2013. április 28., vasárnap

Csajok, és érzelmek...

-Hát ez egy röhej, hogy mindig megszólal ez a rohadt telefon - mondta idegesen Ness
-Nyugi, csak....hagyd - próbáltam elterelni a gondolatait, ami sikerült is. Végre rám figyelt - Arra gondoltam, hogy - a telefon még mindig csörgött, de most az enyém - na jó... - fogtam kikapcsoltam a telefonokat - szóval, elmehetnénk a mi helyünkre

*Nessy*

Imádom őt. Mikor kikapcsolta a telefonokat, hátra döntött és alkarjaival a fejem mellé támaszkodott
-Arra gondoltam, hogy, szóval elmehetnénk a mi helyünkre - mondta egy mosollyal tarkítva, amitől én szóhoz sem jutottam. Furcsán nézett rám, én meg próbáltam megtalálni a hangomat
-P-persze, bocsánat, csak leragadtam a mosolyodnál
-Olyan vagy, mintha még sosem mosolyogtam volna rád
-Így még sosem. Úgy érzem, hogy egy másik szintre léptünk
-Én is pontosan ezt érzem, de a mosolyom még mindig lehengerlő
-Ahogyan az egoizmusod is - nevettem rá
-Én is elveszem a mosolyodban - mondta már a számba, hiszen magamra húztam és megcsókoltam. Ez a csók kissé birtokló volt, hiszen azonnal betört a számba, és mélyített a csókon. Furcsának találtam, hiszen ő a gyengébb csókot kedveli, de tetszett. Mindenki változhat. És tényleg tetszett. Arra gondoltam kényeztetem kicsit Boo-t. Fordítottam magunkon, és ő került alulra. Furi felállás, mert általában én vagyok alul. De láttam, hogy tetszik neki. Belecsókoltam a nyakába, közben levettem a pólóját. Apró csókokkal haladtam lefelé, egészen a V vonaláig. Éreztem, hogy megremeg minden egyes érintésemre

*Louis*
Az őrületbe tud kergetni. Annyira izgató, és szenvedélyes. Csak húzza a dolgokat. Komolyan mondom még az előjáték előtt el fogok menni. Nagyon ciki lenne, de...Mikor a nadrágomon keresztül rá markolt a férfiasságomra nyögtem egyet. Felhúztam magamhoz, és lágyan, de határozottan megcsókoltam, majd felülre verekedtem magam. A csók irányítását átvette tőlem a szerelmem, és mélyített rajta. Közelebb húztam magamhoz, és végig simítottam az oldalán, simogattam a combját, kigomboltam a rövid nadrágját, és benyúltam. Éreztem, hogy megremeg, de próbál nyugodt maradni. Mélyen a szemébe néztem. Ő állta a tekintetem, majd azt mondta
-Szeretkezni akarok veled, úgy igazán
-De hiszen...
-Az csak szex volt, de nem igazán szenvedélyes szeretkezés - mosolygott rám. Már tudtam, hogy mire gondol. Éppen belekezdtünk volna, amikor csengettek. Felkaptam a ruháimat, és kimentem

*Nessy*
Kiabálást hallottam miután Loui lement ajtót nyitni. Felkapkodtam én is a ruháimat, és utána mentem. Mikor leértem Paul-lal találtam szembe magamat
-Kisasszony, mit mondtam neked a telefonban? - támadt nekem
-És arra emlékszel, hogy én mit mondtam neked a telefonba Paul? - sosem féltem tőle
-A managerek megtiltották...
-Bla-bla...csak három napot kértem, az igazán nem sok - vágtam vissza - minek kellett idejönnöd? Holnap már mentünk volna vissza
-Most indulunk vissza
-NEM - mondtuk egyszerre Loui-val
-Elegem van az egész csapatból - kiabált Paul - belőletek is Nessy. Te és Bella ketten annyi bajt csináltok, mint a fiúk együtt - erre csak megrántottam a vállam

*Bella*
Niall-lel egyre közelebb kerülünk megint egymáshoz. Semmit nem erőltetünk, egyszerűen csak hagyjuk, had menjenek a dolgok a maguk útján. Egyik nap Niall még randira is hívott, amit megmosolyogtam
-Bella - jött be--természetesen kajával--a szobámba - nem lenne kedved elmenni este valamerre?
-Randizzunk? - néztem fel a lábaimról, éppen körmöt festettem
-Ahogy szeretnéd - mosolygott majd elindult kifelé - akkor? - fordult vissza
-Szivesen - nagyon izgultam. Nem tudom miért, hiszen csak egy szimpla randi lesz, főként, hogy csak Niall-lel, de akkor is izgatott voltam. A kis pillangók a gyomromban. Videochat-re hívtam Nessyt, ő elfogadta, és amint megláttam beszélni kezdett...elmondta, hogy hol vannak meg hogy Paul utánuk ment...alig bírtam visszafolytani a röhögőgörcsömet
-Most mivan? - kérdezte mosolyogva látva, hogy mindjárt kibukik belőlem a nevetés
-S-semmi, csak olyan cuki vagy, hogy ilyen ideges vagy...először, aztán meg hogy elszökni? Mint a tinik - mostmár nagyon nevettem. Ő  is velem nevetett
-Amúgy - nyugtatta le magát - miért hívtál?
-Hogy elmondjam Niall randira hívott
-De édess, remélem elmész vele
-Olyan cuki volt, ahogy ette a kajáját, és közben elhívott, persze, hogy elmegyek vele
-Akkor mi lesz Zayn-nel? Meg Nathan-nel
-Zayn-nel nem tudom, Nathan meg csak...barátság extrákkal, semmi más. És szerepelek a klipjükben
-Amúgy Bella, nem lenne kedved újra énekelni? És arra gondoltam, hogy klipet is csinálhatnánk
-Ez k*rva jó ötlet, legalább kezdhetek valamit ezzel az elb*szott életemmel
-Ahogyan én is - mondta ikrem - akkor ha visszamegyünk megbeszéljük oké?
-Rendicsek, van is néhány dalszöveg foszlány az agyamban
-Nekem is - na megyek Louis keres
-És mivan Paul-lal?
-Semmi - nevetett megint hugom - holnap megyünk vissza, viszont nem tudom mi lesz ez után.
-Mert?
-Neked nem mondta senki, hogy azért jött Paul utánunk, mert a managerek nem akarják, hogy a fiúk kapcsolatban éljenek legalább pár hónapig
-Hogy MI? Hiszen Niall-lel, most randizunk
-Majd kapjátok ti is a fejmosást. Ezért jött utánunk, hogy azonnal menjünk vissza, mert holnap fellépés lesz  Texas-ban
-Az úgy kemény, beszélek Niall-lel, na megyek, sziaaa
-Szeretlek ikrem - mondta nekem
Mikor kikapcsoltam megkerestem Niall-t
-Tudsz róla, hogy mit akarnak a managerek? - szegeztem neki a kérdést
-Nem - harapott bele egy pizzába - mit?
-Hogy egyikőtöknek se legyen barátnője pár hónapig
-Honnan tudod?
-Nessy most mondta
-Tényleg merre járnak azok ketten?
-Londonban, Paul utánuk ment
-Hallod e, akkor szabadok vagyunk - csillant fel a szeme
-De hallod te amit mondok?
-Igen, de...mondd le a klipszereplést a nyomiknál, és akkor beszélek a fiúkkal, hogy beszéljünk Paul-lal
-Nehogymár zsarolj Horan - léptem hozzá közelebb
-Csak választási lehetőség elé állítalak - húzott közelebb magához Niall. Ő ült, én álltam vele szemben, így szeme pont a melleimmel volt egy vonalban. De ő úriember, oda se nézett, csak a szememet bűvölte - Szóval?
-Meg gondolom, de este randi - fenyegettem meg az ujjammal
-Azám, de most megyek rajongózni - én meg dalolászva mentem vissza a szobámba egy nagy adag fagyival

**Nathan**
Fél órája itt kéne legyen Bella...ez az utolsó forgatási nap, és már tiszta ideg vagyok, mi van ha mégsem jön el? Az egészet kezdhetjük elölről
-Nyugi haver - tette a kezét a vállamra Jay - el fog jönni
-Remélem....
-Mi a f*sz van veled mostanság? Amiota Bellával vagy tisztára más vagy - csapódott mellénk Max
-Huuh bocs a késésért csak Zayn megint hozta a formáját - érkezett meg Bella
-Csak hogy megjöttél,már csak pár jelenet kell és végeztüüünk-ölelte át Bella vállát Tom,idegesitett hogy Tom folyton ott legyeskedik körülötte
-Szia-átöleltem a derekát és megcsokoltam
-Gyerünk skacok,kezdééés!!-ordibált az operatör.....egész nap, úton útfélen üvöltözött. Szerintem kapuzárási pánikban szenved. A korban benne van - Most jön az a rész, amikor kifosztjátok a lányt, és Tom megmenti
-Mi? Tom? - kérdeztük egyszerre Bellával
-Úgy volt, hogy én fogom megmenteni - mentem oda Jack-hez a rendezőhöz
-Igen, de Tom jobban illik a lányhoz is, meg ehhez a karakterhez
-De...
-Nincs vita - zárta le a vitát - FELVÉTEL! - Idegesen sétáltam vissza a többiekhez - Meg ne próbálj több...-mondtam volna tovább de Bella mosolyogva oda sétált a managerel
-Mivel Bella,olyan kedvesen megkért és jobb az ötlet,senki sem ment meg senkit,a lány át lesz verve de Nathan megcsokolja,közben pedig elcsorja a kulcsot...rendben?
-Rendben!!-vágtuk rá egyből....2 óra mulva kész volt a videó,pezsgőt nyitottunk és elkezdtük levetiteni


Bella az ölemben ült, a kezem a combján pihentettem. Annyira édes ha a közelemben van, sokkal jobb a kedvem, még sosem éreztem ilyet egy lány iránt sem, de élveztem, nagyon is....bele csókoltam a nyakába mire megremegett
-Hm...ilyen hatással lennék rád?
-Ki tudja, lehet, hogy csak fáztam - mosolygott angyalian és megcsókolt - haza kell mennem
-Miért?
-Mert a srácok már tuti idegbajt kaptak a videó miatt - nevetett mire elmosolyodtam
-Rendben, majd hivlak - megcsókoltam, fölállt és el libegett az autójáig majd elhajtott

**Bella**
Jó volt ez a nap is, a srácokkal megint jól elhülyéskedtünk....Otthon vagyis a srácoknál égett a villany és az ablakból láttam, hogy mindenki a nappaliban van és a plazma tv-n nézik az új videót, akkor láttam, hogy Waliyha is itt van
-Sziasztok - mosolyogva beléptem, mire mindenki körém állt
-Ezt meg hogy képzeled?!?  Egy The Wanted videó?!? Beszélnünk kell!!! - ordibált Zayn, Perrie meg bólogatott mögötte
-Ne bólogass, mint egy bologató kutya, az én életem és attól, hogy ti utáljátok egymást nekem még nem kell, talán, ha megismernétek őket nem így vélekednétek róluk!!!
-Kihasználnak téged, ebben a videóban is milyen kis jó szerepet kaptál!! - ordibált Harry is
-Leszarom a véleményeteket, egyszer az életben gondolhatnál arra is, hogy milyen a húgodnak, de neked csak a karriered a fontos!!!
-Gyere vissza - ordibált tovább Harry
-Majd ha piros hó esik - nagyban vertem a falat, meg ordibáltam mikor valaki bejött - MIVAN MÁR?
-Nyugi, csak bejöttem, hogy beszélgessünk
-Te is azon a véleményen vagy mint a többiek, nincs miről beszélnünk
-Igen, azon vagyok, de tudom, hogy milyen kishúgnak lenni. Bár azt nem tudom, hogy milyen a fiúkkal élni, hiszen én otthon lakom, de félig megértelek
-Igen, csak tudod elegem van már, hogy Harry, meg a húgom árnyékában élek
-Nessy?
-Ki más? Állandóan címlapra verekedi magát, most is..."Vajon most mi lesz a jókislánnyal? Kibékült Louis Tomlinsonnal? Ez már a sokadik lenne..." meg "Új fotózásán csak úgy legyeskedtek körülötte a férfiak. A kislányból nagylány lett, és milyen szép nagylány" meg "Aussy Austin Mahone és Vanessa Styles az új álompár?" ELEGEM VAN MÁR. Az is idegesít rohadtul, hogy építeném a karrieremet, élném a kis életemet, de mindig az lesz a vége, hogy beskatulyáznak HARRY STYLES KISHÚGA...nagyon unom már
-Én is csak Zayn Malik kishúga, vagy ami mégjobb a Terrorista kishuga vagyok. Meg értelek, de hidd el, hogy Nessy sem akar a lapok hasábjaim tetszelegni, de nem tehet róla
-De hiszen...áh mindegy. Jó, hogy itt vagy. Legalább te nem üvöltözöl velem
-Tudod, ha nekem lett volna lehetőségem én is szerepeltem volna abban a klipben, hiszen felettem sincsen hatalma a bátyámnak
-Van kedved sétálni?
-Persze. Szóval haragszol a tesóidra? - kérdezte miközben lifteztünk lefelé
-Igen, haragszom. Jó, nekik is megvan a maguk élete, de én próbálok normálisan élni, de sosem sikerül
-Nyugi, gyere együnk egy fagyit
-Én azt hittem, hogy te olyan...nem tudom...
-Beképzelt vagyok?
-Valahogy úgy. Meg, hogy Nessy-vel jóban vagy, nem gondoltam, hogy velem is beszélgetsz majd
-Imádom Nessy-t ő a nővérem, de attól még beszélgethetek veled, nem? Sőt kedvellek is
-Talán Zayn-hez kellett volna mennem mikor az örökbe fogadásról kellett dönteni
-Nem volt jó Szösziéknél?
-De, nagyon, és Maura néni szuper, de talán ha odamegyek, együtt lennénk, és nem lenne körülöttem ennyi zűr
-Tény, ami tény, sok bolondságot csinálsz, de én ezt betudom annak, hogy sosem volt igazi tiniéleted. Nem úgy, mint nekem. Kár, hogy kihagytátok Nessy-vel a kamaszkori sulizásokat
-Tudom, de volt pár hónapunk
-Az semmi nem volt, Fagyit?
-Vehetünk...Hello Idegenek...és Paul
-Nem úgy volt, hogy holnap jöttök?
-Boldognak látszunk? - kérdezte morcosan Nessy - Waliyhaaaaaa
-My SISSSS - össze-vissza ölelgették egymást - atyám, annyira hiányoztál
-Hogy-hogy itt vagy?
-Reméltem, hogy itt vagy te is
-Most jövünk Londonból, Paul kicsit rámenős, és visszarángatott minket
-Oh, tényleg szia Boo - mindenki megölelgetett mindenkit, aztán Paul mondta Neesy-nek meg Lou-nak, hogy nyomás
-Hello-hello, nem vagyunk csicskák, vagy cselédek meg effélék, azt hiszem egyenlőre még mi alkalmazunk téged, nem te minket - mondta Louis csípősen Paul-nak. Ekkor kicsit lejjebb vette magát

*Louis*
Mikor beértünk a szállodába azonnal behúztam a szobámba
-Louis hova mész? Maradj itt! - kiabálta utánam Paul, de én olyan ideges voltam rá
-Mivan Boo? - jött be Liam
-Csak, amit a managerek kitaláltak
-Az tényleg gáz, rátok nézve
-Hát most szerinted?

*Nessy*
Felértünk a szállodába, és én is behúztam a szobámba
-Te is hova mész? - szólt utánam is Paul
-Nem tudom. MINEK LÁTSZIK - kiabáltam vele. Elegem volt belőle
-Mi a baj? - jött be bátyus
-Nem tudod? A managerek...
-Ja, igen...sajnálom hugi, akkora f*szság ez az egész
-YOU DON'T SAAAAY?
-Jó, relax, hé, miért velem kiabálsz?
-Mert valakivel kell, Paul-t még ennyire sem méltatom per pillanat
-Akkor se velem
-Akkor küldj be valakit, akivel lehet
-Inkább nyugi
Így töltöttük el Louis-val az egész napot. Durcizva. Ki sem jöttünk a szobánkból, én is csak este mentem át hozzá, mikor Paulnak már haza kellett mennie

*Bella*
Már késő este volt, unottam nyomkodtam a távirányítót, mikor Zayn pattant le mellém Perrie-vel
-Szeretném nézni a tv-t, és nem a ti nyáladzásotokat
-Már pedig itt maradunk - mászott bele Zayn ölébe Perrie, egyszer megfolytom ezt a csajt, komolyan...nem vagyok féltékeny, de ahogy velem beszél az már röhejes...várjunk nem vagyok féltékeny? Na jó, egy kicsit igen, de leszarom Zayn-t, játszadozzon Perrie-vel.
-Basszus - kaptam a fejemhez - kiment a fejemből a randi
-Randi? - nézett rám kérdőn Zayn
-Igen, Nial-lel randizom, teljesen kiment a fejemből - járkáltam ide oda - még azt sem tudom mit vegyek föl
-Gyere, segitek - mosolygott Perrie, ez beszívott vagy beverte a fejét
-Ooooké - bementünk a szobába, Perrie pedig kábé derékig bele mászott a szekrényébe
-Öööhm, ezt vedd föl, ezzel, hm, meg ezt is dobd hozzá - dobálta a fejemhez a cuccokat
-Köszi
-Niall le fog hidalni
-Csak azért segitesz hogy ne lógjak Zayn-en?
-Igen
-Jogos, de ne aggódj, meghagyom neked
-Megegyeztünk
-Cool
-Megegyeztetek?!? Mi vagyok én, nyeremény tárgy?!? - rontott be Zayn 



2 megjegyzés:

  1. Annyira jo ez a blog imaaadom <3 <3 <3 Hamar hozd a koviit :) Perrie nagyon fura bekepzelt es mindent megtesz azert hogy maga mellet tudhassa zayn-t de ezt is akarja tudatni Bellával.. Bella meg maganak sem meri bevallani hogy meg mindig szereti zayn-t de kozben Niall -el es Nathan-nal is joba van ... En ezt vettem le ebbol a reszbol :D <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan kis ügyes vagy, olvasol a sorok között...:D megpróbáljuk hamar hozni :) by Nessy

      Törlés