2013. április 14., vasárnap

"Lebuktál, tudsz róla?..."

-Zayn? - húztam magamra a takarót - mi a francot keresel itt?
-Jöttelek meglátogatni, de látom feleslegesen. Mit keres ő itt? - nézett Niall-re
-Ez az én házam, mit kérsz számon? Inkább elmegyek sétálni
Felrángattam magamra a ruhákat, a kabátot már az ajtón kívül vettem fel. Elmentem a kedvenc kávézómba, és kértem Ryan-től egy szokásosat, meg egy krémest hozzá. Ryan kihozta és leült mellém
-Na mi a baj?
-Áh, csak ti
-Mi? - nézett rám hülyén
-Ti...FIÚK - forgattam a szememet
-Jaaa, nekünk meg ti vagytok az állandó problémaforrás
-Teee... - kentem rá egy adag krémest. Végül a krémes nem a számban, hanem egymás arcán landolt
-Figyu, lassan ki kell, hogy tegyelek
-Mert?
-Forgatás lesz
-Milyen?
-Az titok, nem mondhatom meg
-Jólvan, de előbb lemosom  magamról a krémet - elindultam a mosdó felé, de beleütköztem valakibe. Felnéztem és Nathan Sykes állt velem szemben
-Szia
-Szia, hát te?
-Mi csak itt forgatunk - mondta, de egy nő felénk száguldott
-Mr. Sykes, már nagyon vártuk...TE? Mit keresel itt? - nézett rám lekezelően
-Csak lemosom magamról a dzsuvát
-Maximum otthon
-Maximum itt - majd berobogtam a mosdóba, lepucoltam a fejemet
-Hey, bocsi, nem lenne kedved elmenni valahová este? - kérdezte Nathan
-Öhm, végülis de...
-Várj csak, ismerős vagy...ja nem...mégsem

*Nathan*
Majdnem lebuktam hogy ismerem. Ő az egyik Styles lány. Bár nem tudom melyik. De irtó jó móka lesz kikészíteni a One Direction-t vele. Plusz ott van még a másik Styles lány

*Bella*
Tudtam én, hogy ki ő, és tök jó volt egy kicsit arra gondolni, hogy féltékennyé tehetem Zayn-t. Pont VELE. Hazamentem ahol Zayn éppen kajált
-Mit rontod még mindíg itt a levegőt?
-Vártalak, beszélni akartam veled
-Mist mi van?
-Csak az, hogy nem akarok osztozni rajtad
-Én is osztozom rajtad Nessy-vel, so...most pedig menjél, mert készülődnöm kell
-Mert?
-Randim lesz
-RANDI?
-Igen, Niall legalább megérti, hogy nem tudom mit akarok. Ő élvezi a helyzetet, na huzzál - kitoltam a bejárati ajtón, de megcsapott az illata...awww
Bementem a szobámba, és kirámoltam a szekrényemet
-AJJH, EGY GÖNCÖM SINCS - felkaptam a kabimat, és átmentem Nessy-hez. Benne az a jó, hogy nem kérdezősködik - És? Mi van veletek Loui-val?
-Nem tudom, nem szeretem, menjen csak vissza Eleanor-hoz
-Nem hazudj már, szereted...
-Akkor tévedsz...nekem ott van Shane
RYAN *-*
-K A M U, vagyis oké, látom, hogy kedveled őt, de az első, és legnagyobb örök szerelmed Louis
-Jó, de akkor is, El lehet, hogy boldoggá tudja tenni
-Nem hiszem, Eleanornak más tetszik
-Igen? Ki?
-Ő - mutattam egy képet a telómban Ryan-ről
-Wow, nem csodálom hogy bejön El-nek, ez a gyerek...wow azok a szemek
-Nem lenyúlni
-Dehogy, nekem Shane és Louis a legtökéletesebbek
-Ahogyan nekem Niall és Zayn
-Jó pasik tömkelege, és nem tudunk választani, am melyik ruhában mész?

-Ebben, amúgy tegnap lefeküdtem Niall-lel
-Oppa? Én meg Shane-nel
-Két hülye...
-...Egy tesó
-Amúgy miért nem éled ki magad?
-Akkor hazudnod kell Eleanor-nak
-Érted megteszem - mondtam majd megöleltem az én ikremet, mostanában nem vagyunk túl jóban...azóta az eset óta, de...
-Na menj, amúgy ki vár?
-Nath...majd meglátod - mondtam sejtelmesen
-Okés - tolt ki az ajtón, menj mert idő van

*Nessy*
Amint elment Bella, letusoltam és lementem a nappaliba. Holnap volt egy fotózásom, és a DayBreak-ben is jelenésem volt
-Mit nézel? - kérdezte Louis-t
-Közöd?
-Csak nézni szeretnék valamit, de horrort kösz nem
-Nem horror, tedd le magad...Nachos-t?
-Kérek - mondtam, majd végül kiderült, hogy bár nem horror, tele van véres jelenetekkel a film, így Louis ölében kötöttem ki, mert annyira féltem.
-Minek nézed ha félsz?
-Nem tudom, de mostmár végig nézem - de nem néztük végig, mert bealudtunk
Reggel úgy keltem, mint aki 5 perce feküdt le. Felöltöztem, és készen is voltam, még kattintottam magamról egy fotót, felkaptam a szemcsimet, meg a kabátomat, és hajrá

-Hello, jó reggeeelt  mindenkinek, ez itt a DayBreak with the daily STAR. Mai napi sztárunk a TWINS-ből Vanessa Styles
-Reggeeelt srácok, örülök, hogy itt lehetek
-Hello, tegnap olvastam egy olyan pletykát, hogy lefeküdtél Zayn Malik-kal
-Azt hiszem ez a mi dolgunk, nem szeretem kiteregetni a magánéletemet, de mi van veled James? - kérdeztem vissza
-Öhm, hát,...most te vagy a sztárvendég
-Milyen okos meglátás
-OKé, akkor mi van veletek Louis-val?
-Ő alszik, én meg itt vagyok...tegnap megnéztünk együtt egy filmet, de belealudtam. Reggel alig bírtam kimászni az öléből annyira összegabalyodtunk. Louis néha úgy alszik, hogy azt sem tudod melyik a feje, és melyik a lába
-Most szereztél még sok utálót
-Van elég James, szóval párral több vagy kevesebb
-Apropó miért utálnak ennyien?
-nem tudom, sokan azért mert a fiúkkal jó a kapcsolatom, de arról nem én tehetek, hogy Styles lettem, és arról sem én tehetek, hogy a bátyám jelentkezett az x-factorba, híres lett, és összerakták 4 imádnivaló fiúval. És az sem az én hibám, hogy van hangom, ami miatt érek valamit az életben. És nem, nem a bátyámon akarok felkapaszkodni, csak élem az életemet
-Azt hiszem ez kikívánkozott
-Egy kicsit, nem tudom elviselni néha, hogy folyton utálkozókkal találkozom
-Na akkor van egy meglepink, ő nem utálkozó, fogadd szeretettel, fordulj meg
Amint megfordultam Austin nézett vissza rám mosolyogva, egy virágcsokorral
-AUSTIIIN, my KitchenBoy
-My Nessyser, hiányoztál
-Milyen becenevek ezek?
-Az a mi titkunk - mondta Austin, de egy percre sem engedte el a kezemet
-Jött egy sms ... "Sziasztok, Austin my idol, és Nessy, úgy szeretnék kinézni ahogyan te. Nagyon cuki pár lennétek együtt. Aussy love you Aussy Beth Xx"
-Wow Aussy, ez tetszik - mondta Austin - de mi csak barátok vagyunk
-És Ness, merre mész még ma? - kérdezte James
-Még lesz egy fotózásom, és ennyi, és utána ha Austin ráér, kirúgunk a hámból
Cukikám 
-Austin ráér, és veled tölti a napot - puszilt meg
-Hát srácok köszönjük, hogy itt voltatok, következő vendégünk George Shelley, ismeritek?
-Naná, nézd - mutattam a telómban egy közös képet George-dzsal
-De aranyosak, kitehetjük?
-Tőlem - mondtam

Aussy <3
Mikor végeztünk Austinnal átmentünk a fotózásra, ahol összedobtak rólunk is pár közös képet...
-Aww Ness, gyönyörű vagy
-Megszólalt a világ legszexibb pasija
-Az nem Louis?
-Ő is, meg te is
-Na készen is vagyunk, nem is volt nehéz, pedig ennyit öltözködni, azt hittem sokkal tovább fog tartani - mondta Mikey a fotós
-Kész is - montda Austin a telóm meg csipogni kezdett
'Austin mahone megjelölt egy képen'
-Teeee....szeretlek - öleltem meg
-Én is
-Figyi, meddig maradsz, és hol laksz?
-Itt vesszük fel az új klipemet, szóval pár hétig maradok, és a Lexingtoni szállodában lakom
-Átköltözöm amíg itt vagy, együtt tölthetnénk pár napot, olyan régen láttalak
-Aussy beindul
-Látom tetszik ez a név
-Tweetelek is a lánynak '@BethLoveAussy Köszönjük a nevet, azóta is ezt használom, bár csak barátok vagyunk ezzel a gyönyörűséggel, azért köszönjük #MuchLove'
-Be fog ájulni a monitor előtt a lány, na gyere


**Bella**
Eléggé ideges voltam amikor kiléptem Nessy-éktől. Igazából szerintem Nathan miatt voltam ideges mert nem akartam hogy kiderüljön hogy ő is ugyan olyan bunkó mint a többiek
-Szioka szépség - ölelt meg Nathan, szivrohamot kaptam ugy megijedtem
-Ooh,szia, elmeséled minek van nálad plusz egy gatya, meg cipő?
-Ez hosszú sztori, gyere ülj be Bella
-Lebuktál, tudsz róla?
-Mert?
-Mert nem mondtam, hogy hol lakom, ráadásul én nem is itt lakom, és a nevemet sem mondtam
-Oppá...
-Bizony
-Viszont, ha más így lebuktam elmehetnénk hozzánk, és bemutatnálak a fiúknak. Egyébként van kedved a klipünkben szerepelni?
-Lassits nagyfiú,és ha nincs kedvem veled menni?
-Oké,akkor van kedved eljönni velem a srácokhoz?
-Naugye,így már jobb,és felölem mehetünk-beszálltam az anyos ülésre,Nathan körbe szaladt és beült a kormány mögé

**Nathan**
A tulpörgésem miatt szépen lebuktam.De amint láttam Bellának tetszett hogy így pörgök,abban a ruhában,wooow,legszivesebben ott röktön letepertem volna,de uralkodtam magamon,nem akartam ezt is elszurni.Szimpi volt a csaj,tudtam hogy a srácok majd csak ki akarják használni de nekem akkor is szimpi...egyik kezem a combján pihentettem míg a másikkal leállítottam az autót.Kiszálltam és kinyitottam Bellának az ajtot,átkaroltam a derekát és bementünk a házba,a nappaliban ott volt mind a 4 hülye
-Hello srácok,ő itt Isabella Styles-nem jött válasz,még csak rá sem néztek-és segit nekünk kikésziteni a One Directiont-erre mind a 4 szempár ránk szegezödött,Bella rám pilantott hogy mégis miről beszélek,de csak biztatoan rá mosolyogtam
-aaam,sziasztok
-Egy Styles segítene?-szolalt meg Max
-Ha nem tetszik akkor nem segitek,bár még én sem tudom hogy miben segitek-nézett rám
-Szerepelnél a klippünkben?
-Rendben,mit kéne eljátszanom?
-Egy csajt akit kifosztunk,de Nathan megcsokolna benne
-Aaam,rendben,ti tudjátok
-Talán nem tetszik?-állt föl Tom
-Meg van a saját véleményem rolatok,ennyi az egész
-Akkor miért is vagy itt?-folytatta Max
-Elnézést Mr.Ego hogy a közeledbe mertem jönni,megyek is-fordult meg Bella

**Bella**
Nathant kedveltem a többi barom négyet nem igazán
-várj,menjünk inkább fel-mondta Nathan majd magával rántott a szobájáig,becsukta maga mögött az ajtot és a derekamnál fogva magához huzott-nagyon sexy vagy-fektetett le az ágyra-csak mosolyogtam és forditottam a helyzetünkön,így én voltam felül.Ráültem a csipöjére és köröztem párat a fenekemmel az ágyékán mire felnyögött.Lehuztam a poloját és végig csokoltam a felső testét egészen a "V" vonaláig.....majd megcsörrent a telefonom
-aaahj...-elő vettem a telefonom
~halo?
~Csak hogy felvetted,hol vagy?-szolt bele Zayn
~Nathannél vagyok-mosolyogtam még mindig Nathan csipöjén ülve,az ujjaival a fenekemen játszadozott
~Milyen Nathannél?
~Nathan Sykesnél és éppen nem érek rá
~Mi?!?
~Éppen kielégitettem volna te meg szépen bele ronditottál-szolt bele a telefonba Nathan
~Ha hozzá mersz érni a csajomhoz nem állok jót magamért!!
~hohoo,miota vagyok a csajod? Tudtommal dobtalak...

8 megjegyzés:

  1. sziasztok! én a legelején még olvastam a blogotokat és bevallom tetszett is az ötlet hogy ikrek meg minden és az elején bejött meg jóvolt! de elkezdek kavarodni a szálak és már azt sem tudom ki hol tart mert mindent túl gyorsan lerendeztek meg beleraktok még egy újabb balhét és már vannak vagy 30-an benne 55 balhéval. meg megcsalással és az egész logikátlan és érthetetlen. (nem sértésnek szánom!!!)meg túl sok benne a kép. túlságosan próbáljátok bebizonyítani hogy ez valósághű de közben egy cseppet sem. szerintem ezért nem komiznak mert nem tetszik nekik. én azt ajánlanám hogy kezdjetek egy új blogot egy másik témával vagy ezt kezdjétek újra a legelejétől. :)xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,tudjuk hogy nagyon sok a balhé,de pont egy olyan blogot akartunka mi külömbözik a többitől és nem vegyül el a többi közt.Szerintünk ez sikerült mert egyeltalán nem átlagos a blogunk,pont ezért csináljuk így by Bella

      Törlés
  2. Szerintem nagyon jo a blogotok fojtassatok igy nem kell mindenhol a happyand meg az orokke vele vagyok.. Ezert imadom ezt a blogot mert tenyleg nem olyan mint a tobbi szettem maradjon igy es igy is fojtassatok. Imasom puszii <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük,nem terveztük hogy megváltoztatjuk :) by Bella

      Törlés
  3. En imadoma blogotokat! Igy jo ahogy van! Ne fejezzetek be!

    VálaszTörlés
  4. IMÁDTAM!! pár napja kezdtem olvasni, de nem tudtam leállni vele! Alig várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  5. Kösziii, számítunk a komikra, ezután iss (: by Nessy

    VálaszTörlés