2013. április 15., hétfő

Ki-ki a maga útján (Komikat szeretnénk ismételten PLZZ)

~Ne szórakozzál már velem Bella, Harry és Nessy is idegesek már
~Mond meg nekik, hogy jó helyen vagyok
~Ja, azt mondom, hogy Nathan-nél vagy, biztos megnyugszanak
~Had folytassuk már amit megzavartatok - szólt bele Nathan a telefonba
~Hallod, mégegyszer mondom, ha hozzáérsz...odamegyek
~Nye-nye-nye Malik, majd visszahívunk ha végeztünk, amúgy azt sem tudod hol lakunk - mondta Nath, majd kinyomta a telefont
-Hol is tartottunk - csókolt meg megint...

*Nessy*
Zayn hívott
~Hallod nővéred a nyomorék Nathan Sykes-nál van
~Mivan? Odamegyek
~Te tudod hol laknak?
~Naná, kiderítettem mikor Max kikészített...kicsit megtréfáltam azt a k*csögöt
~Talizzunk, és...
~Értelek, 5 perc múlva a Maine Street 8 előtt
~Miért ott?
~Na vajon?...
Ez megőrült?...fortyogtam magamban...mit keres ott? Tuti, hogy ezek rávették arra, hogy kikészítse a bandát, és mióta Max betartott nekem...az is mi volt már? Elhitetni velem, hogy szerelmes belém, majd mikor közel kerültünk egymáshoz elhívott a banda lemezbemutatójára, és felhívta a színpadra azt a csajt, akivel már három éve együtt van...nem mellesleg a mikrofonba bemondta, hogy: "Csajok, bemutatnám nektek Vanessa Styles-t, aki a bátyja MSG beli koncertje helyett ide jött el. Szerelmes belém...' és kitett a nagy kivetítőre egy rólam készült szinte meztelen képet. Teljesen kikészültem akkor, de ez már több mint két éve volt. Most meg Bella ott, náluk? Gondolta menetemből Zayn ugrasztott ki
-Jézusom, szívrohamot kapok tőled
-Min gondolkoztál Ness?
-Csak eszembe jutott Max
-Jaja, nyomorékok
-Tuti, hogy csak titeket akarnak kikészíteni ezzel - mondtam, miközben próbáltunk bejutni a házba
-Hallod hogy jutunk be?
-Gyere utánam... - mondtam neki - ...itt van egy deszka, ezt kilazítottam anno, remélem még úgy van - igazam volt - gyere, kamera nincs, szóval az ajtóig sima a bejárás
-És utána?
-Be creative, mit tudom én...majd spontánok leszünk
-De az Louis reszortja, a spontaneitás. Amúgy mivan ha belesétálunk a nagy szexorgiájukba?
-Kiereszted a gőzt, mert nem vagytok együtt. Azt csinál amit akar. Az, hogy te szexmegvonást tartasz, amíg vissza nem hódítod az a te dolgod, de nem a barátnőd
-De szeret...
-Igen, de nem a barátnőd még...so relax, vagy megrugdoslak
-Értem, megpróbálom - mondta, de láttam, hogy ideges
Sikeresen bejutottunk a kertbe, átszaladtunk rajta, és a házhoz mentünk. Kutattunk valami hátsó ajtó után, amit meg is találtunk, de a házba nem jutottunk be, mert meghallottuk a szirénákat. Próbáltunk elrohanni, de mikor kimásztunk két rendőrbe botlottunk
-Kisasszony, és uraság, mit keresnek maguk itt?
-Mi csak... - dadogtam
-A nővéréért jöttünk, de ezek nem engednek be minket, és... - próbálta menteni a helyzetet Zayn, de ekkor Max, Nathan, és Tom jöttek ki, és elmondták a verziójukat
-Tudja, Biztos Úr, jóestét, be akartak törni hozzánk - kezdte Max
-Miről beszélsz Max? Épp az ajtó felé mentünk, hogy bekopogjunk - vágtam rá
-Nessy, de régen láttalak - próbált megölelni Max
-Takarodjál tőlem, undorodom...
-Pedig szeretsz
-Álmodozzál csak
-Akkor? Talán Jake? Vagy Louis? Vaaagy...Shane...
-Honnan a francból tudsz te Shane-ről?
-Ugyan szivem, a sztárvilágban semmi nem marad titokban, nézd csak - elővette a telefonját - ezt a TopOfThePop-on találtam


-Ezt ki csinálta? - akadtak  ki a szemeim
-Kérem, most éppen arról van szó, hogy betörtek e ide ők ketten - mutatott ránk a rendőr - vagy sem
-Egyértelműen betörtek - erősítette meg Tom, Max szavait - hiszen, ha látogatóba jöttek volna, becsengettek volna, mi pedig be engedtük volna őket a kapun
-Így van - mondta Nathan is
-Akkor kérem jöjjenek velünk a kapitányságra
-MI? Dehogy is - Zayn ellenállt, így kapott egy bilincset
-Remélem maga nem kér bilincset
-Jól leszek így is - ültem be a megbilincselt Zayn mellé. Ekkor megláttam Bellát az egyik ablakban. Ránéztem, és rájött, hogy én vagyok, mert azonnal eltűnt az ablakból, és pillanatok alatt az ajtóban volt
-Hova viszik a hugomékat? - kérdezte Nathan-t, még fél füllel hallottam
-Csak el, hiszen betörtek
-Erről nem volt szó, csak arról, hogy meg vicceljük őket. Ti is szórakoztok, meg én is
-Jaj Bells, ez az élet. Ha lehetőség adódik ki kell használni, és ez egy óriási lehetőség
-Nekem elegem van, hazamegyek - hallottam a hangján, hogy sír
-Te Zayn, szerintem Bella, csak féltékennyé akart tenni téged Nathan-nel, de a fiúk durvábban akarták csinálni
-Biztos, hogy nem igaz
-Hülye, most hallottam Bellát. Már éppen hazafelé tart szerintem

*Bella*
Nem akartam ezt. Csak kicsit szórakozni, és féltékennyé tenni Zayn-t. Ez össze is jött, de azt nem gondoltam hogy Max-ék eddig elmennek. Felkaptam magamra a ruháimat, és lementem, ahol Tom-ba botlottam
-Hova-hova?
-Haza, haza, szerinted? Nem gondoltam, hogy ilyen szemetek vagytok
-Jaj, ugyan, nem bírjuk egymást a bátyád bandája, meg az enyém, nem gondoltad, hogy ha betörnek kihívjuk rájuk a zsarukat? marha vicces volt amúgy a hugod feje is, mikor lekapcsolták őket
-A hugomról leszállhatnátok végre, Max Miatt depresszált nem tudom meddig
-Jaj az csak egy kis móka volt
-Ja, nektek, de nem neki, na csá
-Hékás Bella, hová mész? - jött be az erkélyről Nathan
-Haza, rossz ötlet volt idejönni,,,
-Tudtam, hogy minden Styles egyforma - vágott a szavamba Siva
-Jaj hagyjad már...idióták vagytok mind. Nathan azt gondoltam te más vagy, de mégsem, na pá
Első utam a rendőrségre vezetett, közben hívtam a fiúkat
~Héj, Nessy és Zayn a rendőrségen vannak
~Mi? Hogy hogy?
~Hosszú sztori, majd elmondom - ezután Shane-t is hívtam
~Szia Shane, csak el akartam mondani, hogy Nessy-t bevitték betörésért
-Hogy mit csinált? - hallottam a hangján, hogy mosolyog
~Hallod mosolyogsz?
~Csak azon, hogy milyen kis rossz lett Vanessa

*Nathan*
Már szét robbantam az idegességtől, hogy lehetettek ekkora barmok?!?!
-Héééj, Bell's, gyere, elviszlek - állt le mellettem Nathan az autójával
-Nem érdekelsz Nathan, húzz a francba
-Bella ne csináld, csak egy kis móka volt, úgyis kiengedik őket majd beszólunk a kapitányságra, gyere, légysziii - nézett rám kiskutya szemekkel amin mosolyogni kezdtem
-Jó, de még egy ilyen baromságot ne merjetek csinálni és a hugomat hagyjátok ki az egészből - fontam keresztbe a karjaim és vártam a válaszát
-Megigérem - majd pont kihagyjuk Nessy-t a mi kis bosszúhadjáratunkból - na gyere, a srácok is sajnálják, vagy mehetünk sétálni is
-Jó, legyen a séta - leállitotta az autót, kipattant és átölelte a derekam.....séta, séta, beszéd, séta...kábé igy ment el a nap, már sötét volt mikor vissza értünk Nathan-ékhez
-Oooh, nézd már ki jött vissza - mondta flegmán Max és leült a kanapéra
-Oooh, nézd már mekkora barom - Nathan már megint nevetett, ezen most mi a vicces?
-Oooh,szia Bella - köszönt kedvesen Jay, ez beszivott vagy mi?
-Szia Jay
-Éppen karaokezni akartunk, beszállsz? - ült le Jay, Max mellé
-Kétlem hogy ki merne állni ellenünk - jött le az emeltről Tom, és Siva
-Simán lealázlak titeket - mosolyogtam
-Na persze, akkor hajrá - mosolygott Siva is, ezek most vagy beszivtak vagy kedvesek akarnak lenni
-Rendben - elvettem a mikit és bekapcsoltam új, kedvenc számom dallamát

-Khm...nem rossz - krágogott Max
-Szerintem meg egyenesen super - csókolt meg Nathan
-Hmm, akkor ki áll nyerésre? - nevettem Max hülye képén
-Oooh, most már én - pötyögött valamit Nathan a telóján, majd pár másodperccel késöbb csipogott a telóm hogy bejelöltek egy képen, elő vettem a telefonom és megnéztem a Twitterem

Nathan és új barátnője
 Isabella Styles Xx 

-Te kis.... - ugrottam rá Maxre és csikizni kezdtem
-Neee - nevetett - hagyd abbaaaaa - ekkor már mindenki nevetett, nem is olyan bunkók, nahááát, bár vannak bunkó pillanataik, de el lehet velük lenni...mire észbe kaptam már 5 srác feküdt rajtam
-Száljatok le rólam barmok, irtó nehezek vagytok - nevettem, legurultak rólam és a földön feküdtünk
-Oké, tévedtem, nem vagy hisztis ribi - mondta Max
-Vette ezt valaki? Max azt mondta hogy tévedett - nevettem
-Bunkóóóó
-Nincs is olyan alakom mint egy bunkónak....nah, de a te alakod már hasonlit rá
-Te megint szivatsz? - néztem Max-ra a legmérgesebben
-Ez most mérges nézés? - nevetett - Nem tűnik annak
-Kapjad be, jó?
-Hát legyen, kiét szeretnéd látni?

*Nessy*
Zayn-t és engem megdorgálás fejében kiengedtek. Tudták, hogy nem vagyunk rosszak, és azt mondták, mégegyszer ne forduljon elő ez
-IGENIS Biztos Úr, és Asszony - szalutáltunk nevetve
-Ha meglátom őket, megölöm őket, az biztos - hisztizett Zayn
-Ne hisztiiiizzzz, este elmegyünk bulizni, kieresztjük a gőzt, ok? - öleltem meg
-Ok
-Kérhetünk képet? - jöttek oda páran. Megcsináltuk a képeket, és mentünk tovább

Este elmentünk bulizni, mivel nagyban folytak a turnék, éppen Los Angelesben partyztunk egy kicsit
-Hé skacok - jött le Zayn - én is viszek valakit
-Bellát? - kérdezte bátyám
-Nem
-Oké - hagytuk rá

-MIKOR LESZTEK KÉSZEN? - üvöltöttem körbe a hotel szobában
-NEMSOKÁRA - kaptam az 5 választ, mivel Dani velem öltözik
-KINYITOOOM - kiabáltam, mert kopogtak - oh, szia...megint
-Szia, Zayn?
-Szerintem várd meg itt - mondtam a lánynak - DANIII, KÉSZ VAGY?
-IGEEEEN, na itt is vagyok...oh, szia, te vagy...Zayn vendége?
-Igen én - mosolygott
-FIÚÚÚÚK - kiabált már Dani is
-Mivan? - nevettem - átveszed a stílusomat?
-Igy egyszerűbb - nevetett velem
-Amúgy kérsz valamit?
-Van narancslé?
-Van - töltöttem és letettem a pultra 3 pohár narancslevet. Ekkor kivágódtak a fiúk, és elkapkodták az üdítőt előlünk
-Nessy, 5-en vagyunk - dorgált meg Harry
-Nem - vettem ki a kezéből a poharat - nektek - vettem ki Niall kezéből is - lett - vettem el Louis-tól is - töltve. Köszönjük
-Sziaa szivem - ölelte meg Zayn Perrie-t
-Perrie? - néztek hülyén a fiúk. Megértem a döbbenetüket, én is így néztem mikor kinyitottam az ajtót
-Igen, úgy gondoltam elhívom bulizni. Remélem nem baj
-Felőlünk - mondta Liam - na nyomáááás

Belevetettük magunkat az éjszakába. Jaj, már annyira hiányzott. L.A.-ben annyi jó hely van, és mindenhol vip-esek vagyunk, így még sokkal jobb minden. Már nagyon a buli hevében voltunk, és szinte senki nem volt józan, mikor odajött hozzám egy lány és nekem kezdte el rázni magát. Én meg jó kislány lévén, beálltam játszani. Már simogatott engem, aztán én is őt, és végül a buli hevében megcsókolt, én meg voltam olyan hülye hogy visszacsókoltam. A szám végén szétváltunk, és a lány meghívott egy italra
-Ez mivolt? - rántott el onnan Niall
-Hm?
-Nem vagyok hülye, sem vak, és vicces, mert józan vagyok - vitt arrébb Niall
-Öhm...Louis látta?
-Nem tudom szerinted? - megfordított, és láttam, hogy Louis szedelőzködik
-Ne, ne, neeee, beszélnem kell vele
-Nem most - kapott el Niall - most hazamegyünk, és kialszod magad...majd holnap - tudtam, hogy igaza van, így hívtunk egy taxit és hazamentünk, ahol beestem az ágyba, és másnap délig ki voltam ütve. Mikor felkeltem kislattyogtam a konyhába, ahol Louis éppen orrot fújt. Tudtam, hogy miattam van


















5 megjegyzés:

  1. Ismét mondom, hogy szuper a blog jó a rész és imádlak titeket!! folytassátok! :) <3

    VálaszTörlés
  2. hangosabbaaaan :D Btw köszönjük szépen by Nessy

    VálaszTörlés
  3. Ahwww annyira imadom annyira de annyira jol irsz/irtok sieesetek a kovivel puszii niki<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjüüük :D Már ma este fölrakjuk az új részt :)) by Bella

      Törlés