2013. január 13., vasárnap

New booys in the band

~Na, hogy ment a műsorvezetés? - kérdeztem a telefonban Bellát
~Inkább milyen Párizs? Remélem Zayn-nel mi is elmegyünk majd
~Gyönyörű, csodálatos, elképesztő, és...látnod kellene Loui-t, annyira édes, hogy nagyon. Vicces, mert hát nincs élete vicc nélkül, de most mégis figyel rám, és nagyon kedves, meg gyengéd
~Részleteket köszi ne!! - nevetett ikrem
~Haha, na megyek, mert vacsizni megyünk, szia
~Szia

-Igen, mindjárt kész vagyok, csak Bellával beszéltem - kiabáltam ki a szobából

Elmentünk vacsizni, de megint bekötötték a szememet. Mikor Louis levette a sálat, azt hittem elszédülök, elájulok, és elnémulok egyszerre a gyönyörtől. Az Eiffel torony tetején voltunk, ahol volt egy asztal, egy ételes és italos pincér. Az egészre csak egy szenvedélyes csókkal reagáltam
-Ezek szerint tetszik? - kérdezte szerelmem
-Az nem kifejezés, régóta ismerlek Tomlinson, de ezt az oldaladat még sohase láttam
-Nagyon mélyen vagyok ilyen, és eddig egyetlen lány tudott ilyet belőlem előcsalni, meg te
-Hannah?
-Igen, de téged még nála is jobban szeretlek
-Azt merem remélni
Megvacsiztunk, néztünk a kilátást, csókolóztunk, imádtuk Párizst
-Itt sokkal szerelmesebbnek érzem magam mint Londonban - mondtam neki
-Talán a hely varázsa, de velem is gy van
Olyan 11 felé lesétáltunk, és jártuk a várost, közben összefutottunk pár ismerőssel is
-JONAS!-kiabáltam
-Styles..és Tomlinson-mondta Joe
-Csak nem romantikáztok?-kérdezte Nick
-Eltaláltad
Aztán csináltunk egy új képet

-Demi, de régen láttunk-öleltem meg
-Oh, gyerekek factor döntő óta nem találkoztunk
-ölelt meg minket 


Kicsimmel - twitelte Loui
Szerelmem és én - twiteltem én








*Bella*

Taylor, és Ian elkísért a hotelbe, hogy átöltözésem után elmehessünk bulizni. A rövidnek ígérkező 'otthonlétből' 3 óra lett, ugyanis megéheztünk, rendeltünk kaját, meg elkezdődött valami film, Ian nézni akarta, szóval beültünk a tv elé. Közben azon gondolkoztam, hogy a többiek merre vannak
-Skacok, minjdárt jövök - mondtam a fiúknak
-Okés
Lementem a recepcióhoz kideríteni, hogy hova mentek a fiúk
-Pat-...rick - olvastam le a recepciós névtábláját - azt akarom kérdezni, hogy a fiúk hova mentek?
-Milyen fiúk?
-A One Direction
-Oh, sajnálom Kisasszony, de nem adhatok felvilágosítást senkinek
-Hogy mi? - akadtak meg a szavak a torkomon - Zayn Malik a pasim, és Harry Styles a bátyám, az 1160-ban lakom, és a vendégeim éppen Taylor Lautner, és Ian Somerhalder. Így érthető vagyok?
-Oh, bocsánat, csak nem ismertem fel, a bátyja, és a többiek szórakozni mentek a TMH clubba
-És az merre van?
-Végig a Treat Avenue-n és az első utca balra
-Köszönöm - fölmentem a szobába, és Ian-ék elé álltam - tudom hova megyünk bulizni
-Na? - nézett Taylor - te Ian, ez a film nagyon uncsi
-Nemár - kapott be egy hatalmas adag pattikukit - épp most jön, hogy Dr. Hertz elfoglalja a Marsot, és rabszolgává varázsolja a földlakókat
-OMG - néztem nagyot - inkább menjünk - kikapcsoltam a tv-t
-Héééé
-Semmi hé, a TMH-ba megyünk
-Miért is? - kérdezte Tay, mikor már lefelé mentünk a lifttel
-Mert állítólag jó, és mert ott van a pasim - mosolyogtam rá
-Ohh, leesett

Lementünk, mikor megláttak minket a kint ácsorgók, sikítozni kezdtek, bár gondolom Tay, és Ian váltotta ki a lányokból a sikolyokat, ők csináltak pár képet, addig én vártam rájuk. Közben odajött hozzám két srác
-Szia, te az egyik Styles iker vagy, ugye?
-Sziasztok, igen - mikor megfordultam meghaltam - wow, you're awesome...nagybetűkkel
-Köszi, Jack vagyok - nyújtotta az egyik fiú a kezét
-Én pedig Finn
-Bella
-Mondtam Bro, hogy ő Bella, Nessy-nek más a feneke, és a válla
-HM?? - néztem rájuk mosolyogva. - A váll, az oks, de a fenék?
-Ööö, igen - mondta Finn
-Nem jöttök be? - kérdeztem őket
-Arra várunk, de szerintem már nem jutunk be - mondta Jack
-Gyertek velünk...bár...állj! Remélem nincs még 20 haverotok itt most
-Nincs - nevettek - csak mi ketten
-Akkor gyertek - csatlakoztunk Ian-ékhez, és bementünk
-Hálásak vagyunk Bella
-Én pedig a sorsnak, hogy találkoztunk
-És...Nessy nincs veled? - kérdezte pirulva Finn
-Ő sajnálom, de ő Louis-val romantikázik Párizsban. Most békülnek ki
-Basszus...mármint - nézett rám Finn - örülök, meg minden, csak...hogy-hogy most békülnek ki? Hát nem voltak együtt?
-Nem mindent mond el a tv, hála az égnek van magánéletünk...3 hónapig ha két szót beszéltek egymással
-Ajjh, mért nem hamarabb találkoztunk - sopánkodott
-És te? - kérdezte Jack
-Nekem pedig - néztem körbe - ott a barátom - mutattam a csápoló, részeg Zayn-re
-Nem túl józan
-Nem, de így szeretem, megsúgom mi is most békültünk ki
-Látod tesó - kezdte Finn - mondtam, hogy hamarabb próbáljunk meg az ikrek nyomára bukkanni
-Hát most már mindegy...de - fordult felém Jack - barátok azért lehetünk, nem?
-Az mindenképpen, és ha Nessy meglát titeket, a minimum az indokolt nyálcsorgatás, na gyertek bemutatlak titeket. - Összeismerkedett mindenki mindenkivel, én meg kaptam egy telefont...

~Halo? - szóltam bele
~Szia, Jake vagyok, nagy gáz van, anyukámat elütötte az autó, és anya bár azt mondta jól van az öcsém azt mondta menjek haza azonnal
~Persze, menj csak, első a család
~De mi lesz a bandával?
~Megoldjuk, csak menj
~Imádlak titeket, szia
~Szia
-Csodás - ültem le
-Mivan? - jött oda Liam
-Jéé, józan vagy...amúgy Jake anyukáját elütötte egy autó, és haza kell mennie
-Most??
-Igen, most azonnal
-És mi lesz...
-Nem tudom, ezen gondolkozom

*Nessy*

-Bocsi, sms - majd megnéztem - "Hey, Will vagyok, mostt syolt anyaam, hogy apámat elütötte egy autoés kómában van, bocsi, hogy csak írok, de rohannokj hayzd"
Azonnal válaszoltam: "Menj csak"
-Bocsánat szerelmem, fel kell hívnom a nővéremet, csak egy pillanat
~Szia Bells...oh hallom bulizol, puszilok mindenkit
~Szia, te van itt két olyan pasi, majd bemutatom neked, ha hazajösssz, de mondani akarok valamit
~Akárcsak én
~Jake anyukáját elütötte egy autó...
~Mi? Will apukáját is
~Ez nem lehet véletlen
~Szerintem se, de most mit csinálunk?
~Jack, bocs, ő az egyik gyerek...pillanat....Jack, tudtok hangszeren játszani?..."igen, gitáron"
~TÖKÉLETES - kiabáltam bele a telóba
~A füleim te idióta
~Bocsesz
..."Nessy az?" - kérdezte a fiú
~Igen, de szóval tudtok?..."Igen"
~Meg van oldva, ráveszem őket...Loui nem vár?
~De, megyek is, puszilom őket is...Jack, és...
~Finn
~Ő, sziaaa

-Na? - kérdezte Loui
-Will, és Jake szüleit is elütötte egy-egy autó, és ez fura, mert az ország két pontján laknak, ráadásul még én sem ismerem a szüleiket, de mindenesetre hazamentek...
-És mi lesz a Twins-szel?
-Épp ezt oldottuk most meg tesómmal. Találkozott a TMH-ban két gyerekkel, és ők tudnak gitározni
-TMH?
-Nem tudom, gondolom valami szórakozóhely
-Mint mi - csókolt meg
.Igenigen - aztán buliztunk reggelig, reggel pedig folytattuk egy kis ágyban bulival
Mikor olyan 4 felé, kinyitottam a szememet, Louis még aludt, így halkan elvettem a táblagépét, és felmentem twitterre, kaptam is egy képet Bellától

@LouiMyLife egy kép...na kiről? Az egyetlen józan ember csinálta a csapatból :)








@ZaynMyLife Gyönyörű...nézd meg Loui mit alkotott :D








@LouiMyLife jó kis esténk volt az tuti
@ZaynMyLife Az biztos, de arról a két gyerekről mutatsz képet?
@LouiMyLife ahha
Jack, és Finn, és tudnak gitározni és énekelni










@ZaynMyLife Oh My Goshhh *-* Enyém Finn
@LouiMyLife Úgyis neki tetszel - megvártam míg Bells válaszol aztán kiléptem

Loui-val ez volt az utolsó napunk Párizsban, mert holnap indulunk Írországba, így haza kellett mennünk.
-Ez a pár nap Louis, sosem felejtem el
-Hát én sem, még sosem voltak ilyen gyönyörű napjaim azzal a lánnyal, akit mindenkinél jobban szeretek
-De édes vagy, köszönöm, pakoljunk, mert vár a gép
-Uhh, meg a rajongók - nézett ki az ablakon - te...ezek Nessy-t kiabálnak
Odamentem az ablakhoz, és hallgatózni kezdtem én is
-Nem, Nesis
-Az meg mi?
-De buta vagy...Nessy és Louis
-Jaj de édesek, lett nevünk - nevetett velem - na rámoljunk

Összepakoltunk, hívtunk egy kocsit, és lelifteztünk. Adtunk a rajongóknak néhány képet, és beszálltunk az autóba, ahol kaptam egy telefont
~Miss Styles?
~Igen, de melyiket keresi?
~Vanessa
~Én vagyok, igen?
~Az MTV-től telefonálok, és azt szeretném kérdezni, hogy ön és az ikertestvére elvállalnának e egy állandó műsorvezetést
~Attól függ miről
~Természetesen a One Direction-ről, tulajdonképpen a műsor a fiúkról és az ő környezetükről szól
~Megbeszéljük a fiúkkal is, rendben? Még ma telefonálok
~Köszönöm szépen, viszhallás

-Ki volt az már megint?
-Mit megint? - pusziltam meg - Amúgy valami hapsi az MTV-től, hogy Bellával vállalnánk e egy állandó műsorvezetést, konkrétan a ti életetekről
-És miért titeket kértek meg?
-Most kérjenek meg titeket? Meg amúgy is, mi ismerünk titeket a legjobban
-Elvállaltad?
-Még megbeszéljük heten, szóval este gyűlés. Ki is írom
@Harry_Styles @NiallOfficial @Real_Liam_Payne @zaynmalik and @ZaynMyLife Este bandagyűlés, FONTOS!!! No program!! Xxx
-És én? - nézett durcin Louis
-Te tudod hogy miért, de ne durcáskodj, mert én is bedurcizom - csókoltam meg, aztán csókcsatába kezdtünk egészen a reptérig

*Harry*

-Hééééé - kiabáltam
-Mivan? - kérdezték egyszerre hatan...HATAN?
-Hát ti? - néztem a két fiúra
-Niall mondta, hogy aludhatunk nálatok - mondta Finn - amúgy is egy szállodára lakunk innen
-Engem nem izgat...szóval HÉÉÉÉÉ
-Ajjh, ember, fogd már be - nyávogott Zayn
-Estére no program Nessy gyűlést hívott össze
-Oks...oks...oks...oks...mi is? - nézett Jack
-Attól függ, lehet - mondtam nekik
Aztán mindenki elment tusolni, átöltözni, Jack-ék átmentek a hoteljükbe, mi meg kajáltunk...aztán Liam felhívta Nessy-éket
~Merre vagytok tubicák?
~A repülőn, nemsokára a Heathrow-n
~És mi a gyűlés célja?
~Azt majd akkor - mondta a telóban a hugom
~De Harry kérdezi, hogy Jack-ék is ittlehetnek e
~Hát, mennyire vagytok jóban velük?
~Mint Andy-vel
~Akkor ottlehetnek, végülis rájuk is tartozni fog akkor
~Meg Josh-ékra is?
~Rájuk is, de azért az egész kontinenst ne hívjátok össze...na sietünk, megkezdtük a leszállást

-Amúgy adni szeretnék valamit - kotort a kézipoggyászában Louis
-Igen??!
-Tessék - kibontottam és egy felső volt benne egy szív kivágással a hátulján - Elkényeztetsz, azonnal felveszem, ez gyönyörű - elszaladtam a mosdóba, és átvettem



Mikor leszálltunk, megint várt pár rajongó...



Mikor hazaértünk, és mindenki kiölelkezte magát, meg mindenki megérkezett, és mindenki bemutatkozott mindenkinek, és én, majd meghaltam Finn-től, meg, ahogy láttam fordítva is, meg kezdtük a gyűlést. Mindenki beleegyezett, csak egy valaki nem...










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése