2013. április 18., csütörtök

Békülések, pofonok, fotók...

-Louis - fordítottam magam felé a könnyező Louis-t - szeretlek
-Ezzel elkéstél
-De... - letöröltem a könnyeit - figyelj, az amit láttál, csak egy részeg buli következménye volt
-Hogy egy csajjal...smároltál?
-Pontosan, kérlek, ne sírj
-Az a baj, hogy hozzád sem tudok érni
-Igen, tudom, elhiszem, de...
-Inkább elmegyek, kiszellőztetem a fejemet
-Hát jó - mondtam, és leültem az egyik bárszékre
-Szia - jött be Shane
-Szia, hát te?
-Jöttem hozzád, kedvem volna elmenni valamerre. Tudok is egy jó kis helyet
-Shane, nekem meg marhára nincsen
-Pedig szükségem van rád, és arra, hogy együtt töltsünk egy estét
-Eléggíttesd ki magadat most mással...de NE a nővéremmel...nekem semmi humorom most ehhez
-Tomilinson?
-Mi van vele?
-Láttam kimenni a hotelszobából, vele dumáltál?
-Igen
-Miről?
-Magánügy, de kérlek elmennél? - nem néztem rá, de nem mozdult - Holnap elmegyünk valamerre ok?
-Rendben, de soha ne felejtsd el, hogy az enyém vagy
-Nem vagyok tárgy, senkié sem vagyok
-Csak az enyém - erőszakosan megcsókolt, és elment. Kézfejemmel letöröltem a 'csókot', és odasétáltam a hűtőhöz valami kajáért
-Na mizu? Nekem is kiveszel valami kaját? - kérdezte Niall
-Persze, fajitas jó lesz?
-Perfect, nem tudod hol van Bella?
-Deeee, Zayn-nel...ruhapróbán vannak
-Jaaaa, tényleg...
-Látom képben vagy
-Csak szerelmes, úgy éreztem talán közelebb kerültem Bellához, de lehet hogy mégsem
-Nem tudom, de azt tudom, hogy hülye, hogyha nem téged választ. Szeretem Bad Boy-t, de te sokkal jobban illesz hozzá
-Tudom, tudod? - affektált
-Jaj, ne...kiszaladok ettől a hangodtól a világból
-Ettől? - kezdte megint
-Oké Horan - elvettem a kajáját, és elszaladtam vele
-ADD VISSZA STYLES - rohant utánam egy tálcával
-Nézd csak - megfordultam és futás közben bevettem az egészet a számba
-Te szörnyű lény!!!! - ordibált Niall, elkapott és kiszedte a számból, és megette
-Fúúúj, te komolyan megetted amit a számból szedtél ki? - fanyalogtam
-Kaját nem dobunk ki - mondta teli szájjal
-Minek kellett kivenni a számból? - kérdeztem, de amint kimondtam hátra estem - ohh bazdmeg, a fejem
-Muti, ouch, ez vérzik, mi a francba vágtad bele? - körbenéztünk, és megtaláltuk - Harry - mondtuk egyszerre - Gyere bekötöm
-Kész vagy? Köszönöm szépen, bemegyek a szobába, ha Louis megjön szólnál nekem? - de nem válaszolt - KÖSZÖNÖM Mr. Megint Belláról Álmodozom
-Ja? Mi? Oké
Alighogy bementem a szobába, hallottam, hogy csapódik az ajtó, kikukucskáltam és Louis volt az
-Louis - mentem ki - beszélhetnénk?
-Nem
-Kérlek, had magyarázzam el
-Egy percet kapsz
-Bejössz velem a szobámba?
-Nem
-Oké, Niall bemennél...akárhova, csak menj el innen, kérlek
-Oh, legyen...elmegyek kajáért
-Figyelj - mondtam mikor Niall lelépett - nem akartam megcsókolni azt a lányt, ő csókolt meg
-Te meg visszacsókoltál
-Részegen? Ugyan már mit vársz tőlem? De itt könyörgök neked már egy jó ideje
-Még két hét sem lenne elég, hogy megbocsássak
-Louis, figyelj - becsuktam a hűtőajtót, és elé álltam - nem tudok mást mondani, de szeretlek. Tiszta szívemből. Amióta megláttalak nálunk a BootCamp után. Azóta szeretlek hogy Harry bemutatott minket egymásnak. És azóta sem tudlak elfelejteni
-Ez szép volt - mondta hűvösen, de láttam a felcsillanó reményt
-Szóval, azóta sok minden történt, de mi mindig egymás közelében maradtunk, és ez nem lehet véletlen. Az is biztos, hogy akárki is lépett be az életünkbe, mi mindíg ott voltunk, és leszünk egymásnak
-Tény ami tény, én is szeretlek, de...
-Jaj ne legyen már semmiféle de, kérlek...csa... - még ki sem mondtam megcsókolt. Nem történt semmi más, csak megcsókolt, tudatva ezzel azt, hogy nem haragszik. Nyelve bebocsátást kért számba, és ott folytattuk a mi kis vitánkat. Annyira jó volt megint így együtt lenni, és hirtelen minden elszállt amit Shane iránt éreztem. Nekem Louis kell, és kellett is mindig. Csak vak, hülye, és idióta voltam - szeretlek - mondtam mikor levegőt vettünk egy pillanatra
-Nem jobban mint én téged
-Csak hiszed - mondtam, majd újra megcsókoltam
-Fúúúúj, szobáraaaa - jött be Harry, eltakarva a szemeit - Apropó dúl a lámúr?
-Láthatod - ölelt át Louis
-Elmegyünk sétálni?
-Naná, kikiabálom a világnak, hogy újra együtt vagyunk - mondta két puszi között, és itt sem voltunk
-Sziasztok, kérhetünk képet veletek? - jöttek oda a rajongók a szálloda előtt
-Persze - mondta Louis. Mindenkivel összeálltunk pár képre
-Ti megint együtt vagytok? - jött oda hozzám pár lány - amúgy kérhetek képet?
-Igen, és igen remélem ez örökké tart mostmár
-Ebben csak az a ciki, hogy te nem szereted Louis-t - mondta egy csaj
-Mondja az, akinek fogalma sincs az érzelmeimről
-Ezt pedig mondja az, akinek nincsenek érzései, így játszani Louis-val, tudja a csókot
-Igen, tudja, szóval kár volt ide jönnöd, és rontanotok a levegőt
-Hagyd már Nessy-t - lökték odébb a csajt a lányok - van kedvetek bulizni?
-Nekem van, de megkérdezem Louis-t, és ha igen, akkor?
-Az L.A. PartyBeach a legjobb hely ha gondoljátok nézzetek le, apa a góré...
-Oké, meglátjuk, egyébként Nessy vagyok
-Igen tudom, én pedig Juliet
-Akkor ha minden jól megy, talizunk este a PartyBeach-ben
-Igen, csak mondjátok, hogy én hívtalak titeket, ők majd beszólnak, én meg kimegyek
-Rendben, de szerintem ha a One Direction elmegy egy helyre, nem hiszem, hogy sorban kellene állniuk
-Jogos, na nekem mennem kell, akkor este
-Hello idegen - öleltem át Louis-t - van kedved este bulizni?
-Van hát, hol?
-Egy jó helyen, szedjük fel a fiúkat, meg Bellát és nyomás partyzniii

*Bella*
Dél körül keltem fel a telómra
~A francban vagy? - kérdezte idegesen Harry
~Jó helyen, nemsokára indulok
~Siess
~Jóóóó - mondtam mérgesen, letettem, és visszadőltem a párnára
-Hello Cukiság - puszilta meg az orrom hegyét Nathan - jóó reggelt
-Neked is - pusziltam meg én is az orra hegyét - ne haragudj, de nekem most haza kell mennem
-Kordában tartanak?
-Nem, de akármit is hiszel, én szeretem a családomat, és most hazamegyek - magamra húztam a nadrágomat, meg a felsőmet
-De azért a klipben még szerepelsz? - szólt utánam
-Nem tudom, talán, még átgondolom, oké? - csókoltam meg - na megyek, köszönöm a csodás éjszakát
Kiléptem az ajtón, kimentem a kapun, és már majdnem otthon voltam, mikor Shane-be botlottam
-Hello Isabella
-Neked is Shane, mizu?
-Vanessa-val ma megbeszéltük, hogy találkozunk
-Aha...és? - nyitottam ki a szálloda ajtaját...nem esett le, hogy mit akar
-Leküldenéd?
-Jaaa, foglalj itt helyet, leküldöm - felmentem a szobába, és megláttam Louis-t, és Nessy-t smárolni - wow, Nessy, Shane odalenn vár
-Oh, oké, figyu szivem, mindjárt jövök - mondta Nessy Loui-nak, és kiugrándozott a szobából
-Na mivan Casa Nova? - borzoltam össze a haját
-Nem is haragszol, hogy nem mentem vissza El-hez?
-Csakis azért nem, mert Eleanor azóta randizik mással
-Jaj, de jó, nem akartam, hogy boldogtalan legyen, de nekem muszáj volt visszaszereznem Nessy-t
-Érteeeeem, szóval visszaszerezted?
-Te lenni elmeháborodott? Vagy netalán te lenni vak? - nevetett
-Annyira jó látni, hogy boldog vagy

*Nessy*
Boldogan indultam el a szobából, de mire leértem elment a kedvem. Most jöttem rá, hogy szakítanom...vagy mit...kell csinálnom Shane-nel, és félek, hogy mit fog csinálni. Nem, nem velem, hanem Louis-val, meg a többiekkel
-Szia - mentem oda hozzá
-Oh, szia Vanessa - csókolt meg - mi a baj?
-Újra...vagyis nem újra, hanem, csak simán...együtt vagyunk Louis-val
-Hogy MI? - kiabált - gyere csak
-Ouch, hova?
-El, hozzám. Megbeszéljük ott
-Na arra várhatsz, nem megyek veled sehova
-Ha nem jössz, Jake gázban lesz
-Nem megyek, és kész, engedj eeeel. Hallod most kiabáljak? A szálloda halljában vagyunk
-Akkor csak gyere velem egy kicsit nyugodtabb helyre
-De nem megyünk ki a szállodából
-Jó - de el nem engedte a karomat. Már nagyon fájt a kezem, be is kékült azonnal - Na itt jó lesz. Szóval mi ez a f*szság? Minek mentél vissza hozzá, mikor szeretsz? És...
-Igen...igen, szerettelek...de azt is mondtam, hogy őt is szeretem, és őiránta erősebbek az érzéseim ezek szerint. Teljesen a szívemre hallgattam, és ő döntött helyettem
-Jó, én meg megmondtam, hogy az enyém vagy. Senki másé
-Na akadj le rólam, nem vagyok senkié - de ekkor akkora pofont kaptam, hogy lefejeltem a falat, és tiszta vér lettem - te normális vagy? Na én felmentem - elindultam, de hallottam hogy jön utánam - azt mondtam - fordultam hátra - hogy FELMENTEM. EGYEDÜL. Soha többé nem akarlak látni, ezek után - lehívtam a liftet - de hallottam Shane-t
-Nem szabadulsz meg tőlem
-Szevasz - intettem neki, majd beszálltam, és felmentem - fúh, minek kezdtem ezzel az idióta barommal
-Mivan? - kérdezték, de mikor elvettem a kezem a homlokomtól, meg a számtól, rájöttek
-Na én most lemegyek - indult meg Louis
-Meg mi is - mondták a többiek
-NEM, álljatok meg. Először is kell egy fagyasztott akármi
-De itt nincs - mondta Harry - lemegyek a konyhára
-Majd én - mondta a nővérem

*Bella*
Igen, lemegyek a konyhára, de előtte megkeresem ezt a nyomorékot. Leszaladtam, és pár utcára a szállodától meg is láttam Shane-t sétálni
-SHANE
-Isabella, mi az?
-Szerinted? - érzékeny ponton érintettem, és összegörnyedt
-Ezt megbánod
-Kétlem - mondtam, és fejbe térdeltem, majd mint aki jól végezte dolgát visszamentem a szállodába - hello, kérhetnék valami fagyasztott borsót, vagy bármit?
-Persze, de amint kiolvad kérjük, nehogy tönkremenjen
-Okké - szalutáltam
~Igen? - szóltam bele a telómba
~Nathan vagyok, mit döntöttél?
~Még nem tudom, mikorra kell eldöntenem?
~Hát, holnaputánra jó lenne
~Addig meglesz, ráérsz?
~Rá - hallottam, hogy mosolyog
~Legyen a Hall Road-on, egy óra múlva
~Oké - mondta, majd letette
Nem tudtam, miért mondtam, hogy találkozzunk, de hiányzott Nathan. Nem tudtam, hogy mit csináljak a klippel. Aztán végül úgy döntöttem, hogy beszélek a többiekkel erről
-EMBEREK GYŰLÉS - kiabáltam körbe
-Csak gyorsan - lépett be Paul - mert indulni kell a főpróbára
-Öhm...oké, akkor egyszerűen mondom. Szeretnék szerepelni a The Wanted klipjében
-HOGY MI? - fagytak le mindannyian
-Szerintem mindenki nevében beszélhetek, hogy NEM - mondta bátyám
-Az van, hogy - kezdtem - ők ki akarnak titeket csinálni, én ebben nem vagyok partner, viszont Nathan jófej, és kedvelem. És ő kért meg, hogy szerepeljek a klipben
-És mi volt az a rendőrséges ügy? - lépett hozzám Zayn
-Nem tudtam, hogy direkt el akarnak titeket vitetni
-Nessy - mondta a hugom - én annyit mondok, hogy ha szerepelsz a klipjükben, rőlam lemondhatsz. Nekem...nem emlékszzel mit tett velem Max? Neeeem, nem nem...ha őket választod engem felejts el
-Ahogyan engem is - mondta Niall
-És engem is - mondta Zayn
-Én Nessy mellett állok - mondta Louis
-És te? - néztem a bátyámra
-A hugom vagy, sosem hagylak el...de...
-Jól van, még eldöntöm. Szeretlek titeket, de mennem kell. Már várnak, sziasztok - felkaptam magamra a balett cipőmet meg a kabátomat és mentem is
-Ma FELLÉPÉS - kiabált utánam Liam - ha még érdekelünk téged
-Szeretlek Daddy
Mérgesen és kicsit szomorúan baktattam Los Angeles utcáin. Nem akartam hogy megint örihari legyen köztünk Nessy-vel, de Nathan-t meg kezdem megszeretni...fogalmam sem volt, hogy hogyan döntök
-Sziaaaa Cukiság - ölelt meg Nath
-Sziaaa
-Na mizujs? Miért akartál találkozni? Te léptél le reggel
-Nem leléptem, csak hazamentem
-És, hogy döntöttél?
-Elmondtam a hugomnak, hogy mit tervezünk - nem teljesen az igazat mondtam, mert nem csak a hugomnak, de neki erről nem kell tudnia - és azt mondta, hogy ha titeket választalak őt felejtsem el. Ráadásul a rendőrségre sem szóltatok be tegnap. Nem tudom Nath. Te szimpi vagy, és kedvellek, de az, hogy én megint rosszba legyek a fiúkkal, és a hugommal. Egyszer már eljátszottuk ezt, és nem jött be
-Pedig már megvan a ruhád is, a helyszín is...minden. Hidd el, megbékélnek - közelebb húzott a derekamnál fogva, egyik kezével a kezemet fogta a másikkal kifésült egy tincset a szememből... - még egyetlen lány iránt sem éreztem ilyet, és ez nem csak kamu duma, nagyon tetszel, és nem tudlak kiverni a fejemből
-Pedig nagyon kamu szaga van - próbáltam erős maradni
-Elhiszem, de nem az... - kivette kezét a kezemből, és teljesen magához húzott. Kezemet a mellkasára tettem. Éreztem, ahogy dobog a szive. Megcsókoltam. Éreztem, hogy hevesebben ver a szíve. Tudtam, hogy igazat mondott. Hiszen érez irántam valamit. Érez, mert huh nagyon gyorsan vert a szíve. Belemosolyogtam a csókba - Mi az? - húzódott hátrébb
-Semmi, szerepelek veletek - mosolyogtam rá
-Köszönöm, de nekem ennél fontosabb az, hogy nem haragszol rám
-Rád úgy sem tudnék - mosolyogtam majd össze kulcsoltunk a kezeinket és sétálni kezdtünk,egy szót sem szóltunk de a csend nem volt kínos, egyszerűen élveztük egymás társaságát...Mikor a rózsaszín köd elszállt, észre vettem Zayn-t meg Niall-t - Basszus...ezek mit keresnek itt? - álltam meg hirtelen
-Nyugi, leszarom hogy mit gondolnak - átölelte a derekam és lassan, érzékien megcsókolt
-Khm..Khm-tolta el Nathan-t Zayn
-Talán megfáztál Malik?
-Marha vicces vagy, na húzz innen!!
-Már megint mi bajod van?! Úgy értesültem, hogy vissza szerezted Perrie-két,akkor meg ne dumálj nekem - fontam keresztbe a karjaim
-Én...Bella, nincs kedved beülni valahova? - szólalt meg Niall azon a cuki kis ír akcentusán, Nathan-re pillantottam majd nagyot sóhajtottam
-Legyen... - egy gyórs csokot adtam Nathan-nek
-Később találkozunk, elkezdjük a klippet - csapott a fenekemre mikor már el kezdtünk sétálni Niall-lel
-Biztos, hogy ezt akarod? - sétáltunk be egy cukrászdába, és leültünk egymás mellé
-Nialler, Nath nem olyan mint a többi TW tag, sőt...a többiek is tudnak kedvesek lenni
-Bell's... - leállt amíg kihozták a rendelt krémeseket - csak kihasználnak, hogy kikészítsenek minket....és...és nagyon jól haladnak - turkált a krémesben, közelebb húzódtam hozzá és átöleltem
-Te mindig az én titkos szerelmem maradsz - mosolyotam rá és egy puszit adtam az arcára
-De én nyilvánosan is a szerelmed akarok lenniii - nyafogott, nem birtam ki nevetés nélkül...de csipogni kezdett a telefonom, Max George bejelölt egy fényképen, már megint min? Komolyan mondom ez minden egyes cselekedetem lefénképezi?
Gondoltátok volna hogy Tom tud hajat fonni? XD
csiki bajnokságot nyerteeeem
Muhahaa,Ezt kapd ki Bella,profi lesifotos leszeeek,Nath és Bell jól szorakoztak az éjjel :D
 -Hm...szerinted ezzel nem kikésziteni akarnak minket?-huzott az ölébe Niall,majd a képeket kezdte nézegetni-amugy is,sokkal jobb vagyok az ágyban mint ez-mutatott Nathanra,annyira cukin mondta hogy nem birtam ki hogy ne adjak neki egy szájra puszit
-nyugi van,Nathannel most jól elvagyunk,majd meglátjuk hogy alakul oké?-néztem bele a szemeibe,a rajongók már csinltak szerkesztett képet hogy a szemeink ha egybe lennének maga lenne a halál,de én már Niall szemét is elégnek tartottam egy mini szivrohamra
-De ha megbánt azonnal szolsz,oké?
-megegyeztünk Ír manocskám-kezet fogtunk majd el kezdtük enni a krémeseinket
-Ide ülhetek?-ült le Nathan,hát ez jó lesz

2 megjegyzés:

  1. Atya vilag annyita imadom ezt a blogot nem is tudom mit komizzak mert ahww annyira joooo. Nagyon nagyon szeretem hamar hozzatok a kovit mert meghalok ez a blog nelkul nem birok elni nelkule. Teli erzelem megannyi szeretet csalodas fajdalom es orrabukas... Legjobb blog imadom hamar hozzatok a koviit <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Úristen, nagyon szépen köszönjük <3 igyekszünk (: by Nessy Xx

    VálaszTörlés