel itt?
-Csak jöttelek meglátogatni, de fussunk szerintem
-Jah, okés, futás...
-ide be - majd berántott egy kuka mögé
-Jó hely Malik
-Ez beindít
-A Malik?
-Aha
-De nem akkor ha én mondom
-A lényeg a Malik, a lényeg, hogy gyönyörű vagy, és a lényeg, hogy szeretlek
-Csak Bellát látod bennem
-Ugyan már, teljesen más vagy
-Nem, én pont olyan vagyok mint Bella, mikor megismerted
-Nem, teljesen más vagy
-Ugyanolyan rossz vagyok, és idióta, és szemét

Vanessy ismét bajban
Vanessa Styles új pasija..
.két napig
GRAFFITIGIRL
Rendőrségre kerültek a graffitizők



-Igen, de...akkor is más vagy, és azt hiszem szeretlek
-Ugyan Zayn...láttad mostanában hogy mi van velem?
-Igen, és szeretnélek kirángatni ebből
-Nem tudsz... - mikor elmentek a rajongók, kimásztunk a kuka mögül, és hazasétáltunk, de valakik berángattak minket egy üres házba
-Nem fizetsz baby
-Nem mert nincs miből
-Akkor fizess máshogy - kezdte el csókolgatni a nyakamat Karl, a fődíler
-Jó, de nem most, babe, nem vagyok egyedül
-Oh, ez a helyes kis cukipofi meg ki? A hölgyek rajonganának érte
-Karl, fejezd be, ő rendes srác, és megvédem
-Jól van cica, akkor holnap este a panzióban
-Oké, 1037-es szoba
-Ott várlak 7-kor - erőszakosan megcsókolt, de nem viszonoztam és odébbálltak
-EZ MI A F*SZ VOLT? - dörzsölgette fájó fejét, meg kezét Zayn
-Semmi, ezt mondtam, nem tudsz segíteni rajtam
-DROG? DÍLER? Te eszednél vagy? - kiabált velem
-Fogd be, menj inkább vissza a tökéletes kis világodba a rajongókhoz
-Na neeeeem, összepakolunk és jössz haza
-Mi? SOHA! Én szeretek itt lakni, nem megyek haza
-DEHOGYNEM kisasszony
-Oké, de max holnapután, nekem holnap el kell mennem a panzióba
-Mert?
-Mert ha nem megyek el, nem fizettem ki a tartozásomat, és megtalálnak, és nekem akkor tényleg annyi
-Erotikus szolgálta...
-Ugyan már, szexre kellek neki, és megmondom őszintén nagyon jól csinálja - mosolyogtam
-Jézusom Nessy...félek tőled
-Ezt tette az, hogy a nővérem nem foglalkozott velem miután elköltözött Mullingarba
-Hát, velünk se beszél...egyetemre jár, és Louis néha összefut vele, mert Bella Eleanorral lakik, de Louis-val se beszél soha
-Egyetemre? Wow, én meg itt fetrengek a porban

Másnap elmentem a panzióba, Karl már várt, lezavartuk az adósságom, aztán mondtam neki, hogy hazamegyek
-Szivem, hisz itt vagy otthon velünk
-Én tudom, és szeretnék is maradni, de Zayn haza akar vinni
-Hát ne menj
-De elmegyek...tudod azt hiszem szeretem őt
-Ezt a selyemfiút?
-Hé kuss, és igen őt - leült mellém, és dumáltunk még egy darabig
Bár Karl kihasznál, de egy menetért cserébe kifizeti az anyagomat, és bírom Karl-t a maga őrült, erőszakors stílusában
-Szóval mindegy Karl hazamegyek, aztán meglátjuk
-Hát hiányozni fogsz
-Max a testem - nevettem
-Hülyének fogsz nézni, de megszerettelek, bírom a fejedet
-A beszívott fejemet
-Is, meg amúgy is

-Najó Zayn pakoljunk és huzzunk haza
-Komolyan? Jessuzs, de jóóóó
Összepakoltuk a cuccaimat, felültünk a magángépre, és hazaszálltunk Londonba
-Otthon édes otthon - mondta Zayn
-Jah - morogtam - és hol fogok lakni?
-Velünk, indulás - fogtunk egy taxit és hazamentünk

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Siess a kövivel :))) Egy rendszeres olvasó*

    VálaszTörlés
  2. köszönjük szépen :) és a rendszeres olvasót is...iratkozz fel!! xx Nessy

    VálaszTörlés