2013. április 6., szombat

Szerelmi háromszögek....

~Nem lehetne lekeverni ezt a csalót? - kérdeztem
~Harry, nem vagyok csaló

*Bella*
-......tüptürüptüptüp Dóraaa - énekeltük közösen Shane-nel , még sosem láttam ezt az oldalát de nagyon tetszett
-Jaaaj, hagyjuk abba, már fáj a hasam a nevetéstől
-Okés, váltsuk komolyra a témát, beszélgessünk a prosztata problémáidról
-Elééég - fogta a hasát miközben nevetett
-Pedig egy igen komoly dologról kezdtem el beszélgetni - nevettem már én is
-Amúgy meg, jut eszembe, miért nem csábítod el Malikot?
-Ez, hogy jött ide?
-Csak eszembe jutott
-Ne rontsd el a hangulatom...oooh, várj, már elrontottad
-Hülye, simán elcsábíthatnád
-Kit is? - ült le mellénk Zayn
-Szerintem semmi közöd hozzá
-Szerintem meg van közöm hozzá
-Mi van az interjúval?
-Rég vége, téged kereslek már vagy 10 perce
-Nos, láthatod, hogy kár aggódnod értem
-Nem aggódtam, csak nem tudtuk merre vagy. Nem csak én kereslek, ne bízd el magad
-Látod Shane, és én őt csábítsam el?
-Talán igazad van
-Menjünk Shaneyyyy
-Isabella, ne szólíts így - nézett rám. A szeme sötét volt, de bújkált benne egy kicsike mosoly
-Tudsz róla - szólt utánam Zayn - hogy apád betelefonált a műsorba?
Azonnal megtorpantam
-MI?
-Igen, Harry, és Nessy nagyon kivan. Otthon gubbasztanak a kanapén, és nézik a régi videóitokat
-Shane...
-Menj csak, elkísérlek
-Minek jössz? - állt elé Zayn
-Mert a barátom, és mert én azt akarom, hogy jöjjön - odébb löktem, belekaroltam Shane-be, és mentünk
-Tényleg a barátod vagyok? - nézett rám
-Aj, miért vagy majdnem egy fejjel magasabb. Amúgy igen, az vagy - néztem fel rá - Na megjöttünk...figyi...
-Tudom, ne menjek be
-Gondolatolvasó vagy, viszont, tudod mit? Szerintem Nessy örülne ha bejönnél. Bemegyek megkérdezem tőle
-Köszi Isabella

-Hello, hallottam mi volt...ki volt az a nemnormális aki az apánknak adta ki magát?
-Nem tudjuk, de nagyon elegem van mindenből. Hogy egyesek ezzel szórakozzanak - fakadt ki Ness. Harry meg csak ült ott
-Hé Ness, Shane kinn van, rád vár, én meg addig ittmaradok Hazz-zal - súgtam neki
-Köszi my twin

*Shane*
Tűkön ültem, alig vártam Vanessa-t
-Hey Shane
-Hey, hallottam mi volt
-Jajam, elegem van ezekből, utálnak, és ilyeneket tesznek velünk
-Gyere, menjünk el valamerre
-Bocsi, de nekem most itthon kell lennem a tesóimmal, de... - belenéztem a gyönyörű szemeibe - holnap?

-Jól van - huppant le a fűbe, és elnézett
-Imádlak - csókoltam meg
És csak csókolóztunk, csókolóztunk...amíg valaki...
-KHM - lassan szétváltunk, és felnéztünk
-Mi van? - kérdeztem Louis-t
-Mit keres itt?
-Hozzám jött, talán probléma?
-Mitchel, kotrás
-Tessék? - Shane lassan felállt, nem sokkal de magasabb volt Louis-nál
-Mondom, szevasz, nem vagy szivesen látott vendég itt
-Vanessa? Elmenjek?
-Kikísérlek, és holnap, tudod - csókoltam meg Louis előtt
Mikor Shane elment Louis megszorította a karomat
-Mi volt ez?
-Ouch, ugyan olyan vagy, mint Shane, és legalább a másik karomat szorítsd Shane a felvételen ezt rántotta meg
-Nem vagyok ugyanolyan
-Dehogyisnem, te csak azt hiszed, hogy te vagy a tökéletes Tomlinson. Azt is tudom, hogy megbántottad Liam-et
-Mivel?
-Mivel a fejéhez vágtad, hogy téged szeretlek, és hogy őt sosem fogom, pedig hidd el, hogy sokkal tisztább ember mint te
-De mégis engem szeretsz - erre nem mondtam semmit

*Louis*
-De mégis engem szeretsz - erre nem mondott semmit, tudtam, hogy nyeregben vagyok - látod - emeltem fel a fejét
-Igen, szeretlek, de Shane-t is. Ugyanúgy. és tudod mit? Ezt már mindenki tudta rajtad kívül, még Shane is. Ennyi vagy Nyuszifül. Igen szeretlek. De nem akarlak szeretni... - nem bírtam tovább, annyira teltek, és édesek az ajkai
-Hé-hé - tolt arrébb, de nem volt túl meggyőző, így nem hagytam magam - Légyszi
-Shane-t magadtól csókolod meg, engem meg eltaszítasz? Azt mondtad egyformán szeretsz mindkettőnket
-Igaz, de...inkább elmegyek - még adott egy puszit, és lelépett
Mikor már nem hallott engem
-VAN ESÉLY TOMLINSOOOON - boxoltam a levegőbe

-Bro - léptem oda Liam-hez
-Mivan
-Csak elnézést szeretnék kérni, bunkó voltam
-Nem érdekel
-De, nem akarom, hogy feszkó legyen köztünk a fellépések alatt
-Aha, hogy neked csak a fellépések számítanak, az én érzéseim nem? köszi
-Nem úgy értettem, hanem nem szeretném, hogy rosszban legyünk, mert ez mindenre kihat majd
-Nyugi, a fellépések ugyanolyanok lesznek, csak a mindennapjaink nem, na megyek találkozom Danival
-De...
-Csá - mondta, és becsapta az ajtót
-Mi volt ez az ajtócsapkodás? - jött le Harry
-Csak Liam
-Mert?
-Mert igaza van, bocsánatot akartam kérni, amiért leoltottam a multkor, de haragszik
-Ja, a megszólalt Mr. akárki? Nem csodálom, hogy haragszik
-Jó, na, csak...áh mindegy, felhívom Eleanort

~Szia El
~Szia szivem, mi újság?
~Nem sok, figyelj, talizhatnánk? Valamit szeretnék mondani
~Persze, 7-kor?
~Legyen, a szokott helyen, ok? Puszii

Arra jutottam, hogy megpróbálom visszaszerezni Nessy-t. Mivel bevallotta, hogy szeret engem is, így van esélyem, és úgy döntöttem nem szalasztok el egyetlen további percet sem, és mindent megteszek, hogy az enyém legyen, ne azé a nyomorék Shane-é. Kicsit...mit kicsit, nagyon ideges voltam. Nem tudtam, hogy mondjam el Eleanor-nak, hogy szeretnék vele szakítani. Felvettem valami cuccot, és húzódozva, de elindultam
-Miért vagy olyan, mint akinek a fogát húzzák? - botlottam Niall-be
-Nessy szeret, felfogod? Szeret - öleltem meg Niall-t
-Komolyan? Na ez király, de akkor mi a baj?
-Hogy Shane-t is szereti, ugyanúgy, mint engem
-De mate, neked ott van El
-Na ezaz, éppen indulok vele találkozni
-Na mi...szakítani akarsz vele? A biztosat egy bizonytalanért?
-Tudom, de nekem Ő kell. Átérezhetnéd
-Igen, igen...átérzem én...Bells is két tűz között van
-Na megyek, szoríts
-Meglesz - ezt már csak fél füllel hallottam, mert becsukódott az ajtó, és hívott Paul

~Igen?
~Holnap után indul a turné
~Melyik?
~Nagyon idióta vagy? - kérdezte mosolyogva Paul - a TMH turné, baj van?
~Bocsi, csak éppen...készülöm elhagyni Eleanor-t, és...
~Értem, akkor felhívom Harry-t a turné miatt
~Köszi Paul - épp, hogy letettem már oda is értem a szokott helyre


-Hello Boo - fogadott egy csókkal Eleanor
-Szia - viszonoztam a csókot, de... - hogy vagy?
-Jól, te meg furán, mi történt Boo?
-Nem szeretlek, vagyis de, szeretlek, csak nem annyira, és úgy, mint Nessy-t
-Hogy MI? Te most szakítasz velem?
-Ne haragudj - nem bírtam ránézni, annyira szarul éreztem magamat. Mindíg kiállt mellettem, és mindíg megvédett, és szeretett, én meg elhagyom... - El? - mire felnéztem ott sem volt, pedig max tiz másodpercig nem volt a szemem rajta. Körbenéztem, de a parkban seholsem volt

*Eleanor*
~Bella, merre vagy? - bőgtem a telóba
~Itthon, mibaj van?
~Otthon megbeszéljük

*Bella*
Ugyan egy kis időre ott laktam a fiúknál Londonban, de végül csak visszajöttem a saját, kis életembe Eleanor-hoz. Hiányzott ez a leány, és imádok itt lakni. Akkorát csapódott az ajtó, hogy kiesett a kezemből a tányér. Azonnal tudtam, hogy El az
-Hé - odaszaladtam hozzá, mert a földön ült, és sírt - mi történt? - de amint rám nézett tudtam - Loui elhagyott, ugye? - Csak bólintott. Tudtam, mert látszott Louis-n, hogy Nessy-be szerelmes, és tudom azt is, hogy Nessy is szereti Louis-t. Szóval nem lepett meg a dolog, de azért nagyon sajnáltam az én BFF-emet
-Most mi lesz? A tesód mindíg, mindent elront. UTÁLOM ŐT - fújta zsepibe a bánatát
-Tudod, imádlak, viszont, amióta Nessy, és Louis találkoztak egymásba vannak habarodva. És ez sohasem fog elmúlni. Neked ez sajnos
-De, a hugodnak tényleg mindenki kell, igazad volt
-Hé, figyi, a hugomat csak én és a fiúk szidhatják a közelemben oké? Imádlak El - öleltem magamhoz - de ismerem ezt a szerelmet lassan három éve

*Harry*
Séta-séta-séta, és nekimentem valakinek
-Ne haragudj - szabadkoztam
-Semmi gond, segítesz összeszedni a könyveimet, mert sietnem kell az egyetemre - mondta angyali hangon a lány
Összekapkodtuk a könyveket, és mivel a kajája is a földön landolt miattam, így meghívtam valamire
-Ne haragudj, mondom, sietnem kell - de még mindíg nem láttam az arcát - Köszönöm szépen a segítséget
-Hát, én okoztam a bajt, szóval...figyelj - ekkor végre rám nézett. Tátva maradt a szám. Annyira gyönyörű volt a lány
-Szóval? - mosolygott, elolvadok tőle
-Öhm...ne haragudj, nem tudom mit akartam, de szia - találtam meg a hangomat - Harry vagyok
-Natalie vagyok, szia
-Melyik egyetemre jársz?
-Csak ide a művészetire - mutatott a sarokra Nat
-Akkor veszek neked valamit, és beviszem
-Tényleg nem kell, majd veszek valamit a büfében
-Nincs vita Natalie - rámosolyogtam ő pedig elpirult
-Rendben, add le a portán
-Oké - majd adtam neki két puszit, és elszaladtam a boltba. Vagy fél óráig válogattam a legjobb kaját keresve. Tiszta lázban voltam, nem tudtam, szereti e a répát, a salátát...vega e vagy sem - FÚÚH STYLES - morogtam magamban
-H-Hally? - kérdezte akadozva egy vékonyka hang
-Mi van már? - fordultam oda ingerülten
-Bo-bocsánat, csak egy egy képet szejettem vojna - szipogott egy szöszi 4-5 év körüli kislány
-Ne haragudj - öleltem azonnal magamhoz - csak tudod sokat dolgozunk, és fáradt vagyok - adtam egy puszit a homlokára - anyukád merre van?
-Csak itt az újságoknál - a könnyeinek már nyoma sem volt, csak mosolygott
-Nagyon szép vagy, tudod e? - mosolyogtam rá, és közben elindultam az ujságok felé - Na hol a mami?
-Ott - mutatott egy szőke lányra - Helo - szólítottam meg - a tiéd? - mutattam a szöszi kislányra a karomban
-JÉZUSOM - vette át tőlem - ne haragudj, csak éppen válogatok, neked Britney - dorgálta a kislányt - észre sem vettem, hogy elcsatalngolt
-Cak megjáttam Hally-t, és akajtam képet veje - a lány felnézett, és azt hittem rosszul látok...hiszen ő Natalie...vagyis, nyilván nem ő az, mert ő az egyetemen csücsül, de akkor ki ő?
-Szia, Harry Styles vagyok
-Szia, Stephanie vagyok, ő pedig itt Britney
-Bocsi, de nincs véletlenül egy ikertesód?
-De Natalie, ide jár az egyetemre, én pedig gyerkőcözöm. Találkoztál vele?
-Igen, és most egyszerre két lányba lettem szerelmes
-De édes vagy, köszönjük
-Öhm, nem tudod mit szeret a testvéred? Mert beleütköztem, és szétszórtam a kajáját, és azért jöttem be, hogy vegyek neki valamit
-Oh, de, salátás, rántotthúsos szendvics, és eper shake - mosolygott Steph
-Köszönöm, itt a számom, megmondom őszintén, hogy nem tudok választani közületek...
-Figyelj, randizz mindkettőnkkel, és meglátod, na mi megyünk, szia
-Szia Hally
-Hé, várjatok a kép - szóltam utánuk, megcsináltuk a képet, és ők mentek is - Steph, és Nat - ez a két név zakatolt a fejemben. Közben megvettem amit Stephanie ajánlott, és bevittem az egyetemre, ahol a szendvics mellé otthagytam a számomat is. Majd hazasétáltam
-Harry, hol a nyavajában voltál? - jött elém Niall
-Sétáltam, miért?
-Kicsit beszélhetnél Liam-mel, és Louis-val, mert összeverekedtek...
-Min?... - de már leesett... - a hugomon?
Niall csak bólintott
-Nem velük kell beszélnem, hanem Nessy-vel. Eldönthetné, hogy mit akar
-Nem az a baj haver, hanem az, hogy Louis provokálja Liam-et, és Liam meg vevő rá
-Ja, elintézem - felmentem az emeletre, és összehívtam egy bandagyűlést. Szigorúan a fiúkkal - MOST PEDIG, ki-ki elmeséli, hogy ki tetszik neki, és hogy mit tett eddig meg a szeretett lányért...Louis?
-Nessy-t szeretem, és ő is szeret engem, szóval - ránézett Liam-re
-Louis? - szóltam rá - Ne provokáld Liam-et...folytasd
-Úgy érzem, hogy ez örök szerelem kettőnk között, ő volt az első szerelmem, és ő is marad, és mindent megteszek érte, és ma...szakítottam is Eleanorral...
-HOGYMI? - esett le az állam....Zayn?
-Bellát szeretem, és már nagyon sok mindent megtettem érte, most éppen rajta a sor, hogy eldöntse mit akar. Ő is szeret, ezt tudom, de talán mást is szeret, talán több embert is
-Niall?
-Bellát szeretem szintén. Ő volt az első akibe szerelmes lettem, mikor megláttam nálatok, vagyis először nem tudta, hogy Nessy e vagy Bella...na mindegy - nézett rám Niall - és mindig is benne marad a szívemben, de úgy látom, hogy ő talán jobban szereti Zayn-t mint engem
-Én meg - szólt bele Zayn - úgy látom, hogy egyformán szeret mindkettőnket, sőt talán még kicsit Shane-t is
-Liam?
-Én....Nessy volt az első lány az életemben, még két éve...tudjátok...és imádom a stílusát, a humorát, meg minden, de - ekkor ránézett Louis-ra - felesleges kötekedned velem, mert én neki, csak a legjobb barátja vagyok...és amikor kötekedni kezdesz velem, úgy jön le, mintha féltékeny lennél, pedig semmi okod rá. Viszont Louis, meg kell súgjam, hogy Shane-t is szereti...
-IGEN TUDOM - kiabált Louis
-Héj, relax - ültettem le Louis-t a székbe - nehéz esetek a hugaim...
-...DE - folytatta Liam - Danielle-t is kezdem megszeretni, ő teljesen a másik felem, és már csak néha-néha jut eszembe, hogy milyen lehetne Nessy-vel, szóval, jó uton haladok - mosolygott Liam
-Remélem tesó, remélem - ölelgettem meg Liam-et
-És te? - nézett rám Liam
-Hát...éppen ma lettem szerelmes - katam négy wohooo-t - két emberbe is
-MI? - kérdezték egyszerre
-Ikrek...az egyiket fellöktem az utcán, kiesett a kezéből a könyv tartója, meg a kajája, felajánlottam, hogy veszek neki kaját, és bementem a boltba, amikor odajött egy szöszi kislány, és kért képet, és visszavittem az anyukájához, de mikor felállt, azt hittem elakad a szavam. Az utcán lévő lány, és a kislányos lány ikrek
-WOW Harry, te aztán tudsz élni - borzolta össze a hajamat Zayn
-Louis te barom - rontott be Bella
-Mi van?
-Eleanor vígasztalhatatlan - esett neki Louis-nak Bells
-Hé hugi - kaptam el, mert ütni kezdte Louis-t
-Engedj már el, El a legjobb barátom, még szép, hogy kiosztom ezt a bunkót
-Bella - Louis nem tudott mit mondani, csak annyit, hogy - szeretem a hugodat
-Igen, tudom, de azért lehettél volna, esetleg nem tudom...KEDVESEBB??????
-Én az voltam, de egy szakítást nem lehet kedvesen, te is tudod
-HELLO - jött be Nessy, Jake, és Justin - MI....zu. Mi ez a halott hangulat?

*Nessy*
Éppen sétáltunk haza Jake-kel, amikor belefutottunk Justinba is
-Hazafelé? - kérdeztük Just-t
-Ahha, ti is?
-Ja - majd együtt folytattuk az utat
-HELLO - mentem be a lakásba - MI...zu Mi ez a halott hangulat?
-Louis szakított Eleanorral - mondta szárazon Bella
-Mivan Tomlinson, megint új csaj?
-Nem új, te hülye, hanem te...szeretlek - csókolt meg Louis ott, mindenki előtt
-Keress magadnak másik babát, és Shane-nel maradok
-Hugi, te normális vagy? - rontott nekem Harry, aztán mindenki
-Hagyjátok békén - védett meg Justin, és Jake - azzal van akit szeret
-Köszi fiúk, és ma talizom Shane-nel - csak azt láttam, hogy Louis össze esik
Nagyon szar volt ez így, de Eleanor szereti Louis-t, és úgy lesz a legjobb ha visszamegy hozzá, hiszen azt láttam, hogy Louis is kezd érezni El iránt valamit. Ha nem jön össze nekik, akkor...erre egyenlőre nem gondoltam. Louis-t a fiúk feltették a kanapéra, én pedig felmentem
-Ness - kopogott be Justin
-Hm?
-Jöhetek?
-Gyere, ha nem zavar, hogy öltözöm
-Bella elhúzott, ahogy a többiek is, csak Jake, meg én maradtunk...meg Louis
-Aha, oké
-Tényleg Shane-nel találkozol?
-Igen, szerinted miért kamuztam volna?
-Tudom ám, hogy miért csinálod, Jake-kel rájöttünk
-Kíváncsian...nem érdekel
-Azért, hogy Louis, és El újra összejöjjenek. Nem vagyunk hülyék
-Jól mondod, rettenetesen okosak vagytok, csak azt kifelejtitek, hogy szeretem Shane-t
-Azt az őrültet? Tudod miket tett?
-Tudok a dolgairól...
-Az összesről? A felfüggesztett börtönről, a verésekről, és arról, hogy megfenyegette Jake-t, hogyha nem száll le rólad elintézi?
-Igen, de Jake-et megvédem, na megyek, szia Jus - megpusziltam és elmentem
Mikor odaértem Shane-hez azonnal berontottam
-SHANE, mi az, hogy megfenyegeted a legjobb barátomat?
-Ryan? - fordult felém
-IGEN, JAKE, szóval?
-Csak elbeszélgettünk kicsit
-HA HOZZÁ NYÚLSZ, TÖBBET NEM LÁTSZ, ugye tudod?
-Oh, deohgynem, mindig visszajössz hozzám, nem látod? - szorosan magához húzott, és a nyakamba duruzsolta - mi egymáséi vagyunk, és megvédelek bárkitől
-Nem Shane, az az utolsó csepp lenne, ha bántanád a fiúkat, vagy Mandy-t, El-t, Dani-t, BÁRKIT azok közül akit szeretek
-Zayn, Harry, Louis...már bántottam őket, és még mindig itt vagy - egyre szorosabban húzott magához, éreztem hogy domborodik a férfiassága, de...
-ERESSZ MÁR EL, EZ FÁJ... - ugyan el nem engedett, de a szorítása lazult, így a szemébe tudtam nézni. Tiszta haragot láttam benne, de már nem ijesztett meg - Amit mondtam megmondtam. És a randink lefújva
-Nem gondolod komolyan ugye?
-De igen
-Pedig egy csodás helyre mennénk, és te is csodás vagy
-Ne próbálkozz
-Kérleeeek - átkarolt a fürdőszobapulthoz szorított, és apró csókokkal borította be először a nyakamat, aztán a hátamon haladt lefelé - Orgona illat, mmm, tudod, hogy szeretem
-Hova vittél volna? - kérdeztem két apró nyögés között
-Meglepetés, de imádnád - amint kimondta, megéreztem ujjait a belső combomon, ahol egyre haladt felfelé. Mikor Shane-nel vagyok eltűnik a világ, és csak mi vagyunk, viszont, most haragudtam rá...
-Shane, én... - de érezte, hogy alkalmas az idő, és két ujját felhelyezte, amire én egy hangos nyögéssel válaszoltam. Fejemet hátra hajtottam csókért epedezve. Olyan szenvedélyesen csókolt meg, ahogyan talán még soha. Kihúzta ujjait, és a számhoz tartotta, és bekaptam azokat, utána pedig ő nyalta le. Eddigre már megfordultam - Kívánlak nagyon - elkapta a fenekemet, és felültetett a pultra, lábaimat csípője köré fontam, még közelebb húzva magamhoz, levettem a pólóját, és belemarkoltam a hajába. Imádtam a haját, a száját, a testét...mindenét...

**Bella**
Mégis hogy képzelte az a beképzelt,önelégült,egoista barom hogy szakit Eleanoral?!?!? Legszivesebben ki tudtam volna nyirni,bár tudtam hogy szereti Nessyt de ezzel a tettével Eleanort padlora küldte.....Éppen azt tervezgettem hogy Louist hogyan fogom kinyirni amikor neki mentem valakinek...
-Bocsi-nyujtotta a kezét Niall
-Semmi gond-elfogattam a kezét és felálltam-mit csinálsz te erre fele?
-Igazából téged kerestelek , féltem hogy valami hülyeséget csinálsz-mosolygott
-Áááh,dehogy,csak éppen azt tervezgettem hogyan nyirom ki Louist
-Hmm,ez hülyeségnek számit?-nevetett
-Nem ha véghez is viszem....ha már itt vagy gyere,menjünk haza-csak bolintott és hazáig hülyéskedtünk,mikor bementünk csöndben föllopoztunk a szobámba hogy még véletlen se ébresszük föl a békésen alvó Eleanort
-Csokolj meg-állt velem szembe Niall
-micsoda?-vágtam egy igen értelmes arcot
- Ne mondj semmit, csak engedd meg, hogy megcsókoljalak. - jött közelebb. Az arca vészesen haladt az enyém fele. A szemébe néztem, majd le az ajkára, melyek édesen hívogattak magukhoz. Végül ajkaink összeértek, és a nyelveink örömmel találtak egymásra. Niall egyik kezével a hajamba túrt, míg a másikkal a derekamnál húzott közelebb. Én az arcához kaptam. Maga köré csavarta a combjaim, és felemelt. A fenekemnél tartott. A falnak tolt, majd felültetett a apró szekrény tetejére . Szó szerint kettétépte az ingemet. A gombok csak úgy pattogtak a földön, majd lekapta a pólóját. Közben a nyakam kényeztette. Lehúzta rólam a shortom, én pedig kigomboltam a nadrágját. Letoltam róla, ő pedig lépett belőle. Az alsógatyán át már kidagadt a férfiassága. Hozzá hajoltam, és a nyakát csókolgatva, az utolsó ruhadarabjától is megszabadítottam. A mellkasát hintettem be puszikkal, közben a kezemmel kényeztettem a férfiasságát. Ahogy hajoltam felé, egyszer a melltartómat éreztem kipattanni hátul. A pántok végigfutottak a karomon, hagytam, hogy a földre hulljanak. Niall hátratolt, és lehúzta rólam a bugyim. Az ujjaival kezdte el izgatni a csiklóm, miközben az arcomhoz hajolt, hogy megcsókoljon. Majd magához húzott, és felkapott. Megint a karjaiban voltam. A falnak tolt, majd rám kapta azokat a csodás, kék íriszeket.


- Kész vagy? - kérdezte.
Bólintottam, így leengedett, és belém hatolt. Közben a nyakam csókolgatta. Belőlem egy kéjes nyögés szaladt ki,  fokozatosan gyorsított a tempón. Egyre gyakoribbak lettek a nyögéseim, és Niall is zihálni kezdett. Aztán egyszer éreztem azt a bizonyos nyomást a hasamban. Ekkor Niall elkezdett rángatózni benne, és egyszerre mentünk el. Leengedett a földre. Csillogott a teste az izzadtságtól, hisz engem is neki kellett tartania. Mindenem remegett, de neki is. 
-Niall...-fektetett le az ágyra
-hm?-huzta magunkra a takarot-Tudom,ezt nem kelett volna,de tulságosan kivántalak már
-Nem,azt akartam mondani hogy ez tökéletes volt-megcsokoltam és a mellkasára döltem,átölelt és dudolni kezdett......
-Khm Khm-lépett be valaki a szobába.....

3 megjegyzés:

  1. Jaaaaaaj imadom a blogotok annyira jooo es remelem Bella Niall-el marad <3 <3 <3 Tegnap elott keztem olvasni elorol a blogotok es a rabja lettem imadom hamar hozzad a kovit es Niall&Bella orokre <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,probálom hozni minnél hamarabb már tegnap föl tettem volna az új részt csak eltünt a rész így ujra kell írnom,de megprobálom még ma föltenni,és még ki tudja mi lesz Niallel és Bellával :D by Bella

      Törlés
  2. Khm...azt is én írtam majdnem újra by Nessy

    VálaszTörlés