2013. március 10., vasárnap

Egy testvérnek nincs szebb az otthonnál.....

**Bella**
-Eleanoooor,tedd le.....várj , nem azt bele kell tenni aztán azt öncsd ki-olvastam a receptet,tudok fözni de Eleanoral ez is kihivás
-várj most a lisztet tegyük abba vagy a tojást?
-aaam....hol a recept?
-volt recept?
-franc...keress-az egész konyha ugy nézett ki mintha bomba robbant volna
-oooh látom föztök-jött be Louis a konyhába,megcsokolta Eleanort,én meg pont ekkor rábukkantam a tésztában a receptre
-háááh...tudtam hogy van recept.-lengettem meg a receptet amiből csöpögött a tej és liszt keveréke
-öcsém,ti profi szakácsok vagytok,de máskor a receptet hagyátok ki a tésztából-nevetett Louis,oké ez elég nevetséges szóval én is nevettem-hm...mit történt Bella? nevetsz az én vicceimen? azt hittem gyerekes vagyok...oooh várj megvan,fölvidultál miután Zayn kielégitette a vágyaidat?
-kussolj Louis-dobtam meg tésztával,telibe,ebből kialakult egy tészta csata....
-okééé,vége a harmadig világháborunak,nem találom a telom-kezdtem el kutakodni a földön a tésztában,ekkor belépett az ajton Berta a takaritonő
-jesszus atyááám!!!!  mit müveltek maguk? na tünés innen!-ordibált
-de nincs meg a telom
-az ott a pulton?
-oooh,tényleg-megfogtam a telom és mindenki elment lezuhanyozni,két fürdö van mégis le tudtunk egyszerre zuhanyozni,nem vagyok kiváncsi hogy hogyan zuhanyoztak Eleanorék

brr....brrr

~halo?
~szia szépségem
~Shane?-törölgettem egyik kezemmel a hajam
~igen,tartozol nekem egy ujabb randival,nem mellesleg sexy vagy törcsiben
~mi??? és honnan tudod a számom?
~A Malik gyerek szivélyesen megadta
~Zayn? de....
~10 perc és indulunk,ruha legyen rajtad-mondta ellentmondást nem türve,majd kinyomta a telot,Zayn tuti hogy nem adta oda a számom,föleg nem a tegnap történtek után,bementem a szobámba és választottam valami ruhát
csöngettek,félve de lementem a lépcsön
-randi?
-aha
-kivel?
-Shane
-Shane....
-szia szépségem-nyitottam ki az ajtot-Tomlinson
-Shane mi a francot müvelsz?
-kuss vagy én fogom be a szád-nézett Louisra szikrázo szemekkel,Louis meg röktön elhalgatott,Louisra pillantottam majd eldadogtam egy help me-t,majd Shane megcsukta az ajtot mögöttünk,röktön jött egy sms-sm

felado: Louis
nyugi Bella,csak ne idegesítsd fel,akkor nem lesz semmi baj

cool,ez aztán sokat segitett
-kérem
-mit?
-a telefont-nyujtotta a kezét
-de....
-kérem-mondta egy fokkal ingerültebben,hát jó,én oda adtam,zsebre dugta majd az autohoz szo szerint vezetett és beültetett.
-vannak ám lábaim
-kétlem hogy a csinos kis lábaid jora használnád
-pff....-beinditotta a motort majd fél óra csendes autozás után megálltunk egy club elött-nem akarok culubba menni
-hmmm,én meg igen,és nélkülem sehova sem mész szóval jössz velem,téma lezárva picur
-téma lezárva picur-utánoztam amig átmászott az auto másik oldalára
-ez az auto nem hangszigetelt és máskor ne utánozz-markolt bele eröteljesen a fenekembe majd egy oriási vigyorral a száján mentünk be a clubba,egész este mosolyogva kelett bologassak,tényleg remek szorakozás,mivel már irto ideges voltam kisurrantam a hátso ajtohoz elő huztam egy cigit és rágyujtottam
-hm,sexy ha egy csaj cigizik-mondta John,Shane egy haverja
-aha,na tünj innen-mondtam mikor a falnak nyomott
-ugyan drága,nem vagyok roszabb Shanenél
-ooh dehogynem
-shhh-kezdte el a nyakam csokolgatni,ebben a percben csak egy jó megoldást láttam
-Shaneee!!!-kezdtem el sikonyálni,csak reménykedni tudtam hogy meghalotta mert John röktön befogta a szám
-haver mit müvelsz te ott?-mondta a dühtől eltorzult hangján Shane
-csak szorakozunk egy picit,ugye Bella?-nem birtam megszolalni csak figyeltem Shane-t,hirtelen lepillantottam a kezére,sebhelyek.....
-Bella...-nyujtotta a kezét,röktön megfogtam majd maga mögé fogott,ez volt az első alkalom hogy örültem Shanenek-menj be-mondta
-de...
-menj-tudtam hogy nem érdemes vele veszekedni igy hát elfutottam az ajtoig de résnyire nyitva hagytam és figyeltem az eseményeket,nem lehetett kivenni hogy mit beszélnek de mikor Shane a földön kezdte le püfölni John-t röktön kivettem hogy mi történik,John orditott a fájdalomtól,az arcát eltorzitotta a sok vér,nem hagyhattam hogy megölje
-Shaneee-futottam oda,majd a vállánál fogva proibáltam lerántani Johnról,kevés sikerrel-Shane meg fogod ölni!!! hagyd már!-orditottam majd a fejét magam felé forditottam , az izmai ellazultak majd megfogta a kezem és futni kezdtünk,nem értettem hova,pár másodperc alatt össze szedtük a cuccainkat és az autoja felé kezdtünk futni,aggodva körül nézett majd rápillantott az autoja melett állo autora,én is oda pillantottam majd megláttam két igen ideges embert benne,lehet hogy Shanere várnak?Shane behuzott egy sikátorba majd a falnak döltünk
-kik ezek?-suttogtam,pár centi volt csak az arcunk közt,éreztem a leheletét , gyengéden megsimogattam az ujperceit,fájdalmasan felszisszent-meg ütötted öt?
-kit?
-Zaynt
-ne aggdoj,nincs nagy baja-bele néztem  a szemeibe és nem éreztem hogy félnem kéne töle
-köszönöm-suttogtam
-bármikor megtenném-lágyan megcsokoltam,láthatolag meglepödött mert elöször nem moccant de miután kapcsolt,átölelte a derekam és végig nyalta az also ajkam,bejutás engedélyezve,nagyon jól csokolt....-gyere,nem messze lakom gyalog is el tudunk menni-majd megfogta a kezem én meg össze kulcsoltam ujjainkat,pár perc volt csak az ut a lakásáig,de mindvégig lopakodva mentünk hogy észre ne vegyenek,a háza elött picit megilyedtem,hogyan jutok haza??? kinyitotta az ajtot és belépett rajta,rögtön le is rugta a cipöit
-be jöhetsz ám-mosolygott,félve - hiszen jártál már itt
-Tényleg, de... - végül csak bementem - figyelj, én nem maradhatok sokáig
-Értem, de egy pohár italra azért csak maradhatsz - és már töltött is egy kis pezsgőt - remélem szereted
-Száraz?
-Igen, úgy tudom a lányok azt jobban szeretik
-Jól tudod - mosolyogtam rá
Sokáig beszélgettünk, de aztán...
-Shane, visszakaphatom a telefonom? Lassan menni szeretnék
-Elviszlek
-Tényleg nem kell, hívok egy taxit
-Elviszlek - mondta egy hanggal ingerültebben
-Jólvan, csak nyugi
-Gyere - összeszedtem a holmimat, és lementünk a kocsihoz
-A telef...
-Ha odaértünk visszaadom - beszálltam, átsétált a volán felöli oldalra, beszállt, és hallottam valami kattanást
-Mi volt ez a kattanás?
-Semmi - áthajolt felettem, és bekapcsolta az övemet, közben haja súrolta az arcomat. Őrjítő egy pasi !
-Honnan tudtad hol lakom? Ezt is Zayn "mondta" el - mutattam az idézőjelet
-Igen
-De miért nem kérted el tőlem?
-Megadtad volna?
-Talán. Most....most egy kicsit más vagy, mint máskor
-Megérkeztünk - próbáltam kiszállni, de be volt zárva az ajtó, amint kinyitotta nekem azonnal rákérdeztem
-Szóval az a kattanás azt jelezte, hogy bezártál minket? Mi lenne akkor ha felborulna a kocsi, te elájulnál, és én nem tudnék kimenni?
-Ilyen nem fog előfordulni cica - megpróbált megcsókolni, de nem volt hozzá kedvem - tessék a telefonod
-Kösz - néztem rá - nekem most - matattam a táskámban - mennem kell
-Remélem még látlak
-A remény hal meg utoljára

*Nessy*
-Hellooooo családom - köszöntem hangosan
-Szia
-Hali
-Hiii Nessy
-Te meg hol voltál? - kérdezte Louis
-Közöd? - kopogtak - kinyitom...Shane?
-Szia,régen láttalak, be sem engedsz?
-Mindenki utál ebben a lakásban téged
-Te is? - nem válaszoltam - tudom, hogy te nem utálsz, a többiek meg nem érdekelnek - mondta, és lazán besétált
-Te mit keresel itt? - húzott maga mögé Louis
-Louis nem kell tőle mgevédened - léptem Shane mellé
-Tudtad, hogy... - Shane összeszűkült szemekkel nézett Louis-ra, aki észrevette ezt és elhallgatott - Beszélhetünk Shane?
-Persze - felmentek és becsukták az ajtót

*Shane*
-Bella és Nessy? Jó lenne ha eldöntenéd...undorító vagy. De ne aggódj úgyis elmondom nekik
-Azt nem tennéd, látom hogy nézel Vanessa-ra, ha bármit elmondasz bárkinek, még baja eshet a szép kis pofijának...és érted sem vállalnék garanciát Tomlinson
-Idióta barom - lökött a falnak
-Ezt nem kellett volna - bedühödtem, és lesulytottam, csak ütöttem és ütöttem amíg eszméleténél volt, de Nessy megállított
-SHANE, NE! Nézz rám! Kérlek relax, gyere, menjünk inkább - megzavarodva néztem rá, ő pedig csak ölelt engem - Shane...
-Huzzunk - megszorította a karomat, és kimentünk a lakásból - szereted?
Ránéztem...
-Azt kérdeztem szereted? - nekitoltam a kocsinak, a kezét pedig lent tartottam a törzse mellett
-Nem tudom
-Szóval igen? - alig volt közöttünk pár miliméter
-Shane, én...igen
-Majd elintézem, hogy ne szeresd...szállj be!
-NEM - megszorítottam a csuklóját, és megismételtem
-Szállj be!
-Hova megyünk?
-Csak el innen...örökre. Utálom ezt a várost
-Nem megyek el Londonból, erről ne is álmodj

*Nessy*
-Csak figyeld - betuszkolt a kocsiba, amint becsukta az ajtót, én kiugrottam. Tudtam, hogy még nincs bezárva. Felrohantam a lépcsőnkön, és dörömböltem. Harry azonnal kinyitotta, de addigra Shane elkapta a lábamat, és estem egy hatalmasat
-ENGEDJ!
-Szállj vissza a kocsiba - tornyosult fölém - nem vállalok felelősséget magamért. A cukipofi barátaidnak még bajuk eshet...NEM VICCELEK, INDULJ - szólt rám erélyesen
-Shane, engedd el a hugomat - Harry olyan magas volt, mint Shane, és volt olyan erős is. De Shane hirtelen beleütött a hasába, amitől Bátyám összegörnyedt
-Indulj! - felsegített, meglepően gyengéden, de gyorsan, és visszamentünk a kocsihoz - nem kockáztatok - átmentünk az ő oldalára, és onnan szállított engem be - ne próbálkozz zárva van
-Hová akarsz vinni?
-Los Angelesbe megyünk
-De hiszen semmit nem hoztam
-Majd veszünk
-Kérlek Shane - könyörögtem neki. Megfogtam a combját, és megszorítottam - miért akarsz elvinni?
-Hogy velem legyél, nem tudok élni nélküled - felszálltunk egy gépre közben folyamatosan sms-eket kaptam

Feladó: Louis
Hol vagy?

Feladó: Liam
Legalább írd meg, hogy merre vagy

Feladó: Harry
Hugi, kérlek, merre vagy?

-Kérem - tartotta a kezét Shane
-Nem, ha már el kell veled mennem, legalább had hívjam fel őket
-Nem - majd elvette a kezemből
-De...legalább ne törd össze, vagy dobk ki - néztem a szemeibe
-Csak elteszem - mondta lágyan és halkan
-És? Hol fogunk lakni? - próbáltam átállni az új helyzetre
-Szállodában, de ha leszállunk vásárolunk - idebújt hozzám, orra súrolta a nyakamat
"KÉREM KAPCSOLJÁK BE..." Leszálltunk, átestünk a csekkoláson
-Szóval, irány a vásárlás - mondta - nekem is kell pár cucc, hiszen semmit nem hoztam magammal

-Áhhooh hulla vagyok - dobtam le magam a szállodai ágyra
-Figyelj - mászott fölém Shane, két karjára támaszkodott a fejem mellett - tartassz nekem ruhabemutatót? - ezen csak mosolyogni tudtam
-Ha szeretnéd - ismét elmerültem csodás szemeiben, ő pedig közeledni kezdett, én pedig hagytam. Még mindig féltem tőle egy picit, de már inkább vonzott...Olyan lassan csókolt meg, hogy kínzott. Benyúlt a pólóm alá, és a hasamat kezdte el simogatni, én pedig beletúrtam barna hajába, majd megállapodott kezem a tarkóján ahonnan továbbvándorolt a hátára, és elkezdtem a gerince mentén simogatni. Shane áttért a gyenge pontomhoz, a fülem mögé, én pedig ennek hatására belemélyesztettem nem túl nagy körmeimet a hátába, amire felnyögött. Felemelte fejét, és a szemembe nézett
-Ez látszani fog cica
-Csakhogy tudja minden csaj, hogy az enyém vagy - válaszoltam neki - majd újra megcsókoltam, lehámoztam róla a pólót, és csak csodáltam kidolgozott felsőtestét. Minden izom a helyén volt, de olyan gyönyörűen, hogy ... - Héhéé - állítottam le Shane-t - ne - felnézett rám, mosolygott egyet, kis gödröcskék jelentek meg a szája két szegletében - ezeket a kis gödröket - érintettem meg mindkettőt - még sosem láttam - de ő csak mosolygott rendületlenül, majd legurult rólam
-Nem vagy éhes?
-Oh, dehogynem...tudod mit ennék?
-Mondd
-Valami McDonald's kaját
-Akkor öltözz át, és induljunk - felnéztem rá, és kezdtem biztonságban érezni magam mellette
-Kész vagyooook - kiabáltam Shane-nek

-Hűha, kis bajkeverőőőm - ölelt meg
-Azám - kiléptünk a hotelből, és észrevettem egy ismerőst - egy pillanat - a fiú után szaladtam - héj
-Igen? - a fiú megfordult - Ness?
-Jake? Jézusom Jake, hogy nézel ki? Mit keresel itt? Nem is itt laktok
-Én már igen, a szüleim meghaltak, én pedig Justinhoz költöztem
-Én is ott laktam, nemrégen költöztem vissza Londonba
-Akkor csak vakáción vagy itt?
-Ige... - megláttam egy magas árnyékot a hátam mögött, amit két két követett a derekamon - nem, itt lakom én is
-Oh, szia Jake Ryan vagyok - nyújtotta Shane felé a kezét
-Shane Mitchel, te ki vagy?
-Csak Nessy, és a fiúk egyik barátja, apropó Bella hogy van? - nézett rám Jake
-Oh, jól...gondolom, figyel... - Shane picit megnyomta a hasamat, jelét adva, hogy ideje mennünk - mennünk kell, még ugyanaz a számod?
-Aha, hívj fel, és Justinhoz is beugorhatsz, vagy beugorhattok, nos - adott egy puszit, Shane nem tetszését kiváltva ezzel, ökölbe szorult a keze, én pedig a verekedést elkerülve rátettem kezemet az öklére, és megszorítottam - helo Shane - kezet fogtak, és Jake elsétált
-EZ MI VOLT? KI EZ? - fordított maga felé, és megszorított a felkaromnál
-Shane, egy, hogy engedj, mert fáá-áj, és kettő, csak egy barát...nyugi

*Londonban*Louis*
~Szia Bella
~Mivan?
~Csak azt akarom mondani, hogy....figyi ráérsz? Nagyon fontos
~nem jó telefonban? Tudod, hogy nem vagyunk nagy spanok
~Nem! Kérlek
~Jó, legyen a St. James Parkban 20 perc múlva
~Oké, a tónál

*Bella*
Mit akarhat Loui? Elég furi volt a hangja, mintha tényleg fontos lenne amit mondani akar...mindegy...
-Helo Lou
-Oh, szia...gyere üljünk le - fordult meg, és észrevettem, hogy valaki elpáholta
-Mi történt veled? - szörnyűlködtem
- Shane volt. Az van, hogy Shane kvázi elrabolta Nessy-t. Mindkettőtöket hülyített, de Nessy-t el is vitte
-JESSZUS! Nem hiszem el...tulajdonképpen...egyedül annak örülök, hogy én megúsztam, de nem kéne szólni a zsaruknak?
-Pillanat

Feladó: ÖrökSzerelmem
Hi, figyi cak azt akarom mondani, hogy ne keressetek légyszi. Próbálom meggyőzni Shane-t, hogy menjünk haza. L.A.-ben vagyunk. Itt akar élni, de én nem. Jake-kel is találkoztam, és Justin-t is láttam. NE HÍVJATOK, ÉS NE ÍRJATOK, mert úgy tudok írni most, hogy Shane tusol. Elvette a telefonomat. SO NE HÍVJATOK PLS!!! Szeretlek titeket, és amint tudok jelentkezem xx <3

-Na mi van? - kérdeztem Louis-t mert láttam, hogy könnyezik - hééé - öleltem meg - mutasd - elolvastam és kiakadtak a szemeim
-Elvitte, és nem akarja visszahozni
-Visszahozza, erről kezeskedem...most indulok L.A.-be
-De...Shane tudni fogja, hogy Nessy írt nekünk, és...
-Justinhoz megyek
-Jó ötlet, megyek én is
-De senki más, az feltűnő lenne...7-kor megy egy gép, azzal megyünk, tali a reptéren a kiskuckónál
-Oké, szia

*Louis*
hazarohantam bedobáltam pár cuccot, és szaladtam is le a lépcsőn...
-Hova mész? - kérdezték a fiúk
-Sehová, pár napig nem leszek itthon
-DE TUDOD, HOGY AMERIKÁBA MEGYÜNK EGY HÉT MÚLVA?
-Akkor ott találkozunk - majd becsaptam az ajtót, beültem a kocsiba, és kiszáguldottam a reptérre
-Késtél
-Jaj nemár Bells...
-Jó, odaérünk még - becsekkoltunk és felszálltunk a gépre, amint visszakapcsoltam a telefont hívtak is

~Szia kicsim...én? Éppen a repülőn ülök, valamit el kell intéznem Los Angelesben...igen tudom, hogy ott lépünk fel, a fiúk majd utánam jönnek....jaj szivem azért jövök ki korábban mert elintéznivalóm van...énis...szia

-Szereted Eleanort? - szegezte nekem a kérdést Bella
-Azt hiszem
-Csak mert Nessy szeret téged
-Komolyan mondod?
-Teljesen...
-Olyan komolyan mint ahogyan te szereted Zayn-t?
-Ez nem igaz
-Ne tagadd már kérlek
-Barátnője van
-Ahogyan nekem is...
-De te nem válaszoltál, szereted Nessy-t
-Igen...szóval szereted Zayn-t?
-Igen
-Akkor ezt...
-Ezeket is tisztáztuk, na sorry, de beadom az unalmast, álmos lettem - mondtam
-Jól van, átmegyek alfába én is
-Kisasszony, Uram - keltegetett egy stewardess minket - hamarosan leszállunk
-Huh...Louis - utogettem ovatosan a vállát - ébresztő Répafiú
-Hm, anyuci még öt percet
-LOUIS!
-Hm jesszusom a szivinfarktust hoztad rám - ugrott fel, és beverte a fejét
-Hát rám is a szivrohamot hoztad - fordult hátra egy utas
Végül összeszedtük magunkat, és leszálltunk...
-Na akkor merre kezdjük, és mit csináljunk? - kérdetze Louis
-Tomlinson, meg vagyok veled áldva
-Ne Tomlinsonozz, mert arra gerjedek
-Csak ne rám, pfejj, kérlek
-Oh pedig baby, nagyon kanos vagyok - erre belemarkolt a fenekembe
-Toml....LOUIS!!! Fejezd be - de nevetnem kellett rajta - IDIÓTA
-Azt hittem gyerekes vag....
-Hagyd már abba...igen Nessy idejében tényleg gyerekes voltál, nem is értettem mit szeretett benned
-Kijavítalak, szeret...
-Jó, de...irány Justin - fogtunk egy taxit, és elmentünk Justinhoz, aki éppen a medencében süttette az hasát
-Hey Bro - köszönt Louis
-Hey Man, hiányoztál, te pediiiig Nessy?
-Nem Bella...én is szeretlek Jus
-Bocsi - vágott fájdalmas fejet - csak olyan egyformák vagytok...
-Na azért álljunk meg, NAGGYON NEM HASONLÍTANAK - szólt bele Loui - Nessy haja, fényesebb, Nessy haja barna, az orra cukibb, a szája teltebb...
-Jójó, fejezd be Tomlinson
-Gerjedek... - közeledett Louis, én meg nemes egyszerűséggel meglöktem és a medencében landolt, felborítva Justint
-Hülye - nevettem
-Áh..áhh...Isabella Styles...a HAJAM!!! - sikitozott Louis mint egy kislány
-Sziasztok - köszönt valaki a hátunk mögött
-sziaaaa, Niall?-annyira meglepödtem hogy  a szám tátva maradt
-Niall?-lepödött meg Louis is
-hüüh,ennyire ilyesztö lennék? csukd be a szád Bella
-aaaa....te....és....mikor?
-tegnap jöttem,és a srácoknak mondtam is,te akkor hol voltál Louis?-ült le a medence szélére és bele logatta lábait
-aaaam,nem tudom
-héj Bella,csobbanj egyet,isteni a víz
-kösz,de nincs fürödruhám-mondtam
-nem kérés volt-ölelt át Louis majd behuzott magával a medencébe
-TOMLINSOOON!!!-jöttem fel a víz alol
-mmmm....
-Louist mondtam ,süket vagy?
-na na, nem sértegetünk morcikapitány
-most csurom víz lettem miattad,pff....inkább menjünk és...
-jah igaz is,nekünk mennünk kell,nem nyaralni jöttünk
-örülök hogy eljutott az agyadig-majd kimásztunk a medencéből és röhögve de elindultunk átöltözni hogy azután megkeressük Nessyt

**Niall**
Picit meglepett mikor megpillantottam Bellát,de lepleztem az érzéseimet,ennyi idő után még csak rá sem kérdez hogy mi van velem? vagy valami?rosszul esett,és nem értem miért van itt Louisal? Ha jól halottam a banda pletykákat Zaynel lefeküdt tegnap vagy tegnapelött.....mindegy, tulajdonképpen Justinhoz jöttem, mert meghívott. Pont Bellát akartam kiheverni erre itt van
-Hey man
-hey,Belláék hogy hogy itt vannak?
-pfff, tölem kérded? most jöttek, és ne bámuld olyan feltünöen
-nem bámulom - legyintettem a kezemmel
-aha,még a vak is látja haver
-jóóó,de miért nem köszönt nekem?
-Mert nem ért rá mivel Louis berántotta a  medencébe
-aha-mereven bámultam a vizet amikor egy ujabb csobbanást halottam
-TOMLINSON TE BAROOOOM, MOST ÖLTÖZTEM ÁT!!!!-ordibált a vizből Bella
-Hát picur,valamit huzz fel mert a fölsöd ott uszik-röhögött Louis,én megfogtam egy törcsit és beugrottam a vizbe,oda usztam Bellához
-tessék-adtam oda neki a törülközöt majd usztam is volna tovább
-köszi-fogta meg a kezem,vissza forditott majd egy ouszit nyomott az arcomra
-ezt miért kaptam?-szerintem most ugy mosolygok mint egy hülyegyerek de nem tehetek róla
-mert cuki vagy és sexy-suttogta a fülembe,erre én nagyot nyeltem és tátott szájjal figyeltem ahogy kimászik a medencéből

**Bella**
-na kész vagy már??-nyafogott Louis
-igen,-léptem ki  most  már ujra  szárazon-de ha mégegyszer bele mersz lökni a medencébe én megfolytalak,értetted?-sétáltunk el a medence melett amilyen ovatosan csak tudtunk,rápillantottam Niallre aki ezt egy mosollyal dijazta, tátogtam neki egy sziát majd Louis tovább hesegetett......Két orája keressük Nessyt de még semmi eredmény,éppen sétáltunk az utcán és keresgéltünk mikor bele futottunk Jake-be
-Bella?
-Jake,sziaaa
-jézusom, de rég láttalak Bella-adott két puszit
-hello Jake-fogott kezet Louis Jake-el
-Ti is jöttetek nyaralni mint Nessyék?
-Te láttad őket?
-aha,cukik voltak bár a srác kicsit féltékeny tipus
-És hogy hívták...aaa....srácot?
-Valami Shane
-Mikor, és hol láttad őket?
-Tegnap, és a Rodeo Drive-on
-Király, az van, hogy Shane kvázi elrabolta Nessy-t
-Nekem nem úgy tűnt, mint akit nagyon el kellett rabolni. Fogták egymás kezét, meg minden. Bár, mondom kicsit féltékeny a pasi
-Köszi Jake, ha összefutsz velük, szólsz?
-Naná
-Louis álj már meg,megfulladok-lihegtem,majd a térdeimre támaszkodtam - hová rohansz?
-Azt hiszem Nessy-t láttam - de - Nem mégse, cska hasonlított
-Eszünk egy fagyit


4 megjegyzés:

  1. sziaa. kicsit sok benne a helyes írási hiba, meg mindent túl gyorsan rendezel le, leírhatnád a dolgokat részletesebben ne siesd el! és nem kellett volna leutánoznod a Darkot.. sokkal jobb lenne ha magadtól írnád a dolgokat.. meg túl sok benne ez a rablás meg az ilyenek lehetne már nyugi! de amúgy szeretem csak szerintem ezeket kijavíthatnád/javíthatnátok. :) ez volt az én véleményem. :)x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük az építő kritikát, és a Darkot illetően pedig,sajnos kevés az ihletünk és éppen a Darkot olvastuk így jött ez az ihletünk,sajnáljuk , megprobálunk változtatni rajta és nyugi is lesz , amint lerendeztük a dolgokat ;) by Bella

      Törlés
  2. Nagyon jók vagytok csajok. Ez a Shane tök ijesztõ. Love u:)gyorsan köviiiiit<3 Rudolf Sarah:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,köszi Sarah,és dolgozunk a kövin :) :3 by Bella ui:örülök hogy sikerült megoldanod a komit :D :*

      Törlés