2013. április 14., vasárnap

PLEASE olvassátok el, és ÍRJATOK HOZZÁ (utolsó )


Sziasztok,
Nessy vagyok, és tudom, hogy ez talán bunkónak fog hangzani, de kérlek meséljétek el, hogy mi az, ami nem jó a blogunkban.

Kaptunk olyan kritikát, hogy :

1)  30 embernek, 55 problémája van. Ez talán igaz, de ezért nem átlagos, aki folyamatosan olvassa, az tudja követni

2)  (lehet, hogy elfogult vagyok, de...) szerintem élethű a blog, és KÉRLEK szóljatok, ha túl sok a kép benne. Nekem úgy nagyon sivár, ha semmi kép nincs egy részben...

3)  Látom, hogy olvassátok, mert a számláló szinte percről-percre megy fel, de miért nem komiztok? Nagyon szeretnénk tudni, hogy mit gondoltok (vagyis Bella neváben nem veszélhetek, de...tudom, hogy ő is ezt gondolja)

4)  Akár pozitív, akár negatív a komi, ami a szíveteken az legyen PLS a szátokon is. Nagyon kíváncsiak vagyunk

5)  Kérlek titeket, hogy ez alá a 'rész' alá írjátok meg, hogy mi a véleményetek

6)  Én be fogom fejezni, ha nem sikerül megoldanunk a komiproblémákat. nem kérek sokat, csak két-három kommentet. Az olvasás az egy dolog, de ha én olvasok valamit, kommentelek is hozzá, hogy tudja az író, hogy tetszik e vagy sem, illetve, hogy mit kellene esetleg javítaniuk

6 megjegyzés:

  1. sziaa. én már az előbb írtam ugye és nekem még mindig az a véleményem hogy vagy kezdjétek előlről vagy egy részben magyarázzátok el az egészet:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi,de nem értjük hogy mit nem értesz,kezd elölről az olvasást és talán megérted,vagy ird le hogy mit nem értesz és segitünk by Bella

      Törlés
  2. Szia. En imadom a blogot es ertem es tetszik. Azert nem komizok mert mindig telorol vagyok. Ne hagyjatok abba PLS.puszi: Lili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük hogy olvasod,csak tudod rosszul esik néha hogy senki sem komizik :) by Bella

      Törlés
  3. Nekem nagyon tetszik a blogotok mert nem egy atlagos minden rendben van az eletemmel blog.. Szerintem semmi baj nincs ezzel a bloggal en ertem a reszeket es szettem fojtassatok.. :) En eddig azert nem komiztam mert harom napja talaltam ra a blogotokra es vegik akartam olvasni, de mostantol mindig komizni fogok es csak az igazat irom majd mint ide is. Engem ez a blog mar ket-harom napja lekot es nem birok tolle elszakadni remelem hamar hozzatok a kovii reszt mert imadom <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Niki,probáljuk hozni a részeket :) by Bella

      Törlés