2013. március 22., péntek

A telefonhívás

*Bella*
Remek, egyáltalàn nem jött be a terv, Zayn mègcsak meg sem rezzent amikor elmondtam. - Jàrkàltam ide oda a szobàmban, majd hirtelen ajtó csapodàst halottam ès a zàr kattanàsàt
-Zayn...húzz innen!! - semmi humorom nem volt hozzà, ki kelett talàlnom valamit
-Hèj Bella.....èn...aaam...bocsànatot szeretnèk kèrni - vakargatta a tarkójàt
-Mièrt? Hogy lefeküdtèl Nessy-vel vagy, hogy csak egy hülye, elkènyeztetett hisztis díva vagyok...ezèrt nem kell bocsànatot kèrned, inkàbb húzz innen a francba
-De, szeretlek
-Jó duma Malik, de nem èrdekel!! - nem fogom ilyen könnyen adni magam
-Ne hazudj, ismerlek Bella, ès te szeretsz ha akarod ha nem
-Hàt ez az, hogy nem akarom.... - ültem le az àgy szèlère
-De...miért nem?
-Mert megint csalódnék. Gondolj már bele. Megbocsájtottam megcsaltál...megbocsájtottam, megbántottál...megbocsájtottam, megcsaltál...sosem fog ez összejönni Zayn
-Hát...nem tudom. Én szeretni foglak míg élek
-Zayn kérlek...csak hagyj
-Legyen, tudod mit? Hagyom had gondold át, és ha nemet mondasz elfogadom. Én belefáradtam abba, hogy csak bocsánatot kéregessek tőled. Tudom sokszor elb*sztam a dolgokat, de szeretlek. Ez tuti - adott a homlokomra egy édes puszit, és kiment. Én meg csak ültem ott magamba roskadva. Aztán felpattantam, kirohantam elkaptam Zayn-t megcsókoltam és csak annyit mondtam
-Búcsúcsók - majd visszamentem a szobámba és csak sírtam. Mikor megnyugodtam kicsit felmentem netre, és válaszoltam egy halom kérdésre ask-on. Majd fogtam magam és leléptem - Jakeyyy nincs kedved lógni, öreg haveroddal? - néztem rá cukin
-Bellyyyyyy, de vaaaaan
-Bellyyyy? Rosszul szerelted össze magadat a mai napon - elmentünk sétálni, kimentünk a tengerpartra is, ahol kattintgattunk. Mondjuk inkább Jake. Belefutottunk pár rajongóba is, és Jake-től is kértek közös képet.
Jake and Me
On the beach
Park
:)










Mikor hullák voltunk, visszasétáltunk a buszhoz, ami felvitt minket Londonba
-Hey szépség - szólt valaki a hátunk mögött lévő ülésről
-Cső Shane, mizu?
-Vanessa?
-Mit tudom én, otthon vagyok? Biztos otthon van, vagy Louis-val, nem tudom, keresd meg
-Jó ötlet, hazafelé mentek?
-Nem jöhetsz velünk - szögeztem le
-Kár, pedig szeretnék, úgyis egy felé megyünk
-Figyi Shane Bells azt mondta, hogy nem szeretné ha velünk jönnél
-Jaj, a cukipofi megszólalt
-Jake, hagyjad, csak provokál. Fogalmam sincs, mit szeret benned a hugom - néztem hátra
-Csak szeret, és ez a tömör lényeg - eddigre már le is szálltunk - amúgy feltűnt, hogy mindjárt otthon vagyunk?
-Fel - mondtam neki fájdalmas arcot vágva - remélem azért bejönni nem szeretnél
-Hát? Másszak fel? Vagy szerenádozzak mint Rómeó?
-Mássz fel, hátha leesel - ötleteltem
-Nincs jó kedvem - mondta ingerülten
-Hát, akkor még jó, hogy Jake ittvan
-Nem lenne túl nagy akadály nekem Jake
-Kipróbáljuk? - erősködött Jake
-Bárhol-bármikor. Akár itt és most is
-Oh remek, fiúk, fejezzétek be - álltam kettejük közé
-Amúgy Bella, hol az a csinos lány, akivel a múltkor korzóztál a parkban?
-Kopni róla sűrgősen - mondta Jake - Mandy velem randizik
-Oh, randizik? Akkor még az enyém lehet - na Jake-nek se kellett több, nekiesett Shane-nek, és én is meglepődtem milyen erő van benne. Mindketten csupa vér voltak
-ÁLLJATOK MÁR LE - üvöltöttem, erre abbahagyták, de folytatták is. Be kellett mennem a házba, és szólni valakinek hogy szedje szét őket - VALAKI SEGÍTSEN MÁR SHANE, ÉS JAKE ÖSSZEVEREKEDTEK
Azonnal mindenki jött
-Mit keres itt Shane? - jött ki Nessy
-Hozzád jött, de Mandy-n összeverekedtek - Ness furán nézett rám - Majd elmondom mindjárt
-Hátoké - kiszaladtunk mi is, addigra már Louis, Harry és Zayn fogták Shane-t, Liam, Niall és Justin pedig Jake-et

*Nessy*
-Tomlinson? Engedj már el - fintorodott el Shane
-Mitchel, kapd be - mondta Louis és gyomron térdelte - ezt Nessy-ért kaptad, ezt Bella-ért, ezt pedig Jake-ért
-Louis állj le - mentem oda - ti meg, csak álltok? - néztem a többiekre. Nekik tök természetes volt, hogy tartják Shane-t amíg Louis veri
-Mi? - dadogott Zayn - mi, csak...Louis mit csinálsz!! - de nem volt túl meggyőző, egy mosoly bujkált a szája szegletében
-Szeretlek Malik - mondtam neki - de idióták vagytok - átkaroltam Shane-t, és besegítettem a házba
-Hé, az én házamba nem jön - kiabálta Justin
-Jó, akkor...gyere Shane menjünk hozzád
-Vanessa - nézett rám
-Hm?
-Köszönöm, hogy szeretsz
Erre nem tudtam mit mondani

*Zayn*
-Pacsit Jake, és pacsit Loui
-Köszi, de ouch, ez fáj - nyafogott Loui
-Louis, eb csont beforr
-Mondá a mondás, de a mondásnak sosem fájt az az eb csont - akadékoskodott sziszegések közepette Louis
-Ez fájt Boo - mondta Bella
-Igen, még én sem tudtam követni - vakargatta a fejét Niall
-Mert talán te éhes vagy...
-Ha éhes vagy nem fog az agyad - mondta Liam
-Egyébként sem fog neki - mondta Harry is
-Elmész a tudod hova - harapott bele egy szendvicsbe Niall
-Aha, elmegyünk az interjúra ami este lesz - jött be Paul
-Aww, semmi kedvem
-Lányok? Nekik is jönniük kell
-Kire gondolsz? - néztem Paul-ra
-Nessy, Bella, El, Dani, Perrie...ki van még?
-Igen ez tök jó, csak nem vágom, hogy most ki kinek a barátnője lesz akkor - vakargatta ugyanúgy a fejét Bella mint Niall az előbb
Egyformán vakarják a fejüket. Hát nem tudom, Bella valaha is meg bocsájt e, de nagyon remélem
-Miért, most akkor ki kinek a barátnője? - kérdezett vissza Paul
-Danielle - mondta Liam
-Igen talán ők az egyetlen biztos pár - mondta Louis. Pont Louis?
-Bella kivel vagy?
-Senkivel, I am a f*cking free bird
-És Nessy?
-Hát arról vitatkozhatnánk - morgott Louis
-Meg arról is vitatkozhatnánk, hogy miért is mondtad, hogy mi vagyunk az egyetlen biztos pár a csapatban - esett neki Liam feltűnően ingerülten Louis-nak
-Mi bajod? - kérdezett vissza Louis
-Csak az, hogy Nessy teljesen kivan. És ti, ahelyett, hogy ezt észrevennétek inkább bántjátok
-Na megszólalt Mr. Szerelmes Vagyok Nessy-be Míg Élek - affektált Louis
-És ha így van?
-Sose lesz kölcsönös Bro, Nessy engem szeret
-Louis állj le - mondtam neki
-Túl messzire mész - mondta neki Harry is

*Liam*
Olyan ideges voltam...még Louis-nak áll feljebb. Ő ribancozta le mindenki előtt Nessy-t, és még neki áll feljebb. És ha szeretem őt? Akkor mi van?
~Mondjad
~Nessy vagyok, mi a baj?
~Összevesztem Louis-val. Veled mi van?
~Csak hívott Paul, hogy interjú lesz, de nem értem hogy miért kellene hogy ott legyek
~Mi sem értjük. Ott kell lennetek, neked, Bellának, Perrie-nek, El-nek, és Dani-nak
~Ezt hogy hozták össze a szervezők? Min vesztetek össze?
~Rajtad, de hol vagy?
~Shane-nél, de nemsokára indulok. Fél óra és otthon vagyok, aztán beszélgetünk, ok? Szeretlek My Daddy
~Én is My Little Sister
Akármikor beszélek vele megnyugszom kicsit. Igen, tudom, ne nézz rám...hülye bűntudat. Nekem Danielle mellett kellene állnom, és nem egy veszett fejsze után futnom

*Nessy*
-Hová mész? - karolt át hátulról Shane - Ssszz
-Hé, csak óvatosan, szerintem eltört egy bordád minimum
-Nem válaszoltál
-Interjúra kell mennem, láthatsz a tv-ben - fordultam felé
-Maradj - csókolt meg
-Mennem kell - de visszacsókoltam, és az indulásomat kicsit elhalasztottam. A ruhák a földre kerültek, Shane nyelve a számat térképezte fel, ujjai lejjebb jártak mint a hasam. Mikor kellően benedvesedtem, felhelyezte először egy, aztán két ujját, közben csókolóztunk, de néha belenyögtem a szájába, amin csak mosolygott - nem vicces, irtó jól csinálod
-Ma van a : Hogyan juttasd a csúcsra Vanessa-t nap
-Akkor most én leszek a kényeztetett?
-Csakis te - majd megkereste a gyenge pontomat a nyakamnál. Haladt lefelé, majd visszatért a nyakamhoz, és harapni-szívni kezdte
-Hé, nekem ma még jelenésem van, és nem akarok sálban ülni a kamerák előtt - ekkor éreztem, hogy abbahagyja, feltámaszkodott szabad kezére, és olyan édesen mosolygott, hogy nagyon. Megcsókolt ismét, és újra feltérképezésre indult. haladt a mellem körül, kicsit eljátszadozott velük, utána a hasamra tért át, egyre közelebb az intim ponthoz. Végül, éreztem, hogy nyelve vadul mozog, és ujjai sem restek. Közel voltam az orgazmushoz, és ehhez, még Shane férfiassága sem kellett. Elég férfi volt ő maga, hogy eljuttasson egy lányt pusztán a nyelvével és két ujjával a csúcsra. Mikor e gondolatmenetemet befejeztem, kiabáltam egy hatalmasat
-Jesszus Shane, eszméletlen voltál, most én jövök
-Nem, nem, neked menned kell, és ma mondom Vanessa kényeztető nap volt - mosolygott
-Ahogy gondolod, ugye a nyakam épen maradt?
-Igen, de ha nem mondod csúnya vége lett volna
-Te vámpír - csókoltam meg - na, megyek
-Egyébként van itt pár ruhád
-Jó, hogy mondod - bementem a hálóba, és előszedtem őket. Feltörtek az emlékek. Azok amiket szerettem volna elnyomni magamban. Szerettem Shane-nel lakni, és hiányzik, hogy mellette ébredjek. De Louis is hiányzik - ANNYIRA UTÁLOM MAGAM - ordítottam magamnak
-Miért? - támaszkodott az ajtófélfának Shane egy szál alsóban
-Mert nem tudok dönteni, mert idióta vagyok, hogy nem szeretlek, de Louis-t is tiszta szívemből szeretem. Te - néztem fel rá - nem kérhetnénk meg egy plasztikai sebészt, hogy gyúrjon össze titeket?
-Tomlinson meg én? Ne idegesíts fel. Első dolgom lenne kivégezni magamat
-Ne légy már hülye...ebben? Hogy festek?
-Imádnivalóan, ez a Jake, meg Justin gyerek is ott lesz?
-Aha, Jake a legjobb barátom, imádom őt - ezt kár volt mondani, Shane szeme megtelt gyúlölettel, amit nem nekem szánt, hanem Jake-nek
-Szóval imádod őt? - lépett elém. Majdnem 190 cm magas volt, de én álltam a tekintetét
-Igen, imádom, és ezen senki nem változtathat
-Majd meglátjuk - kezdte, és kifelé sétált
-Ha megtudom, hogy akár csak elvágja az egyik ujját, soha nem látsz viszont Shane
-Ne fenyegess - visszasétált, és a falhoz nyomott - ne fenyegess
-Nem félek tőled, fogd már fel - ekkor két tenyerével megfogta az arcomat, de nem gyengéden, hanem erőteljesen, és kényszerített, hogy rá nézzek - akkor sem tudsz megijeszteni Shane
-Tudod mit? Elmegyek én is
-NEM
-Dehogynem, az előszobában várlak, kocsival megyünk - majd kisétált

~Hali, Nessy vagyok, Shane is el akar jönni az interjúra, és nem tudok elszökni, úgyhogy...
~Ness, ne már - mondta Zayn - Neki fogunk esni
~Most mit csinálájak Zayn? Na indulnunk kell, ott találkozunk, szeri
~Okés, bye

-Mehetünk? - jött be Shane
-Aha, de most minek jössz?
-Mert nem akarom, hogy rád másszon Jake
-Pont Jake? Ne szórakozzál már Shane. Neki Mandy tetszik, és csak a legjobb barátom
-Akkor Louis
-Neki barátnője van
-Akkor Justin
-Neki meg nem tetszem. Neki Selena kell. Nem tudsz olyat mondani akinek kellenék a bandából
-És Zayn? Bella mesélte, hogy lefeküdtetek. Meg Liam?
-Ahhoz meg egyáltalán semmi közöd. Meg Liam-hez sem. Induljunk
-Állj csak meg...
-SHANE, MENJÜNK, OK? - lementünk, beültünk a kocsiba, és kattant a zár - Shane mi a fenének kell bezárni?
-Csupán biztonság
-De jó... - morogtam

-Halihóó - mentem oda a többiekhez - Mandy? Mit keresel itt csajszi?
-Jake-et kísértem el
-Hé Mandy - jött oda Shane
-Shane, mehetsz is - montam neki
-Helo, te vagy...Shane, aki kissé megriasztott engem multkor a parkban
-Ne haragudj - eresztett meg Shane egy OLYAN mosolyt
-Oh, dehogyis - Mandy teljesen elpirult
-Shane, te meg a mosolyod - boxoltam a hasába - na gyere
-Shane? - jött oda Jake - hello csajszim - ölelt meg engem
-Vedd le a kezedet róla - sziszegte Shane
-Nem vagy a pasim, csak elkísértél, de hogy minek azt én sem értem
-Hogy megvédjelek
-Kitől? Ugyan Shane, együtt élek a fiúkkal már 2 éve, Harry-vel már 18 éve, és Jake a legjobb barim, ugye? - pusziltam meg, de Shane akkorát rántott rajtam - Ouch, te idióta, tanuld már meg, hogy bízhatsz bennem. Tanuld meg, hogy nem vagyok a tulajdonod, és tanuld meg, hogy NEM VAGYUNK EGYÜTT!
-Mikor szakítottunk? - szorította a karomat
-A pontos időpontját nem tudom, de vagy 2-szer biztos szakítottam veled. Amúgy nem tudom, neked nem eléggé egyértelmű, hogy MEGSZÖKTEM TŐLED? - kiabáltam. Ezt mindenki hallotta. A riporter is
-Dráma a Styles famyliában? Vanessa, elmesélné nekünk élő adásban, hogy ki ez a fiatalember? És miért szökött meg előle?
-NEM, és erről ne merjen kérdezni. Nem engedélyezem
-Rendben - láttam hogy csalódott. Nagy sztorit szimatolt
Végül elkezdődött az adás, először a fiúk mentek ki, és a reklám utánra tervezték a lányok színre lépését. Lehetett kérdezni a fiúktól

1. kérdező : Harry-től szeretném kérdezni, hogy kivel jár most?
-Per pillanat senkivel
2. kérdező : Liam, tényleg lefeküdtél Nessy-vel?
-Igen
3. kérdező : Zayn mivan köztetek Nessy-vel?
-Boy-Girl BROmance van közöttünk
4. kérdező : Akkor ti vagytok Zessy?
-Mondhatjuk - mosolygott Zayn
5. kérdező : Bella hol van?
-Nemsokára jönnek a lányok is - mondta Zayn
-És reklám következik, a reklám után pedig velünk lesznek a barátnők, és húgok. VÁRUNK MINDENKIT VISSZA!
-Ééééés vége - kiabálta a rendező
-Huh végre - fújta ki a levegőt Niall
-Mi ez a Zessy? - rontott Zayn-nek Bella
-Csak barátok vagyunk, ne aggódj, de úgy tudom, per pillanat semmi nincs köztünk
-Jó, hogy mondod, randim lesz

*Bella*
Mérges voltam a hugomra is, meg Zayn-re is. ZESSY? Már láttam is a twitter trendeket, meg ask-ot...
-Elmentem - mondtam
-Hová? - állított meg Liam
-Minek legyek itt? Senkinek sem vagyok a barátnője, minek kellek én ide?
-Mert a családunk tagja vagy
-Sajnos
-Hé Cica - sétált hozzám Shane
-Hm? - közben öltöztem tovább
-Látom nem sikerült a tervünk
-Hát nem, Zayn-nek meg se rebbent a szeme, mikor mondtam neki, hogy 'lefeküdtünk' - mutattam az idézőjelet
-Sajnálom, tényleg. Bár nem tudom mit eszel ezen a gyereken, de látom, hogy pont úgy érzel ahogyan én Vanessa iránt
-Meglehet
Hát ez valami tüneményes lett Shane-ről
-Gyere meghívlak egy forrócsokira meg valami kajára, itt a büfében
-Shane Mitchel kedves lenne? - ámuldoztam
-Tudom, hogy mikor milyennek kell lenni, ennyi - mosolygott

*Harry*
-Isabella, hová lett - kérdezte a riporter
-Sürgős dolga akadt...
-Aha, és mi?
-Magának ahhoz semmi köze - mondta Nessy - de megsúghatom
-Oh, rendben - ült vissza a riporter a helyére
Folytatódott a beszélgetés, a lányokat is mindenről kérdezték, meg kellett táncolnunk is a csajokkal. Vicces volt, mert Liam, Dani-val, Zayn, Perrie-vel, Louis, El-lel, Niall meg én pedig Nessy-vel táncoltunk volna, de mivel verseny volt, így Mandy beugrott, és ő lett az én párom. A táncversenyt mi nyertük
-F*CK YEAH - ugrottam egy hatalmasat
-Oh, yeah my big brother, a red bull szárnyakat ad - ölelt át hugicám
-Hugi kapd be - ezen mindenki nevetett
-Van egy betelefonálónk - szólt közbe a riporter - adásban vagy

~Hello, Ted Styles vagyok
-Mint mi? - kérdeztem
~Az apátok vagyok
-Maga szórakozik? - kérdezte Nessy
~Nem lányom, valóban én vagyok
-Magának fogalma sincsen róla, milyen volt mikor apánk elhagyott, tuti, hogy valami fogadás miatt szórakozik velünk... - kiabálta Nessy
~Kérlek... - mondta a telefonban a férfi
-ELÉG - mostmár én is kibuktam


























2 megjegyzés: