2013. február 16., szombat

Good or bad?

**Bella**
A szemeim mikor kinyitottam 5 könnyes szempárral találtam szembe magam
-Z...Zayn?-ekkor fölkapta a fejét és hozzám rohant
-ooh szerelmem, nagyon megijesztettél,soha többé ne csinálj ilyet.
-ne aggodj,jól vagyok.viszont Michael nem lesz jól ha találkozom vele
-nyugi hugi, szerintem nem ő a hibás-mondta Harry
-ezt honnan veszed? hisz egy barom,nem mellesleg vissza tért az emlékezetem
-mi? oooh az én picinyem ujra a régi-ölelgetett meg Zayn
-igen igen, ide adnátok a telom? beszélnem kell Michaelel
-hugi....
-Harry....
-jolvan,tessék-adta a kezembe a telot,rögtön tárcsáztam a számát,kicsöngött....

~Szia Bella,mielött bármit mondanál,esküszöm hogy nem én voltam
~ooh nekem meg van egy jó és egy rossz hírem,melyikkel kezdjem?
~a jóval
~vissza tért az emlékezetem....
~és mi a rossz?
~ az hogy arra is emlékszem amikor azzal a jesse nevü fickoval beszéltél,bár ez nekem ugyan csak jó
~de akkor te aludtál...
~azt hitted hogy alszom, szoval vagy elmondasz mindent vagy kitálalok
~rendben......Jesse az aki tönkre akar tenni titeket,Stylesokat
~mégis miért?
~mert amiota tuladagoltad magad én leálltama  drogokkal meg minden mással,és mivel én jól fizető ügyfél voltam,bosszut akar állni rajtatok
~van valami amivel leállithatjuk ?
~alku,de nem tudom hogy mit kérne
~van pénzünk.....
~szerinted kell neki pénz?
~igaz,tudod mit? találkozzunk a  korház elött egy fél óra mulva és mindent megbeszélünk
~rendben-és lerakta

-elment a maradék eszed is? ide hivni Michaelt?-kezdte Liam
-nyugi Liam, nem ő a tettes
-szerintem sem-állt mellém bátyokám-de ki az a Jesse?
-a csávó aki a drogokat hozta neki, bosszut akar állni rajtunk hogy Michael leállt a drogokkal
-dejó,van valaki akit nem is ismerünk és a halálunkat akarja,egy percig sem lehetünk boldogak?-mondta Louis
-nyugi,mindent rendbe hozok
-de az tuti hogy két hétig nem találkozol Michaelel-mondta Niall
-mégis miért nem?
-mert anyumék elintézték a papirokat hogy örökbe fogadjanak és az a feltétele hogy 2 hetet nálunk töltesz Mullingar-ban hogy jobban megismerjenek anyumék
-pont most? de Nessy nélkül nem megyek
-hugi ez igy lesz a legjobb,te kipihened magad mi majd elintézünk mindent -ölelt át Harry
-aaaaj,rendben, és Nessy? - néztem a fiúkra - melyikötökkel megy?
-hát - mondta Harry - Liam szüleit nem találták alkalmasnak, mert nincs meg a tökéletes családi háttér - ez tiszta hülyeség Liam - fordult bátyám az említett felé
-igen tudom, de most mit csináljak, ha kifogást találtak
-és mégis mit? - kérdeztem Liam-et
-fogalmam sincs, egyszerüen azt mondták, hogy nem megfelelő a hátterünk
-hát ez remek - mondtam - és amúgy hol van?
-itt melletted - arrébb álltak és megláttam - de hiszen ő még nem tért magához, vagy ő miért nem tért magához? És ha már itt tartunk...nem értem
-a lányeg, hogy Nessyéknek balesetük lett és az ikerség...meg minden, de hogy miért nem tért magához azt mi se értjük, szólok egy orvosnak - mondta Zayn, majd kiment
Az orvos azt mondta, hogy nem érti, hogy hogy térhettem magamhoz, de ez tökjó, csak nem érti, a lényeg, hogy hazamehettem. Így összerámoltuk a cuccokat, és elmentünk
-Hát te? - kérdeztem Louis-t
-Én nem megyek, a szerelmem itt fekszik
-Rendben, ma még visszajövök én is felváltalak
-Oké - aztán Nessy-hez fordult

Hazamentem a többiekkel a londoni lakásba, de nem nyugodtam meg, Nessy még mindig kómában, nem értem miért.
-Hééj babe, min gondolkozol? - húzott az ölébe Zayn
-Csak a hugomon - csókoltam meg - nem értem én miért keltem fel, és ő miért nem
-Fel fog, annyira nagyon szeretjük, hogy érzi ezt, és hidd el, hogy fel fog ébredni - aztán csak csókolóztunk, annyira örültem, hogy végre Zayn-nel lehetek
-Szivem - mondtam két csók között - fel kéne mennünk
-Jó ötlet - majd felkapott és felvitt a szobájába, ahol végre egymáséi lettünk. Annyira hiányzott már - Imádlak - mondta mikor már egymás mellett feküdtünk
-Lehet, de én jobban imádlak. Na összeszedem magam, megígértem Louis-nak, hogy felváltom
-Nem hiszem, hogy hazajönne Ness mellől
-Lehet, de akkor is szeretnék bemenni
-Gyerekek - jött be Liam, és király, mert meglátott fehérneműben
-Vannak ujjaid, drága Liam? - mosolyogtam rá
-Vannak, és sry, hogy nem kopogtam, szóval, mondhatom?
-Hát, már láttál, mondjad
-Az van, hogy folytatni kell a turnét. A menedzsment nem mondta le a fellépéseket, csak elhalasztotta a temetés miatt
-Hát - kezdtem - mi lesz Nessy-vel?
-Ez remek kérdés, én is megkérdeztem, de azt mondták, hogy a turné sok pénz, és Nessy meg csak Nessy. Ne nézzetek így rám, én csak idéztem, én is kiakadtam, össze is különböztünk, de nem tudtam meggyőzni
-Hát, pedig én nem megyek Nessy nélkül, és szerintem Louis és Harry sem - mondtam
-Meg én sem - mondta Zayn
-És én sem - mondta Liam - és szerintem Niall sem
-Dehát, akkor nem is tudunk elmenni Niall-hez
-Hát nem
-És ezt Niall-ék tudják? - kérdeztem
-Még nem, Niall nincsen itthon, valahol sétál
-Nah én megyek a kórházba, és közben felhívom Niall-t - aztán lesétáltam az emeletről és kimentem az utcára

*Nessy*
Cool, már megint kómában.
-Anya? Nem hiszem el, hogy te vagy az. Itt akarok maradni veled
-Szivem, nem maradhatsz itt velem, vissza kell menned
-Nem érdekel, itt vagy te, és semmi más nem érdekel
-Ami igaz az igaz, ahogy én tudom, még nem mehetsz vissza
-Miért? Bár mindegy is, nem is baj, legalább itt leszek veled
Aztán anyával elmentünk sétálni, megint összetalálkoztam nagyival, és találkoztam nagyapival is
-Nessy? - sétált oda nagyapi
-Igen nagyapi
-Te is itt?
-Én is?
-Igen a nővéred is volt itt
-Igen, nemrégen, tudok róla elmesélte, egyszer már én is voltam itt, de akkor csak nagyival találkoztam
Végül végig együtt voltunk anyával

*Louis*
-Ébredj már fel - mondtam Ness-nek
Komolyan mondom, itt ülni és várni, ezt élte át Zayn és Niall is mikor Bella feküdt ugyanitt? Elképesztő rossz érzés, de ők legalább ott voltak egymásnak
-Szia - köszönt Bella
-Hello
-Mizu? Hogy van?
-Ugyanúgy, csak olyan mintha álmodna
-Lehet, hogy találkozott anyával, istenem de irigylem
-Azért mert kómában fekszik?
-Dehogy, azért mert láthatja anyát
-De hogyan?
-Elmesélem, mikor kómában volt még anno, találkozott nagyival, mikor én voltam kómában találkoztam nagyapival, mert ilyenkor van lehetőségünk rá, hogy beszéljünk valaki olyannal aki meghalt, és valószínűleg Nessy most anyával találkozott, na ezért irigylem
-Értem, de azért jó lenne ha visszajönne végre
-Ja, van még egy dolog, ott el lehet dönteni, hogy vissza akarsz e jönni vagy sem, és azért anya az anya
-Na fejezd be!!! Vissza fog jönni, mert itt vagyunk neki mi, te, én, Harry...
-Jó jó állj le - kiabált vissza Bella - fejezd már be azt akarod, hogy kirakjanak minket??
-Igaz - rogytam le
-Kérsz egy kávét?
-Max forrócsokit, de most nem
-Mikor ettél utoljára?
-Talán tegnap reggel
-Akkor hozok valamit
-Ha gondolod, de én nem vagyok éhes - Bella kiment, és én csak néztem a gyönyörű barátnőmet
Liam pár perc múlva kopogott az ajtón
-Öhm, helo bro, van két probléma
-Egyiket se most
-Nessy-ről van szó
-Mindkét esetben?
-Végülis igen
-Gyere
-Először is hogy van?
-Hát olyan mintha álmodna, és Bella azt mondta lehet, hogy találkozott ebben az állapotában Anne-nel
-Oh, huh, so, azvan, hogy a gyámügy nem találja alkalmasnak a családomat az örökbefogadásra
-De MI? Hiszen nálatok lenne a legeslegjobb helyen, anyukád egy tündér, Ruthnál jobb tesója nem is lehetne
-Hát ez van
-Dehát, akkor hova menjen?
-Még ott van Zayn most vizsgálják, Bella ugye Niall-hez megy, és itt a másik probléma. Azt mondta a menedzsment, hogy folytatnunk kell a turnét
-Ahha, majd ha Nessy felépül max akkor
-Én is ezt mondtam, és össze is vesztem vele, de hajthatatlan
-Hát, pedig én nem megyek el
-Azt mondta Dave (menedzsment by Nessy XD), hogy ez sok pénz nekünk, és Nessy meg csak Nessy
-Ezt komolyan így mondta?
-Igen

*Nessy*
-Anya
-Igen?
-Most én komolyan Liam-et és Louis-t hallom?
-Igen, kezdesz kapcsolatot teremteni a világoddal
-De én nem...
-Ki se mondd, vissza kell menned
-Jó, de mennyi időm van még itt?
-Hát, most kezdted el hallani a tieidet, így a tapasztalat az, hogy még legalább két hét

*Bella*
Mikor bementem Liam és Louis beszélgettek, illetve Louis kiabált, és az orvos kiparancsolta a kórházból egészen Nessy felépüléséig
-Doktor úr, nem teheti, hiszen a szerelmem
-Sajnálom erre akkor kellett volna gondolnia mikor magából kikelve elkezdett üvöltözni már másodszorra
-Jó, elnézést, de nem...
-Kérem
-Gyere - mondtam neki - mi a franc ütött beléd?
-Semmi, csak kiderült, hogy Liam-ék nem fogadhatják örökbe Nessy-t, és folytatnunk kell a turnét is
-Igen, a turnés rész az tiszta, de nem akarunk elmenni nélküle, viszont a második az MI? Mi az, hogy nem fogadhatják örökbe?
-Nem találták alkalmasnak a családi körülményeket
-Szánalmasak, komolyan mondom, de...
-Hát, most Zayn-nél vannak a gyámügyesek
-De akkor az én pasimék fogadják örökbe Nessy-t?
-Most meg ez a bajod? komolyan mondom, nem hiszlek el Bella. Nemhogy örülnél, hogy őt is sikerül örökbe fogadnia valakinek
-Én csak nem akarom, hogy...
-Te csak nagyon önző vagy. Magadnak akarod Niall-t, Zayn-t, Selena-t, mindenkit!!!
-Te normális vagy? - kiabáltam vele az utcán
-Igen, csak gondolkodj egy kicsit. Nessy-t viselte meg a legjobban anyukátok halála, miattad megerőszakolta Michael, miattad drogozták be Jake-et, és Justin-t, miattad...
-Fogd már be! nem miattam, hanem Michael dílere miatt volt
-Igen, de ha a drágalátos Michael nem kezd el drogozni, akkor nincs ez, ja, és MIATTAD fekszik most itt
-Akkor kábé mindenért én vagyok a hibás?
-Csak nézz körbe, mindet tönkreteszel - majd bevágódott a kocsiba, és azzal a lendülettel ahogy elindult belekoccant egy rendőrautóba - Oh remek

*Louis*
Istenem ez a Bella, ha nem szeretném ennyire esküszöm lecsapnám. Most meg bele a rendőrkocsiba...COOL. Végül a rendőrökkel elintézük egy-egy képpel, és 2 aláírással a gyerkőceiknek

*Bella*
Remek. Pont Louis-val kellett összevesznem...asszem elsétálok haza
-Hey baba
-Hi sweetheart - köszöntem Zayn-nek
-Mi a baj?
-Hah, csak Ness kómában, Liamék nem fogadhatják örökbe, folytatni kell a turnét, és Louis-val összevesztem, de nagyon
-Az kemény, de min vesztetek össze?
-Hát, szerinte mindenért én vagyok a hibás. Az erőszakért, Anya haláláért, mert ha Miachael...ja igen, aztán azért hogy mindenkit magamnak akarok, meg bla-bla-bla
-Magadnak?
-Igen, mert az örökbefogadásos sztoriról, a gyámügyesek éppen nálatok voltak ma, és vizsgálták meg a körülményeiteket, és
-És akkor mi fogadjuk örökbe? Hát ez tökjó, de - láthatta rajtam, hogy ennek nem örülök - ezzel most mi a baj?
-Az hogy te az én pasim vagy....
-Igen Niall meg a volt pasid, és mégis leküzdöttem, hogy hozzájuk akarsz menni helyettünk, bár nem értem a mai napig, so fogadd el, hogy ha úgy alakul Ness hozzánk jön. Nem fogom hagyni, hogy a kóterban rohadjon még három évet azért, hogy a te lelki világod nyugis legyen
-Jó, akkor csináljuk azt, hogy én megyek hozzátok Nessy meg Niall-hez
-Na fejezd be!

~Igen? Oké Miss Walsh, indulok

-Vissza kell mennünk a kóterba, hol van Harry?
-Fenn
Összeszedtem Harry-t is aztán visszamentünk az árvaházba
-Éppen idejében - szólt ki az igazgatói ajtaján Mrs. Green - irány tusonli, és irány az ágy

-Acacia, hogy vagy?
-Megvagyok, és te Bell?
-Hát ma ébredtem fel, de Nessy még kómában, és Aaron is
-Én...nagyon sajnálom
-Nem te vagy a hibás, hanem végülis én
-Dehát te ott sem voltál
-Nem, de miattam...vagyis részben miattam történtek a dolgok,  mindegy, hagyjuk
-Hát oké

Másnap elmentünk suliba, és mindenki rólunk kérdezett, hogy akkor most mivan velünk. Mondtuk, hogy semmi, aztán elhúztunk az osztályunkba. A napot végigszenvedtük, és alig váruk, hogy hazamenjünk.

-Ohh istenem - vágtam le magam a kanapéra
-Harry, éhes vagy? - kérdeztem tőle
-Áhh Bells, inkább menjünk be Nessy-hez
-Louis benn van?
-Biztos, de miért? Összevesztetek?
-Beletaláltál, a lényeg, hogy...ismered a Liam-es sztorit?
-Hogy nem mehet hozzájuk? Igen, így Zayn-ékhez megy valószínűleg
-Igen, és az a bajuk, Loui-nak meg Zayn-nek, hogy kiakadtam azon, hogy a pasimhoz fog költözni
-Hát ezen én is kiakadtam volna, Zayn is benyelte hogy Niall-hez mész helyette...
-De aztán mondtam Zayn-nek, hogy akkor én megyek hozzájuk, Nessy meg Niall-hez
-Hát ez olyan mintha azt mondanád Zayn-nek, hogy 'Bár nem akarok muszáj hozzátok  mennem, nehogy a tesóm elszedjen téged tőlem" nem gondolod?
-Hát...talán, de...nem így gondoltam
-Tényleg?
-Jó, de így gondoltam, de Liam-mel is lefeküdt mikor...
-Lefeküdt?
-Upsz...
-Jó igen, de ennek ehhez az egészhez mi köze?
-Csakhogy, én sem vagyok önzőbb mint a hugom, hiszen 2-2 fiú
-Hát ezzel nem segítettél magadon most
-Elmentem

*Liam*
-Kaja? - kérdezte Niall
-Legyen - mondtam
Én, Zayn, és Niall elmentünk kicsit sétálni mert elegünk volt a sok drámából
-Egyébként Zayn, akkor hozzátok költözöik Nessy? - kérdeztem
-Még nem tudom, anyáék még nem hívtak, de remélem
-Reméled? - kérdezte Niall
-Hát csak mert szeretném ha boldog lenne ő is, nemcsak Bella
-Huh, ez fura volt - mondtam
-Igen az volt, de Bella elég önző
-De hiszen a szerelmed
-Igen az, és szeretem is, csak ezt az oldalát eddig nem ismertem mióta visszatért az emlékezete azóta teljesen más lett
-Hát egy kicsit - mondta Niall
-Rajongók? - kérdezte Zayn
-Nem kösz, most nem
-Ez nem kérdés volt, vagyis ööö...de az volt, csak ááá....forduljatok meg - mondta
-Ahha, értem
Aláírtunk kábé 2000 papírt, megeresztettünk fejenként 2000 mosolyt meg puszit, aztán továbbmentünk, ahol bele ütköztünk Claire-be a legidegesítőbb riporterbe a föld kerekén
-Helo, elmondaná valamelyikőtök, hogy mi folyik éppen nálatok? Hogy vannak az ikrek? Mi lesz velük? Ki fogadja őket örökbe? Harry az árvaházban marad? Mikor folytatjátok a turnét? - aztán elém tartotta a mikrofont, de Zayn magához vette azt
-Idefigyeljen, nagyon sürgősen hagyjon minket békén, nem elég nekünk a saját problémánk, még magukkal is szórakoznunk kell...szánalmas egy munka a maguké
-Szánalmas, de jól fizet, szóval nem mondtok semmit?
-Ott a válasz a kérdésében, NEM! - mondtam aztán elhúztunk onnan - Szerintem lőttek a ma estének, mert ezek utánunk jönnek
-Igen, szerintem is... - mondtam
Hazamentünk, és hívott Paul
~Holnap indultok
~Hova?
~Amerikába, a turné folytatsára
~Dafuq, ne haragudj, de semmi nincs rendben az életünkben
~Ne is haragudj, de pénzből éltek
-És van elég pénzünk...ha akarnánk többet ki se kéne mozdulnunk a lakásból
~És a rajongók?
~Majd beszélünk később

-Ki volt? - kérdezte Harry
-Paul, azt mondta holnap folytatnunk kell a turnét...Amerikában
-Álmodozzon...bemegyek a kóterba

*Bella*
Egész délután gondolkoztam, de nem jutottam semmire sem. Nem értem mért baj hogy magamnak akarom Zayn-t és nem értem miért baj, hogy nem akarom, hogy a hugom Bradfordba költözzön.
-Hi cica
-Michael? - fordultam meg - mit keresel it?
-Beszélhetünk?
-Mondjad, én közben megyek, mert lejár a kimenőm
-A díleres ügyről van szó...terveznek megint valamit
-De mit már megint? Miért nem jelented fel őket?
-Mert akkor megölnek engem, és talán téged is
-Mit foglalkozol te velem?
-Szeretlek, bár tudom, hogy ez már sosem lesz kölcsönös
-Hát, itt - mutattam a szivemre - itt legbelül örökre ott maradsz, de semmi esetre sem kezdem veled újra
-Kérhetek valamit?
-Kérj, de csak egyet
-Szakíts Zayn-nel
-NEM
-Tölts el velem egy éjszakát
-NEM!
-Csókolj meg...
-Akkor békénhagysz ezekkel az idiótaságokkal?
-igen
-Legyen - megcsókoltam és azok a pillangók mintha felébredtek volna..mint a várószobában az árvaházban...az eszem csapkodott "STOPSTOP" a szivem viszont elhallgattatta az agyamat - még mindig áll az éjszaka?
-Naná
Elmenünk valami menő hotelbe, elkérte a szobakulcsot, és ahogy felértünk rögtön egymásnak estünk...ruhák a földön...óvszer a helyén...3-szor is egymásbakalandoztunk, aztán az agyam visszanyerte az irányítást
-Michael, most álljunk le
-Dehát ezt most nem én akartam
-Nem, hanem én, de most meg azt akarom, hogy álljunk le - felálltam az ágyról, felöltöztem, és bementem a kóterba,atya isten Bella,mit  a fenét csináltál?? Megcsaltad Zaynt,tényleg önzö vagyok,hogy lehetek ilyen önző? kell nekem Zayn,Michael és Niall és mindenki....aaaaj,utálom magam,utálooom magaaam,meg kell változnom,nem lehetek többé ez a csaj,undorodom magamtól.......-gondolkodtam hangosan
-mi bajod van?-kérdezte a hátam mögül Harry
-hallotad te azt,nah mentem is,helyre kell hoznom pár dolgot-mondtam majd megragadtam a fölsöm,fölhuztam a cipőm és egyenesen az igazgatohoz mentem-Jo estét Igazgatónő
-Önnek is mrs.Styles,mit parancsol?-beszélt miközben a mappákat fürkészte
-El szeretnék menni 2 hétre Mullingar-ba az uj családomhoz
-máris?
-igen,szeretnék kikapcsolodni,helyre hozni az ügyeimet
-milyen ügyeidet Bella?
-tudja,csak most jöttem rá hogy mennyire önzö voltam egész életemben,és szeretném helyre hozni a hibáimat
-elmehetsz Mullingarba,de elöbb egy jó tanács...
-igen asszonyom?
-Ne azt nézd hogy másoknak mi a jó,nem felelhetsz meg mindenkinek,de boldoggá bárkit tehetsz a magad sajátos modján
-köszönöm igazgatónő-majd szorosan átöleltem-ugye jöhetek majd látogatoba?-mosolyogtam
-persze,bármikor szivesen várunk
-köszönöm,viszlát asszonyom-rohantam ki az ajton,egészen a srácok szállodájáig rohantam,tele voltam energiával,föllifteztem a 10. emeletre és mosolyogva rohantam be a srácokhoz,sötét volt ebből kivettem hogy alszanak.Berohantam a konyhába megfogtam a kezembe akado edényt és egy fakanalat majd azt ütögélve keztem el rohangálni a lakosztályban, a srácok nyöszörögve jöttek ki a szobáikból
-Bella?-nézett komásan Zayn
-igen én, leülni-parancsoltam,majd mind a négy srác leült a kanapéra
-miért keltettél föl minket? van aki aludni akar-mondta morcosan louis
-azért hogy bocsánatot kérjek
-Isabella Styles bocsánatot kér? nah ez jól kezdödik-mondta Niall
-Bocsánatot akarok kérni amiért olyan önző voltam,ma találkoztam Michaelel és rádöbbentem hogy az egész életem egy mese,én pedig tönkre teszem,szoval,Niall szeretném ha el mennénk anyudékhoz Mullingarba,Zayn,én lennék a legboldogabb ha Nessy hozzátok kerülne,nem is kerülhetne jobb helyre,Louis,sajnálom hogy olyan hülyén viselkedtem,Liam......öööm,izééé,hát nem tudom mit mondjak neked Liam,de mindnekitöl elnézést kérek-a kis mondokám végén lehajtottam a fejem ,arra számitottam hogy a srácok faképnél hagynak vagy még ordibálnak is velem egy sort
-tényleg örülnél ha Nessy hozzánk kerülne?-törte meg a csendet Zayn
-igen,csak elkapott a féltékenység , ezt Liam értheti hogy miért....
-igen,megvan-mosolygot
-az a lényeg hogy nem is értem miért voltam féltékeny,de igazad volt Lou önző vagyok,Zayn......szerintem szakitanunk kéne






























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése